Προς το περιεχόμενο

Άρνηση απο PUBLIC να αλλάξουν ελαττωματική GoPro 6 μηνών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Σωπα ρε φιλε π.χ, χτυπαει δισκος σε laptop και θελεις καινουριο laptop; Τα πιστωτικα και οι καινουριες συσκευες ειναι καθαρα και μονο σε συσκευες που δεν παιρνουν επισκευη και φυσικα εχω παρει καινουρια του κουτιου συσκευη και οχι μονο 6 μηνες μετα. 

 

 

 
Ποιος ειπε οτι ειναι ελαττωματικα επισκευασμενα, οτι νανε, επειδη ετυχες στους ασχετους του public που σε δουλευαν δηθεν οτι σου εφτιαξαν ή δεν ειχε τιποτα η καμερα σου δεν κανουν ολοι το ιδιο, ελεος, μονο υφακι μερικοι εδω μεσα, με το οποιο υφακι απαντησες σε πολλους εδω μεσα. Δεν μενω στην σουηδια στην Ελλαδα μενω και τα προιοντα που αναφερα οσα εχω τουλαχιστον ακομα δουλευουν αψογα.

 

 

Επειδή φίλε μου μάλλον θες να σε κοροϊδεύουν οι εταιρείες, δικαίωμά σου να παίρνεις επισκευασμένες τις συσκευές σου. Όσον αφορά το laptop που φέρνεις πονηρά ως παράδειγμα, ή το desktop pc που αναφέρει ο φίλος Inuyasha, για τις συγκεκριμένες συσκευές ισχύει ξεχωριστή πολιτική για το θέμα των parts, που οφείλει ο αγοραστής να την γνωρίζει πριν προχωρήσει στην αγορά... Άλλες εταιρείες μπορεί να μην αναγνωρίζουν την εγγύηση σε parts που έχει πρόσβαση ο πελάτης, π.χ. στον σκληρό δίσκο, και μπορεί να προκαλέσει κρασάρισμά του από κακή χρήση και να μην του τον αλλάξουν, άλλες σου λένε δύο, πέντε, δέκα, εφ' όρου ζωής εγγύηση και δεν τους νοιάζει τι έπαθε ο δίσκος και από ποια αιτία και τον αλλάζουν!! Αφήστε λοιπόν τα παραδείγματα με τους υπολογιστές που είναι διαφορετική η πολιτική αντικατάστασης και ισχύουν άλλα πράγματα, ακόμα και μεταξύ των laptops και των pcs και χρειάζεται ειδικό χειρισμό, ανάλογα με την περίπτωση, και αποδεχτείτε τα του Νόμου (και όχι την άποψη ορισμένων εδώ μέσα), για το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τα κινητά τηλέφωνα, τις κονσόλες, τα τάμπλετς, τις ηλεκτρικές σκούπες, τα σίδερα, τις ψηστιέρες, τις τηλεοράσεις και τόσα και τόσα άλλα... Είπαμε, ΑΝ ΘΕΣ, ΖΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?? Αν θέλετε ακολουθήστε την οδό σας, αλλά δεν μπορείτε να τον κράζετε κιόλας, που έστω μετά από δύο μήνες και ενώ είχε την κάμερα ήδη έξι μήνες στην κατοχή του, τελικά πήρε καινούρια και δεν δέχτηκε την επισκευή δύο φορές !!! Θα μας τρελάνετε?? Όταν του λες ότι τον δούλευαν από το Public ή δεν είχε τίποτα η κάμερά του τι εννοείς ακριβώς? Ότι του έδωσαν ένα κουτί με μία καινούρια για να του κάνουν το χατήρι, ύψους 500 ευρώ και κράτησαν την παλιά που δεν είχε τίποτα?? Δεν βγάζει νόημα αυτό που λες φίλε μου... 

Επεξ/σία από PROLOGOS04
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Επειδή φίλε μου μάλλον θες να σε κοροϊδεύουν οι εταιρείες, δικαίωμά σου να παίρνεις επισκευασμένες τις συσκευές σου. Όσον αφορά το laptop που φέρνεις πονηρά ως παράδειγμα, ή το desktop pc που αναφέρει ο φίλος Inuyasha, για τις συγκεκριμένες συσκευές ισχύει ξεχωριστή πολιτική για το θέμα των parts, που οφείλει ο αγοραστής να την γνωρίζει πριν προχωρήσει στην αγορά... Άλλες εταιρείες μπορεί να μην αναγνωρίζουν την εγγύηση σε parts που έχει πρόσβαση ο πελάτης, π.χ. στον σκληρό δίσκο, και μπορεί να προκαλέσει κρασάρισμά του από κακή χρήση και να μην του τον αλλάξουν, άλλες σου λένε δύο, πέντε, δέκα, εφ' όρου ζωής εγγύηση και δεν τους νοιάζει τι έπαθε ο δίσκος και από ποια αιτία και τον αλλάζουν!! Αφήστε λοιπόν τα παραδείγματα με τους υπολογιστές που είναι διαφορετική η πολιτική αντικατάστασης και ισχύουν άλλα πράγματα, ακόμα και μεταξύ των laptops και των pcs και χρειάζεται ειδικό χειρισμό, ανάλογα με την περίπτωση, και αποδεχτείτε τα του Νόμου (και όχι την άποψη ορισμένων εδώ μέσα), για το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τα κινητά τηλέφωνα, τις κονσόλες, τα τάμπλετς, τις ηλεκτρικές σκούπες, τα σίδερα, τις ψηστιέρες, τις τηλεοράσεις και τόσα και τόσα άλλα... Είπαμε, ΑΝ ΘΕΣ, ΖΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?? Αν θέλετε ακολουθήστε την οδό σας, αλλά δεν μπορείτε να τον κράζετε κιόλας, που έστω μετά από δύο μήνες και ενώ είχε την κάμερα ήδη έξι μήνες στην κατοχή του, τελικά πήρε καινούρια και δεν δέχτηκε την επισκευή δύο φορές !!! Θα μας τρελάνετε?? Όταν του λες ότι τον δούλευαν από το Public ή δεν είχε τίποτα η κάμερά του τι εννοείς ακριβώς? Ότι του έδωσαν ένα κουτί με μία καινούρια για να του κάνουν το χατήρι, ύψους 500 ευρώ και κράτησαν την παλιά που δεν είχε τίποτα?? Δεν βγάζει νόημα αυτό που λες φίλε μου... 

Αντικατασταση  μπορεις να ζητησεις μεσα στο πρωτο 6μηνο απο την αγορα (εκει ο νομος θεωρει οτι το ελλατωμα προηπηρχε)απο εκει και περα παει πρωτα η επισκευη πριν λες ανακριβειες κανε το κοπο διαβαζε ολους τους νομους και ψαξε λιγο ρωτοντας καταναλωτικες οργρανωσεις ,

 

Ειναι τελειως αλλο θεμα το κακο σερβις απο τα τα καταστηματα γιατι ειτε οι υπαλλολοι δεν δινουν σημασια στο τι λεει ο αγοραστης ειτε βαριουντε να κανουν τηνν δουλεια τους , οι εταιριες και τα καταστηματα καλως η κακως τα αφεντικα απο επανω δινουν στο σερβισ στανταρ προτυπα για το ελεγχο τον προιοντων

 

Οταν δουλευα στο πλαισιο αρκετα παλιοτερα ειχαμε στανταρ ελεγχους που καναμε , αν μου εφερναν μια καμερα που μου ελεγαν οτι ζεσταινετε και κολλαει το βιντεο , θα την εβαζα να γραφει βιντεο για 15 λεπτα αν εβλεπα οτι ολα οκ γινοταν επιστροφη στο πελατη οτι δεν βρεθηκε προβλημα και επιστραφηκε , αυτο ομως που δεν ξερεις πχ ειναι οτι ο χωρος σερβις ειναι κλιματιζομενος οποτε η καμερα δεν θα πιασει ποτε της θερμοκρασιες που πολυ πιθανων θα εχει εξω οταν πας να δουλεψεις μια action cam

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αντικατασταση  μπορεις να ζητησεις μεσα στο πρωτο 6μηνο απο την αγορα (εκει ο νομος θεωρει οτι το ελλατωμα προηπηρχε)απο εκει και περα παει πρωτα η επισκευη πριν λες ανακριβειες κανε το κοπο διαβαζε ολους τους νομους και ψαξε λιγο ρωτοντας καταναλωτικες οργρανωσεις ,

 

Ειναι τελειως αλλο θεμα το κακο σερβις απο τα τα καταστηματα γιατι ειτε οι υπαλλολοι δεν δινουν σημασια στο τι λεει ο αγοραστης ειτε βαριουντε να κανουν τηνν δουλεια τους , οι εταιριες και τα καταστηματα καλως η κακως τα αφεντικα απο επανω δινουν στο σερβισ στανταρ προτυπα για το ελεγχο τον προιοντων

 

Οταν δουλευα στο πλαισιο αρκετα παλιοτερα ειχαμε στανταρ ελεγχους που καναμε , αν μου εφερναν μια καμερα που μου ελεγαν οτι ζεσταινετε και κολλαει το βιντεο , θα την εβαζα να γραφει βιντεο για 15 λεπτα αν εβλεπα οτι ολα οκ γινοταν επιστροφη στο πελατη οτι δεν βρεθηκε προβλημα και επιστραφηκε , αυτο ομως που δεν ξερεις πχ ειναι οτι ο χωρος σερβις ειναι κλιματιζομενος οποτε η καμερα δεν θα πιασει ποτε της θερμοκρασιες που πολυ πιθανων θα εχει εξω οταν πας να δουλεψεις μια action cam

 

Θα μου πεις σε παρακαλώ ποιος νόμος το λέει αυτό για το εξάμηνο και ποιο άρθρο? Άμα έχεις δική σου νομοθεσία, κράτα την για τον εαυτό σου και μην προσπαθείς να μπερδέψεις τους άλλους που διαβάζουν εδώ μέσα!! Και διάβασε το post μου εδώ μέσα, σε προηγούμενη σελίδα σ' αυτό το θέμα, για να διαβάσεις επ' ακριβώς τι ορίζει ο νόμος (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα) και που μπορείς να απευθυνθείς για να καταγγείλεις παραβίαση του Νομοθετικού πλαισίου, ώστε να επιβληθούν και οι αρμόδιες διοικητικές κυρώσεις στην εταιρεία (πρόστιμο). Και ούτε που με νοιάζει ποια εταιρεία είναι απέναντί μου, ποιοι δουλεύουν στο service, τι πρότυπα τους δίνουν τα αφεντικά τους, αν τους πληρώνουν και αν είναι έξυπνοι ή βλάκες!!! ΥΓ1. Αυτό με το εξάμηνο ήταν πολύ ωραίο. Άρα σου λέει έξι μήνες αντικατάσταση και 18 μήνες επισκευή!!! Σύνολο 2 χρόνια, βγήκε η εγγύηση. Τελικά μήπως μένεις στην Ιαπωνία, εξ' ου και το όνομα που διάλεξες? ΥΓ2. Όταν λες ότι ο Νόμος θεωρεί ότι προϋπήρχε το ελάττωμα, αν εμφανιστεί μέχρι έξι μήνες από την αγορά, εννοείς ότι του κάνουν test dna ή το στέλνουν στην ιατροδικαστική Υπηρεσία, για να βρουν αν προϋπήρχε μέσα στη συσκευή? ΥΓ3.Έπρεπε να ήσουν υπάλληλος στο service σε δική μου βλάβη και να μου έλεγες τέτοιες ιστορίες, να έβλεπες το αφεντικό σου από ποιον θα ζητούσε να πληρώσει το πρόστιμο... ΥΓ4. Εισαι τουλάχιστον ανεπαρκής, για να μου κάνεις μάθημα στους νόμους και στην ερμηνεία τους, φίλε μου... Άλλαξε topic, εξαντλήθηκε το θέμα νομίζω! ΥΓ5. Συγχαρητήρια, που μας είπες και το κόλπο με τον κλιματισμό, ώστε να ξεφορτώνεσαι πελάτες που είχαν πρόβλημα με μια κάμερα που υπερθερμαίνονταν!!!  Ήταν πολύ διδακτικό... Αν έχεις και άλλα τέτοια, προερχόμενα από την εμπειρία σου, γράψε πρόβλημα και επίλυση με κόλπο, για να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι εδώ μέσα. 

Επεξ/σία από PROLOGOS04
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσπάθησα να αλλάξω το τίτλο του θέματος απο αυτό που είναι τωρα σε " ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟΝΟΥΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ''. Αν κάποιος απο τους υπεύθυνους βλέπει το θεμα θα τον παρακαλέσω πολύ η να το κλείσει η να το διαγράψει γιατι μετά την παρουσίαση του προβλήματος, εμφανίστηκαν περιπτώσεις της γνωστής φυλής των ΝεοΓραικών που τα ξέρουν όλα, νομοθετούν, συμβουλεύουν κατα το δοκούν. Ευχαριστώ δυο παιδιά που πραγματικά είχαν τις γνώσεις και με βοήθησαν στο πρόβλημα μου που τελικά είχε το αποτέλεσμα που περίμενα, και άς αργησε δεν πειράζει. Για όλους όσους που άλλα γράφαμε αλλα καταλάβαιναν εύχομαι καλή συνέχεια αλλο κακό να μην μας βρεί, και παραλληλα προβληματιζομαι γιατι είναι πολλοι, πράγμα που σημαίνει αν είναι να ψηφισουμε δημοκρατικά 5 ατομα και αναμεσα τους οι 3 ειναι παλαβοι, θα περάσει η αποφαση των παλαβων. Νομίζω έκλεισε το θέμα και δεν χρειάζεται να εκτιθέμεθα αλλο!! καλη συνεχεια

Επεξ/σία από everything30
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα μου πεις σε παρακαλώ ποιος νόμος το λέει αυτό για το εξάμηνο και ποιο άρθρο? Άμα έχεις δική σου νομοθεσία, κράτα την για τον εαυτό σου και μην προσπαθείς να μπερδέψεις τους άλλους που διαβάζουν εδώ μέσα!! Και διάβασε το post μου εδώ μέσα, σε προηγούμενη σελίδα σ' αυτό το θέμα, για να διαβάσεις επ' ακριβώς τι ορίζει ο νόμος (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα) και που μπορείς να απευθυνθείς για να καταγγείλεις παραβίαση του Νομοθετικού πλαισίου, ώστε να επιβληθούν και οι αρμόδιες διοικητικές κυρώσεις στην εταιρεία (πρόστιμο). Και ούτε που με νοιάζει ποια εταιρεία είναι απέναντί μου, ποιοι δουλεύουν στο service, τι πρότυπα τους δίνουν τα αφεντικά τους, αν τους πληρώνουν και αν είναι έξυπνοι ή βλάκες!!! ΥΓ1. Αυτό με το εξάμηνο ήταν πολύ ωραίο. Άρα σου λέει έξι μήνες αντικατάσταση και 18 μήνες επισκευή!!! Σύνολο 2 χρόνια, βγήκε η εγγύηση. Τελικά μήπως μένεις στην Ιαπωνία, εξ' ου και το όνομα που διάλεξες? ΥΓ2. Όταν λες ότι ο Νόμος θεωρεί ότι προϋπήρχε το ελάττωμα, αν εμφανιστεί μέχρι έξι μήνες από την αγορά, εννοείς ότι του κάνουν test dna ή το στέλνουν στην ιατροδικαστική Υπηρεσία, για να βρουν αν προϋπήρχε μέσα στη συσκευή? ΥΓ3.Έπρεπε να ήσουν υπάλληλος στο service σε δική μου βλάβη και να μου έλεγες τέτοιες ιστορίες, να έβλεπες το αφεντικό σου από ποιον θα ζητούσε να πληρώσει το πρόστιμο... ΥΓ4. Εισαι τουλάχιστον ανεπαρκής, για να μου κάνεις μάθημα στους νόμους και στην ερμηνεία τους, φίλε μου... Άλλαξε topic, εξαντλήθηκε το θέμα νομίζω! ΥΓ5. Συγχαρητήρια, που μας είπες και το κόλπο με τον κλιματισμό, ώστε να ξεφορτώνεσαι πελάτες που είχαν πρόβλημα με μια κάμερα που υπερθερμαίνονταν!!!  Ήταν πολύ διδακτικό... Αν έχεις και άλλα τέτοια, προερχόμενα από την εμπειρία σου, γράψε πρόβλημα και επίλυση με κόλπο, για να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι εδώ μέσα. 

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

 

Εχω αλλαξει κλαδο εδω και αρκετο καιρο ξερω αρκετα "κοπλα" που κανουν βεβαια τα σερβις αν θελεις παραπανω πληροφοριες στειλε μου ενα pm

Επεξ/σία από Inuyasha
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

 

Εχω αλλαξει κλαδο εδω και αρκετο καιρο ξερω αρκετα "κοπλα" που κανουν βεβαια τα σερβις αν θελεις παραπανω πληροφοριες στειλε μου ενα pm

 

Μοιράσου τα μαζί μας για να μάθουμε όλοι μας... Όσον αφορά αυτό που παράθεσες, σημειώνω αυτό, από copy paste του κειμένου σου: "Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό."  ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ? Ή ΛΕΕΙ ΑΠΛΑ ΟΤΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ Η΄ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ? Εφόσον σου αποδείξω ότι υπάρχει εργοστασιακό ελάττωμα με υπαιτιότητα της εταιρείας (αστοχία υλικού), ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ? ΝΑΙ Η΄ ΟΧΙ? ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ???

 

http://www.oikoen.gr/index.php/2009-05-27-06-01-23/51-2009-06-01-18-52-44/90-2009-06-30-09-14-54

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μοιράσου τα μαζί μας για να μάθουμε όλοι μας... Όσον αφορά αυτό που παράθεσες, σημειώνω αυτό, από copy paste του κειμένου σου: "Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό."  ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ? Ή ΛΕΕΙ ΑΠΛΑ ΟΤΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ Η΄ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ? Εφόσον σου αποδείξω ότι υπάρχει εργοστασιακό ελάττωμα με υπαιτιότητα της εταιρείας (αστοχία υλικού), ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ? ΝΑΙ Η΄ ΟΧΙ? ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ???

 

http://www.oikoen.gr/index.php/2009-05-27-06-01-23/51-2009-06-01-18-52-44/90-2009-06-30-09-14-54

  1.  Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος  χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα  και χωρίς σημαντική ενόχληση του.
  2. Μείωση του τιμήματος ή  ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή  ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη  σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν  στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

  1.  Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος  χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα  και χωρίς σημαντική ενόχληση του.
  2. Μείωση του τιμήματος ή  ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή  ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη  σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν  στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό.

 

 

Χαίρομαι που συμφώνησες με αυτά που λέω 4 σελίδες πίσω!!! Επισκευή ή Αντικατάσταση, διαζευκτικό ή σημαίνει επιπρόσθετη επιλογή του πελάτη!! 

 

GAME OVER - NEW HIGH SCORE - INSERT COIN TO CONTINUE!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρομαι που συμφώνησες με αυτά που λέω 4 σελίδες πίσω!!! Επισκευή ή Αντικατάσταση, διαζευκτικό ή σημαίνει επιπρόσθετη επιλογή του πελάτη!! 

 

GAME OVER - NEW HIGH SCORE - INSERT COIN TO CONTINUE!!!

 Αντικατασταση δικαιουσε ΜΟΝΟ στην περιπτωση που το προιον δεν επισκευαζεται Ή η επισκευη παρει πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα , μετα της 15 μερες δικαιουσε καποιο προιον να κανεις την δουλεια σου

Επεξ/σία από Inuyasha
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσπάθησα να αλλάξω το τίτλο του θέματος απο αυτό που είναι τωρα σε " ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟΝΟΥΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ''. Αν κάποιος απο τους υπεύθυνους βλέπει το θεμα θα τον παρακαλέσω πολύ η να το κλείσει η να το διαγράψει γιατι μετά την παρουσίαση του προβλήματος, εμφανίστηκαν περιπτώσεις της γνωστής φυλής των ΝεοΓραικών που τα ξέρουν όλα, νομοθετούν, συμβουλεύουν κατα το δοκούν. Ευχαριστώ δυο παιδιά που πραγματικά είχαν τις γνώσεις και με βοήθησαν στο πρόβλημα μου που τελικά είχε το αποτέλεσμα που περίμενα, και άς αργησε δεν πειράζει. Για όλους όσους που άλλα γράφαμε αλλα καταλάβαιναν εύχομαι καλή συνέχεια αλλο κακό να μην μας βρεί, και παραλληλα προβληματιζομαι γιατι είναι πολλοι, πράγμα που σημαίνει αν είναι να ψηφισουμε δημοκρατικά 5 ατομα και αναμεσα τους οι 3 ειναι παλαβοι, θα περάσει η αποφαση των παλαβων. Νομίζω έκλεισε το θέμα και δεν χρειάζεται να εκτιθέμεθα αλλο!! καλη συνεχεια

 

 Όταν ανήκεις στους παλαβούς ,και θεωρείς πως δεν είσαι ,εκεί να δεις πόσο χειρότερο είναι.

Καταλήγεις να ποστάρεις τα λάθη σου,γκρινιάζοντας για αυτά,και όταν στα επισημαίνουν,αρχίζεις την επίθεση,γιατί που να παραδεχτεί το εγώ ανθρώπου που δεν μπορεί να συντάξει κείμενο σωστά ,πως έσφαλε.

 

 Συμβαίνει...αλλά μόνο εσύ εκτίθεσαι,μην ανησυχείς.

Επεξ/σία από 10010010 00101110 10010001
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ladies and gentlemen.... We present you ... The leader!!! Επίσης όταν δεν μπορείς να καταλάβεις τα γραφόμενα κάποιου μπορεί να αποτελεί και είδος δυσλεξίας !!!

Επεξ/σία από everything30
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Αντικατασταση δικαιουσε ΜΟΝΟ στην περιπτωση που το προιον δεν επισκευαζεται Ή η επισκευη παρει πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα , μετα της 15 μερες δικαιουσε καποιο προιον να κανεις την δουλεια σου

 

Δεν θα μπω στη διαδικασία πλέον τις εμπειρίες μου, να στις κάνω διδάγματα... Ο άνθρωπος πρέπει να είναι σωστός ακροατής πρώτα, για να κερδίσει για τον εαυτό του εφόδια για μια καλύτερη ζωή. Αν εσύ θέλεις να σου το επισκευάζουν, κάντο, αν εγώ θέλω καινούριο, θα παίρνω καινούριο, όπως μου έτυχε σε όλες μα όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις μέχρι σήμερα. Αν εσύ πιστεύεις ό,τι είναι επιλογή του καταστήματος αυθαίρετα και όχι του πελάτη να στο αλλάζει, μόνο αν δεν επισκευάζεται το προϊόν, είναι δικαίωμά σου να το πιστεύεις λάθος. Ο νόμος έχει ψηφιστεί για τα "δικαιώματα του καταναλωτή" και υπερασπίζεται τον καταναλωτή, όχι την εταιρεία, γι' αυτό και μόλις προχωρήσεις στο τελικό στάδιο της καταγγελίας και σκάσει η σχετική επιστολή προς το κατάστημα, σε καλούν και σου αλλάζουν το προϊόν, κάνοντας κωλοτούμπες... Συνεχίζεις να ερμηνεύεις αυθαίρετα λέγοντας, για χρονικό διάστημα 15 ημερών (που το γράφει ακριβώς σ' αυτό που πόσταρες?), πριν έγραφες για έξι μήνες!!!, αν πάρει μεγάλο χρονικό διάστημα η επισκευή (για πόσο ας πούμε?), αν δεν επισκευάζεται δεν είναι αυτονόητο να πάρεις άλλο? (Απάντησα νομίζω και στο φίλο "tourbatos").

Επεξ/σία από PROLOGOS04
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θα μπω στη διαδικασία πλέον τις εμπειρίες μου, να στις κάνω διδάγματα... Ο άνθρωπος πρέπει να είναι σωστός ακροατής πρώτα, για να κερδίσει για τον εαυτό του εφόδια για μια καλύτερη ζωή. Αν εσύ θέλεις να σου το επισκευάζουν, κάντο, αν εγώ θέλω καινούριο, θα παίρνω καινούριο, όπως μου έτυχε σε όλες μα όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις μέχρι σήμερα. Αν εσύ πιστεύεις ό,τι είναι επιλογή του καταστήματος αυθαίρετα και όχι του πελάτη να στο αλλάζει, μόνο αν δεν επισκευάζεται το προϊόν, είναι δικαίωμά σου να το πιστεύεις λάθος. Ο νόμος έχει ψηφιστεί για τα "δικαιώματα του καταναλωτή" και υπερασπίζεται τον καταναλωτή, όχι την εταιρεία, γι' αυτό και μόλις προχωρήσεις στο τελικό στάδιο της καταγγελίας και σκάσει η σχετική επιστολή προς το κατάστημα, σε καλούν και σου αλλάζουν το προϊόν, κάνοντας κωλοτούμπες... Συνεχίζεις να ερμηνεύεις αυθαίρετα λέγοντας, για χρονικό διάστημα 15 ημερών (που το γράφει ακριβώς σ' αυτό που πόσταρες?), πριν έγραφες για έξι μήνες!!!, αν πάρει μεγάλο χρονικό διάστημα η επισκευή (για πόσο ας πούμε?), αν δεν επισκευάζεται δεν είναι αυτονόητο να πάρεις άλλο? (Απάντησα νομίζω και στο φίλο "tourbatos").

 

Δηλαδη για να καταλαβουμε παιρνω ενα κινητο, για καποιο λογο μετα απο λιγους μηνες χαλαει π.χ. το ακουστικο, το παω για service και μου λενε αυριο θα ειναι ετοιμο, δωρεαν μεσα στην εγγυηση και λεω οχι, θελω καινουριο, φυσικα θα μου πουνε και αυτοι οχι αλλα συμφωνα με τα λεγομενα σου, αν τους κανεις καταγγελια και πεις οτι δεν μου εδωσαν καινουρια συσκευη, παρολο που η προβληματικη επισκευαζοταν αμεσα, εστω και 2-3 μηνες μετα θα αναγκαστουν να σου δωσουν καινουρια.

 

Θελω να ανεβασεις αυτον τον νομο που αναγραφει οτι επιτρεπει την αλλαγη συσκευης με καινουρια ακομα και αν η προβληματικη συσκευη επιδεχεται αμεση επισκευη, να τον εχω εκτυπωμενο και να παω να ζητησω καινουρια συσκευη την επομενη φορα που θα μου συμβει το παραμικρο.

 

Επειδή φίλε μου μάλλον θες να σε κοροϊδεύουν οι εταιρείες, δικαίωμά σου να παίρνεις επισκευασμένες τις συσκευές σου. Όσον αφορά το laptop που φέρνεις πονηρά ως παράδειγμα, ή το desktop pc που αναφέρει ο φίλος Inuyasha, για τις συγκεκριμένες συσκευές ισχύει ξεχωριστή πολιτική για το θέμα των parts, που οφείλει ο αγοραστής να την γνωρίζει πριν προχωρήσει στην αγορά... Άλλες εταιρείες μπορεί να μην αναγνωρίζουν την εγγύηση σε parts που έχει πρόσβαση ο πελάτης, π.χ. στον σκληρό δίσκο, και μπορεί να προκαλέσει κρασάρισμά του από κακή χρήση και να μην του τον αλλάξουν, άλλες σου λένε δύο, πέντε, δέκα, εφ' όρου ζωής εγγύηση και δεν τους νοιάζει τι έπαθε ο δίσκος και από ποια αιτία και τον αλλάζουν!! Αφήστε λοιπόν τα παραδείγματα με τους υπολογιστές που είναι διαφορετική η πολιτική αντικατάστασης και ισχύουν άλλα πράγματα, ακόμα και μεταξύ των laptops και των pcs και χρειάζεται ειδικό χειρισμό, ανάλογα με την περίπτωση, και αποδεχτείτε τα του Νόμου (και όχι την άποψη ορισμένων εδώ μέσα), για το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τα κινητά τηλέφωνα, τις κονσόλες, τα τάμπλετς, τις ηλεκτρικές σκούπες, τα σίδερα, τις ψηστιέρες, τις τηλεοράσεις και τόσα και τόσα άλλα... Είπαμε, ΑΝ ΘΕΣ, ΖΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?? Αν θέλετε ακολουθήστε την οδό σας, αλλά δεν μπορείτε να τον κράζετε κιόλας, που έστω μετά από δύο μήνες και ενώ είχε την κάμερα ήδη έξι μήνες στην κατοχή του, τελικά πήρε καινούρια και δεν δέχτηκε την επισκευή δύο φορές !!! Θα μας τρελάνετε?? Όταν του λες ότι τον δούλευαν από το Public ή δεν είχε τίποτα η κάμερά του τι εννοείς ακριβώς? Ότι του έδωσαν ένα κουτί με μία καινούρια για να του κάνουν το χατήρι, ύψους 500 ευρώ και κράτησαν την παλιά που δεν είχε τίποτα?? Δεν βγάζει νόημα αυτό που λες φίλε μου... 

 

Δεν ειπα οτι δεν ειχε τιποτα η καμερα του, ειπα οτι δεν επαιρνε πιθανοτατα επισκευη η καμερα του και καλως την αλλαξανε, εγω δεν καταλαβα ομως να πηγαινε στα public να του εβρισκαν λυση και να μην δεχοταν την επισκευη ο ts, την εστειλε για επισκευη και απλα τον κοροιδευαν και του ελεγαν εφτιαξε, εχει διαφορα να σε κοροιδευουν και καλα το επισκευασαμε και να ξανατρεχεις πισω στο service με το ιδιο προβλημα και ξανα και ξανα και αλλο να πηγαινεις και να ζητας καινουριο προιον, χωρις καν το service να το ελεγξει και να σου πει αν επιδεχετε επισκευη, τι ειδους ζημια εχει και ποσο καιρο θα κρατησει η επισκευη.

 

Οποτε αναλογως τι θα σου πουνε πρατεις, αν σου ξεκινησουν τα σου ξου μου και βλεπεις οτι μπλεκεις φυσικα και να απαιτησεις αντικατασταση του προιοντος ειναι δικαιωμα σου, αν σου πουνε ειναι κατι απλο και σε λιγε μερες θα ειναι ετοιμο, δεν βλεπω λογο να μπεις σε αυτη την διαδικασια και αν ειναι προτιμοτερο απο το να επισκευαστει αμεσα το προιον σου και να εχεις αυριο ξανα πλυντηριο, το να περιμενεις 2 μηνες χωρις πλυντηριο/κινητο/ψυγειο/τηλεοραση να παει το εξωδικο στο καταστημα και να σου δωσουν καινουρια συσκευη.

Επεξ/σία από Razor333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...