Προς το περιεχόμενο

Οικονομική οδήγηση


vasilissouvlaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ναι αμα τα μαστιγωσεις αγρια  τρωνε

http://www.gocar.gr/cars/ALFA_ROMEO/GIULIETTA/1.4_Multiair_170_Distinctive/

αμα πας σαν την κοτα ειναι αρκετα οικονομικο

Με 1360 κιλα εισαι ευχαριστημενος απο το τραβηγμα? Εχει αρπαγμα απο την στιγμη που ακουμπας το γκαζι

ή ειναι σαν τα tsi?

 

Και οικονομικα μεσα στην πολη δεν πιστευω να σου καιει 7.5λ? 8.5 με 9 το κοβω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αμα βαλεις το διακοπτη DNA στο D μεταμορφωνεται και αρπαει αμεσως

Μεσα στην πολη αμα πας προσεκτικα εκει γυρω στο 8,5 ειναι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα βαλεις το διακοπτη DNA στο D μεταμορφωνεται και αρπαει αμεσως

Μεσα στην πολη αμα πας προσεκτικα εκει γυρω στο 8,5 ειναι

To ίδιο παθαίνει και το δικό μου με το κουμπάκι sport!

 

Κατανάλωση μικτή πάνω από 8 έχω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυχεροί, εγώ σαν κότα να το πάω μέσα στην πόλη, κάτω 11lt δεν πέφτει το άτιμο...

 

Τι αμαξι ειναι ?

 

Να ξερετε επισης οτι αν τα λαστιχα εχουν χασει αερα αυξανεται η καταναλωση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιος που εχει παραπονο στη καταναλωση εξυπακουεται οτι εχει γνωση σε καποια πραγματα οπως πχ πιεση ελαστικων,περιττο βαρος,τροπος οδηγησης,

ποσοστο κινησης(σταματα-ξεκινα) μεχρι και απο την θερμοκρασια περιβαλλοντος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοίγω αυτό το ποστ για να πούμε περί της οικονομικής οδήγησης και τι είναι αλήθεια και τι μύθος.

 

Πχ έχω μια απορία σε κατηφόρα αν βάλω νεκρά κάνω οικονομία όντως? Γιατί σε κάποιο βίντεο στο ίντερνετ έλεγε κάποιος ότι στη πραγματικά γίνετε το αντίθετο.

προφανως εχει εξοικονομιση αφου οι στροφες δουλευουν στις 800-1100 αντι για 3000-4000 απλα δεν νομιζω να ειναι τρομαχτικη διαφορα καθως δεν ζοριζεται καθολου ο κινητηρας στο κατεβασμα.

Ειναι επικινδυνο γιατι δεν ελεγχεις απολυτα το αυτοκινητο οταν εχεις ταχυτητα πρωτον η ιδια η ταχυτητα επιβραδυνει το οχημα και αν δεν εχεις καλα λαστιχα και γλυστραει ο δρομος μπορει να αρχισει να φερνει σβουρες.

Και ολο αυτο γιατι?για να γλυτωσεις 4-5ευρω σε ενα ολοκληρο ταξιδι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προφανως εχει εξοικονομιση αφου οι στροφες δουλευουν στις 800-1100 αντι για 3000-4000 απλα δεν νομιζω να ειναι τρομαχτικη διαφορα καθως δεν ζοριζεται καθολου ο κινητηρας στο κατεβασμα.

Οχι αυτο λεμε.. Αν η κατηφορα εχει μεγαλη κληση και για πολλα χιλιομετρα σε συμφερει να κατεβεις με ταχυτητητα

γιατι απ οτι μου εχει πει και μηχανικος μετα τις 1500στρ τα μπεκ δεν ψεκαζουν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

αυτο ακριβως.οταν εχεις εκτη και δεν πατας γκαζι,μειωνεται και η ταχυτητα.........αυτο,μαλλον δεν το υπολογιζουν καθολου .......προσωπικα,οχι μονο βαζω νεκρα,αλλα και σβηνω τον κινητηρα....και μην αρχισει κανεις τα "δεν εχεις φρενα και τιμονι"σαν εναν και καλα καθηγητη μηχανολογο,διοτι οποιος το γραφει,δεν εχει οδηγησει αυτοκινητα,αλλα μαλλον διαβαζει μονο θεωρια....υποψην,δεν γραφω για κατηφορες χιλιομετρου,αλλα για χιλιομετρα ολοκληρα,και χωρις κινηση,πχ απο σαλονικα προς σερρες,στα στροφιλικια και σερρες σαλονικα απο την σοφουλα και προς σαλονικα.μιλαω για 15 χλμ σβησμενο μοτερ.εννοειτε μετα το τελος της κατηφορας,δεν πλακωνομαστε στα γκαζια,διοτι οσο ναναι,εχει κρυωσει ο κορμος της μηχανης,και ειδικα αν ειναι κανα εξακυλινδρο,ειναι μεγαλο το ρισκο.......

 

(επισης,αν βαζοντας νεκρα στην κατηφορα,πεφτει η θερμοκρασια,ειναι διοτι ο μετρητης ειναι τοποθετημενος προς το ψυγειο,οπως στα vw,ενω αν μενει σταθερη η θερμοκρασια,ειναι διοτιο ασθητηρας ειναι μετα τον θερμοστατη-βαλβιδα,οπως bmw.στην πρωτη περιπτωση,αν χαλασει ο θερμοστατης και ανεβασει θερμοκρασιες,το βλεπεις και το προλαβαινεις.στην δευτερη περιπτωση,ειναι αργα,εχει γινει ζημια)

σβήσε και κατέβα και από το αμάξι ρε φίλε. άστο να πάει παγανιά μόνο το αν είναι...

όυκεει....δεν φτανει που εισαι ασχετος με μηχανολογια,μου την λες και απο πανω.κλασικ ελληναρας....

βαγγο,και πριν το 93,μαλλον διακοσμητικο θα ηταν και τοτε......

να ρωτησω....διπλωμα βγαλατε;ή μπα;;;;;;

εσείς βγάλατε;;;; και αν ναι δεν σας είπαν ότι δεν σβήνουμε τον κινητήρα, παρά μόνο σε στάση;;

Μήπως είστε φορτηγατζής;; σας τους δεκάδες που το παίζον έξυπνοι, σβήνουν κινητήρες απενεργοποιούν (βλέπε esp) συστήματα, βγάζουν κόφτες κλπ;

εγω τα παραταω......οχι μονο ανεπιδεκτοι μαθησεως,αλλα ημιμαθεις,δλδ χειροτερο.και το κακο,κλασικα,νομιζετε οτι ειστε αλαθητοι......χαμενος κοπος,καμμενος τοπος......

για πες, εκτός από σβήσιμο μηχανής, κάνα καλώδιο να κόψουμε, να βγάλουμε τίποτα από το αμάξι, κανένα υαλοκαθαριστήρα;;;; (έλα πες το αστείο: βγάλτε εσάς από τα αμάξια)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον η πιο οικονομικη οδηγηση και απο τις νεκρες ειναι οταν βαζεις την μεγαλυτερη σχεση και πατας γκαζι ισα-ισα μεχρι εκει που παει...

Αναπτυσεις κανονικα ταχυτητα μεχρι τα 40-50χλμ και στο τελος βαζεις 5η ή 4η αναλογα ποσο μακριες σχεσεις εχει το καθε αυτοκινητο και την κλιση του δρομου.

Εγω δηλαδη το δουλευω κατα 90% απο 1200 εως 1500στρ και βλεπω μεχρι στιγμης η ενδειξη να πεφτει πιο αργα με διαφορα..!

Βεβαια περιμενω η ενδειξη να παει εκει που θελω για να δω το τελικο αποτελεσμα..

Μειονεκτημα ειναι οτι αναπτυσεις ομαλα τα χιλιομετρα..

 

Εχω φτασει στο σημειο να με πηγαινει το ρελαντι με ταχυτητα!

 

Δεν μπουκωνει αμα το γκαζι το πατας μεχρι εκει που πρεπει..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σβήσε και κατέβα και από το αμάξι ρε φίλε. άστο να πάει παγανιά μόνο το αν είναι...

εσείς βγάλατε;;;; και αν ναι δεν σας είπαν ότι δεν σβήνουμε τον κινητήρα, παρά μόνο σε στάση;;

Μήπως είστε φορτηγατζής;; σας τους δεκάδες που το παίζον έξυπνοι, σβήνουν κινητήρες απενεργοποιούν (βλέπε esp) συστήματα, βγάζουν κόφτες κλπ;

για πες, εκτός από σβήσιμο μηχανής, κάνα καλώδιο να κόψουμε, να βγάλουμε τίποτα από το αμάξι, κανένα υαλοκαθαριστήρα;;;; (έλα πες το αστείο: βγάλτε εσάς από τα αμάξια)

αν το καταλαβες,δεν εγραψες κατι αξιο λογου,μονο εξυπναδες.σαν να μην υπαρχεις.......μεινε ετσι.........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον η πιο οικονομικη οδηγηση και απο τις νεκρες ειναι οταν βαζεις την μεγαλυτερη σχεση και πατας γκαζι ισα-ισα μεχρι εκει που παει...

Αναπτυσεις κανονικα ταχυτητα μεχρι τα 40-50χλμ και στο τελος βαζεις 5η ή 4η αναλογα ποσο μακριες σχεσεις εχει το καθε αυτοκινητο και την κλιση του δρομου.

Εγω δηλαδη το δουλευω κατα 90% απο 1200 εως 1500στρ και βλεπω μεχρι στιγμης η ενδειξη να πεφτει πιο αργα με διαφορα..!

Βεβαια περιμενω η ενδειξη να παει εκει που θελω για να δω το τελικο αποτελεσμα..

Μειονεκτημα ειναι οτι αναπτυσεις ομαλα τα χιλιομετρα..

 

Εχω φτασει στο σημειο να με πηγαινει το ρελαντι με ταχυτητα!

 

Δεν μπουκωνει αμα το γκαζι το πατας μεχρι εκει που πρεπει..

Πολύ σωστά, αν δεν υπάρχει ανηφορική κλίση μπορείς να είσαι με την τελευταία ταχύτητα και 50-60χλμ, απλά ακουμπάς το γκάζι ίσα να δίνει κίνηση. 

Μεγάλη εξοικονόμηση γίνεται με πολύ αργή εκκίνηση κι αυτό γιατί εκμεταλλεύεσαι τη φόρα που παίρνει σιγά σιγά. Τους βλέπω όλους στα φανάρια να τα δίνουν όλα και μετά να πηγαίνουν με 70-80. Αν δε βιάζεσαι και υπάρχουν 2-3 λωρίδες ανά ρεύμα δεν υπάρχει λόγος βιαστικής εκκίνησης. Με τέτοια οδήγηση είμαι μισό λίτρο πάνω από τα specs του κατασκευαστή.

 

Επίσης στις κατηφόρες με νεκρά η κατανάλωση δεν είναι μηδενική, είναι 0.5-0.9l/100km σύμφωνα με τα tripcomputers κι αυτό γιατί πέφτει καύσιμο για να μη σβήσει το μοτέρ. Αντιθέτως με ταχύτητα η κατανάλωση είναι 0 μιας και το μοτέρ παίρνει κίνηση από τους τροχούς. Με τη νεκρά βέβαια παίρνεις μεγαλύτερη φόρα και άρα πας πιο μακρυά χωρίς γκάζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια ολα αυτα

Αλλα αμα τα κανουμε θα σερνομαστε και θα σπασουν τα νευρα και τα δικα μας και των πισω

Οποτε προσπαθω να τα κανω δε χαιρομαι καθολου το αυτοκινητο μου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eξαρτάται το αυτοκίνητο και η στιγμή. Ακόμα και με το MX5 όταν πάω χαλαρή βόλτα κάπου ;ή μέσα στην πόλη δεν τα δίνω όλα στις εκκινήσεις. Σε στροφιλίκια αλλάζει το πράγμα βέβαια. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...