Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

υπαρχει και βαθμος υπολειτουργιας τον φρενων?το εμαθα και αυτο....εμαθα οτι και στην κατηφορα των 18 χλμ (που ειναι και φραγμενη....),θα "πεταχτει" κατι,σαν κουκου τζα,και θα αιφνιδιαστω......μαθε οτι δεν οδηγαν ολοι σαν εσενα.οταν οδηγας,δεν κοιτας μπροστα στην μυτη σου,αλλα εκατονταδες μετρα μακρια,αναλογα παντα με την ταχυτητα που εχεις.....αντε,εμαθες κατι και εσυ.....

 

αχα......εδω,μαθαινουμε οτι το συστημα φρεναρισματος,"φαγωνεται",οπως και του τιμονιου.......ωϊμε,,,,ενω δεν ξερεις την αρχη λειτουργιας των φρενων και του τιμονιου,γραφεις οτι¨"φαγωνονται"....και θελεις να σε παρει καποιος που γνωριζει,στα σοβαρα.......

 

διαβαστε λιγο,οχι κανα βλιβλιο,για αρχη αυτα που εγραψα στα αρχικα ποστ του νηματος...........φαινεται οτι δεν τα διαβασατε,και πεταγεστε σαν ψ...η του μωαμεθ,να μου κανετε μαθηματα.λύσατε ποτε δαγκανα για να αλλαξετε o-ring?τι ειναι αυτο,ε???καντε δουλεια σας,αλλα οδηγιες  οδηγησης,μονο οταν αποδειξετε οτι ξερετε.και αυτο ,ειναι πολυ δυσκολο οταν το χομπι σας ηταν και ειναι ενα κντ στο χερι και πουλ μουρ.........

θανο,δεν θα πιστεψεις ποσες προσπερασεις εχω κανει,ΜΕ ΣΒΗΣΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ.

το ποιος ειναι επικινδυνος,το ξερει οποιος ξερει απο οδηγηση..........καταλαβες τι εγραψα?κανω προσπερασεις με σβηστο μοτερ.....δλδ ποσο μαλακας ειναι ο αλλος που οδηγαει σε εθνικη οδο,με ιχ και οχι φορτωμενο τετραξονικο με ρυμουλκα,και πηγαινει με 60-70?και ειμαι εγω ο μαλακας που με σβησμενο μοτερ,για 15-18 χλμ,ειμαι με 100-110,και προσπερναω?

 

Όταν σου/του σκάσει κανένα λάστιχο τι γίνεται; οεο;

Καλά το τιμόνι δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα. (έχω οδηγήσει με τιμόνι χωρίς υδραυλική-ηλεκτρική υποβοηθηση). Προσωπικά αυτό που θα με φόβισε είναι το φρενάρισμα μιας και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φρέναρε χωρίς να υπάρχει υποβοήθηση

 

Έχεις οδηγήσει με μηχανικό τιμόνι ή με υδραυλικό που για τον χ,ψ λόγο δεν δούλευε η υποβοήθηση; Γιατί υπάρχει μια τεράστια διαφορά.

Δημοσ.

Πάντως σε ένα Alto της μάνας μου (μηχανικά όλα, τιμόνι, φρένα, παράθυρα κλπ κλπ), μια χαρά ακριβώς το ίδιο φρενάρεις και στρίβεις με σβηστό το μοτέρ.

 

Επίσης επειδή έχει 4 ταχύτητες, σε κατηφόρα ακόμα και η 4η σε κόβει πολύ....

Σε μηχανικα οκ. Η αντιπαραθεση εδω ειναι στα υδραυλικα δηλαδη που λειτουργουν με την υποστηριξη του κινητηρα..

Προς dolyyy19: Και αν ειναι το ιδιο γιατι οταν σβησει ο κινητηρας δεν εχεις τιμονι και φρενα σε επιπεδο μηχανικου??? αλλα απεναντιας σκληραινουν υπερβολικα..!

Αν η απαντηση ειναι οτι εχεις για τα πρωτα 2 πατηματα και το θετεις ως ασφαλεια στα 100 με 110 χλμ δεν αξιζει καν να το συζηταμε και να κλεισει εδω το θεμα.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Όταν σου/του σκάσει κανένα λάστιχο τι γίνεται; οεο;

 

Έχεις οδηγήσει με μηχανικό τιμόνι ή με υδραυλικό που για τον χ,ψ λόγο δεν δούλευε η υποβοήθηση; Γιατί υπάρχει μια τεράστια διαφορά.

Ναι σαφώς. Με υδραυλικο φρένο (ιδιας χρονολογιας αυτοκινητο), δεν μπορεις να φρεναρεις ΚΑΘΟΛΟΥ χωρις υδραυλικη υποβοηθηση.

Ακομα και 200 κιλα βαρος να βαλεις στο πεταλι πιστευω οτι δεν θα σταματησει το αυτοκινητο γρηγοροτερα...

  • Like 1
Δημοσ.

Είπαμε ο άνθρωπος μπορεί να έχει κάνα αυτοκίνητο 50 χρονών 

Μπορεί! 

Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι αποτελεί κίνδυνο.

Δημοσ.

Καλά το τιμόνι δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα. (έχω οδηγήσει με τιμόνι χωρίς υδραυλική-ηλεκτρική υποβοηθηση). Προσωπικά αυτό που θα με φόβισε είναι το φρενάρισμα μιας και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φρέναρε χωρίς να υπάρχει υποβοήθηση

 

Τα αυτοκίνητα που δεν έχουν υδραυλικό-ηλεκτρικό τιμόνι από το εργοστάσιο, έστω και δύσκολα στρίβουν. Όσα όμως έχουν υδραυλικό-ηλεκτρικό από το εργοστάσιο και για κάποιο λόγο σταματήσει η υποβοήθηση, το τιμόνι σκληραίνει απίστευτα.

Είπαμε ο άνθρωπος μπορεί να έχει κάνα αυτοκίνητο 50 χρονών 

 

Οι αντιλήψεις που έχει όμως ταιριάζουν σε άνθρωπο 80+ χρονών.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί του απαντάτε αλήθεια... Ο άνθρωπος είναι μια κατηγορία μόνος του...

Όσο για τον δρόμο στον οποίο αναφέρεται εκτός από μια ευθεία των 8 χιλιομέτρων (που δεν έχει κατηφορική κλίση είναι ευθεία) τα 8 χιλιόμετρα που υπάρχει κατηφορική κλίση για να κάνει αυτό που θέλει (να σβήσει το μοτέρ και να το αφήσει να τσουλαει μόνο του) έχει στροφές (οκ δεν είναι απότομες) και μάλιστα μια εξ αυτών έχει και ανάποδη κλίση... Ο δρόμος είναι περιφραγμενος ΑΛΛΑ όχι παντού και η περιοχή γύρω περιοχή φιλοξενεί αγριογουρουνα και ζαρκαδια (μάλιστα είναι φημισμένη στους κύκλους των κυνηγών για αυτό το λόγο) εκτός από αυτό κυκλοφορούν πολλές νταλικες φορτηγά (λόγο του ότι είναι ο κεντρικός δρόμος που για να πας από Θεσσαλονίκη Βουλγαρία) + κάποια μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα Βουλγαρίας που τρέχουν σαν παλαβοι + κάποια χαραμπατια 20ετιας πάλι Βουλγαρίας που είναι φορτωμένα λες και είναι φορτηγά και πηγαίνουν με 80 σε δρόμο με όριο ταχύτητας 120-130 + κάτι γεροντια από τα γύρω χωριά (ένα από αυτά και το δικό μου) που πηγαίνουν Θεσσαλονίκη για διάφορους λόγους και δεν βλέπουν περισσότερο από 800 μέτρα μακριά + ότι από τον Οκτώβριο - Νοέμβριο και έως Φεβρουάριο- Μάρτιο την νύχτα έχει τις περισσότερες μέρες πολύ πυκνή ομίχλη... Κατά τα άλλα είναι απολύτως ελεγχόμενο αυτό που κάνει και επειδή δεν γνωρίζουμε από μηχανολογια δεν πρέπει να τον αμφισβητούμε...

 

Έλα φίλε μου πες μου πόσο λάθος είμαι και πόσο δεν ξέρω να οδηγώ και δεν θα έπρεπε να έχω δίπλωμα!

  • Like 1
Δημοσ.

Το αποκορύφωμα είναι οι προσπερασεις με σβηστη μηχανή. Εγώ το κάνω και σε ανηφόρα νύχτα με σβηστα φώτα στις στροφές του Πηλίου

  • Like 2
Δημοσ.

Τα αυτοκίνητα που δεν έχουν υδραυλικό-ηλεκτρικό τιμόνι από το εργοστάσιο, έστω και δύσκολα στρίβουν. Όσα όμως έχουν υδραυλικό-ηλεκτρικό από το εργοστάσιο και για κάποιο λόγο σταματήσει η υποβοήθηση, το τιμόνι σκληραίνει απίστευτα.

 

Στην κίνηση πάνω δεν είναι πρόβλημα το μηχανικό τιμόνι. Λίγο ή πολύ έχει ίδια αίσθηση με τα σύγχρονα. Με το ένα χέρι το πας. Όταν είσαι σταματημένος βέβαια και θες να μανουβράρεις (σε παρκάρισμα π.χ.), εντάξει, εκεί θες μπράτσα.

 

Ισχύει άπειρα όμως ότι σε ένα σύγχρονο αμάξι με ηλεκτρική υποβοήθηση, αν αυτή δε δουλεύει, το στρίψιμο είναι σα να προσπαθείς να μετακινήσεις αρκούδα!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...