Προς το περιεχόμενο

Άρνηση απο PUBLIC να αλλάξουν ελαττωματική GoPro 6 μηνών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο TS αμφιβάλω αν θα ξανανοίξει θέμα… :-D

 

Αν την θέλεις την κάμερα (το συγκεκριμένο μοντέλο) ζήτα να σου κάνουν αντικατάσταση με άλλη καινούρια και μην πλέξεις με πιστωτικό ιδιαίτερα σε περίπτωση που έχει αλλάξει η τιμή (προς τα κάτω edit πάνω) καθώς θα μπεις σε νέο κύκλο ταλαιπωρίας…

 

Από την στιγμή που έκανες είδη καταγγελία θα σου πουν και αυτοί τι είναι το πρέπον ώστε να μείνεις ικανοποιημένος.

Επεξ/σία από Havik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ο TS αμφιβάλω αν θα ξανανοίξει θέμα… :-D

 

Αν την θέλεις την κάμερα (το συγκεκριμένο μοντέλο) ζήτα να σου κάνουν αντικατάσταση με άλλη καινούρια και μην πλέξεις με πιστωτικό ιδιαίτερα σε περίπτωση που έχει αλλάξει η τιμή (προς τα κάτω) καθώς θα μπεις σε νέο κύκλο ταλαιπωρίας…

 

Από την στιγμή που έκανες είδη καταγγελία θα σου πουν και αυτοί τι είναι το πρέπον ώστε να μείνεις ικανοποιημένος.

Ρε παιδιά ποίος ειναι ο ΤS?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο TS αμφιβάλω αν θα ξανανοίξει θέμα… :-D

 

Αν την θέλεις την κάμερα (το συγκεκριμένο μοντέλο) ζήτα να σου κάνουν αντικατάσταση με άλλη καινούρια και μην πλέξεις με πιστωτικό ιδιαίτερα σε περίπτωση που έχει αλλάξει η τιμή (προς τα κάτω) καθώς θα μπεις σε νέο κύκλο ταλαιπωρίας…

 

Από την στιγμή που έκανες είδη καταγγελία θα σου πουν και αυτοί τι είναι το πρέπον ώστε να μείνεις ικανοποιημένος.

Μα αυτο ειναι και το θεμα. Το χειροτερο οταν παιζει θεμα επιστροφης προβληματικου προιοντος ειναι να μην μπλεξεις που λεμε.Αν μπλεξεις η ταλαιπωρια ειναι δεδομενη οπως στο θεμα αυτο συγκεκριμενα. Οσο για το πρωτο που γραφεις,ας βρει τελικα ακρη με την λιγοτερη δυνατη ταλαιπωρια και ας μην ξαναανοιξει παρομοιο θεμα τι να σου πω :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

χαχαχαχαχα ΤS και TS λέω και εγω :)

Ο λογος που γενικα επεμενα τοσο εγω μπας και γινοταν δουλεια απο το καταστημα(βεβαια πιο πολυ για τσακωμος θα πηγαινε για να βγαλεις ακρη με το Public αλλα εκει που φτασαμε....)ειναι μπας και γλυτωνες απο το να καθεσαι και να περιμενεις τωρα οχι οτι ειναι καλυτερη λυση αλλα πιο γρηγορη.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο λογος που γενικα επεμενα τοσο εγω μπας και γινοταν δουλεια απο το καταστημα(βεβαια πιο πολυ για τσακωμος θα πηγαινε για να βγαλεις ακρη με το Public αλλα εκει που φτασαμε....)ειναι μπας και γλυτωνες απο το να καθεσαι και να περιμενεις τωρα οχι οτι ειναι καλυτερη λυση αλλα πιο γρηγορη.

Κλασικοί Έλληνες, πρώτα θα προβληματιστούν, μετά θα τσακωθούν και στο τέλος θα αγαπηθούν!!! Είμαστε σ-ωραίοι τελικά...  :-)  :-D  :-)  :-D

Επεξ/σία από PROLOGOS04
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλη τύχη με τον νόμο! Αλλα γυρεύεις τα ρέστα απο εκει που δεν πρεπει...

 

Εγώ πάλι, οταν δινω τα λεφτά μου στην πχ SONY, εχω απο την SONY την απαιτηση να μου το φτιάξει. Με τον εμπορο δεν έχω καμια σχέση πέραν της αγορας.. αντε και του DOA. Τα λεφτά μου τα εμπιστευτηκα στην SONY και η SONY ειναι ο πάροχος της εγγύησης, οχι το Public, οχι κάποιος αλλος.

Φίλε υπεύθυνος είναι ο έμπορος, εσύ εκεί την πλήρωσες εκεί πρέπει να πας, απλά πολλές φορές για να μην ασχολούνται με το κάθε πρόβλημα σε στέλνουν στην αντιπροσωπεία και εκεί χάνεται η μπάλα. Αλλιώς ας καταργηθούν τα καταστήματα να αγοράζουμε από τις εταιρίες απευθείας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε υπεύθυνος είναι ο έμπορος, εσύ εκεί την πλήρωσες εκεί πρέπει να πας, απλά πολλές φορές για να μην ασχολούνται με το κάθε πρόβλημα σε στέλνουν στην αντιπροσωπεία και εκεί χάνεται η μπάλα. Αλλιώς ας καταργηθούν τα καταστήματα να αγοράζουμε από τις εταιρίες απευθείας 

 

 

οχι συγνώμη... υπευθυνη ειναι η εταιρια που παρεχει την εγγυηση, δλδ ο κατασκευαστης. Αυτους προτιμας, αυτους πληρωνεις επιλεγοντας το προιον και μέσα επισης έχουν τους ορους/συμβολαιο καλυψης του προιοντος. Ειναι επισης και οι μοναδικοι αρμοδιοι για να βαλουν χερι στο οποιο μηχανημα. 

 

Ο πωλητης δεν ειναι τιποτε παραπανω απο ενας διαμεσολαβητης. Ο νομος ορίζει σιγουρα καποιες ευθυνες γι αυτον... αλλα αμα δε θες να τραβας τα βυζια σου με διαφορα (οπως εδω), απευθυνεσαι στον κατασκευαστη και δε παιζεις σπασμενο τηλεφωνο.

 

Εγω 15+ χρονια τώρα παντα απευθυνομαι σε αυτον που πρεπει για εγγυηση και ποτε ως τώρα δεν ειχα θέματα. Με εξυπηρετησαν ταχυτατα χωρις μα μου σου του και λοιπα γραφικα που διαβαζουμε κατα καιρους στο Ινσομνια, επειδη ο Ελληνας θελει να απευθυνεται στο Πλαισιο και στον Κωτσοβολο για την εγγυηση του.

 

 

Ο καθενας βεβαια ειναι ελευθερος να κάνει τις επιλογές του...

Επεξ/σία από TheAccountant
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο λογος που γενικα επεμενα τοσο εγω μπας και γινοταν δουλεια απο το καταστημα(βεβαια πιο πολυ για τσακωμος θα πηγαινε για να βγαλεις ακρη με το Public αλλα εκει που φτασαμε....)ειναι μπας και γλυτωνες απο το να καθεσαι και να περιμενεις τωρα οχι οτι ειναι καλυτερη λυση αλλα πιο γρηγορη.

Δεν με πειράζει καθόλου να περιμένω. Η υπομονή μου είναι τεράστια. Απλά χάσαμε τον διαγωνισμό των Public με χορηγό την GoPro  :confused: http://www.publicmoments.gr/

οχι συγνώμη... υπευθυνη ειναι η εταιρια που παρεχει την εγγυηση, δλδ ο κατασκευαστης. Αυτους προτιμας, αυτους πληρωνεις επιλεγοντας το προιον και μέσα επισης έχουν τους ορους/συμβολαιο καλυψης του προιοντος. Ειναι επισης και οι μοναδικοι αρμοδιοι για να βαλουν χερι στο οποιο μηχανημα. 

 

Ο πωλητης δεν ειναι τιποτε παραπανω απο ενας διαμεσολαβητης. Ο νομος ορίζει σιγουρα καποιες ευθυνες γι αυτον... αλλα αμα δε θες να τραβας τα βυζια σου με διαφορα (οπως εδω), απευθυνεσαι στον κατασκευαστη και δε παιζεις σπασμενο τηλεφωνο.

 

Εγω 15+ χρονια τώρα παντα απευθυνομαι σε αυτον που πρεπει για εγγυηση και ποτε ως τώρα δεν ειχα θέματα. Με εξυπηρετησαν ταχυτατα χωρις μα μου σου του και λοιπα γραφικα που διαβαζουμε κατα καιρους στο Ινσομνια, επειδη ο Ελληνας θελει να απευθυνεται στο Πλαισιο και στον Κωτσοβολο για την εγγυηση του.

 

 

Ο καθενας βεβαια ειναι ελευθερος να κάνει τις επιλογές του...

Φιλε μου αν μπορείς τότε κάνε κάτι και για την δική μου περίπτωση, αφού τα ξέρεις τα πράγματα αλλιώς. Να σου στείλω ολα να χαρτια αν είναι, να πάρεις τηλ στην Go Pro να λυθεί το ζήτημα!!!

Επεξ/σία από everything30
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

οχι συγνώμη... υπευθυνη ειναι η εταιρια που παρεχει την εγγυηση, δλδ ο κατασκευαστης. Αυτους προτιμας, αυτους πληρωνεις επιλεγοντας το προιον και μέσα επισης έχουν τους ορους/συμβολαιο καλυψης του προιοντος. Ειναι επισης και οι μοναδικοι αρμοδιοι για να βαλουν χερι στο οποιο μηχανημα.

 

 

Εγώ να σε ρωτήσω κάτι πάνω σε αυτό τι γίνεται όταν εταιρίες δεν δέχονται rma από τελικούς κατασκεύαστες? (sapphire γι παράδειγμα στο 99,99%των περιπτώσεων σου λέει εμεσα βρες άκρη με το κατάστημα που την αγόρασες, rma δέχτηκαν μόνο σε μια περίπτωση που το κατάστημα είχε κλείσει και αυτό μου εβγαλαν την ψυχή για να τι δεχτούν///Asus πάνω κάτω τα ίδια)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οχι συγνώμη... υπευθυνη ειναι η εταιρια που παρεχει την εγγυηση, δλδ ο κατασκευαστης. Αυτους προτιμας, αυτους πληρωνεις επιλεγοντας το προιον και μέσα επισης έχουν τους ορους/συμβολαιο καλυψης του προιοντος. Ειναι επισης και οι μοναδικοι αρμοδιοι για να βαλουν χερι στο οποιο μηχανημα. 

 

Ο πωλητης δεν ειναι τιποτε παραπανω απο ενας διαμεσολαβητης. Ο νομος ορίζει σιγουρα καποιες ευθυνες γι αυτον... αλλα αμα δε θες να τραβας τα βυζια σου με διαφορα (οπως εδω), απευθυνεσαι στον κατασκευαστη και δε παιζεις σπασμενο τηλεφωνο.

 

Εγω 15+ χρονια τώρα παντα απευθυνομαι σε αυτον που πρεπει για εγγυηση και ποτε ως τώρα δεν ειχα θέματα. Με εξυπηρετησαν ταχυτατα χωρις μα μου σου του και λοιπα γραφικα που διαβαζουμε κατα καιρους στο Ινσομνια, επειδη ο Ελληνας θελει να απευθυνεται στο Πλαισιο και στον Κωτσοβολο για την εγγυηση του.

 

 

Ο καθενας βεβαια ειναι ελευθερος να κάνει τις επιλογές του...

Φίλε μου αν δεν γνωρίζεις τον Νόμο ή τον ερμηνεύεις κατά το δοκούν, καλή τύχη με τους δικηγόρους, σου τα έγραψα και γω και άλλοι πιο πάνω, ακριβώς από τα άρθρα του Αστικού Κώδικα και πάλι λες τα δικά σου. Αυτά που αναφέρεις απλά δεν υπάρχουν... Εσύ μην πηγαίνεις στο κατάστημα πώλησης και τις υποχρεωτικές ενέργειες του καταστήματος ανέλαβέ εσύ να τις κάνεις και άσε τις εταιρείες να έχουν πάρει απλά το ζεστό χρήμα από σένα και να νίπτουν τας χείρας τους!!! Δεν μας είπες βέβαια, τι γίνεται σε περίπτωση προϊόντων που δεν έχουν αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και πρέπει να σταλεί στο εξωτερικό η συσκευή ή το προϊόν? Όπως συμβαίνει με πολλές εταιρείες π.χ. πώλησης hardware για υπολογιστές... Θα πάρεις το αεροπλάνο για το εξωτερικό? Καλό ταξίδι!!!

Επεξ/σία από PROLOGOS04
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 2 χρονια αγοραζω κινητο απο καποιο μαγαζι που ειχα βρει απ το σκρουτζ. Αφου το αγορασα κ εφτασα σπιτι, ανοιγω το κινητο ολα κομπλε αλλα, ειχε ενα κοκο σκονης στο κεντρο της οθονης! Δεν ηταν κατι σημαντικο, αλλα απο την στιγμη π το ειδα το ματι μ επεφτε απανω εκει.  

Δεν περνανε 3 μερες(λογο σκ), το πηγαινω πισω στο μαγαζι μπας κ μ δωσουν αλλο καινουριο. Εκει μ λεει ο υπαλληλος οτι δν μπορει να μου κανει αντικατασταση συσκευης γιατι το doa ειναι μονο για συσκευες οι οποιες ειναι νεκρες εξ αρχης.
Τους δειχνω το κινητο κ μαλιστα 2 υπαλληλοι κιολας βλεπουν τον κοκκο σκονης κ αναγνωριζουν το προβλημα. Με παραπεμπουν στο σερβις της εταιριας γιατι αυτοι δν εχουν σερβις μ λεει. Κ οτι εχω 2 επιλογες. Η να το αφησω να το πανε εκεινοι η να το παω εγω στο σερβις για πιο γρηγορα. Κ οτι αν ειναι για αντικατασταση πρεπεει να τους στειλει το σερβις καποιο χαρτι.

Να μην τα πολυλογω παιρνω το κινητο κ το παω εγω στο σερβις για πιο γρηγορα. Εκει μολις μαθαινουν οτι το κινητο ειναι καινουριο , με ρωτουν γιατι δεν ζητησα αντικατασταση απο μαγαζι. Τους απαντω οτι εγω ζητησα, αλλα οτι ηθελαν εγγραφο απο αυτους για την αντικατασταση.
Μου λενε εμεις κανουμε εντικατασταση αλλα μονο στα κινητα που ειναι "ελληνικης προελευσης" κ οχι εισαγωγης απο ευρωπη. Τωρα για το χαρτι π μου ειχε το μαγαζι ουτε λογος. 

Τελικα το κινητο εγινε σαν καινουριο κανοντας χρηση της εγγυησης.
Αλλα για πιο λογο κινητο μιας εβδομαδας να ανοιχτει σε σερβις? 
Αν φωναζα θα μου εκαναν αντικατασταση(ειδικα στο μαγαζι)? Θεωρειται προβληματικο ενας κοκκος σκονης στην οθονη του κινητου? Θα μπορουσα να κανω χρηση της υπαναχωρησης κ να παρω τα χρηματα πισω?  

 
Συγγνωμη για το οφ τοπικ αλλα μιας κ διαβασα ολες τις αποψεις ειπα να παραθεσω κατι που ειχε γινει παλια.  Ελπιζω να λυθει το προβλημα του TS γρηγορα. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την στιγμη που το κινητο σου παρουσιασε το οποιοδηποτε προβλημα εντως 7ημερων και αφου ειπες οτι ειχαν και την εγγυηση DOA τοτε επρεπε να σου δωσουν απο το καταστημα αλλο σφραγισμενο,ειδικα αφου οι υπαλληλοι ειδαν το προβλημα. Ο μονος λογος που σου ειπαν για την αντιπροσωπεια ειναι για να διαπιστωσουν αν το προβλημα το προκαλεσες εσυ.


Επισης ειχα μιλησε οπως ειπα για ενα ποντικι Logitech πιο παλια κατευθειαν με την εταιρια μεσω email και μου ειχαν πει οτι για προβλημα software μπορουν να βοηθησουν αλλα για θεμα λειτουργικο πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα αγορας. Αυτο παει στον παραπανω συμφορουμιτη για τα περι σπασμενων τηλεφωνων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...