Προς το περιεχόμενο

Οικονομική οδήγηση


vasilissouvlaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορεί ο άνθρωπος να έχει αυτοκίνητο του '50, τα καινούργια που έχουν υποβοήθηση δεν λειτουργούν το ίδιο εάν βγάλεις την υποβοήθηση με ένα που δεν έχει εξαρχής, είναι εντελώς διαφορετικά συστήματα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

απο τα πιτσιρικια,το καταλαβαινω να μην εχουν ιδεα,αλλα και εσυ;δλδ πριν βαλουν την υποβοηθηση στον στανταρ εξοπλισμο,πως φρεναραν;διοτι πριν το 93-95,η υποβοηθηση στα φρενα και στο τιμονι,ηταν εξτρα....εκτος και αν εισαι και εσυ πιτσιρικι,οποτε,πασο.αν δεν εισαι,μαλλον ησουν πριγκιπισα και οδηγουσες ακριβα οχηματα.........

 

 

πλακα κανεις,ε;φρεναρεις τουλαχιστον πεντε φορες με υποβοηθηση,και οταν μειωθει η υποπιεση στο κυκλωμα,φρεναρεις με διπλασια πιεση στο πενταλ,οσες φορες θελεις.αν το οχημα σου φρεναρει μονο μια φορα με υποβοηθηση και μετα σκληραινει,απο καπου παιρνει αερα το κυκλωμα υποπιεσης.τερμα το μαθημα......

δημητρη,εγραψα για το τι συνεβαινε προ του 93.εσυ δλδ ισχυριζεσαι οτι γραφω ψεμματα;καταρχας,υπηρχες τοτε;;;;;

υποβοηθηση,δλδ σερβο,ξερετε τι σημαινει;σημαινει οτι υποβοηθα,δλδ και χωρις το κυκλωμα υποβοηθησης,τα φρενα λειτουργουν.....μαθημα και στα ελληνικα θετε;;;;

 

 

παλι τα ιδια.διαβαστδ τσ προηγουμενα σχολια μου,βαριεμαι να ξαναγραφω.....σε λιγο θα πειτε ογι δεν εχετε και φρενα με σβησμενο μοτερ...αλλα τοσα ξερετε,τοσα γραφετε:

 

Ναι οκ διαβάσαμε μιας που φαγώθηκες και στην ουσία τι μας λες; Ότι με σβηστό μοτέρ έχουμε φρένα, χαίρω πολύ. Όταν θα χαθεί η υποβοήθηση όμως θες πολύ δύναμη για να πιέσεις το πεντάλ και φυσικά σε καμία περίπτωση δε θα το τερματίσεις. Πρακτικά δεν έχεις φρένα για έγκαιρο φρενάρισμα.

 

Μου θύμισες αυτό:

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταλαβαινετε ή μπα?μιλαμε για κατηφορα πανω απο 5 χλμ,χωρις κινηση,χωρις στροφιλικια και νορμαλ κλιση 5%.αν εσεις καταλαβατε οτι γραφω για σβησιμο μοτερ μεσα στην πολη,πιτα στην κινηση,με παιδια να παιζουν,με στροφιλικια,φαναρια και κλιση 30%,πρεπει να το κοιταξετε λιγο.βεβαια,αυτο το εχω ξαναγραψει,αλλα κανετε τους κινεζους,για να κανετε οτι μου την λετε την εξυπναδα.ε,οταν μεγαλωσετε,τα ξαναλεμε........

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταλαβαινετε ή μπα?μιλαμε για κατηφορα πανω απο 5 χλμ,χωρις κινηση,χωρις στροφιλικια και νορμαλ κλιση 5%.αν εσεις καταλαβατε οτι γραφω για σβησιμο μοτερ μεσα στην πολη,πιτα στην κινηση,με παιδια να παιζουν,με στροφιλικια,φαναρια και κλιση 30%,πρεπει να το κοιταξετε λιγο.βεβαια,αυτο το εχω ξαναγραψει,αλλα κανετε τους κινεζους,για να κανετε οτι μου την λετε την εξυπναδα.ε,οταν μεγαλωσετε,τα ξαναλεμε........

Εγώ σε ρώτησα αλλά νομίζω δεν μου απάντησες...αφού το κάνεις για οικονομία, έχεις υπολογίσει πόσα κερδίζεις σε αυτά τα 5 χιλιόμετρα που πας σβηστός;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν πίνεις 2-3 καφέδες λιγότερους το μήνα ώστε να καλύψεις τη διαφορά και να μην χρειάζεται να κάνεις αναλύσεις για σβηστά μοτέρ κτλ;;

Έτσι θα καλμάρεις και λίγο γιατί σε βλέπω πολύ νευρικό. Φιλικά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν πίνεις 2-3 καφέδες λιγότερους το μήνα ώστε να καλύψεις τη διαφορά και να μην χρειάζεται να κάνεις αναλύσεις για σβηστά μοτέρ κτλ;;

Έτσι θα καλμάρεις και λίγο γιατί σε βλέπω πολύ νευρικό. Φιλικά.

Να παραθεσω και γω:Προτεινω να κανει αυτο που λες με τους καφεδες αλλα παραλληλα να συνεχισει τις αναλυσεις με τα σβηστα μοτερ..

Ετσι θα ειναι δυο φορες μαγκας..

Στην τελικη αμα το ξερει τοσο καλα το αθλημα γιατι να μην το κανει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιο ένα ευρώ? Μιλάμε για ούτε 2 σεντς. Πόσες κατηφορες 5 km χωρίς κίνηση και στροφές θα βρούμε στη ζωή μας? Και τι διαφορά Θα έχει η κίνηση με με ταχύτητα και χωρίς γκάζι δηλαδή 0.2 από την κίνηση με σβηστο δηλαδή 0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα αν εσύ είσαι επαγγέλματιας ποδηλάτης και βάζεις στην πρέσα 200 κιλά μαγκιά σου. Εγώ προσωπικά δεν θα έσβηνα για κανένα λόγο τον κινητήρα ενώ πάω με 100+ γιατί αν συμβεί το οτιδήποτε και χρειαστεί να φρενάρεις απότομα, απλά δεν θα καταφέρεις τίποτα..

Αν επίσης χρειαστεί για κάποιο λόγο να ανάψεις φλας για να αλλάξεις λωρίδα τι θα κάνεις;

Αν χρειαστεί να κάνεις έναν απότομο ελιγμό χωρίς υδραυλική υποβοήθηση νομίζεις θα είναι εύκολο;

Ρε παιδια ειναι ο τροπος οδηγησης του dolly,δεν το κανει μεσα στην πολη αλλα καμια Εγνατια και τετοια σε κατηφορα.

Για τα υπογραμμισμενα πιο πανω και μονο,φλας αναβει κανονικα εαν εχεις ανοιχτο τον διακοπτη.δεν ειναι τιποτα.

Αλλα δεν νομιζω να προσπαθησει καποιος να κανει προσπεραση με σβηστο κινητηρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν φτάσει κάποιος σε σημείο να σβήνει τον κινητήρα για να κάνει οικονομία, καλύτερα ας αφήσει το αυτοκίνητο και να πάει με τα πόδια.

εκτός αν υπάρχει κι εκεί θέμα και βγάζει τα παπούτσια για να μη φαγωθεί η σόλα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παλι τα ιδια.διαβαστδ τσ προηγουμενα σχολια μου,βαριεμαι να ξαναγραφω.....σε λιγο θα πειτε ογι δεν εχετε και φρενα με σβησμενο μοτερ...αλλα τοσα ξερετε,τοσα γραφετε:

are you seriously?

ΔΕΝ εχεις φρενα με σβησμενο μοτερ (Υπολειτουργουν σε τετοιο βαθμο που ειναι σαν να μην εχεις το manual break που λειτουργει με σβηστο μοτερ ειναι μονο για περιπτωσεις παρκαρισματος και εκτακτα γεγονοτα) κανενα συστημα υποβοηθησης δεν λειτουργει.ESP,ABS,αεροσακους.

Βρε δολοφονε της ασφαλτου το να χασεις τον ελεγχο απο ατυχη στιγμη (κατι να πεταχτει) δεν το υπολογιζεις?Χωρις esp και abs εισαι οπως στη χρονολογια του 80 τρακαρισμα και θανατος

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταλαβαινετε ή μπα?μιλαμε για κατηφορα πανω απο 5 χλμ,χωρις κινηση,χωρις στροφιλικια και νορμαλ κλιση 5%.αν εσεις καταλαβατε οτι γραφω για σβησιμο μοτερ μεσα στην πολη,πιτα στην κινηση,με παιδια να παιζουν,με στροφιλικια,φαναρια και κλιση 30%,πρεπει να το κοιταξετε λιγο.βεβαια,αυτο το εχω ξαναγραψει,αλλα κανετε τους κινεζους,για να κανετε οτι μου την λετε την εξυπναδα.ε,οταν μεγαλωσετε,τα ξαναλεμε........

Καποιοι σβηνουν μοτερ και καποιοι κατεβαζουν ρολα..!

Α ρε ζωη π...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταλαβαινετε ή μπα?μιλαμε για κατηφορα πανω απο 5 χλμ,χωρις κινηση,χωρις στροφιλικια και νορμαλ κλιση 5%.αν εσεις καταλαβατε οτι γραφω για σβησιμο μοτερ μεσα στην πολη,πιτα στην κινηση,με παιδια να παιζουν,με στροφιλικια,φαναρια και κλιση 30%,πρεπει να το κοιταξετε λιγο.βεβαια,αυτο το εχω ξαναγραψει,αλλα κανετε τους κινεζους,για να κανετε οτι μου την λετε την εξυπναδα.ε,οταν μεγαλωσετε,τα ξαναλεμε........

τρελελελελεεεεε μου, κόψε λίγοοο, ή μάλλον πολύ.

Κάπου το χάνεις. ΔΕ ΠΑ ΝΑ ΧΕΙΣ 9 χλμ κατηφόρα σε άδεια πίστα, μοτέρ δεν σβήνουμε. Χώρια που φαγώνονται και το σύστημα των φρένων και του τιμονιού λόγο του ότι είναι φτιαγμένα να λειτουργούν με υποβοήθηση και όχι να μας δείχνεις τα μπράτσα σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...