Προς το περιεχόμενο

Οικονομική οδήγηση


vasilissouvlaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν έχεις μεγάλη σχέση και η κατηφόρα έχει ικανοποιητική κλήση δεν μειώνεται εύκολα η ταχύτητα με μεγάλη σχέση (5 ή 6). Άλλα ακόμη κ λίγο να χρειαστεί να πατήσεις το γκάζι η μηχανή θα ψεκάσει όσο είναι απαραίτητο για να διατηρηθεί ο κινητήρας στις συγκεκριμένες στροφές υποβοηθούμενος από την δυναμική ενέργεια της μάζας του αυτοκινήτου που μετατρέπεται σε κινητική. Είναι ΣΙΓΟΥΡΑ λιγότερο καύσιμο από ότι στο ρελαντί. Για να μην λέμε μαλακίες και θεωρίες, όσοι έχετε σύγχρονο αυτοκίνητο με υπολογιστή ταξιδίου και ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ μέτρηση κατανάλωσης, δοκιμάστε το στη κατηφόρα με ρελαντί κ με ταχύτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά τώρα σβήνεις τον κινητήρα;

 

Όχι εντάξει δεν είσαι κίνδυνος θάνατος, καθόλου.

 

Σβησιμο κινητηρα ισον με ...χωρις φρενο και οτι αλλο !!!

αν λαβεις υποψιν τον εαυτο σου,οριο ειναι το απειρο.

 

Μαλλον το ξεπερνας αν σβηνεις τον κινητηρα !!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο τα πιτσιρικια,το καταλαβαινω να μην εχουν ιδεα,αλλα και εσυ;δλδ πριν βαλουν την υποβοηθηση στον στανταρ εξοπλισμο,πως φρεναραν;διοτι πριν το 93-95,η υποβοηθηση στα φρενα και στο τιμονι,ηταν εξτρα....εκτος και αν εισαι και εσυ πιτσιρικι,οποτε,πασο.αν δεν εισαι,μαλλον ησουν πριγκιπισα και οδηγουσες ακριβα οχηματα.........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο τα πιτσιρικια,το καταλαβαινω να μην εχουν ιδεα,αλλα και εσυ;δλδ πριν βαλουν την υποβοηθηση στον στανταρ εξοπλισμο,πως φρεναραν;διοτι πριν το 93-95,η υποβοηθηση στα φρενα και στο τιμονι,ηταν εξτρα....εκτος και αν εισαι και εσυ πιτσιρικι,οποτε,πασο.αν δεν εισαι,μαλλον ησουν πριγκιπισα και οδηγουσες ακριβα οχηματα.........

 

 

 

Θελεις να μου πεις οτι με σβηστο κινητηρα μπορεις να φρεναρεις πανω απο μια φορα ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι, όπως τα λες το μοτέρ δεν έχει καμιά σχέση με τα φρένα, μερικοί γράφουν μόνο και μόνο για να υποστηρίξουν τι βλακεία τους

 

https://www.quora.com/Will-brakes-work-in-a-car-if-suddenly-while-running-the-engine-stops

 

0900c15280261c0a.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πλακα κανεις,ε;φρεναρεις τουλαχιστον πεντε φορες με υποβοηθηση,και οταν μειωθει η υποπιεση στο κυκλωμα,φρεναρεις με διπλασια πιεση στο πενταλ,οσες φορες θελεις.αν το οχημα σου φρεναρει μονο μια φορα με υποβοηθηση και μετα σκληραινει,απο καπου παιρνει αερα το κυκλωμα υποπιεσης.τερμα το μαθημα......

δημητρη,εγραψα για το τι συνεβαινε προ του 93.εσυ δλδ ισχυριζεσαι οτι γραφω ψεμματα;καταρχας,υπηρχες τοτε;;;;;

υποβοηθηση,δλδ σερβο,ξερετε τι σημαινει;σημαινει οτι υποβοηθα,δλδ και χωρις το κυκλωμα υποβοηθησης,τα φρενα λειτουργουν.....μαθημα και στα ελληνικα θετε;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δημητρη,τα υδραυλικα φρενα ,ξερεις σε τι αναφερονται;στην μεταφορα την πιεσης που βαζεις στο πενταλ,μεσω των υγρων,στις δαγκανες.εχεις πολυ διαβασμα μπροστα σου.το ασυμπιεστο των υγρων,θα το βρεις στον αρχιμηδη,πολυυυύ πριν τα 1900.....

βαγγελουρα,τα αν θα σκληρηνει το πενταλ,δεν εχει να κανει με τα δευτερολεπτα ,ητοι χρονο,αλλα με ποσες πιεσεις του πενταλ,θα καταναλωσεις την υποπιεση που υπαρχει στο κυκλωμα φρενων.εννοειται οτι μετα,φρεναρεις αλλα θελεις μελυτερη πιεση στο πενταλ.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δημητρη,τα υδραυλικα φρενα ,ξερεις σε τι αναφερονται;στην μεταφορα την πιεσης που βαζεις στο πενταλ,μεσω των υγρων,στις δαγκανες.εχεις πολυ διαβασμα μπροστα σου.το ασυμπιεστο των υγρων,θα το βρεις στον αρχιμηδη,πολυυυύ πριν τα 1900.....

Oκ, καθηγητα, ελπίζω όταν τα κάνεις αυτά να είσαι μόνος σου μην σκοτώσεις και άλλους με την βλακεία σου

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...