d_gkal Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Τι αυτοκίνητο εχεις και τι χρονολογίας ειναι?Και ποσο χρονών εισαι????? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Και ποσο χρονών εισαι????? Αστειάκι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Οχι γιατί; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Αν έχεις μεγάλη σχέση και η κατηφόρα έχει ικανοποιητική κλήση δεν μειώνεται εύκολα η ταχύτητα με μεγάλη σχέση (5 ή 6). Άλλα ακόμη κ λίγο να χρειαστεί να πατήσεις το γκάζι η μηχανή θα ψεκάσει όσο είναι απαραίτητο για να διατηρηθεί ο κινητήρας στις συγκεκριμένες στροφές υποβοηθούμενος από την δυναμική ενέργεια της μάζας του αυτοκινήτου που μετατρέπεται σε κινητική. Είναι ΣΙΓΟΥΡΑ λιγότερο καύσιμο από ότι στο ρελαντί. Για να μην λέμε μαλακίες και θεωρίες, όσοι έχετε σύγχρονο αυτοκίνητο με υπολογιστή ταξιδίου και ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ μέτρηση κατανάλωσης, δοκιμάστε το στη κατηφόρα με ρελαντί κ με ταχύτητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 προσωπικα,οχι μονο βαζω νεκρα,αλλα και σβηνω τον κινητηρα.... Πόση βλακεία θα αντέξουμε ακόμα! 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 αν λαβεις υποψιν τον εαυτο σου,οριο ειναι το απειρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Σοβαρά τώρα σβήνεις τον κινητήρα; Όχι εντάξει δεν είσαι κίνδυνος θάνατος, καθόλου. Σβησιμο κινητηρα ισον με ...χωρις φρενο και οτι αλλο !!! αν λαβεις υποψιν τον εαυτο σου,οριο ειναι το απειρο. Μαλλον το ξεπερνας αν σβηνεις τον κινητηρα !!! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 απο τα πιτσιρικια,το καταλαβαινω να μην εχουν ιδεα,αλλα και εσυ;δλδ πριν βαλουν την υποβοηθηση στον στανταρ εξοπλισμο,πως φρεναραν;διοτι πριν το 93-95,η υποβοηθηση στα φρενα και στο τιμονι,ηταν εξτρα....εκτος και αν εισαι και εσυ πιτσιρικι,οποτε,πασο.αν δεν εισαι,μαλλον ησουν πριγκιπισα και οδηγουσες ακριβα οχηματα......... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 απο τα πιτσιρικια,το καταλαβαινω να μην εχουν ιδεα,αλλα και εσυ;δλδ πριν βαλουν την υποβοηθηση στον στανταρ εξοπλισμο,πως φρεναραν;διοτι πριν το 93-95,η υποβοηθηση στα φρενα και στο τιμονι,ηταν εξτρα....εκτος και αν εισαι και εσυ πιτσιρικι,οποτε,πασο.αν δεν εισαι,μαλλον ησουν πριγκιπισα και οδηγουσες ακριβα οχηματα......... Θελεις να μου πεις οτι με σβηστο κινητηρα μπορεις να φρεναρεις πανω απο μια φορα ? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 ναι, όπως τα λες το μοτέρ δεν έχει καμιά σχέση με τα φρένα, μερικοί γράφουν μόνο και μόνο για να υποστηρίξουν τι βλακεία τους https://www.quora.com/Will-brakes-work-in-a-car-if-suddenly-while-running-the-engine-stops Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 πλακα κανεις,ε;φρεναρεις τουλαχιστον πεντε φορες με υποβοηθηση,και οταν μειωθει η υποπιεση στο κυκλωμα,φρεναρεις με διπλασια πιεση στο πενταλ,οσες φορες θελεις.αν το οχημα σου φρεναρει μονο μια φορα με υποβοηθηση και μετα σκληραινει,απο καπου παιρνει αερα το κυκλωμα υποπιεσης.τερμα το μαθημα...... δημητρη,εγραψα για το τι συνεβαινε προ του 93.εσυ δλδ ισχυριζεσαι οτι γραφω ψεμματα;καταρχας,υπηρχες τοτε;;;;; υποβοηθηση,δλδ σερβο,ξερετε τι σημαινει;σημαινει οτι υποβοηθα,δλδ και χωρις το κυκλωμα υποβοηθησης,τα φρενα λειτουργουν.....μαθημα και στα ελληνικα θετε;;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 τα οποία υδραυλικά φρένα χρησιμοποιούνται από τις αρχές του 1900s , δηλαδή εσύ λες ότι πριν το 90 είχαν φρένα ποδηλάτου ε? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggelouras Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Δεν ξερω τι λετε εσεις, στο αμαξι της μανας μου αμα σβήσει τον κινητήρα, απο insignia γινεται τρακτέρ σε δευτερόλεπτα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 δημητρη,τα υδραυλικα φρενα ,ξερεις σε τι αναφερονται;στην μεταφορα την πιεσης που βαζεις στο πενταλ,μεσω των υγρων,στις δαγκανες.εχεις πολυ διαβασμα μπροστα σου.το ασυμπιεστο των υγρων,θα το βρεις στον αρχιμηδη,πολυυυύ πριν τα 1900..... βαγγελουρα,τα αν θα σκληρηνει το πενταλ,δεν εχει να κανει με τα δευτερολεπτα ,ητοι χρονο,αλλα με ποσες πιεσεις του πενταλ,θα καταναλωσεις την υποπιεση που υπαρχει στο κυκλωμα φρενων.εννοειται οτι μετα,φρεναρεις αλλα θελεις μελυτερη πιεση στο πενταλ..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2016 δημητρη,τα υδραυλικα φρενα ,ξερεις σε τι αναφερονται;στην μεταφορα την πιεσης που βαζεις στο πενταλ,μεσω των υγρων,στις δαγκανες.εχεις πολυ διαβασμα μπροστα σου.το ασυμπιεστο των υγρων,θα το βρεις στον αρχιμηδη,πολυυυύ πριν τα 1900..... Oκ, καθηγητα, ελπίζω όταν τα κάνεις αυτά να είσαι μόνος σου μην σκοτώσεις και άλλους με την βλακεία σου 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις