Προς το περιεχόμενο

Οικονομική οδήγηση


vasilissouvlaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανοίγω αυτό το ποστ για να πούμε περί της οικονομικής οδήγησης και τι είναι αλήθεια και τι μύθος.

 

Πχ έχω μια απορία σε κατηφόρα αν βάλω νεκρά κάνω οικονομία όντως? Γιατί σε κάποιο βίντεο στο ίντερνετ έλεγε κάποιος ότι στη πραγματικά γίνετε το αντίθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω την εντυπωση οτι κανεις οικονομια στο καυσιμο αλλα "τρως" πιο πολυ τα τακακια και δεν ελεγχεις το ιδιο καλα το αμαξι με νεκρο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοίγω αυτό το ποστ για να πούμε περί της οικονομικής οδήγησης και τι είναι αλήθεια και τι μύθος.

 

Πχ έχω μια απορία σε κατηφόρα αν βάλω νεκρά κάνω οικονομία όντως? Γιατί σε κάποιο βίντεο στο ίντερνετ έλεγε κάποιος ότι στη πραγματικά γίνετε το αντίθετο.

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα αν στην κατηφόρα βαλεις νεκρα καις περισσότερα από το να εχεις 6η και χωρίς γκάζι, που δεν καις απολύτως τίποτα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι άλλο είχα λάστιχα 225 40 18 έβαλα 225 45 18 λογικά θα έχω παραπάνω κατανάλωση από πριν? Τα παλιά λάστιχα ήταν σε χάλια κατάσταση μέχρι και ρογμες είχαν ενω με τα καινούργια το τιμόνι είναι πιο μαλακό και δεν παει δεξιά οταν το αφήνω. Υπάρχει περίπτωση τα λάστιχα που έχω τωρα να είναι πιο οικονομικά απο τα παλιά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με νεκρα δεν κανεις καμια οικονομια γιατι ο κινητηρας τροφοδοτειται με μια μικρη ποσοτητα καυσιμου ωστε να μην σβησει και να μεινει στο ρελαντι.Αντιθετα ενα εχεις ταχυτητα κουμπωμενη ο κινητηρας γυρναει απο τις ροδες που τσουλανε λογω βαρυτητας.Σε αυτην την περιπτωση δεν ψεκαζεται καθολου καυσιμο αρα εχεις 0 καταναλωση.

 

Εχω τυχει σε μια πολυ μεγαλη κατηφορα(βουνο) για καμια 20αρια χιλιομετρα να ειμαι με τριτη κουμπωμενος και απλα να ρολαρω χωρις καθολου γκαζι.Ειχε αρχισει και επεφτε η θερμοκρασια της μηχανης με εξωτερικη θερμοκρασια καμια 25αρια βαθμους.Λογικα εγινε επειδη δεν εκανε καθολου καυση ωστε να παραγει θερμοτητα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ τελείως να βάζεις νεκρό σε κατηφόρα.

Πάντα να έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο οτιδήποτε και να τύχει έχεις ασφάλεια.

Όσο να είναι "κουράζεις" τα φρένα σε 2 πλάσιο βαθμό.

Θυμάμαι στο βιβλίο οτι έγραφε 5 λεπτά στο ρελαντί ισοδυναμεί 1 χιλιόμετρο

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην κατηφόρα πάντα ταχύτητα, καις λιγότερο και δεν φθειρεις τα φρένα, και όχι τίποτα άλλο, αν έχεις μόνιμα πατημένο φρένο σε κατηφόρα μετά από λίγο θα ζεσταθούν υπερβολικά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοίγω αυτό το ποστ για να πούμε περί της οικονομικής οδήγησης και τι είναι αλήθεια και τι μύθος.

 

Πχ έχω μια απορία σε κατηφόρα αν βάλω νεκρά κάνω οικονομία όντως? Γιατί σε κάποιο βίντεο στο ίντερνετ έλεγε κάποιος ότι στη πραγματικά γίνετε το αντίθετο.

 

Όχι γιατί απομονώνεις τον κινητήρα από τους τροχούς και για να συνεχίσει να λειτουργεί στο ρελαντί, καταναλώνει πολύ περισσότερο καύσιμο. Στα injection αυτοκίνητα όταν έχεις ταχύτητα και δεν πατάς καθόλου γκάζι έχεις 0 κατανάλωση. Μη ρωτας ταρίφες και άτομα ανω των 50 ετών, σχεδόν όλοι είναι βέβαιοι ότι το νεκρό στη κατηφόρα κάνει οικονομία. Μην ανοίγεις καν την κουβέντα αυτή έξω, διάβασε τι γράφουν επαγγελματίες οδηγοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα με ταχύτητα και μάλιστα ρίχνουμε σχέσεις και ας ανεβούν οι στροφές 4000-5000. Βλέπω πολλούς σε κατηφόρες με το πόδι κολλημένο στο φρένο από την αρχή μέχρι το τέλος της. Δεν μιλάω για κατηφόρες μεγάλες σε μήκος 5χλμ πχ ούτε για γκρεμούς.

 

Οικονομία κάνουμε αλλού στις κατηφόρες θέλουμε ασφάλεια και απόλυτο έλεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα αν στην κατηφόρα βαλεις νεκρα καις περισσότερα από το να εχεις 6η και χωρίς γκάζι, που δεν καις απολύτως τίποτα.

 

Ακριβώς αυτό (όπως τα λέει ο Νίκος).

Άρα δεν μπορούμε να μιλάμε γενικά για "οικονομική ή μη οδήγηση" αλλά πάντα σε συνδυασμό με το τι αυτοκίνητο μιλάμε.

Στα παλαιού τύπου η οικονομία με "νεκρά" είναι υπαρκτή, αν και λόγοι ασφάλειας σε σχέση με τον χειρισμό του αυτοκινήτου επιβάλουν να μη γίνεται χρήση αυτής της τεχνικής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω για τις κατηφορες εχω και ενα κανονα . Τις κατεβαινω με οτι ταχυτητα θα τις ανεβαινα οταν οδηγω με  μηχανικο κιβωτιο .

 

Στο αυτοματο αν και εχει επιλογη να μπλοκαρω καποιες μεγαλες ταχυτητες στο κιβωτιο δεν το κανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι με νεκρα να καις περισσοτερο..??? Οταν εχεις ταχυτητα μειωνεις χιλιομετρα και πατας γκαζι(εστω αυτο το λιγο)

για να κρατησεις καποια χιλιομετρα μεχρι να σταματησεις σε φαναρι-στοπ οτι ειναι αυτο.. ενω με την νεκρα καις ρελαντι και διανυεις μεγαλυτερη αποσταση..

Εκτος αν αυτο το λιγο γκαζι που παταμε ψεκαζουν τα μπεκ λιγοτερο απο τι στο ρελαντι! Τοτε συμφωνω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι με νεκρα να καις περισσοτερο..??? Οταν εχεις ταχυτητα μειωνεις χιλιομετρα και πατας γκαζι(εστω αυτο το λιγο)

για να κρατησεις καποια χιλιομετρα μεχρι να σταματησεις σε φαναρι-στοπ οτι ειναι αυτο.. ενω με την νεκρα καις ρελαντι και διανυεις μεγαλυτερη αποσταση..

Εκτος αν αυτο το λιγο γκαζι που παταμε ψεκαζουν τα μπεκ λιγοτερο απο τι στο ρελαντι! Τοτε συμφωνω.

αυτο ακριβως.οταν εχεις εκτη και δεν πατας γκαζι,μειωνεται και η ταχυτητα.........αυτο,μαλλον δεν το υπολογιζουν καθολου .......προσωπικα,οχι μονο βαζω νεκρα,αλλα και σβηνω τον κινητηρα....και μην αρχισει κανεις τα "δεν εχεις φρενα και τιμονι"σαν εναν και καλα καθηγητη μηχανολογο,διοτι οποιος το γραφει,δεν εχει οδηγησει αυτοκινητα,αλλα μαλλον διαβαζει μονο θεωρια....υποψην,δεν γραφω για κατηφορες χιλιομετρου,αλλα για χιλιομετρα ολοκληρα,και χωρις κινηση,πχ απο σαλονικα προς σερρες,στα στροφιλικια και σερρες σαλονικα απο την σοφουλα και προς σαλονικα.μιλαω για 15 χλμ σβησμενο μοτερ.εννοειτε μετα το τελος της κατηφορας,δεν πλακωνομαστε στα γκαζια,διοτι οσο ναναι,εχει κρυωσει ο κορμος της μηχανης,και ειδικα αν ειναι κανα εξακυλινδρο,ειναι μεγαλο το ρισκο.......

 

(επισης,αν βαζοντας νεκρα στην κατηφορα,πεφτει η θερμοκρασια,ειναι διοτι ο μετρητης ειναι τοποθετημενος προς το ψυγειο,οπως στα vw,ενω αν μενει σταθερη η θερμοκρασια,ειναι διοτιο ασθητηρας ειναι μετα τον θερμοστατη-βαλβιδα,οπως bmw.στην πρωτη περιπτωση,αν χαλασει ο θερμοστατης και ανεβασει θερμοκρασιες,το βλεπεις και το προλαβαινεις.στην δευτερη περιπτωση,ειναι αργα,εχει γινει ζημια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο ακριβως.οταν εχεις εκτη και δεν πατας γκαζι,μειωνεται και η ταχυτητα.........αυτο,μαλλον δεν το υπολογιζουν καθολου .......προσωπικα,οχι μονο βαζω νεκρα,αλλα και σβηνω τον κινητηρα....και μην αρχισει κανεις τα "δεν εχεις φρενα και τιμονι"σαν εναν και καλα καθηγητη μηχανολογο,διοτι οποιος το γραφει,δεν εχει οδηγησει αυτοκινητα,αλλα μαλλον διαβαζει μονο θεωρια....υποψην,δεν γραφω για κατηφορες χιλιομετρου,αλλα για χιλιομετρα ολοκληρα,και χωρις κινηση,πχ απο σαλονικα προς σερρες,στα στροφιλικια και σερρες σαλονικα απο την σοφουλα και προς σαλονικα.μιλαω για 15 χλμ σβησμενο μοτερ.εννοειτε μετα το τελος της κατηφορας,δεν πλακωνομαστε στα γκαζια,διοτι οσο ναναι,εχει κρυωσει ο κορμος της μηχανης,και ειδικα αν ειναι κανα εξακυλινδρο,ειναι μεγαλο το ρισκο.......

 

(επισης,αν βαζοντας νεκρα στην κατηφορα,πεφτει η θερμοκρασια,ειναι διοτι ο μετρητης ειναι τοποθετημενος προς το ψυγειο,οπως στα vw,ενω αν μενει σταθερη η θερμοκρασια,ειναι διοτιο ασθητηρας ειναι μετα τον θερμοστατη-βαλβιδα,οπως bmw.στην πρωτη περιπτωση,αν χαλασει ο θερμοστατης και ανεβασει θερμοκρασιες,το βλεπεις και το προλαβαινεις.στην δευτερη περιπτωση,ειναι αργα,εχει γινει ζημια)

Τι αυτοκίνητο εχεις και τι χρονολογίας ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...