Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ολοκληρώθηκε η φορητότητα και πήγα στη vodafone σήμερα. Ίντερνετ έχω κανονικά, εκτός από δέκα λεπτά που έγινε η αλλαγή, αλλά στο σταθερό έχω πρόβλημα. Είναι "νεκρό" όταν το σηκώνω για να καλέσω κάποιον, ενώ όταν με καλεί κάποιος γίνεται κανονικά η κλήση σε αυτόν, αλλά σε μένα δεν χτυπάει το τηλέφωνο. Κάλεσα στη vodafone και δηλώθηκε βλάβη στο δημόσιο δίκτυο, οπότε τώρα περιμένω από Δευτέρα.

Συμβαίνει συχνά αυτό σε περιπτώσεις φορητότητας ; Πως το βλέπετε θα λυθεί το πρόβλημα τη Δευτέρα ή θα πάρει και άλλες μέρες ; 

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

απο που περνεις την γραμμη τηλεφωνου;;;;

εχουν γινει πλέων ευζωνικές και το τηλ  ειναι μεσω ρουτερ..για δες το .

Δημοσ.

Στην ίδια πρίζα, έχω ξεχωριστά το ρούτερ και το τηλέφωνο. Δεν έχω δηλαδή τηλέφωνο μέσω του ρούτερ. Βέβαια αυτό το είπα και στο τεχνικό της vodafone που μίλησα και δε μου είπε κάτι παραπάνω, ότι αυτό είναι πρόβλημα.

Δημοσ.

απο που περνεις την γραμμη τηλεφωνου;;;;

εχουν γινει πλέων ευζωνικές και το τηλ  ειναι μεσω ρουτερ..για δες το .

 

 

τι router σου έστειλαν αν σου έστειλαν voip και έχει θύρες για συσκευές τηλεφώνου δοκίμασε τες εκεί 

Δεν μου έστειλαν ρούτερ, κράτησα το παλιό (επειδή στη τηλεφωνική προσφορά που δέχτηκα δεν ήταν μέσα το ρούτερ), ένα από το 2010 αν θυμάμαι καλά. Είναι το baudtec tw263r4-a2. Αυτό που φαίνεται στη 2η και στη 3η φωτογραφία εδώ : https://www.google.gr/search?q=baudtec+tw263r4-a2&espv=2&biw=1280&bih=685&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiXldyy1urMAhWByRoKHaDmCUoQ_AUIBygB

 

Είναι στη κατηγορία voip αυτό ; 

Δημοσ.

σου ξαναλεω οτι η γραμμες ειναι ευριζωνικες πλεον και αν δεν εχεις ρουτερ με voip πανω σημα τηλεφωνου δεν μπορεις να εχεις.

για να το σιγουρέψεις καλεσε την εξυπηρέτηση να δεις ακριβως τι γινεται.

 

 

 

 

το ρουτερ σου δεν ειναι voip οπωτε θελεις καποιο αλλο.

Δημοσ.

Νίκο ευρυζωνικές σίγουρα είναι της Cyta και οι νέες του ΟΤΕ.

Στην Vodafone οι νέες είναι PSTN , ενώ VOIP έχουν μόνο οι πολύ παλιές συνδέσεις. Επί HOL ακόμη είχε πάψει να δίνει VOIP στις οικιακές συνδέσεις. Ούτε στην Wind ούτε στην Forthnet είναι ευρυζωνικές ακόμη.

Όλοι βέβαια δίνουν και voip στις επαγγελματικές συνδέσεις και λογικά σε λίγα χρόνια θα ισχύει παντού. Όχι όμως σήμερα για τα οικιακά προγράμματα.

 

Το πρόβλημα αν και όχι συχνό, παρουσιάζεται κάποιες φορές κατά την φορητότητα. Είναι θέμα του ΟΤΕ μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα τερματισμού.

Δημοσ.

Η HOL ξεκίνησε με voip από την πρώτη στιγμή. Το γνωρίζω γιατί το είχα πριν από 13+ χρόνια και μέχρι πρόσφατα ήμουν πελάτης.

Κάποια στιγμή το έδινε μαζί με το pstn και τα τελευταία ~4 χρόνια το είχε κόψει, εκτός αν το ζητούσες εσύ (όπως αναφέρεις) και ταυτόχρονα το υποστήριζε το κέντρο.

 

Επίσης στον ΟΤΕ δεν υποστηρίζουν όλα τα κέντρα voip. Π.χ. έκανα πριν 2 μήνες φορητότητα στον ΟΤΕ και δεν είχε να μου δώσει, παρά μόνο pstn ή isdn.

Δημοσ.

Το πρόβλημα αν και όχι συχνό, παρουσιάζεται κάποιες φορές κατά την φορητότητα. Είναι θέμα του ΟΤΕ μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα τερματισμού.

 

Πόσο γρήγορα γίνεται αυτή η ενημέρωση ; Είμαι Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή χωρίς σταθερό και από Δευτέρα βλέπουμε πότε θα λυθεί... Ελπίζω να μη μείνω για καμιά βδομάδα χωρίς σταθερό. 

 

πάρε απο άλλο κινητο η σταθερο αφού το δικό σου δεν δουλεύει στο 2130013844

Θα τους πάρω Δευτέρα πρωί πρωί να δω τι θα μου πουν.

 

 

Να ρωτήσω κάτι ακόμα :

 

1) Δηλώθηκε βλάβη στο δημόσιο δίκτυο και τώρα τι θα κάνει ο τεχνικός ; Που ακριβώς θα πάει για να βρει το πρόβλημα ; Θα είναι τεχνικός του οτε ή της vodafone που θα ασχοληθεί ;

 

2) Ταχύτητες έχω 8.80 - 9.05 down και 0.40 - 0.42 up, αν τους πω μπορούν να κάνουν κάτι για να αυξηθούν και τα 2 ; 

Δημοσ.

Πόσο γρήγορα γίνεται αυτή η ενημέρωση ; Είμαι Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή χωρίς σταθερό και από Δευτέρα βλέπουμε πότε θα λυθεί... Ελπίζω να μη μείνω για καμιά βδομάδα χωρίς σταθερό. 

 Συνήθως 5-6 ώρες το πολύ χρειάζεται.

 

 

 

 

 

 

1) Δηλώθηκε βλάβη στο δημόσιο δίκτυο και τώρα τι θα κάνει ο τεχνικός ; Που ακριβώς θα πάει για να βρει το πρόβλημα ; Θα είναι τεχνικός του οτε ή της vodafone που θα ασχοληθεί ;

 

2) Ταχύτητες έχω 8.80 - 9.05 down και 0.40 - 0.42 up, αν τους πω μπορούν να κάνουν κάτι για να αυξηθούν και τα 2 ; 

 

1) Αν είναι στο δημόσιο δίκτυο, θα πάει του ΟΤΕ.

 

2) Στείλε μας ένα Screenshot με τα στατιστικά του ρούτερ σου.

Δημοσ.

 1) Αν είναι στο δημόσιο δίκτυο, θα πάει του ΟΤΕ.

 

2) Στείλε μας ένα Screenshot με τα στατιστικά του ρούτερ σου.

Επειδή δε γνωρίζω και πολλά και για να μη φαίνονται στοιχεία που δε πρέπει, τα παρακάτω στατιστικά εννοείς ; Να θυμίσω ότι είναι ρούτερ του 2010 και δεν βλέπω να έχει στα στατιστικά άλλα νούμερα, παρά μόνο κάποιες διευθύνσεις.

 

 

                             Downstream Upstream

 

SNR Margin:            6.0                 7.0 db

 

Line Attenuation:     26.0                 19.2 db

 

Data Rate:             10176        511 kbps

    

Δημοσ.

Οκ αυτό φτάνει. Δεν μπορείς να μειώσεις άλλο το SNR Margin -Την σταθερότητα -  για να κερδίσεις ταχύτητα, γιατί είναι ήδη στο ελάχιστο.

Δημοσ.

Οκ αυτό φτάνει. Δεν μπορείς να μειώσεις άλλο το SNR Margin -Την σταθερότητα -  για να κερδίσεις ταχύτητα, γιατί είναι ήδη στο ελάχιστο.

Από vodafone μπορούν να κάνουν τίποτα για να ανέβει η ταχύτητα ή τζάμπα θα τους το πω ; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...