Προς το περιεχόμενο

Άρνηση απο PUBLIC να αλλάξουν ελαττωματική GoPro 6 μηνών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή φαίνεται να υπάρχει ένα θέμα με τις ενέργειες και τα αποτελέσματα, διαβάζοντας πολύ προσεκτικά την άποψη του καθενός, να διευκρινίσω τα εξής: α) Κανένας υπεύθυνος πολυκαταστήματος δεν πρόκειται να πάρει απόφαση αντικατάστασης προϊόντος, ειδικά για χρηματικό ποσό 500 ευρώ, αν δεν μιλήσει με την αντιπροσωπεία-κατασκευάστρια εταιρεία, προκειμένου να είναι διασφαλισμένος ότι δεν θα του μείνει η συσκευή που είναι προβληματική - ή το πιστωτικό ανεξόφλητο - ή η επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, χωρίς στη συνέχεια να αποζημιώσει αυτό το ποσό στην πωλήτρια η κατασκευάστρια εταιρεία. β) Ο φίλος πιο πάνω ζήτησε από τον υπάλληλο να ελέγξει την φωτογραφική μηχανή του μπροστά του (ορθώς), αφού ήταν σίγουρος απ' ότι φαίνεται για τη βλάβη της συσκευής του και ο υπάλληλος άρχισε προφανώς να διαβάζει άρθρα από το Ευαγγέλιο του Service!! "Θα το στείλουμε στην εταιρεία κατασκευής και θα ζητήσουμε να διορθώσει τη ζημιά", αυτό που επικαλούνται δηλαδή όλες οι εταιρείες πώλησεις στην Ελλάδα, προκειμένου να γλυτώσουν την αντικατάσταση - το πιστωτικό - την επιστροφή χρημάτων. Αν ο πελάτης αγνοεί τα δικαιώματά του προφανώς και θα παραλάβει την επισκευασμένη συσκευή και ούτε γάτα, ούτε ζημιά... Μάλιστα πολλάκις των περιπτώσεων ο πελάτης επανέρχεται (όσο τον καλύπτει η εγγύησή του) και ζητάει επισκευή για νέα ζημιά, αν προκύψει κ.λ.π. Εννοείται ότι αν λήξει η εγγύησή του στα 2 χρόνια, μετά οποιαδήποτε επισκευή θεωρείται πληρωτέα από τον πελάτη, λόγω λήξης εγγύησης. Άμεση αντικατάσταση της συσκευής χωρίς αποστολή στην αντιπροσωπεία γίνεται μόνο αν παρουσιάσει βλάβη στις πρώτες 7 ή 14 μέρες, ανάλογα με την εκάστοτε πολιτική της εταιρείας, σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η συσκευή θα αποσταλλεί κανονικά και θα περιμένεις. γ) Δεν πραγματοποιείται αποστολή συσκευής σε εξωτερικό συνεργάτη ή άλλο service ή κατασκευάστρια εταιρεία, αν δεν υπογράψει το δελτίο αποστολής ο προϊστάμενος του Service ή ο υπεύθυνος του καταστήματος. Άλλωστε με αυτόν τον τρόπο ελέγχεται και ο εκάστοτε υπάλληλος, αν κάνει σωστά τη δουλειά του. Εννοείται ότι σε όλες τις μεγάλες εταιρείες ακόμα και ο προϊστάμενος είναι υπάλληλος, αναλώσιμος και δύναται να απολυθεί οποιαδήποτε στιγμή. Στην περίπτωση που αναφέρθηκε παραπάνω ο φίλος λέει ότι του είπε ο υπάλληλος ότι δεν του την αλλάζουν. Πιστεύετε ότι ο υπάλληλος θα έπαιρνε μία τέτοια απόφαση αν δεν ήταν ενημερωμένος ο προϊστάμενος του Service? Οπότε είναι άκυρο να του λέτε να ξαναπάει και να αναλωθεί σε ανούσιες συζητήσεις που θα καταλήξουν στο ίδιο αποτέλεσμα, δηλαδή στη μη αντικατάσταση του προϊόντος. Αποφάσισε απ' ότι κατάλαβα, αφού λέει ότι ανέφερε τι δικαιώματα έχει και τι ζητάει, αλλά το κατάστημα συνέχισε να αρνείται την αντικατάσταση, να κλιμακώσει τις ενέργειές του. Δεν είναι απίθανο να συμβεί κατάστημα να μην συμμορφώνεται ή να περιμένει να δει ο πελάτης πόσο καλά ξέρει τη νομοθεσία, προτού τον καλέσει προκειμένου ικανοποιηθεί το αίτημά του. Από δω και πέρα οι επόμενες ενέργειες του μπορεί να είναι:1) να αποστείλει εξώδικη διαμαρτυρία - πρόσκληση, πολύ προσεκτικά διατυπωμένη, προκειμένου να μην υποπέσει σε αδικήματα εξύβρισης ή συκοφαντικής δυσφήμισης κατα της εταιρέιας (εννοείται ότι δεν χρειάζεται δικηγόρο), 2) να καταγγείλει τηλεφωνικά και γραπτά στο Συνήγορο του Καταναλωτή το γεγονός και να ζητήσει να επιβληθούν όλες οι προβλεπόμενες κυρώσεις κατά της εταιρείας, σύμφωνα με τα  οριζόμενα από το νόμο. Εννοείται ότι μετά θα ικανοποιηθεί το αίτημά του, 3)  να καταγγείλει τηλεφωνικά και γραπτά στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ομοίως το γεγονός και να ζητήσει να επιβληθούν και από εκείνη όλες οι προβλεπόμενες κυρώσεις κατά της εταιρείας. Μεγάλη προσοχή εδώ γιατί έχει υπαλλήλους εκεί που δεν ξέρουν καν τη νομοθεσία και λένε ότι να' ναι. Ζητήστε κάποιον αρμόδιο που να γνωρίζει, για να σας κατευθύνει σωστά. 4) Αν όλες οι παραπάνω ενέργειες αποτύχουν να συμμορφώσουν την πωλήτρια εταιρεία, κάτι που αποκλείεται, υποχρεωτικά θα κινηθεί νομικά εναντίον της. Το τελευταίο σενάριο δεν πρόκειται να γίνει πραγματικότητα, αν έχουν γίνει τα παραπάνω 1-2-3 βήματα σωστά. Ελπίζω να μην σας κούρασα, προσπάθησα να βοηθήσω. Κάποια άλλη στιγμή θα μιλήσουμε, αν μας δοθεί η ευκαιρία, για τις εγγυήσεις και τη χρονική διάρκειά τους. Καλημέρα σας.

Επεξ/σία από PROLOGOS04
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πρόλογε δεν σου κάνω like γιατί κάποιοι παρεξηγούνται...... :X

Αυτοσκοπός δεν είναι τα like , σκοπός είναι σε καιρούς κρίσης και οικονομικών δυσκολιών, κάποιοι να συμμορφώνονται και να μην κοροϊδεύουν ανθρώπους, που μπορεί να μαζεύουν χρήματα πολύ καιρό για να αγοράσουν οτιδήποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόλογε δεν σου κάνω like γιατί κάποιοι παρεξηγούνται...... :X

Το θεμα δεν ειναι τα like και τα dislike αλλα το τι θα κανεις εσυ.Εχει ανοιχτει ενα θεμα στο οποιο επρεπε να γινει διαλογος γενικα για οτι εγινε στην πρωτη σελιδα και μετα επρεπε να γινοταν κουβεντα για τις εξελιξεις. Εχουμε φτασει 4 σελιδες και σιγα σιγα αναρωτιεμαι για ποιο λογο δεν εχει κλειδωσει το θεμα.Γιατι αν ειναι να περιμενουμε απο τις καταγγελιες και την ΓΓΚ ποτε θα δουμε αποτελεσματα,καλα Χριστουγεννα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα δεν ειναι τα like και τα dislike αλλα το τι θα κανεις εσυ.Εχει ανοιχτει ενα θεμα στο οποιο επρεπε να γινει διαλογος γενικα για οτι εγινε στην πρωτη σελιδα και μετα επρεπε να γινοταν κουβεντα για τις εξελιξεις. Εχουμε φτασει 4 σελιδες και σιγα σιγα αναρωτιεμαι για ποιο λογο δεν εχει κλειδωσει το θεμα.Γιατι αν ειναι να περιμενουμε απο τις καταγγελιες και την ΓΓΚ ποτε θα δουμε αποτελεσματα,καλα Χριστουγεννα.

Ετοιμάζω το ΤΟΥΟΤΑ με το πενηντάρι  στην καρότσα, ετοιμάσου να έρθω να σε πάρω, να πάμε να τελειώνει το θέμα μέχρι το απόγευμα. Σιγα τωρα Συνήγοροι του Καταναλωτή και χαζομάρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα δεν ειναι τα like και τα dislike αλλα το τι θα κανεις εσυ.Εχει ανοιχτει ενα θεμα στο οποιο επρεπε να γινει διαλογος γενικα για οτι εγινε στην πρωτη σελιδα και μετα επρεπε να γινοταν κουβεντα για τις εξελιξεις. Εχουμε φτασει 4 σελιδες και σιγα σιγα αναρωτιεμαι για ποιο λογο δεν εχει κλειδωσει το θεμα.Γιατι αν ειναι να περιμενουμε απο τις καταγγελιες και την ΓΓΚ ποτε θα δουμε αποτελεσματα,καλα Χριστουγεννα.

Φίλε μου αν δεν γνωρίζεις ένα θέμα στον απόλυτο βαθμό, μην γράφεις μόνο και μόνο για να γράψεις... Αν στην Γ.Γ.Κ. πράγματι μπορεί να κάνουν 15 με 20 μέρες να ασχοληθούν, όταν θα σε καλέσουν θα στο έχουν λύσει το θέμα. Φυσικά δεν ισχύει το ίδιο με το Συνήγορο του Καταναλωτή (χωρίς να θέλω να τους κάνω διαφήμιση) που καλούν την ίδια μέρα κιόλας την πωλήτρια εταιρεία, αν είναι πρωϊνές ώρες!  Σε δέκα περιπτώσεις που έχουν τύχει σε μένα και σε φίλους, το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο πάντοτε, ικανοποίηση του αιτήματος του πελάτη, οποιοδήποτε και αν ήταν αυτό! Δώσε λύσεις αν μπορείς, όχι περισσότερα προβλήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου αν δεν γνωρίζεις ένα θέμα στον απόλυτο βαθμό, μην γράφεις μόνο και μόνο για να γράψεις... Αν στην Γ.Γ.Κ. πράγματι μπορεί να κάνουν 15 με 20 μέρες να ασχοληθούν, όταν θα σε καλέσουν θα στο έχουν λύσει το θέμα. Φυσικά δεν ισχύει το ίδιο με το Συνήγορο του Καταναλωτή (χωρίς να θέλω να τους κάνω διαφήμιση) που καλούν την ίδια μέρα κιόλας την πωλήτρια εταιρεία, αν είναι πρωϊνές ώρες!  Σε δέκα περιπτώσεις που έχουν τύχει σε μένα και σε φίλους, το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο πάντοτε, ικανοποίηση του αιτήματος του πελάτη, οποιοδήποτε και αν ήταν αυτό! Δώσε λύσεις αν μπορείς, όχι περισσότερα προβλήματα...

Οι προτασεις/λυσεις εχουν δωθει απο μας δεν μπορει να περασει κατι αλλο απο τα χερια μας ουτε εχει νοημα να συνεχιζεται η οποια κουβεντα/συζητηση που δεν οδηγει πουθενα αν δεν παρθουν καποιες ενεργειες,ειτε απο ΓΓΚ ειτε απο Συνηγορο ειτε απο δεν ξερω και γω τι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν το έχεις καταλαβει ολοι ασχολουντε με σενα και αυτα που γραφείς αντι να προσπαθουν να βοηθησουν τον TS.Aν άφηνες το θεμα πιστευω θα ηταν καλητερα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιο λογο εκανες καταγγελια δεν καταλαβα???

 

Αν ειχε καποιο προβλημα και την φτιαξανε την μηχανη και το προβλημα δεν υπαρχει για ποιο λογο να σου κοψουν πιστωτικο ή αντικατασταση??? Αφου δεν την παρελαβες την μηχανη να δεις αν οντως αυτα που λεει ο υπευθυνος στεκουν ή οχι γιατι εκανες καταγγελια και τι ακριβως καταγγελια εκανες???

Ειλικρινά φίλε μου, αυτή είναι η πρώτη σου απάντηση στο θέμα!! Του έδωσες καμία λύση με την απάντησή σου? Τον ρωτάς μάλιστα για ποιο λόγο δεν παρέλαβε αφου του επιδιορθώσανε τη βλάβη, ενώ στο δικό του άνοιγμα του θέματος λέει ξεκάθαρα ότι μετά την επιστροφή της συσκευής από την Αθήνα, που την έκαναν update!!, τη δοκίμασε μπροστά στον υπάλληλο και είχε πρόβλημα!! Τι να παραλάβει ακριβώς? Μία χαλασμένη φωτογραφική μηχανή? Έπρεπε να πάει στο σπίτι του να την δοκιμάσει για να καταλάβει αν ισχύουν τα λεγόμενα του υπαλλήλου? Και ρωτάς για ποιό λόγο πέρασε στο επόμενο στάδιο κάνοντας καταγγελία? Δεν τα εξηγεί στο αρχικό post? Άλλα καταλαβαίνεις εσύ και άλλα εμείς? Και επειδή το αναφέρεις πολλές φορές ακολούθως στις απαντήσεις σου, πιστεύεις ότι είναι υπερβολικός επειδή έκανε καταγγελία εγγράφως και επώνυμα ως πελάτης?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινά φίλε μου, αυτή είναι η πρώτη σου απάντηση στο θέμα!! Του έδωσες καμία λύση με την απάντησή σου? Τον ρωτάς μάλιστα για ποιο λόγο δεν παρέλαβε αφου του επιδιορθώσανε τη βλάβη, ενώ στο δικό του άνοιγμα του θέματος λέει ξεκάθαρα ότι μετά την επιστροφή της συσκευής από την Αθήνα, που την έκαναν update!!, τη δοκίμασε μπροστά στον υπάλληλο και είχε πρόβλημα!! Τι να παραλάβει ακριβώς? Μία χαλασμένη φωτογραφική μηχανή? Έπρεπε να πάει στο σπίτι του να την δοκιμάσει για να καταλάβει αν ισχύουν τα λεγόμενα του υπαλλήλου? Και ρωτάς για ποιό λόγο πέρασε στο επόμενο στάδιο κάνοντας καταγγελία? Δεν τα εξηγεί στο αρχικό post? Άλλα καταλαβαίνεις εσύ και άλλα εμείς? Και επειδή το αναφέρεις πολλές φορές ακολούθως στις απαντήσεις σου, πιστεύεις ότι είναι υπερβολικός επειδή έκανε καταγγελία εγγράφως και επώνυμα ως πελάτης?  

Αυτη ηταν η πρωτη μου απαντηση με βαση οτι ειχε αναφερθει στο αρχικο post χωρις δηλαδη να εχει αναφερει ακριβως τι εγινε(οτι δηλαδη του ειχαν αρνηθει την εγγυηση στην καμερα οπως ειπε μετα)μην μπερδευεις το ενα με το αλλο.

 

Με βαση το αρχικο του post που εχω υπογραμμισει και γιατι το εγραψα αυτο ναι στεκει. Με βαση ομως το post της προηγουμενης σελιδας(που αναφερει οτι του αρνηθηκαν την αλλαγη ενω στο αρχικο post ελεγε οτι δεν την ειχε παραλαβει απο το service)στεκει η καταγγελια,αλλο το ενα αλλο το αλλο.

http://www.insomnia.gr/topic/523598-%CE%AC%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B7-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-msystems/page-3

 

'''Το ποιός ευθύνεται στην αλυσίδα της διανομής είναι αδιάφορο για τον τελικό καταναλωτή.

Σιγά μην πρέπει να στείλω μια κάρτα στο εργοστάσιο παραγωγής στην Κίνα για να διαπιστωθεί μια απλή βλάβη.

Αν η απόδειξη πληρωμής έγραφε Ιnfoquest τότε θα ζητούσα αλλαγή από την Infoquest.

Την ευθύνη για αντικατάσταση ηθικά αλλά και νομικά την έχει 100% το κατάστημα λιανικής, σε "εύλογο" χρονικό διάστημα.

Είναι δική τους δουλειά η αντικατάσταση - για αυτό τους πληρώσατε. Για να χρησιμοποιείτε ένα προϊόν για το διάστημα της εγγύησης του. Ας το πράξει με όποιο τρόπο επιθυμεί -δικαίωμα του- δεν είναι ευθύνη του καταναλωτή η διαδικασία.

Αν κάποιο κατάστημα κωλυσιαργεί στην αντικατάσταση, αν το χρονικό διάστημα παραγίνετε "εύλογο" για εσάς,  αν ακούτε δικαιολογίες και δεν εξυπηρετήστε, ζητήστε τα χρήμματα σας πίσω σε μετρητά. Είναι νόμιμο δικαίωμα σας. Αν δεν σέβονται τα χρήμματα που τους δώσατε, υπαναχωρήστε από τη σύμβαση, βγείτε από το κατάστημα με τα χρήμματα σας και μπείτε στο επόμενο. Τόσο απλό.

Αυτή τη στιγμή η αγορά του ΙΤ (και όχι μόνο) έχει πλεόνασμα πωλητών και συρρικνωμένο αγοραστικό κοινό.

Ας μείνουν αυτοί που πραγματικά εξυπηρετούν τις ανάγκες του καταναλωτή.''''''

Αλλα το ξαναλεω οτι ολα αυτα πρεπει να γινουν μπροστα στο καταστημα και οχι τηλεφωνικα.

Σου ανεφερα μεχρι και απαντησεις σε παρομοια θεματα που ειχαν ανοιχτει οπως πχ στο παραπανω. Δηλαδη τι παραπανω πια να πει καποιος στο συγκεκριμενο θεμα??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτη ηταν η πρωτη μου απαντηση με βαση οτι ειχε αναφερθει στο αρχικο post χωρις δηλαδη να εχει αναφερει ακριβως τι εγινε(οτι δηλαδη του ειχαν αρνηθει την εγγυηση στην καμερα οπως ειπε μετα)μην μπερδευεις το ενα με το αλλο.

 

Με βαση το αρχικο του post που εχω υπογραμμισει και γιατι το εγραψα αυτο ναι στεκει. Με βαση ομως το post της προηγουμενης σελιδας(που αναφερει οτι του αρνηθηκαν την αλλαγη ενω στο αρχικο post ελεγε οτι δεν την ειχε παραλαβει απο το service)στεκει η καταγγελια,αλλο το ενα αλλο το αλλο.

Σου ανεφερα μεχρι και απαντησεις σε παρομοια θεματα που ειχαν ανοιχτει οπως πχ στο παραπανω. Δηλαδη τι παραπανω πια να πει καποιος στο συγκεκριμενο θεμα??

Φίλε μου είσαι φοβερός, αφού πιστεύεις ότι ο καθένας μας εδώ μέσα πρέπει να έχει διαβάσει όλα τα προηγούμενα post από άλλους χρήστες και όχι μόνο το συγκεκριμένο θέμα και να γνωρίζουμε επιπλέον ότι έχεις ήδη απαντήσει σε άλλον χρήστη από άλλο θέμα!!!  GAME OVER - NEW HIGH SCORE - PLEASE INSERT COIN!!!

Επεξ/σία από PROLOGOS04
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου είσαι φοβερός, αφού πιστεύεις ότι ο καθένας μας εδώ μέσα πρέπει να έχει διαβάσει όλα τα προηγούμενα post από άλλους χρήστες και όχι μόνο το συγκεκριμένο θέμα και να γνωρίζουμε επιπλέον ότι έχεις ήδη απαντήση σε άλλον χρήστη από άλλο θέμα!!!  GAME OVER - NEW HIGH SCORE - PLEASE INSERT COIN!!!

Μιλησα για σχολια και απαντησεις που εχω δωσει ο ιδιος στο θεμα αυτο, δεν ανεφερα πουθενα για αλλο θεμα.Το αλλο θεμα το χρησιμοποιησα σαν παραδειγμα για παρομοια κατασταση με τον ts και τι απαντησεις ειχε λαβει(οχι αν εγραψα εγω τπτ σε αυτο και τι ηταν.Μαρεσει που αναφερω και συγκεκριμενα αποσπασματα ρε γμτ...)

Τελος παντως επειδη πολυ το τραβηξαμε το θεμα(4 σελιδες χωρις καμια εξελιξη)ας κανει οτι θελει ο καθενας. Αν ειναι να το γυρναμε τωρα και σε προσωπικο επιπεδο βγαινουμε και εκτως θεματος και δεν αξιζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου είσαι φοβερός, αφού πιστεύεις ότι ο καθένας μας εδώ μέσα πρέπει να έχει διαβάσει όλα τα προηγούμενα post από άλλους χρήστες και όχι μόνο το συγκεκριμένο θέμα και να γνωρίζουμε επιπλέον ότι έχεις ήδη απαντήσει σε άλλον χρήστη από άλλο θέμα!!!  GAME OVER - NEW HIGH SCORE - PLEASE INSERT COIN!!!

Αφού βρήκες κέρμα... Καλή συνέχεια!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βρηκα κανενα κερμα,ουτε εχει καποιο νοημα να κανεις quote δικο σου post εκτως αν απαντας στον εαυτο σου...Απλα ειδα οτι και πολυ ασχοληθηκα με το θεμα αυτο,τουλαχιστον μεχρι να εχουμε καποια νεωτερα οσον αφορα τις ενεργειες που γινονται,και για να μην υπαρχει και συμμετοχη στο θεμα μαλλον και τα περισσοτερα ατομα απο αυτα που γραφονται στο ιδιο πραγμα θα κατεληξαν.

 

Καλη συνεχεια και απο μενα χωρις ειρωνικο υφος ομως(σε αντιθεση με σενα)....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βρηκα κανενα κερμα,ουτε εχει καποιο νοημα να κανεις quote δικο σου post εκτως αν απαντας στον εαυτο σου...Απλα ειδα οτι και πολυ ασχοληθηκα με το θεμα αυτο,τουλαχιστον μεχρι να εχουμε καποια νεωτερα οσον αφορα τις ενεργειες που γινονται,και για να μην υπαρχει και συμμετοχη στο θεμα μαλλον και τα περισσοτερα ατομα απο αυτα που γραφονται στο ιδιο πραγμα θα κατεληξαν.

 

Καλη συνεχεια και απο μενα χωρις ειρωνικο υφος ομως(σε αντιθεση με σενα)....

Άλλο η πλάκα και άλλο η ειρωνεία, άλλωστε για να μην το λάβεις ακριβώς ως ειρωνεία πόσταρα σε μένα! Καμία τέτοια διάθεση. Απλά θα μπορούσε ο καθένας να γράψει μία απάντηση ή μία γνώμη ή την εμπειρία του και τέλος... Όχι απαντήσεις επί απαντήσεων για να φτάσουμε τις 4 σελίδες!! Θα είχε απαντηθεί νωρίτερα και θα αποφάσιζε και ο άνθρωπος, που έχει το πρόβλημα, τι ενέργειες να κάνει από δω και πέρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...