Προς το περιεχόμενο

Άρνηση απο PUBLIC να αλλάξουν ελαττωματική GoPro 6 μηνών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν εχει έξοδα φίλε μου. Μονο υπομονη πρεπει να έχεις. Εναμιση μηνα περίμενα. Πηγαίνεις με οτι ορίζει ο νομος για τα δικαιώματα σου για τα λεφτά που πληρώνεις στο καθετι. Οτι εγραψε παραπάνωο PROLOGOS αυτά ακριβώς ισχύουν.

 

Δεν εχει εξοδα; Ο χρονος, το πηγαινε ελα στα public η αναμονη χωρις συσκευη (αντε καμερα πες οκ), τα νευρα πανω απο το κεφαλι, ολα μετρανε, εκτιμω οτι θα ειχες ξεμπερδεψει πολυ πιο γρηγορα αν το πηγαινες/εστελνες στην αντιπροσωπεια. Καποιοι αντιπροσωποι (ή επισημα service για την ακριβεια) που εχω στειλει κατα καιρους, ουτε καν τα μεταφορικα δεν χρεωνουν, ενα τηλεφωνο κανεις, δηλωση της βλαβης, ερχονται παραλαμβανουν, στο στελνουν επισκευασμενο ή κανουν αντικατασταση.

 

Εχω στειλει σε philips, asus, dell, samsung, astra (estar), lg, quest και αλλα. 

 

Επισης αν θεωρεις το public τραγικο που σε ταλαιπωρησε, που να δεις αλλα πολυκαταστηματα που ζητανε να πληρωσεις την courier για να στειλουν, π.χ. το κινητο samsung στην αντιπροσωπεια. Απλα η χρονοτριβη των πολυκαταστηματων και οι ασχετοσυνη των τεχνικων τους πανω σε διαφορα προιοντα (δεν ειναι επισημα service), οπως και η πιεση να ελεγξουν πριν στειλουν τσαμπα στον αντιπροσωπο (γιατι μπορει να κοστιζει) οδηγουν σε τετοια τραγελαφικα περιστατικα.

 

Για παραδειγμα, αγορασα απο τo you.gr μια οθονη dell, ειχε ενα καμμενο pixel, ειχα 2 επιλογες, να την παρω οπως ηταν να την παω στο you point που ειναι ενας ασχετος μεσαζοντας στο κεντρο της πολης, να του εξηγησω τι εχει, να το στειλει αυτος πισω στην αθηνα στην quest, να την στειλει η quest στην dell και να μου στειλουν μια αλλη οθονη σε καμια βδομαδα (αν γινει σωστα ολη η διαδικασια) και βαλε (αν δεν γινει) ή απλα να παρω τηλεφωνο στην dell, να στειλω μια φωτογραφια με το καμμενο pixel και την αλλη μερα να ερθουν να παρουν πισω την προβληματικη και να μου δωσουν μια αλλη καινουρια, δεν πληρωσα τιποτα, δεν βγηκα απο το σπιτι.

 

Παρομοια εμπειρια και με μια οθονη philips που σταματησε να δουλευει το κουμπακι on/off με την διαφορα οτι την πηραν (απο τον χωρο μου) την ελεγξαν και μετα μου προτειναν επισκευη ή αντικατασταση, ειχα μια μικρη καθυστερηση, περιπου μια βδομαδα, οκ δεν ηταν και 700 ευρω οθονη με next day support.

 

Παρομοια εμπειρια με laptop asus, που εφυγε τσεχια με dhl απο τον χωρο μου και ηρθε επισκευασμενο σε 5 μερες πισω.

 

Πανω κατω τα ιδια και με το service της astra, χωρις να θυμαμε αν πληρωσα μεταφορικα, παραλαβη απο τον χωρο μου επισκευη και αποστολη πισω αλλα νομιζω δεν πληρωσα τιποτα, (tablet estar). 

 

Επισης για samsung πηγα απευθειας στο εξουσιοδοτημενο service στην θεσσαλονικη με αποδειξη απο eshop και εγινε κανονικα επισκευη, οπως επισης και με microsoft κινητο, κανονικα και χωρις κανενα προβλημα, ασχετα που το κινητο ηταν παραεισαγωγη, (οπως μου ειπαν και οι ιδιοι) σε μια μερα το πηρα πισω επισκευασμενο, απο το service στην θεσσαλονικη, οποτε γιατι να το στειλω στο σκρουτζομαγαζο στην Αθηνα; Για να χασω τον χρονο μου, να πληρωσω μεταφορικα, να παιζω το σπασμενο τηλεφωνο και να καθυστερω τσαμπα, για κανενα λογο, διαλεξες τον δυσκολο δρομο φιλε μου και την πατησες, ασχετα αν στην τελικη ειχες καθολα δικιο και αυτο που ζητας ειναι νομιμη υποχρεωση του καταστηματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το καλο ειναι οτι κουτσα στραβα ακρη εβγαλε. 

Τελικά επικοινώνησαν μαζί μου σήμερα και προέβησαν σε αντικατάσταση της κάμερας. Ευχαριστώ πολύ τον υποδιεύθυντη του καταστήματος ο οποίος ήταν άψογος. Ταλαιπωρηθήκαμε λίγο αλλά τέλος καλό όλα καλά.

Βεβαια μπραβο εγω δεν θα εδινα γιατι αν δεν ειχες πιεσει μεσω καταγγελιων να μου λεγες πιο πριν πως θα σου συμπεριφερονταν ο υποδιευθυντης και οχι μονο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν εχει εξοδα; Ο χρονος, το πηγαινε ελα στα public η αναμονη χωρις συσκευη (αντε καμερα πες οκ), τα νευρα πανω απο το κεφαλι, ολα μετρανε, εκτιμω οτι θα ειχες ξεμπερδεψει πολυ πιο γρηγορα αν το πηγαινες/εστελνες στην αντιπροσωπεια. Καποιοι αντιπροσωποι (ή επισημα service για την ακριβεια) που εχω στειλει κατα καιρους, ουτε καν τα μεταφορικα δεν χρεωνουν, ενα τηλεφωνο κανεις, δηλωση της βλαβης, ερχονται παραλαμβανουν, στο στελνουν επισκευασμενο ή κανουν αντικατασταση.

 

Εχω στειλει σε philips, asus, dell, samsung, astra (estar), lg, quest και αλλα. 

 

Επισης αν θεωρεις το public τραγικο που σε ταλαιπωρησε, που να δεις αλλα πολυκαταστηματα που ζητανε να πληρωσεις την courier για να στειλουν, π.χ. το κινητο samsung στην αντιπροσωπεια. Απλα η χρονοτριβη των πολυκαταστηματων και οι ασχετοσυνη των τεχνικων τους πανω σε διαφορα προιοντα (δεν ειναι επισημα service), οπως και η πιεση να ελεγξουν πριν στειλουν τσαμπα στον αντιπροσωπο (γιατι μπορει να κοστιζει) οδηγουν σε τετοια τραγελαφικα περιστατικα.

 

Για παραδειγμα, αγορασα απο τo you.gr μια οθονη dell, ειχε ενα καμμενο pixel, ειχα 2 επιλογες, να την παρω οπως ηταν να την παω στο you point που ειναι ενας ασχετος μεσαζοντας στο κεντρο της πολης, να του εξηγησω τι εχει, να το στειλει αυτος πισω στην αθηνα στην quest, να την στειλει η quest στην dell και να μου στειλουν μια αλλη οθονη σε καμια βδομαδα (αν γινει σωστα ολη η διαδικασια) και βαλε (αν δεν γινει) ή απλα να παρω τηλεφωνο στην dell, να στειλω μια φωτογραφια με το καμμενο pixel και την αλλη μερα να ερθουν να παρουν πισω την προβληματικη και να μου δωσουν μια αλλη καινουρια, δεν πληρωσα τιποτα, δεν βγηκα απο το σπιτι.

 

Παρομοια εμπειρια και με μια οθονη philips που σταματησε να δουλευει το κουμπακι on/off με την διαφορα οτι την πηραν (απο τον χωρο μου) την ελεγξαν και μετα μου προτειναν επισκευη ή αντικατασταση, ειχα μια μικρη καθυστερηση, περιπου μια βδομαδα, οκ δεν ηταν και 700 ευρω οθονη με next day support.

 

Παρομοια εμπειρια με laptop asus, που εφυγε τσεχια με dhl απο τον χωρο μου και ηρθε επισκευασμενο σε 5 μερες πισω.

 

Πανω κατω τα ιδια και με το service της astra, χωρις να θυμαμε αν πληρωσα μεταφορικα, παραλαβη απο τον χωρο μου επισκευη και αποστολη πισω αλλα νομιζω δεν πληρωσα τιποτα, (tablet estar). 

 

Επισης για samsung πηγα απευθειας στο εξουσιοδοτημενο service στην θεσσαλονικη με αποδειξη απο eshop και εγινε κανονικα επισκευη, οπως επισης και με microsoft κινητο, κανονικα και χωρις κανενα προβλημα, ασχετα που το κινητο ηταν παραεισαγωγη, (οπως μου ειπαν και οι ιδιοι) σε μια μερα το πηρα πισω επισκευασμενο, απο το service στην θεσσαλονικη, οποτε γιατι να το στειλω στο σκρουτζομαγαζο στην Αθηνα; Για να χασω τον χρονο μου, να πληρωσω μεταφορικα, να παιζω το σπασμενο τηλεφωνο και να καθυστερω τσαμπα, για κανενα λογο, διαλεξες τον δυσκολο δρομο φιλε μου και την πατησες, ασχετα αν στην τελικη ειχες καθολα δικιο και αυτο που ζητας ειναι νομιμη υποχρεωση του καταστηματος.

 

Φίλε μου συγχαρητήρια, που κατάφερες και πήρες πίσω τις συσκευές σου που είχαν πρόβλημα, επισκευασμένες!!! Εμείς εδώ δείξαμε τον τρόπο, πριν λήξει η εγγύηση του προϊόντος (2 έτη), ότι υπάρχει τρόπος να πάρεις καινούρια συσκευή του κουτιού. Εγώ προσωπικά, απευθυνόμενος σε πολυκαταστήματα και όχι σε αντιπροσωπείες, πήγα τα προβληματικά προϊόντα και είτε πήρα το ίδιο μοντέλο, καινούριο - σφραγισμένο ή σε περιπτώσεις που είχε καταργηθεί το μοντέλο, μου έκοψαν πιστωτικό και πήρα άλλο. Φυσικα με ανανέωση της 2ετούς εγγύησης από την ημερομηνία της νέας αλλαγής και στις δύο περιπτώσεις!! Ο καθένας κρίνει και αποφασίζει από μόνος του τι θέλει να κάνει επισκευή ή αντικατάσταση... Μπράβο στο φίλο που με την επιμονή του, πήρε καινούρια κάμερα αξίας 500 ευρώ, αν θυμάμαι καλά. ΥΓ. Για να μην ταλαιπωρείσαι την επόμενη φορά, ενημερωτικά, η επίσημη αντιπροσωπεία της ASUS είναι στην Ιταλία, μπορεί να σου έρθει σε δύο μέρες με courier, μην στέλνεις άδικα στην Τσεχία...

Επεξ/σία από PROLOGOS04
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλο ειναι οτι κουτσα στραβα ακρη εβγαλε. 

Βεβαια μπραβο εγω δεν θα εδινα γιατι αν δεν ειχες πιεσει μεσω καταγγελιων να μου λεγες πιο πριν πως θα σου συμπεριφερονταν ο υποδιευθυντης και οχι μονο....

εχει ειρωνία το μπράβο φίλε μου δυστυχώς !!!

Δεν εχει εξοδα; Ο χρονος, το πηγαινε ελα στα public η αναμονη χωρις συσκευη (αντε καμερα πες οκ), τα νευρα πανω απο το κεφαλι, ολα μετρανε, εκτιμω οτι θα ειχες ξεμπερδεψει πολυ πιο γρηγορα αν το πηγαινες/εστελνες στην αντιπροσωπεια. Καποιοι αντιπροσωποι (ή επισημα service για την ακριβεια) που εχω στειλει κατα καιρους, ουτε καν τα μεταφορικα δεν χρεωνουν, ενα τηλεφωνο κανεις, δηλωση της βλαβης, ερχονται παραλαμβανουν, στο στελνουν επισκευασμενο ή κανουν αντικατασταση.

 

Εχω στειλει σε philips, asus, dell, samsung, astra (estar), lg, quest και αλλα. 

 

Επισης αν θεωρεις το public τραγικο που σε ταλαιπωρησε, που να δεις αλλα πολυκαταστηματα που ζητανε να πληρωσεις την courier για να στειλουν, π.χ. το κινητο samsung στην αντιπροσωπεια. Απλα η χρονοτριβη των πολυκαταστηματων και οι ασχετοσυνη των τεχνικων τους πανω σε διαφορα προιοντα (δεν ειναι επισημα service), οπως και η πιεση να ελεγξουν πριν στειλουν τσαμπα στον αντιπροσωπο (γιατι μπορει να κοστιζει) οδηγουν σε τετοια τραγελαφικα περιστατικα.

 

Για παραδειγμα, αγορασα απο τo you.gr μια οθονη dell, ειχε ενα καμμενο pixel, ειχα 2 επιλογες, να την παρω οπως ηταν να την παω στο you point που ειναι ενας ασχετος μεσαζοντας στο κεντρο της πολης, να του εξηγησω τι εχει, να το στειλει αυτος πισω στην αθηνα στην quest, να την στειλει η quest στην dell και να μου στειλουν μια αλλη οθονη σε καμια βδομαδα (αν γινει σωστα ολη η διαδικασια) και βαλε (αν δεν γινει) ή απλα να παρω τηλεφωνο στην dell, να στειλω μια φωτογραφια με το καμμενο pixel και την αλλη μερα να ερθουν να παρουν πισω την προβληματικη και να μου δωσουν μια αλλη καινουρια, δεν πληρωσα τιποτα, δεν βγηκα απο το σπιτι.

 

Παρομοια εμπειρια και με μια οθονη philips που σταματησε να δουλευει το κουμπακι on/off με την διαφορα οτι την πηραν (απο τον χωρο μου) την ελεγξαν και μετα μου προτειναν επισκευη ή αντικατασταση, ειχα μια μικρη καθυστερηση, περιπου μια βδομαδα, οκ δεν ηταν και 700 ευρω οθονη με next day support.

 

Παρομοια εμπειρια με laptop asus, που εφυγε τσεχια με dhl απο τον χωρο μου και ηρθε επισκευασμενο σε 5 μερες πισω.

 

Πανω κατω τα ιδια και με το service της astra, χωρις να θυμαμε αν πληρωσα μεταφορικα, παραλαβη απο τον χωρο μου επισκευη και αποστολη πισω αλλα νομιζω δεν πληρωσα τιποτα, (tablet estar). 

 

Επισης για samsung πηγα απευθειας στο εξουσιοδοτημενο service στην θεσσαλονικη με αποδειξη απο eshop και εγινε κανονικα επισκευη, οπως επισης και με microsoft κινητο, κανονικα και χωρις κανενα προβλημα, ασχετα που το κινητο ηταν παραεισαγωγη, (οπως μου ειπαν και οι ιδιοι) σε μια μερα το πηρα πισω επισκευασμενο, απο το service στην θεσσαλονικη, οποτε γιατι να το στειλω στο σκρουτζομαγαζο στην Αθηνα; Για να χασω τον χρονο μου, να πληρωσω μεταφορικα, να παιζω το σπασμενο τηλεφωνο και να καθυστερω τσαμπα, για κανενα λογο, διαλεξες τον δυσκολο δρομο φιλε μου και την πατησες, ασχετα αν στην τελικη ειχες καθολα δικιο και αυτο που ζητας ειναι νομιμη υποχρεωση του καταστηματος.

 

Αν μιλάς για επισκευή όπως είπε και ο προλογος καλοριζικα τα ελλατωματικά επισκευασμένα. Αν μιλάς για αντικατάσταση καινουριων σε ποια χώρα μένεις καμία Σουηδία? Γιατί αν μένεις Ελλάδα και έρχονται απο το σπίτι σου παραλαμβάνουν τα ελλατωματικά τα αλλάζουν και στα ξαναφέρνουν, ευχομαι την ιδια τύχη να την έχεις και με τις γυναίκες, θα εισαι πασας στα Γιαννενα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου συγχαρητήρια, που κατάφερες και πήρες πίσω τις συσκευές σου που είχαν πρόβλημα, επισκευασμένες!!! Εμείς εδώ δείξαμε τον τρόπο, πριν λήξει η εγγύηση του προϊόντος (2 έτη), ότι υπάρχει τρόπος να πάρεις καινούρια συσκευή του κουτιού. Εγώ προσωπικά, απευθυνόμενος σε πολυκαταστήματα και όχι σε αντιπροσωπείες, πήγα τα προβληματικά προϊόντα και είτε πήρα το ίδιο μοντέλο, καινούριο - σφραγισμένο ή σε περιπτώσεις που είχε καταργηθεί το μοντέλο, μου έκοψαν πιστωτικό και πήρα άλλο. Φυσικα με ανανέωση της 2ετούς εγγύησης από την ημερομηνία της νέας αλλαγής και στις δύο περιπτώσεις!! Ο καθένας κρίνει και αποφασίζει από μόνος του τι θέλει να κάνει επισκευή ή αντικατάσταση... Μπράβο στο φίλο που με την επιμονή του, πήρε καινούρια κάμερα αξίας 500 ευρώ, αν θυμάμαι καλά. ΥΓ. Για να μην ταλαιπωρείσαι την επόμενη φορά, ενημερωτικά, η επίσημη αντιπροσωπεία της ASUS είναι στην Ιταλία, μπορεί να σου έρθει σε δύο μέρες με courier, μην στέλνεις άδικα στην Τσεχία...

 

Σωπα ρε φιλε π.χ, χτυπαει δισκος σε laptop και θελεις καινουριο laptop; Τα πιστωτικα και οι καινουριες συσκευες ειναι καθαρα και μονο σε συσκευες που δεν παιρνουν επισκευη και φυσικα εχω παρει καινουρια του κουτιου συσκευη και οχι μονο 6 μηνες μετα. 

 

 

εχει ειρωνία το μπράβο φίλε μου δυστυχώς !!!

Αν μιλάς για επισκευή όπως είπε και ο προλογος καλοριζικα τα ελλατωματικά επισκευασμένα. Αν μιλάς για αντικατάσταση καινουριων σε ποια χώρα μένεις καμία Σουηδία? Γιατί αν μένεις Ελλάδα και έρχονται απο το σπίτι σου παραλαμβάνουν τα ελλατωματικά τα αλλάζουν και στα ξαναφέρνουν, ευχομαι την ιδια τύχη να την έχεις και με τις γυναίκες, θα εισαι πασας στα Γιαννενα

 
Ποιος ειπε οτι ειναι ελαττωματικα επισκευασμενα, οτι νανε, επειδη ετυχες στους ασχετους του public που σε δουλευαν δηθεν οτι σου εφτιαξαν ή δεν ειχε τιποτα η καμερα σου δεν κανουν ολοι το ιδιο, ελεος, μονο υφακι μερικοι εδω μεσα, με το οποιο υφακι απαντησες σε πολλους εδω μεσα. Δεν μενω στην σουηδια στην Ελλαδα μενω και τα προιοντα που αναφερα οσα εχω τουλαχιστον ακομα δουλευουν αψογα.
Επεξ/σία από Razor333
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν τώρα αυτές οι συγκρίσεις,

καλό είναι να ξέρουμε τα δικαιώματα μας,καμιά φορά η ανάγκη μας μας κάνει να υποχωρούμε,

ο καθένας είναι ενήλικας και αποφασίζει το τι είναι καλό για αυτόν.

Βρείτε καταστήματα και χτίστε όπου μπορείτε προσωπικές σχέσεις,θα εξυπηρετηθείτε διαφορετικά και κυρίως δεν θα χρειάζεται ν'αποδειξετε ότι δεν είσαστε ελέφαντες.

 

Εμείς δεν έχουμε ευθύνες ? Πόσες κάρτες γραφικών έχουν καεί από κακό OC και τις επιστρέφουμε σφυρίζοντας αδιάφορα ?

Να είμαστε τίμιοι και να έχουμε συνείδηση να ξέρουμε τα δικαιώματα μας και να σκεφτόμαστε ότι οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους μας.

Διάβαζα σε άλλο τοπικ για έναν ακριβό υπολογιστή μηνών  που το τρέχει ο άνθρωπος συνέχεια στο servis και όλοι του έλεγαν ότι δικαιούσαι επισκευή και όχι αντικατάσταση γιατί έτσι γράφει η σελίδα του κατασκευαστή και απορώ κάνεις δεν διάβασε αυτό το νήμα ?

 

Ποια η χρησιμότητα του forum ? γίναμε όλοι καθηγητές και μπήκαμε να διδάξουμε η είμαστε εδώ κυρίως για να μαθαίνουμε και να ανταλλάσσουμε εμπειρίες ?

Ας αφήσουμε λοιπόν τις διαμάχες,και να κάνουμε focus στην ποιότητα και της επικοινωνίας,και στον συνάνθρωπο να αναβαθμίσουμε  τις γνώσεις μας,και να δημιουργήσουμε μια ισχυρή γνωσιακη βάση,που μόνο κέρδος θα έχουμε από αυτό.

Ας το σκεφτούμε λίγο και έτσι ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν τώρα αυτές οι συγκρίσεις,

καλό είναι να ξέρουμε τα δικαιώματα μας,καμιά φορά η ανάγκη μας μας κάνει να υποχωρούμε,

ο καθένας είναι ενήλικας και αποφασίζει το τι είναι καλό για αυτόν.

Βρείτε καταστήματα και χτίστε όπου μπορείτε προσωπικές σχέσεις,θα εξυπηρετηθείτε διαφορετικά και κυρίως δεν θα χρειάζεται ν'αποδειξετε ότι δεν είσαστε ελέφαντες.

 

Εμείς δεν έχουμε ευθύνες ? Πόσες κάρτες γραφικών έχουν καεί από κακό OC και τις επιστρέφουμε σφυρίζοντας αδιάφορα ?

Να είμαστε τίμιοι και να έχουμε συνείδηση να ξέρουμε τα δικαιώματα μας και να σκεφτόμαστε ότι οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους μας.

Διάβαζα σε άλλο τοπικ για έναν ακριβό υπολογιστή μηνών  που το τρέχει ο άνθρωπος συνέχεια στο servis και όλοι του έλεγαν ότι δικαιούσαι επισκευή και όχι αντικατάσταση γιατί έτσι γράφει η σελίδα του κατασκευαστή και απορώ κάνεις δεν διάβασε αυτό το νήμα ?

 

Ποια η χρησιμότητα του forum ? γίναμε όλοι καθηγητές και μπήκαμε να διδάξουμε η είμαστε εδώ κυρίως για να μαθαίνουμε και να ανταλλάσσουμε εμπειρίες ?

Ας αφήσουμε λοιπόν τις διαμάχες,και να κάνουμε focus στην ποιότητα και της επικοινωνίας,και στον συνάνθρωπο να αναβαθμίσουμε  τις γνώσεις μας,και να δημιουργήσουμε μια ισχυρή γνωσιακη βάση,που μόνο κέρδος θα έχουμε από αυτό.

Ας το σκεφτούμε λίγο και έτσι ;)

Eτσι ακριβως φιλε μου,πρέπει οι εμπειρίες του καθενός να βγάζουν το πιο σωστό συμπέρασμα για τέτοιες υποθέσεις. Απλά αναρωτιέμαι λόγω της πληθώρας των ελαττωματικών προιοντων μην τυχόν και λόγω κρίσης μας στέλνουν εδώ τις ''ευαίσθητες'' παρτίδες.

 

Σωπα ρε φιλε π.χ, χτυπαει δισκος σε laptop και θελεις καινουριο laptop; Τα πιστωτικα και οι καινουριες συσκευες ειναι καθαρα και μονο σε συσκευες που δεν παιρνουν επισκευη και φυσικα εχω παρει καινουρια του κουτιου συσκευη και οχι μονο 6 μηνες μετα. 

 

 

 
Ποιος ειπε οτι ειναι ελαττωματικα επισκευασμενα, οτι νανε, επειδη ετυχες στους ασχετους του public που σε δουλευαν δηθεν οτι σου εφτιαξαν ή δεν ειχε τιποτα η καμερα σου δεν κανουν ολοι το ιδιο, ελεος, μονο υφακι μερικοι εδω μεσα, με το οποιο υφακι απαντησες σε πολλους εδω μεσα. Δεν μενω στην σουηδια στην Ελλαδα μενω και τα προιοντα που αναφερα οσα εχω τουλαχιστον ακομα δουλευουν αψογα

Δηλαδή θα πάρω καινούριο υπολογιστή, θα κρασάρει ο σκληρός στο πεντάμηνο και εγώ θα πάω να μου αλλάξουν τον σκληρό μονο έτσι?  Ενδιαφέρον αυτό αν και πιστεύω οτι ο σκληρός είναι το μόνο που επιδέχεται αντικατάσταση χωρίς να αλλάξει ολόκληρος ο υπολογιστής.  Δηλαδή για να μην λέμε τα ίδια ο νόμος λέει οτι αντικατάσταση γίνεται ΜΟΝΟ σε ελαττωματικά προιόντα που ΔΕΝ δέχονται επισκευή? Διάβασε πάλι λίγο φίλε μου τις επιλογές μας. Όλα είναι θέμα επιλογών με ότι ορίζει ο ΝΟΜΟΣ!!!

Επεξ/σία από everything30
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Eτσι ακριβως φιλε μου,πρέπει οι εμπειρίες του καθενός να βγάζουν το πιο σωστό συμπέρασμα για τέτοιες υποθέσεις. Απλά αναρωτιέμαι λόγω της πληθώρας των ελαττωματικών προιοντων μην τυχόν και λόγω κρίσης μας στέλνουν εδώ τις ''ευαίσθητες'' παρτίδες.

 

Δηλαδή θα πάρω καινούριο υπολογιστή, θα κρασάρει ο σκληρός στο πεντάμηνο και εγώ θα πάω να μου αλλάξουν τον σκληρό μονο έτσι? Ενδιαφέρον αυτό αν και πιστεύω οτι ο σκληρός είναι το μόνο που επιδέχεται αντικατάσταση χωρίς να αλλάξει ολόκληρος ο υπολογιστής. Δηλαδή για να μην λέμε τα ίδια ο νόμος λέει οτι αντικατάσταση γίνεται ΜΟΝΟ σε ελαττωματικά προιόντα που ΔΕΝ δέχονται επισκευή? Διάβασε πάλι λίγο φίλε μου τις επιλογές μας. Όλα είναι θέμα επιλογών με ότι ορίζει ο ΝΟΜΟΣ!!!

Σε desktop pc σχεδόν τα πάντα αλλαζονται χωριστά πήρες ένα desktop Dell και σου βγάλει πρόβλημα ή κάρτα γραφικών, εσύ τι περιμένεις? Να σου δώσουν καινούργιο? Αλλάζουν το προβληματικό κομμάτι, ο νόμος αναφέρει 3ις περιπτώσεις

1)επισκευή η αντικατάσταση,

2)μείωση του τιμηματως (δε απλά ελληνικά αν δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο να σου προσφέρουν κάποιο ανάλογο προϊόν δίνοντας σου μια έξτρα έκπτωση)

3)υπό αναχώρηση από την σύμβαση

Πρώτα από όλα πάει η επισκευή /αντικατάσταση, εκεί αν δεν στο επισκευασουν μέσα σε 15 ημέρες δικαιούσαι ένα προϊόν για να μπορείς να κάνεις την δουλεία σου - εδώ βέβαια δεν τους υποχρεωνει κάνεις να είναι ιδίων δυνατοτήτων πηγές πχ 980ti δίνοντας σου μια gts 620 είναι νομικά καλυμενοι -

Μετα την επισκευή η αντικατάσταση συνεχίσεις να έχεις προβλήματα τότε κοιτάς της άλλες επιλογές, αλλιώς όλα τα καταστήματα θα είχαν βάλει λουκέτο αν έπρεπε να επιστρέφουν λεφτά στη πρώτη βλάβη του προϊόντος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε desktop pc σχεδόν τα πάντα αλλαζονται χωριστά πήρες ένα desktop Dell και σου βγάλει πρόβλημα ή κάρτα γραφικών, εσύ τι περιμένεις? Να σου δώσουν καινούργιο? Αλλάζουν το προβληματικό κομμάτι, ο νόμος αναφέρει 3ις περιπτώσεις

1)επισκευή η αντικατάσταση,

2)μείωση του τιμηματως (δε απλά ελληνικά αν δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο να σου προσφέρουν κάποιο ανάλογο προϊόν δίνοντας σου μια έξτρα έκπτωση)

3)υπό αναχώρηση από την σύμβαση

Πρώτα από όλα πάει η επισκευή /αντικατάσταση, εκεί αν δεν στο επισκευασουν μέσα σε 15 ημέρες δικαιούσαι ένα προϊόν για να μπορείς να κάνεις την δουλεία σου - εδώ βέβαια δεν τους υποχρεωνει κάνεις να είναι ιδίων δυνατοτήτων πηγές πχ 980ti δίνοντας σου μια gts 620 είναι νομικά καλυμενοι -

Μετα την επισκευή η αντικατάσταση συνεχίσεις να έχεις προβλήματα τότε κοιτάς της άλλες επιλογές, αλλιώς όλα τα καταστήματα θα είχαν βάλει λουκέτο αν έπρεπε να επιστρέφουν λεφτά στη πρώτη βλάβη του προϊόντος

Για τους σταθερούς υπολογιστές και τα περιφερειακά τους μέρη όντως είναι λογικό να συμβαίνει αυτό, δεν γνωρίζω αν ισχυει το ίδιο σε λαπτοπ. Για το λουκέτο νομίζω οτι έχουν προβλέψει και τις περιπτώσεις για ποσοστά ελαττωματικών προιοντων έτσι ώστε να μην έχουν χάσιμο. Τώρα αν βγαίνουν όλα ελαττωματικά και για να μην βάλουν λουκέτο πρέπει να οριστούν άλλα πράγματα για να διασφαλιστουν τα καταστήματα έναντι των καταναλωτών, αυτό είναι κάτι άλλο.

Επεξ/σία από everything30
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eτσι ακριβως φιλε μου,πρέπει οι εμπειρίες του καθενός να βγάζουν το πιο σωστό συμπέρασμα για τέτοιες υποθέσεις. Απλά αναρωτιέμαι λόγω της πληθώρας των ελαττωματικών προιοντων μην τυχόν και λόγω κρίσης μας στέλνουν εδώ τις ''ευαίσθητες'' παρτίδες.

Δηλαδή θα πάρω καινούριο υπολογιστή, θα κρασάρει ο σκληρός στο πεντάμηνο και εγώ θα πάω να μου αλλάξουν τον σκληρό μονο έτσι?  Ενδιαφέρον αυτό αν και πιστεύω οτι ο σκληρός είναι το μόνο που επιδέχεται αντικατάσταση χωρίς να αλλάξει ολόκληρος ο υπολογιστής.  Δηλαδή για να μην λέμε τα ίδια ο νόμος λέει οτι αντικατάσταση γίνεται ΜΟΝΟ σε ελαττωματικά προιόντα που ΔΕΝ δέχονται επισκευή? Διάβασε πάλι λίγο φίλε μου τις επιλογές μας. Όλα είναι θέμα επιλογών με ότι ορίζει ο ΝΟΜΟΣ!!!

 

Ο νομος λεει οτι η συσκευη σου για 2 ετη θα πρεπει να λειτουργει σωστα και αν για καποιο λογο σταματησει να δουλευει σωστα, ο πωλητης πρεπει να σου βρει μια λυση ή την επισκευη της συσκευης ή την αντικατασταση της συσκευης εφοσον δεν παιρνει επισκευη, ακομα και να σου δωσει πιστωτικο αν δεν παιρνει επισκευη και το προιον δεν υπαρχει πλεον.

 

Επισης απαγορευετε π.χ. ο πωλητης να μην αποδεχτει οτι ειναι δικια του ευθυνη και να σε στειλει απευθειας στο επισημο service, οπως επισης να σε χρεωσουν μεταφορικα, ειναι καθαρα επιλογη σου να μιλησεις απευθειας με το επισημο service και επισης απαγορευετε να σε χρεωσουν μεταφορικα και αυτοι.

 

Τελος ο νομος λεει οτι η εγγυηση παρεχετε δωρεαν, κατι που ειναι τελειως ψεμα γιατι ειναι υπολογισμενη στην κερδος.

 

Οποτε οτι παιρνει επισκευη θα στο επισκευασουν, τι θα πει πηρες καινουριο laptop 6 μηνων και χαλασε ο δισκος, οποτε απαιτεις καινουριο laptop; Αυτο δεν ισχυει και οχι μονο για τον δισκο, αν καει η οθονη αλλαζει, αν χαλασει το πληκτρολογιο αλλαζει, βασικα τα παντα αλλαζουν σε ενα laptop μεχρι και προβληματικο board.

 

Το σημαντικο ειναι, να βρεις αμεσα ακρη και η συσκευη σου να δουλευει σωστα οσο το δυνατον πιο αμεσα, οχι να καταληγεις να σε δουλευουν επι μηνες με πηγαινε ελα και καταγγελιες, ωστε να σου κανουν επιτελους αντικατασταση ενος προιοντος γιατι τους ηρθε μια καταγγελια και κινδυνευουν να φανε καποιο προστιμο, αν δεν προβουν σε αμεση λυση του.

 

Γενικα ειναι συνηθισμενο το δουλεμα που ριχνουν μεγαλες αλυσιδες, κυριως αν προκειται για περιεργες βλαβες, συσκευες που δουλευουν μεν, αλλα οχι σωστα, εκει πρεπει να πεσεις σε σωστο service και τα πολυκαταστηματα δεν εχουν, εκτος μονο αν ειναι οι ιδιοι και το επισημο service ή ο εισαγωγεας, εκει μπορει να βγαλεις πιο αμεσα ακρη, το ιδιο μαγαζι που θα σου ζητησει λεφτα για να στειλει το κινητο σου στο επισημο service, μπορει να σου αλλαξει σε μερικες ωρες board, καρτα γραφικων, σκληρο δισκο και να σου δωσει μεχρι και πιστωτικο. 

 

Οποτε ναι, εν μερη καλα τους εκανες και τους ετρεξες, οχι οτι θα κανουν καλυτερα την δουλεια τους τωρα και θα ενδιαφερθουν να βελτιωσουν το service τους, αλλα για το γαμωτο και μονο. Απλα θα μπορουσες να ειχες ξεμπερδεψει πολυ πιο γρηγορα και το ξαναλεω, ητα μια καμερα και σε πηρε να τρεχεις μηνες, με κινητο, λαπτοπ ή οθονη υπολογιστη δεν θα ησουν τοσο ελαστικος να το πας τοσο, κυριως αν τα χρειαζοσουν αμεσα και εκει φαινετε το service που μετραει, οχι αν θα παρεις πιστωτικο 2 μηνες μετα και αφου κανεις καταγγελια.

Επεξ/σία από Razor333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Για τους σταθερούς υπολογιστές και τα περιφερειακά τους μέρη όντως είναι λογικό να συμβαίνει αυτό, δεν γνωρίζω αν ισχυει το ίδιο σε λαπτοπ. Για το λουκέτο νομίζω οτι έχουν προβλέψει και τις περιπτώσεις για ποσοστά ελαττωματικών προιοντων έτσι ώστε να μην έχουν χάσιμο. Τώρα αν βγαίνουν όλα ελαττωματικά και για να μην βάλουν λουκέτο πρέπει να οριστούν άλλα πράγματα για να διασφαλιστουν τα καταστήματα έναντι των καταναλωτών, αυτό είναι κάτι άλλο.

Δηλαδή εγώ θα πάω να αγοράσω κάτι με 2000 ευρώ από ένα μαγαζί και κάθε φορά που βαριέμαι θα τι χαλάω και θα περνω πίσω τα λεφτά μου και φτου από την αρχή, δεν πάει έτσι επιστροφή χρημάτων δικαιούσαι όταν δεν υπάρχει κάτι ανάλογο στο κατάστημα

Πχ αγόρασες παλιότερα ένα video έστω ότι ακόμα είναι στην εγγύηση, αν δεν μπορούν να το επισκευασουν τότε θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω, αν τωρα όπως στο θέμα εδώ έχεις την gopro 1 χαλάσει και το κατάστημα σου προσφέρει ως αλλαγή την gopro 3 χωρίς έξτρα χρέωση και εσύ δεν την θέλεις επειδή την βαρέθηκες η κατάλαβες ότι τελικά δεν σου χρειάζεται σημαίνει ότι πρέπει να σου δώσει τα λεφτά πίσω το κατάστημα?

 

Τα όνοματα και τα παράδειγματα είναι τελείως τυχαία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εγώ θα πάω να αγοράσω κάτι με 2000 ευρώ από ένα μαγαζί και κάθε φορά που βαριέμαι θα τι χαλάω και θα περνω πίσω τα λεφτά μου και φτου από την αρχή, δεν πάει έτσι επιστροφή χρημάτων δικαιούσαι όταν δεν υπάρχει κάτι ανάλογο στο κατάστημα

Πχ αγόρασες παλιότερα ένα video έστω ότι ακόμα είναι στην εγγύηση, αν δεν μπορούν να το επισκευασουν τότε θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω, αν τωρα όπως στο θέμα εδώ έχεις την gopro 1 χαλάσει και το κατάστημα σου προσφέρει ως αλλαγή την gopro 3 χωρίς έξτρα χρέωση και εσύ δεν την θέλεις επειδή την βαρέθηκες η κατάλαβες ότι τελικά δεν σου χρειάζεται σημαίνει ότι πρέπει να σου δώσει τα λεφτά πίσω το κατάστημα?

Τα όνοματα και τα παράδειγματα είναι τελείως τυχαία

 

ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΣΥΣΚΕΥΗ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΣΥΣΚΕΥΗ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ;

καποια στιγμη στην ελλαδα ειχε γινει πολυ μοδα ειδικα τοτε που ηταν καλυτερες εποχες η καρτες γραφικων καιγοταν ακριβως στα 2 χρονια και 11 μηνες και πηγαιναν περναν καινουργιο μοντελο χωρις να πληρωσουν ευρω για αυτο πλεον τα σερβις στα καταστηματα σε κοιτανε περιεργα καθε φορα που πηγαινεις κατι ακριβο , στο εξωτερικο εχουν γραφτει ως και tutorial πως να το κανεις χωρις να μπορει το καταστημα να σε καταλαβει

 

οπως και να εχει σου ξανα λεω πρωτα παει η επισκευη και μετα αν δεν μπορει να επισκευαστει τοτε πας στις αλλες επιλογες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυο

καποια στιγμη στην ελλαδα ειχε γινει πολυ μοδα ειδικα τοτε που ηταν καλυτερες εποχες η καρτες γραφικων καιγοταν ακριβως στα 2 χρονια και 11 μηνες και πηγαιναν περναν καινουργιο μοντελο χωρις να πληρωσουν ευρω για αυτο πλεον τα σερβις στα καταστηματα σε κοιτανε περιεργα καθε φορα που πηγαινεις κατι ακριβο , στο εξωτερικο εχουν γραφτει ως και tutorial πως να το κανεις χωρις να μπορει το καταστημα να σε καταλαβει

 

οπως και να εχει σου ξανα λεω πρωτα παει η επισκευη και μετα αν δεν μπορει να επισκευαστει τοτε πας στις αλλες επιλογες

 

 

Δυο χρόνια και έντεκα μήνες τι εγγύηση ήταν αυτή; Και πως καις μια καρτα γραφικών;

Επεξ/σία από everything30
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...