Προς το περιεχόμενο

Άρνηση απο PUBLIC να αλλάξουν ελαττωματική GoPro 6 μηνών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο την στιγμη που το κινητο σου παρουσιασε το οποιοδηποτε προβλημα εντως 7ημερων και αφου ειπες οτι ειχαν και την εγγυηση DOA τοτε επρεπε να σου δωσουν απο το καταστημα αλλο σφραγισμενο,ειδικα αφου οι υπαλληλοι ειδαν το προβλημα. Ο μονος λογος που σου ειπαν για την αντιπροσωπεια ειναι για να διαπιστωσουν αν το προβλημα το προκαλεσες εσυ.

Επισης ειχα μιλησε οπως ειπα για ενα ποντικι Logitech πιο παλια κατευθειαν με την εταιρια μεσω email και μου ειχαν πει οτι για προβλημα software μπορουν να βοηθησουν αλλα για θεμα λειτουργικο πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα αγορας. Αυτο παει στον παραπανω συμφορουμιτη για τα περι σπασμενων τηλεφωνων.

Αδερφε πραγματικά δεν το έχεις με τον σχολιασμό για να βοηθάς η να εξηγείς σε κόσμο!!! ''Ο μονος λογος που σου ειπαν για την αντιπροσωπεια ειναι για να διαπιστωσουν αν το προβλημα το προκαλεσες εσυ.'' ??????ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΚΟΚΟ ΣΚΟΝΗΣ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΙΝΗΤΟ?????????

Πριν 2 χρονια αγοραζω κινητο απο καποιο μαγαζι που ειχα βρει απ το σκρουτζ. Αφου το αγορασα κ εφτασα σπιτι, ανοιγω το κινητο ολα κομπλε αλλα, ειχε ενα κοκο σκονης στο κεντρο της οθονης! Δεν ηταν κατι σημαντικο, αλλα απο την στιγμη π το ειδα το ματι μ επεφτε απανω εκει.  

 

Δεν περνανε 3 μερες(λογο σκ), το πηγαινω πισω στο μαγαζι μπας κ μ δωσουν αλλο καινουριο. Εκει μ λεει ο υπαλληλος οτι δν μπορει να μου κανει αντικατασταση συσκευης γιατι το doa ειναι μονο για συσκευες οι οποιες ειναι νεκρες εξ αρχης.

Τους δειχνω το κινητο κ μαλιστα 2 υπαλληλοι κιολας βλεπουν τον κοκκο σκονης κ αναγνωριζουν το προβλημα. Με παραπεμπουν στο σερβις της εταιριας γιατι αυτοι δν εχουν σερβις μ λεει. Κ οτι εχω 2 επιλογες. Η να το αφησω να το πανε εκεινοι η να το παω εγω στο σερβις για πιο γρηγορα. Κ οτι αν ειναι για αντικατασταση πρεπεει να τους στειλει το σερβις καποιο χαρτι.

 

Να μην τα πολυλογω παιρνω το κινητο κ το παω εγω στο σερβις για πιο γρηγορα. Εκει μολις μαθαινουν οτι το κινητο ειναι καινουριο , με ρωτουν γιατι δεν ζητησα αντικατασταση απο μαγαζι. Τους απαντω οτι εγω ζητησα, αλλα οτι ηθελαν εγγραφο απο αυτους για την αντικατασταση.

Μου λενε εμεις κανουμε εντικατασταση αλλα μονο στα κινητα που ειναι "ελληνικης προελευσης" κ οχι εισαγωγης απο ευρωπη. Τωρα για το χαρτι π μου ειχε το μαγαζι ουτε λογος. 

Τελικα το κινητο εγινε σαν καινουριο κανοντας χρηση της εγγυησης.

Αλλα για πιο λογο κινητο μιας εβδομαδας να ανοιχτει σε σερβις? 

Αν φωναζα θα μου εκαναν αντικατασταση(ειδικα στο μαγαζι)? Θεωρειται προβληματικο ενας κοκκος σκονης στην οθονη του κινητου? Θα μπορουσα να κανω χρηση της υπαναχωρησης κ να παρω τα χρηματα πισω?  

 

Συγγνωμη για το οφ τοπικ αλλα μιας κ διαβασα ολες τις αποψεις ειπα να παραθεσω κατι που ειχε γινει παλια.  Ελπιζω να λυθει το προβλημα του TS γρηγορα. 

 

Τι συγγνωμη φιλος εδώ είσαι.Επρεπε να κάνεις κατι παρόμοιο με εμένα και ακριβώς οσα εξηγεί ξεκάθαρα ο PROLOGOS. Εσυ ειχες εναν λογω παραπανω να παρεις καινουριο γιατι ησουν ημερων απο την αγορα!!!doa κτλ!!!

Επεξ/σία από everything30
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Fulgore
Ναι συμφωνω  προφανως θα επρεπε να παρω χαρτι απο την εταιρια για αντικατασταση.  Αλλα η εταιρια ελεγε αφου ειναι γαλλικο το τηλεφωνο, μονο σερβις επιδεχεται. Θα στο αλλαζαμε εμεις οι ιδιοι με καινουριο αν ηταν ελληνικο.  Το καταστημα ισχυριζοταν πως doa ειναι ΜΟΝΟ οταν ειναι νεκρο το τηλεφωνο και μονο τοτε. Βρες ακρη μετα.. 

@everything30
ναι με φωνες θα εβγαζα ακρη αλλα ο καθενας ελεγε τα δικα του κ το μαγαζι ηταν καθετο. Οτι αυτα δν ειναι τιποτα κ θα στο φτιαξει η εταιρια σαν καινουριο..  :cry:

Επεξ/σία από xirosiman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι συμφωνω  προφανως θα επρεπε να παρω χαρτι απο την εταιρια για αντικατασταση.  Αλλα η εταιρια ελεγε αφου ειναι γαλλικο το τηλεφωνο, μονο σερβις επιδεχεται. Θα στο αλλαζαμε εμεις οι ιδιοι με καινουριο αν ηταν ελληνικο.  Το καταστημα ισχυριζοταν πως doa ειναι ΜΟΝΟ οταν ειναι νεκρο το τηλεφωνο και μονο τοτε. Βρες ακρη μετα.. 

Μην γραφω τα ιδια δες ξεκαθαρα τα σχολια του προλογος τα λεει ολα ξεκαθαρα. Βρισκεις ακρη αρκει να παραδεχτεις οτι θα ταλαιπωρηθεις δυστυχως η ευτυχως λιγο. Πουλάνε απιστευτο ''παπα'' και πονταρουν σε αυτο ακριβως!!! Ας ειναι καθετο οριζοντιο κτλ.....χαρτι αδερφε, μονο με χαρτι γινεται δουλεια με τα λογια τιποτα!!!

Επεξ/σία από everything30
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν απατώμαι, αν είχες συσκευασίες κτλ. όλα κομπλέ, θα μπορούσες να ζητήσεις ακόμα και επιστροφή χρημάτων λόγω των ελάχιστων ημερών αγοράς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδερφε πραγματικά δεν το έχεις με τον σχολιασμό για να βοηθάς η να εξηγείς σε κόσμο!!! ''Ο μονος λογος που σου ειπαν για την αντιπροσωπεια ειναι για να διαπιστωσουν αν το προβλημα το προκαλεσες εσυ.'' ??????ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΚΟΚΟ ΣΚΟΝΗΣ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΙΝΗΤΟ?????????

 

Κατσε να μυρισω τα νυχια μου αν ο υπαλληλος οντως καταλαβε οτι μιλαμε για κοκο σκονης ή τι(λαθος)οδηγιες ειχε απο τους ανωτερους του.....Το οτι η εγγυηση Doa εινα ξεκαθαρη νομιζω λιγο πολυ το ξερουν ολοι ασχετως αν στην περιπτωση αυτη δεν λειτουργησε οπως πρεπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατσε να μυρισω τα νυχια μου αν ο υπαλληλος οντως καταλαβε οτι μιλαμε για κοκο σκονης ή τι(λαθος)οδηγιες ειχε απο τους ανωτερους του.....Το οτι η εγγυηση Doa εινα ξεκαθαρη νομιζω λιγο πολυ το ξερουν ολοι ασχετως αν στην περιπτωση αυτη δεν λειτουργησε οπως πρεπει.

small_thumb_CrashEddie.jpg

Επεξ/σία από everything30
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok whatever...


Πριν 2 χρονια αγοραζω κινητο απο καποιο μαγαζι που ειχα βρει απ το σκρουτζ. Αφου το αγορασα κ εφτασα σπιτι, ανοιγω το κινητο ολα κομπλε αλλα, ειχε ενα κοκο σκονης στο κεντρο της οθονης! Δεν ηταν κατι σημαντικο, αλλα απο την στιγμη π το ειδα το ματι μ επεφτε απανω εκει.  

Δεν περνανε 3 μερες(λογο σκ), το πηγαινω πισω στο μαγαζι μπας κ μ δωσουν αλλο καινουριο. Εκει μ λεει ο υπαλληλος οτι δν μπορει να μου κανει αντικατασταση συσκευης γιατι το doa ειναι μονο για συσκευες οι οποιες ειναι νεκρες εξ αρχης.
Τους δειχνω το κινητο κ μαλιστα 2 υπαλληλοι κιολας βλεπουν τον κοκκο σκονης κ αναγνωριζουν το προβλημα. Με παραπεμπουν στο σερβις της εταιριας γιατι αυτοι δν εχουν σερβις μ λεει. Κ οτι εχω 2 επιλογες. Η να το αφησω να το πανε εκεινοι η να το παω εγω στο σερβις για πιο γρηγορα. Κ οτι αν ειναι για αντικατασταση πρεπεει να τους στειλει το σερβις καποιο χαρτι.

Να μην τα πολυλογω παιρνω το κινητο κ το παω εγω στο σερβις για πιο γρηγορα. Εκει μολις μαθαινουν οτι το κινητο ειναι καινουριο , με ρωτουν γιατι δεν ζητησα αντικατασταση απο μαγαζι. Τους απαντω οτι εγω ζητησα, αλλα οτι ηθελαν εγγραφο απο αυτους για την αντικατασταση.
Μου λενε εμεις κανουμε εντικατασταση αλλα μονο στα κινητα που ειναι "ελληνικης προελευσης" κ οχι εισαγωγης απο ευρωπη. Τωρα για το χαρτι π μου ειχε το μαγαζι ουτε λογος. 

Τελικα το κινητο εγινε σαν καινουριο κανοντας χρηση της εγγυησης.
Αλλα για πιο λογο κινητο μιας εβδομαδας να ανοιχτει σε σερβις? 
Αν φωναζα θα μου εκαναν αντικατασταση(ειδικα στο μαγαζι)? Θεωρειται προβληματικο ενας κοκκος σκονης στην οθονη του κινητου? Θα μπορουσα να κανω χρηση της υπαναχωρησης κ να παρω τα χρηματα πισω?  

 
Συγγνωμη για το οφ τοπικ αλλα μιας κ διαβασα ολες τις αποψεις ειπα να παραθεσω κατι που ειχε γινει παλια.  Ελπιζω να λυθει το προβλημα του TS γρηγορα. 
 

Στην τελικη σημασια εχει να παρει απαντηση σε αυτα που ρωταει ο αλλος οχι να το γυρναμε παλι σε εξυπναδες. Η απαντηση λοιπον ειναι ναι σε ολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι σας παίρνει άνετα να δημιουργήσετε και εσείς ένα κόμμα στην Ελλάδα, θα τα πατε περίφημα. Αν νομίζεις οτι αυτά που γράψατε εσείς, είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά του Προλόγου, πάω πάσο. 

 

Σου παρέθεσα το ίδιο πράγμα,κυριολεκτικά,γραμμένο από τον Πρόλογο04 και εμένα.

Και επιμένεις.

Όπως ξαναείπα,η κάμερα είναι το λιγότερο πια,στο θέμα που έχεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου παρέθεσα το ίδιο πράγμα,κυριολεκτικά,γραμμένο από τον Πρόλογο04 και εμένα.

Και επιμένεις.

Όπως ξαναείπα,η κάμερα είναι το λιγότερο πια,στο θέμα που έχεις

Σε απευθείας σύνδεση απο το Μεγαρο Μουσικής Λετσόβου, ακούσαμε το γνωμικό της Ημέρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

update: Αφού παρέλαβα τον αριθμό πρωτοκόλλου της καταγγελίας που έκανα λοιπόν, συνέταξα την εξώδικη δήλωση - πρόσκληση με την απαίτηση μου και την κατέθεσα στο κατάστημα. Σφραγίστηκε για την παραλαβή της και περιμένω απάντηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά επικοινώνησαν μαζί μου σήμερα και προέβησαν σε αντικατάσταση της κάμερας. Ευχαριστώ πολύ τον υποδιεύθυντη του καταστήματος ο οποίος ήταν άψογος. Ταλαιπωρηθήκαμε λίγο αλλά τέλος καλό όλα καλά.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποσα εξοδα εκανες φιλε μου? στα έδωσαν ?

 

μπραβο για την επιμονη !!!

Δεν εχει έξοδα φίλε μου. Μονο υπομονη πρεπει να έχεις. Εναμιση μηνα περίμενα. Πηγαίνεις με οτι ορίζει ο νομος για τα δικαιώματα σου για τα λεφτά που πληρώνεις στο καθετι. Οτι εγραψε παραπάνωο PROLOGOS αυτά ακριβώς ισχύουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...