vaggelouras Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Βασικα το τιμόνι γινεται σχεδον διακοσμητικό περα απο τα φρένα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Oκ, καθηγητα, ελπίζω όταν τα κάνεις αυτά να είσαι μόνος σου μην σκοτώσεις και άλλους με την βλακεία σουόυκεει....δεν φτανει που εισαι ασχετος με μηχανολογια,μου την λες και απο πανω.κλασικ ελληναρας....βαγγο,και πριν το 93,μαλλον διακοσμητικο θα ηταν και τοτε...... να ρωτησω....διπλωμα βγαλατε;ή μπα;;;;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 απο τα πιτσιρικια,το καταλαβαινω να μην εχουν ιδεα,αλλα και εσυ;δλδ πριν βαλουν την υποβοηθηση στον στανταρ εξοπλισμο,πως φρεναραν;διοτι πριν το 93-95,η υποβοηθηση στα φρενα και στο τιμονι,ηταν εξτρα....εκτος και αν εισαι και εσυ πιτσιρικι,οποτε,πασο.αν δεν εισαι,μαλλον ησουν πριγκιπισα και οδηγουσες ακριβα οχηματα......... Να τος ο παλιός ο γνωστης. Φαίνεται! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggelouras Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 όυκεει....δεν φτανει που εισαι ασχετος με μηχανολογια,μου την λες και απο πανω.κλασικ ελληναρας.... βαγγο,και πριν το 93,μαλλον διακοσμητικο θα ηταν και τοτε...... να ρωτησω....διπλωμα βγαλατε;ή μπα;;;;;; Ισως και να βγαλαμε, ισως και οχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Μπορει ο άνθρωπος να εχεις καποιο αυτοκίνητο του 1980, όποτε ολα καλά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Σε αυτοκίνητο του 1983 ή του 86 δεν θυμάμαι κιόλας, μια χαρά είχαν υποβοήθηση τα φρένα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Σε αυτοκίνητο του 1983 ή του 86 δεν θυμάμαι κιόλας, μια χαρά είχαν υποβοήθηση τα φρένα. η υποβοήθηση μπήκε το 60 σε κάποια έστω οτι μέχρι το 80 μπήκαν σε όλα, αυτός λογικά θα έχει παλαιοτερο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 αυτο ακριβως.οταν εχεις εκτη και δεν πατας γκαζι,μειωνεται και η ταχυτητα.........αυτο,μαλλον δεν το υπολογιζουν καθολου .......προσωπικα,οχι μονο βαζω νεκρα,αλλα και σβηνω τον κινητηρα....και μην αρχισει κανεις τα "δεν εχεις φρενα και τιμονι"σαν εναν και καλα καθηγητη μηχανολογο,διοτι οποιος το γραφει,δεν εχει οδηγησει αυτοκινητα,αλλα μαλλον διαβαζει μονο θεωρια....υποψην,δεν γραφω για κατηφορες χιλιομετρου,αλλα για χιλιομετρα ολοκληρα,και χωρις κινηση,πχ απο σαλονικα προς σερρες,στα στροφιλικια και σερρες σαλονικα απο την σοφουλα και προς σαλονικα.μιλαω για 15 χλμ σβησμενο μοτερ.εννοειτε μετα το τελος της κατηφορας,δεν πλακωνομαστε στα γκαζια,διοτι οσο ναναι,εχει κρυωσει ο κορμος της μηχανης,και ειδικα αν ειναι κανα εξακυλινδρο,ειναι μεγαλο το ρισκο....... (επισης,αν βαζοντας νεκρα στην κατηφορα,πεφτει η θερμοκρασια,ειναι διοτι ο μετρητης ειναι τοποθετημενος προς το ψυγειο,οπως στα vw,ενω αν μενει σταθερη η θερμοκρασια,ειναι διοτιο ασθητηρας ειναι μετα τον θερμοστατη-βαλβιδα,οπως bmw.στην πρωτη περιπτωση,αν χαλασει ο θερμοστατης και ανεβασει θερμοκρασιες,το βλεπεις και το προλαβαινεις.στην δευτερη περιπτωση,ειναι αργα,εχει γινει ζημια) Για ποιο λόγο σβήνεις τον κινητήρα; Για οικονομία; Σε τι αυτοκίνητο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Δε θα ήθελα πάντως με την καμία να ήμουν σε αυτοκίνητο που πάει με 100+ χιλιόμετρα σε κατηφόρα κ να χάσω την υποβοήθηση στα φρένα από τον πανικό κ μόνο πιστεύω ότι δε θα φρέναρα εγκαίρως κι ας το πατούσα σαν τον hulk το πενταλ... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Εγώ δεν καταλαβαίνω τι κερδίζεις αν το σβήσεις για 10-15 χιλιόμετρα; Κάποια λεπτά του ευρώ καύσιμο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Εγώ δεν καταλαβαίνω τι κερδίζεις αν το σβήσεις για 10-15 χιλιόμετρα; Κάποια λεπτά του ευρώ καύσιμο; στα 100χλμ να κερδίσεις 2-3 ευρώ, τρομερό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 δλδ πριν βαλουν την υποβοηθηση στον στανταρ εξοπλισμο,πως φρεναραν;διοτι πριν το 93-95,η υποβοηθηση στα φρενα και στο τιμονι,ηταν εξτρα....εκτος και αν εισαι και εσυ πιτσιρικι,οποτε,πασο.αν δεν εισαι,μαλλον ησουν πριγκιπισα και οδηγουσες ακριβα οχηματα.........Με την χρονολογια πρεπει να κανεις λαθος.. Χοντρικα απο το 80 και μετα η υποβοηθηση στα φρενα ηταν στανταρ σε ολα τα αυτοκινητα. Οσο για τα φρενα οταν σβησεις τον κινητηρα μετα την 3 με 4 φορα σκληραινουν παρα πολυ τα φρενα.. Εκτιμω οτι χανουν την ευαισθησια τους κατα 95%. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Κάτι άλλο είχα λάστιχα 225 40 18 έβαλα 225 45 18 λογικά θα έχω παραπάνω κατανάλωση από πριν? Τα παλιά λάστιχα ήταν σε χάλια κατάσταση μέχρι και ρογμες είχαν ενω με τα καινούργια το τιμόνι είναι πιο μαλακό και δεν παει δεξιά οταν το αφήνω. Υπάρχει περίπτωση τα λάστιχα που έχω τωρα να είναι πιο οικονομικά απο τα παλιά? Για τα λάστιχα ξέρει κανείς? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 αυτο ακριβως.οταν εχεις εκτη και δεν πατας γκαζι,μειωνεται και η ταχυτητα.........αυτο,μαλλον δεν το υπολογιζουν καθολου .......προσωπικα,οχι μονο βαζω νεκρα,αλλα και σβηνω τον κινητηρα....και μην αρχισει κανεις τα "δεν εχεις φρενα και τιμονι"σαν εναν και καλα καθηγητη μηχανολογο,διοτι οποιος το γραφει,δεν εχει οδηγησει αυτοκινητα,αλλα μαλλον διαβαζει μονο θεωρια....υποψην,δεν γραφω για κατηφορες χιλιομετρου,αλλα για χιλιομετρα ολοκληρα,και χωρις κινηση,πχ απο σαλονικα προς σερρες,στα στροφιλικια και σερρες σαλονικα απο την σοφουλα και προς σαλονικα.μιλαω για 15 χλμ σβησμενο μοτερ.εννοειτε μετα το τελος της κατηφορας,δεν πλακωνομαστε στα γκαζια,διοτι οσο ναναι,εχει κρυωσει ο κορμος της μηχανης,και ειδικα αν ειναι κανα εξακυλινδρο,ειναι μεγαλο το ρισκο....... (επισης,αν βαζοντας νεκρα στην κατηφορα,πεφτει η θερμοκρασια,ειναι διοτι ο μετρητης ειναι τοποθετημενος προς το ψυγειο,οπως στα vw,ενω αν μενει σταθερη η θερμοκρασια,ειναι διοτιο ασθητηρας ειναι μετα τον θερμοστατη-βαλβιδα,οπως bmw.στην πρωτη περιπτωση,αν χαλασει ο θερμοστατης και ανεβασει θερμοκρασιες,το βλεπεις και το προλαβαινεις.στην δευτερη περιπτωση,ειναι αργα,εχει γινει ζημια) Ρε συ dolly, εκτος απο ασχετος και εριστικος, εισαι και τρομερα τσιγγουνης. Τι κερδιζεις απο το ολο καγκουριλικι; Με 6η και εντονη κατηφορα ενα αμαξι καιει 0, ακριβως 0, με λιγοτερα εντονη καιει 1,5-2 lit/100, το δικο μου τουλαχιστον. Αξιζει ολη αυτη η χαζομαρα για ψιχουλα; Περνει καποιος ενα αμαξι που αξιζει πολλα λεφτα, δινει αλλα τοσα σε συντηρηση καυσιμα φορους, και ψαχνει να σωθει απο το 1€ οδηγοντας επικινδυνα; Αν η συμβουλη σου ειναι οδηγατε χωρις υποβοηθηση σε φρενα τιμονι και με μοτερ που ειναι μια κρυο μια ζεστο για να σωσετε 1 ευρω ,τοτε δεν εισαι για αμαξι. Ναι παλια δεν υπηρχε υποβοηθηση αλλα σημερα υπαρχει τι να κανουμε. Οδηγαμε με ασφαλεια οταν οδηγαμε στα ορια που εθεσε ο εκαστοτε κατασκευαστης. Βασικα ο τροπος που προτεινειε ειναι ο ιδανικος αμα εχεις 2χρονο, οποτε μονο αν μεγαλωσες Αν. Γερμανια δικαιολογεισαι.... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsourakis13 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Αντί να σβήνετε τον κινητήρα και να θέτετε εσάς και τους άλλους σε κίνδυνο για 3-4 ευρώ, προτείνω να χάσετε μερικά κιλακια ώστε να ζορίζεται λιγότερο το αμάξι. Και φυσικά να μην επιτρέπετε σε άλλους να μπαίνουν και να προσθέτουν βάρος. Πέρα από την πλάκα πάντως κάτι τέτοιο είναι επικίνδυνο για χίλιους δύο λόγους. Από το να μην έχεις φρένα και τιμόνι μέχρι να χρειαστεί να ανάψεις αλαρμ για οποιονδήποτε λόγο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις