Προς το περιεχόμενο

Άρνηση απο PUBLIC να αλλάξουν ελαττωματική GoPro 6 μηνών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν νομιζω να λεω κατι το τρελο για να σου ανεβει η πιεση.Το μονο που σου εχω γραψει τοσες φορες ειναι να πας να παρεις την καμερα απο το public,να την κοιταξεις μπροστα τους φυσικα,και αν δεν εχουν κανει τιποτα τοτε ναι ζητα αντικατασταση και πιστωτικο οπως αναφερεις αλλιως μιλα με την εταιρια οπως αναφερθηκε παραπανω και πες τους τι εχει συμβει με την καμερα και το προβλημα που εχει.

 

Σκοπος μου(αλλα και του απο πανω συμφορουμιτη)ειναι να βρεις εσυ ακρη στο προβλημα σου,οχι να καλυψω τον υπαλληλο που τα εκανε σαλατα απο αυτα που λες.

Αγαπητέ μου φίλε.....αυτό που λες και εσυ δεν γράφω οτι έκανα? μπροστά τους δεν γράφω οτι την κοίταξα και με φίλο μάρτυρα και δεν δούλευε? και μετά ζήτησα αντικατάσταση και πιστωτικό?????? Τι διαφορετικό λέω εγώ απο σένα????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βραδυάτικα αδερφε θα μας ανεβάσεις πίεση.Σου ξαναλέω την πήγα μια φορά. Την πήρα και ξαναείχε πρόβλημα. Τι να κάνω? Να την ξαναπάρω να δώ οτι δεν έχει θέμα? την Πήγα 2 φορές!!!!

α οκ.Καλή Τύχη

 

Βραδιάτικα αδερφέ, θα μας τρελάνεις εσύ.

Δεν έχεις χαλασμένο προιόν στα χέρια σου, ούτε σου αρνήθηκαν επισκευή.

Τι κάτηγγειλες;

Ότι πήγες χαλασμένο προιόν και το στείλαν για φτάξιμο;Ή ότι το ξαναστείλαν;

Αν κανόνισες για πιστωτικό,γιατί ξαναπήγε η κάμερα στο σέρβις;

Παπάρια μάντολες...ουτε εσύ ξέρεις προφανώς τι κανόνισες.

 

Μια χαρά τα λέει ο φουλγκορε.Απορώ γιατί προσπαθεί ακόμα,αφού δεν είσαι συννενοήσιμος.

Περίμενε τώρα να επιστρέψει πάλι,και ζήτα αντικατασταση τότε,αν δεν δουλεύει.

 

Αν και μου φαίνεται,πως την πρώτη φορά κάναν απντειτ to firmware που δεν συνδεόταν,προφανως φταίει το χαρντγουεαρ,και τώρα θα πάρεις κάτι σε refurbished.

Επεξ/σία από 10010010 00101110 10010001
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ μου φίλε.....αυτό που λες και εσυ δεν γράφω οτι έκανα? μπροστά τους δεν γράφω οτι την κοίταξα και με φίλο μάρτυρα και δεν δούλευε? και μετά ζήτησα αντικατάσταση και πιστωτικό?????? Τι διαφορετικό λέω εγώ απο σένα????

Και εγώ δεν τα βάζω με τον υπάλληλο το παιδί οτι του λένε κάνει δεν πήγα στο μαγαζί του!!!! 

Βραδιάτικα αδερφέ, θα μας τρελάνεις εσύ.

Δεν έχεις χαλασμένο προιόν στα χέρια σου, ούτε σου αρνήθηκαν επισκευή.

Τι κάτηγγειλες;

Ότι πήγες χαλασμένο προιόν και το στείλαν για φτάξιμο;Ή ότι το ξαναστείλαν;

Αν κανόνισες για πιστωτικό,γιατί ξαναπήγε η κάμερα στο σέρβις;

Παπάρια μάντολες...ουτε εσύ ξέρεις προφανώς τι κανόνισες.

 

Μια χαρά τα λέει ο φουλγκορε.Απορώ γιατί προσπαθεί ακόμα,αφού δεν είσαι συννενοήσιμος.

Περίμενε τώρα να επιστρέψει πάλι,και ζήτα αντικατασταση τότε,αν δεν δουλεύει.

 

Αν και μου φαίνεται,πως την πρώτη φορά κάναν απντειτ to firmware που δεν συνδεόταν,προφανως φταίει το χαρντγουεαρ,και τώρα θα πάρεις κάτι σε refurbished.

Κατήγγειλα οτι πλήρωσα 500 ευρώ για την καλυτερη κάμερα της αγοράς, που στους πρωτους 6 μηνες μου βγάζει προβλήματα, μια σε μένα, μία μπροστά στο σέρβις μιας πολυεθνικής, που το στέλνει και το ξαναστέλνει για να το φτιάξει και εγώ είμαι ενα μήνα, να πληρώνω δόσεις,χωρίς μηχανή στα χέρια, απο την στιγμή που ταξιδεύει στους πάγκους των σέρβις. Πιστωτικό ζήτησα οταν την πρώτη φορά που στάλθηκε για επισκευή δεν φτιάχτηκε.Δεν με ενδιαφέρει αν ήταν το filmware η οτιδήποτε άλλο. Διαβάστε λίγο τα δικαιώματα σας για να ξυπνησετε λίγο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταγγελία μπορείς να κάνεις αν δεν τηρεί τις προϋποθέσεις για τις οποίες αγοράστηκε,φυσικά η ελαττωματική λειτουργία εμπεριέχεται σε αυτές τις προϋποθέσεις.

Ολοι μας λοιπον θελουμε αυτο που πληρώνουμε να εχει μια απρόσκοπτη λειτουργία και να μην πηγαινοέρχεται στο Servis της καθε εταιρίας και ουσιαστικά να εχουμε πληρώσει ενα προϊών που δεν μπορεί να κανει την δουλειά για την οποία αγοράστηκε.

Ειναι λοιπον στο χερι του καθενός μας η να δώσει ακόμα μια ευκαιρία και να πάρει ένα "επισκευασμένο" προϊόν η με το δικαίωμα που του δινει ο νόμος να κανει χρήση των διατάξεων και να απαιτήσει να τηρηθεί..

 

Τις επομενες μερες θα σκασω και εγω μύτη με ανάλογη καταγγελία υποτίθεται κιόλας με παλιο και αξιόπιστο μαγαζι πληροφορικής που η διαδικασία που προσπαθεί να μου επιβάλει σε DOA κιόλας μητρικης είναι η εξής προσέξτε ..

α) επιστρέφω την μητρική και ο υπεύθυνος servis παίρνει μεγεθυντικό φακό και εξετάζει το socket.

(δεν εχω κάποιο πρόβλημα με αυτό απλά αν ήθελα να κάνω το ιδιο πριν την παραλαβή ως αγοραστής θα μου επιτρέπονταν ? (απορία))

β) αφου διαπιστώθηκε η βλάβη  πράγματι απο το Servis του καταστήματος και ενημερώθηκα σχετικά θα πρέπει να πάει στην κατασκευάστρια ώστε να δώσει την αντικατάσταση..

 

Τεσπα να μην τα πολυλογώ σε ξενο νήμα, οι τύποι δεν κρατάνε ούτε τους τύπους την νομοθεσία την εχουν γραμμένη στα παλιά τους τα παπούτσια,ακόμα ποιο απαράδεκτο αν το πληρώνεις ακριβότερα για να το προμηθευτείς απο αξιόπιστο κατάστημα,

Εχω πληρώσει μια X99 μητρικη τελικα πρέπει να περιμένω ενα μηνα σχεδόν (τωρα είμαι στις 15 ημερες) γιατι κάποιοι κάνουν ότι γουστάρουν,ξέροντας οτι η καταγγελία θα σου πάρει πολυ περισσότερο απο αυτό.

 

Δεν έχει λοιπόν καμιά σημασία τι θα δέχονταν ο καθένας μας και τι δέχεται,σημασία έχει ότι υπάρχει νόμος που πρέπει να τηρείται,

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταγγελία μπορείς να κάνεις αν δεν τηρεί τις προϋποθέσεις για τις οποίες αγοράστηκε,φυσικά η ελαττωματική λειτουργία εμπεριέχεται σε αυτές τις προϋποθέσεις.

Ολοι μας λοιπον θελουμε αυτο που πληρώνουμε να εχει μια απρόσκοπτη λειτουργία και να μην πηγαινοέρχεται στο Servis της καθε εταιρίας και ουσιαστικά να εχουμε πληρώσει ενα προϊών που δεν μπορεί να κανει την δουλειά για την οποία αγοράστηκε.

Ειναι λοιπον στο χερι του καθενός μας η να δώσει ακόμα μια ευκαιρία και να πάρει ένα "επισκευασμένο" προϊόν η με το δικαίωμα που του δινει ο νόμος να κανει χρήση των διατάξεων και να απαιτήσει να τηρηθεί..

 

Τις επομενες μερες θα σκασω και εγω μύτη με ανάλογη καταγγελία υποτίθεται κιόλας με παλιο και αξιόπιστο μαγαζι πληροφορικής που η διαδικασία που προσπαθεί να μου επιβάλει σε DOA κιόλας μητρικης είναι η εξής προσέξτε ..

α) επιστρέφω την μητρική και ο υπεύθυνος servis παίρνει μεγεθυντικό φακό και εξετάζει το socket.

(δεν εχω κάποιο πρόβλημα με αυτό απλά αν ήθελα να κάνω το ιδιο πριν την παραλαβή ως αγοραστής θα μου επιτρέπονταν ? (απορία))

β) αφου διαπιστώθηκε η βλάβη  πράγματι απο το Servis του καταστήματος και ενημερώθηκα σχετικά θα πρέπει να πάει στην κατασκευάστρια ώστε να δώσει την αντικατάσταση..

 

Τεσπα να μην τα πολυλογώ σε ξενο νήμα, οι τύποι δεν κρατάνε ούτε τους τύπους την νομοθεσία την εχουν γραμμένη στα παλιά τους τα παπούτσια,ακόμα ποιο απαράδεκτο αν το πληρώνεις ακριβότερα για να το προμηθευτείς απο αξιόπιστο κατάστημα,

Εχω πληρώσει μια X99 μητρικη τελικα πρέπει να περιμένω ενα μηνα σχεδόν (τωρα είμαι στις 15 ημερες) γιατι κάποιοι κάνουν ότι γουστάρουν,ξέροντας οτι η καταγγελία θα σου πάρει πολυ περισσότερο απο αυτό.

 

Δεν έχει λοιπόν καμιά σημασία τι θα δέχονταν ο καθένας μας και τι δέχεται,σημασία έχει ότι υπάρχει νόμος που πρέπει να τηρείται,

Να αγιασει το πληκτρολογιο σου!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ δεν τα βάζω με τον υπάλληλο το παιδί οτι του λένε κάνει δεν πήγα στο μαγαζί του!!!! 

Κατήγγειλα οτι πλήρωσα 500 ευρώ για την καλυτερη κάμερα της αγοράς, που στους πρωτους 6 μηνες μου βγάζει προβλήματα, μια σε μένα, μία μπροστά στο σέρβις μιας πολυεθνικής, που το στέλνει και το ξαναστέλνει για να το φτιάξει και εγώ είμαι ενα μήνα, να πληρώνω δόσεις,χωρίς μηχανή στα χέρια, απο την στιγμή που ταξιδεύει στους πάγκους των σέρβις. Πιστωτικό ζήτησα οταν την πρώτη φορά που στάλθηκε για επισκευή δεν φτιάχτηκε.Δεν με ενδιαφέρει αν ήταν το filmware η οτιδήποτε άλλο. Διαβάστε λίγο τα δικαιώματα σας για να ξυπνησετε λίγο. 

 

Εσύ κοιμάσαι.Δεν είμαι εγώ που πληρώνω για μία κάμερα που δεν έχω.

Για να ξυπνήσεις λοιπόν.

Είχες το δικαίωμα να την επιστρέψεις για δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση,στον πωλητή.

Αν δεν μπορεί το public να το επισκευάσει,ζητάς εκείνη την ώρα,νέα συσκευή.

Δέχεσαι,σαν ξύπνιος,να πάει βόλτα στην Αθήνα.

Στην επισκευάσανε.

Την παρέλαβες και πάλι δεν λειτουργούσε.

Αντί να απαιτήσεις αντικατάσταση,που είναι δικαίωμα σου,ή να υπαναχωρήσεις της σύμβασης,που είναι δικαίωμά σου,και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω,που είναι δικαίωμά σου,την ξαναέδωσες για σέρβις.

Χωρίς μάλιστα να ζητήσεις συσκευή αντικατάστασης,που είναι δικαίωμά σου.

Και τώρα κλαίγεσαι,επείδή στην πήραν να στην φτιάξουνε,και χωρίς να γνωρίζεις αν έχει επισκευαστεί,ή αν θα σου στείλουν άλλη έτσι και αλλιώς.Επειδή η καταγγελία,είναι δικαίωμά σου

Μπράβο.

 

%CE%A7%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%9F%CE%9A%CE%

 

 

Πάλι καλά που υπάρχουν ξύπνιοι σαν εσένα.

Για να γελάμε εμείς στον ύπνο μας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εσύ κοιμάσαι.Δεν είμαι εγώ που πληρώνω για μία κάμερα που δεν έχω.

Για να ξυπνήσεις λοιπόν.

Είχες το δικαίωμα να την επιστρέψεις για δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση,στον πωλητή.

Αν δεν μπορεί το public να το επισκευάσει,ζητάς εκείνη την ώρα,νέα συσκευή.

Δέχεσαι,σαν ξύπνιος,να πάει βόλτα στην Αθήνα.

Στην επισκευάσανε.

Την παρέλαβες και πάλι δεν λειτουργούσε.

Αντί να απαιτήσεις αντικατάσταση,που είναι δικαίωμα σου,ή να υπαναχωρήσεις της σύμβασης,που είναι δικαίωμά σου,και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω,που είναι δικαίωμά σου,την ξαναέδωσες για σέρβις.

Χωρίς μάλιστα να ζητήσεις συσκευή αντικατάστασης,που είναι δικαίωμά σου.

Και τώρα κλαίγεσαι,επείδή στην πήραν να στην φτιάξουνε,και χωρίς να γνωρίζεις αν έχει επισκευαστεί,ή αν θα σου στείλουν άλλη έτσι και αλλιώς.Επειδή η καταγγελία,είναι δικαίωμά σου

Μπράβο.

 

%CE%A7%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%9F%CE%9A%CE%

 

 

Πάλι καλά που υπάρχουν ξύπνιοι σαν εσένα.

Για να γελάμε εμείς στον ύπνο μας.

Eπειδή μάλλον μιλάς σε άλλη γλώσσα και το παίζεις έξυπνος, και επειδή 100% δεν διάβασες την ιστορία, αλλα είδες δυο τρια σχόλια και μπήκες να σχολιάσεις. Σε πληροφορώ για να το καταλάβει (αν το καταλάβει) ο επεξεργαστής σου. Για να γίνει αντικατάσταση ενός προϊόντος πρέπει πρώτα να ελεγχθεί για να βγεί πόρισμα για το τί έχει. Αυτός ήταν ο λόγος της πρώτης αποστολής. Δεν την παρέλαβα όταν επέστρεψε την πρώτη φορά. Έλεγξα για το αν δουλεύει, που δεν δούλευε. Ο υπάλληλος όταν είδε ότι δεν έγινε, είπε ότι θα την ξαναστείλει πίσω. Εγώ του δήλωσα ότι δεν με ενδιαφέρει τι θα την κάνει, θέλω να μου κοπεί πιστωτικό λόγω ελαττωματικού προϊόντος. Διάβαζε πρώτα με προσοχή αυτά που γράφει ο άλλος και μετά παίξε το έξυπνος. Εξ' αρχής επαναλαμβάνω για να το καταλάβεις καλύτερα. Εξ αρχής από την στιγμή που έβγαλε βλάβη η κάμερα είχα ζητήσει πιστωτικό. Η εταιρεία έπρεπε να την ελέγξει. Το έκανε. Μπροστά σε μένα και ένα φίλο μου ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ. Το γεγονός οτι ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ την κάμερα ΠΟΤΕ, νομίζω οτι δίνει μια απάντηση στα εξυπνα λόγια σου, και να σε κάνει να μην γελάς στον υπνο σου. Καλή ανάγνωση

Επεξ/σία από everything30
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι υπάλληλοι των παμπλικ είναι άσχετοι κ το σέρβις τους άθλιο και έχουν κάνει καραμέλα ότι ελαττωματικό έχουν να το στέλνουν δεξιά και αριστερά . Εφόσον εχεις απόδειξη καταστήματος η οποία σου λένε λειτουργεί σαν εγγύηση να πάνε να τρέξουν να την φτιάξουμε!!!! Αν θελαμε θα αγόραζαμε απευθείας από την κάθε εταιρεία, αλλά αυτό που βλέπω εγώ κάθε φορά με πελάτες στο παμπλικ είναι οι υπάλληλοι του σέρβις να συμπεριφέρονται με τεράστια αγένεια και χεστηκανε να το φτιάξουν με την καραμέλα...θα το στείλουμε αθηνα δεν φτιάχνεται. Ειλικρινά έχω σταματήσει να αγοράζω οτιδήποτε από public μόνο σκρουτζ πλέον .

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To puplic ειναι για τον φρουτσο,εγω επαιρνα καθε μερα επι ενα μηνα για να μου στειλουν το τιμολογιο ενος προιοντος που αγορασα ιντερνετικα (λενε οτι το ειχαν ξεχασει να το βαλουν μαζι) μιλησα πανω απο 20 φορες,εστειλα 8 μαιλ που δεν απαντηθηκαν ,απειλησα με σδοε (αλογο κλανει ) και μου ηρθε μετα απο ενα μηνα στο μαιλ (ουτε καν τυπομενο),στο θεμα μας ομως,επρεπε να πας και την δευτερη φορα να δεις αν ειναι οκ ,αν ειναι οκ την παιρνεις και φευγεις αν οχι ζητας πιστωτικο,τωρα για την ταλαιπωρεια εχεις δικηο διστυχος εισαι ατυχος αλλα συμβαινουν και αυτα (iphone  7 ημερων περιμενα 45 μερες να γυρισει απο το σερβις ,αγορασα μια πατατα για να κανω την δουλεια μου),τωρα την καταγγελια θα την χασεις (το απευχομαι μαζι σου ειμαι αλλα θα την χασεις),θα τραβηξει πολυ καιρο μεχρι να τελειωσει η ιστορια και συ θα εισαι χωρις καμερα και χωρισ τα επιστρεφομενα χρηματα και μετα απο 1+χρονια θα πας να την παρεις παλι πισω 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολύ απλό, την δεύτερη φορά ΔΕΝ αφήνεις τον υπάλληλο να την ξαναστείλει πισω, του ζητάς να σου δώσει πιστωτικό... Δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνεις, στο εξήγησαν ήδη 3-4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζητησες να μιλησεις με υπευθυνο/προισταμενο???Ο υπαλληλος δεν μπορει να κανει και πολλα ουτως ή αλλως ουτε να παρει πρωτοβουλιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Εδω μεσα γιναμε μαντρι με προβατα,για να μη πω γιδια.Μιλαμε για 500 ευρω,οταν τα πηρανε κανανε τουμπες, τωρα παιζουν τον παπα.Αλλαξε τούς τα φωτα.Κανε φασαρια καθε μερα μπροστα στους πελατες.Τετοιοι ειναι τέτοια τούς χρειαζονται.Την επομενη φορα ζητα τον πρωθυπουργό.........να δω τι αλλο θα ακούσουμε εδω μεσα.Αλλα ετσι ειναι ,για να ασχοληθει ο υπευθύνως πρεπει να τον ζητησουμε αλλιώς κανει την κοτα και κρύβεται και βαζει τα υπαλληλακια μπροστα.Αυτα δεν ξερουν να βρουν το υπευθηνοανευθηνο............

Επεξ/σία από spyros007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Εδω μεσα γιναμε μαντρι με προβατα,για να μη πω γιδια.Μιλαμε για 500 ευρω,οταν τα πηρανε κανανε τουμπες, τωρα παιζουν τον παπα.Αλλαξε τούς τα φωτα.Κανε φασαρια καθε μερα μπροστα στους πελατες.Τετοιοι ειναι τέτοια τούς χρειαζονται.Την επομενη φορα ζητα τον πρωθυπουργό.........να δω τι αλλο θα ακούσουμε εδω μεσα.Αλλα ετσι ειναι ,για να ασχοληθει ο υπευθύνως πρεπει να τον ζητησουμε αλλιώς κανει την κοτα και κρύβεται και βαζει τα υπαλληλακια μπροστα.Αυτα δεν ξερουν να βρουν το υπευθηνοανευθηνο............

Το προβλημα με το Rma σε ηλεκτρονικα ειδη πιανει ολα τα μαγαζια ειτε του skroutz ειτε μεγαλες αλυσιδες δεν εχει να λεει κατι αυτο ουτε ειναι η πρωτη(και βεβαια ουτε η τελευταια)φορα που συμβαινει κατι τετοιο. Μονο το Amazon(που δεν εχουμε ουτως ή αλλως Ελληνικο)δεν μασαει οσον αφορα προβληματικα προιοντα,ειτε αυτα αφορουν φωτογραφικες μηχανες ειτε ρουχα.

 

Στην Ελλαδα μονο μεσω φασαριας(αν δεν βρισκεις ακρη αλλιως)βρισκεις το δικιο σου. Γιαυτο ακριβως το λογο και εγω επιμενω να παει απο το καταστημα. Στην τελικη αφου η καμερα με ολα αυτα εχει αργησει τοσο ας παει να απαιτησει να του επιστρεψουν τα χρηματα του πισω αλλα να παει απο το καταστημα,μην περιμενει απο email και τηλεφωνα να βγαλει ακρη. 

http://www.insomnia.gr/topic/572589-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-visionstudio/page-4

 

Εδω συμφορουμιτης απο τοπικο σκρουτζομαγαζο για καρτα γραφικων που του εβγαλε προβλημα και περιμενε κοντα 2 μηνες.

Και μιλαμε για καρτα γραφικων των 600ευρω(και δες και εγω αν ειχα παρει το μερος του καταστηματος ή οχι).

 

Απο αλλο αναλογο θεμα με το παραπανω που ανεφερα ξεχωριζει το σχολιο 36 http://www.insomnia.gr/topic/523598-%CE%AC%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B7-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-msystems/page-3

 

'''Το ποιός ευθύνεται στην αλυσίδα της διανομής είναι αδιάφορο για τον τελικό καταναλωτή.

Σιγά μην πρέπει να στείλω μια κάρτα στο εργοστάσιο παραγωγής στην Κίνα για να διαπιστωθεί μια απλή βλάβη.

Αν η απόδειξη πληρωμής έγραφε Ιnfoquest τότε θα ζητούσα αλλαγή από την Infoquest.

Την ευθύνη για αντικατάσταση ηθικά αλλά και νομικά την έχει 100% το κατάστημα λιανικής, σε "εύλογο" χρονικό διάστημα.

Είναι δική τους δουλειά η αντικατάσταση - για αυτό τους πληρώσατε. Για να χρησιμοποιείτε ένα προϊόν για το διάστημα της εγγύησης του. Ας το πράξει με όποιο τρόπο επιθυμεί -δικαίωμα του- δεν είναι ευθύνη του καταναλωτή η διαδικασία.

Αν κάποιο κατάστημα κωλυσιαργεί στην αντικατάσταση, αν το χρονικό διάστημα παραγίνετε "εύλογο" για εσάς,  αν ακούτε δικαιολογίες και δεν εξυπηρετήστε, ζητήστε τα χρήμματα σας πίσω σε μετρητά. Είναι νόμιμο δικαίωμα σας. Αν δεν σέβονται τα χρήμματα που τους δώσατε, υπαναχωρήστε από τη σύμβαση, βγείτε από το κατάστημα με τα χρήμματα σας και μπείτε στο επόμενο. Τόσο απλό.

Αυτή τη στιγμή η αγορά του ΙΤ (και όχι μόνο) έχει πλεόνασμα πωλητών και συρρικνωμένο αγοραστικό κοινό.

Ας μείνουν αυτοί που πραγματικά εξυπηρετούν τις ανάγκες του καταναλωτή.''''''

Αλλα το ξαναλεω οτι ολα αυτα πρεπει να γινουν μπροστα στο καταστημα και οχι τηλεφωνικα.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοί φίλοι, από τους παραπάνω, ξέρουν εν μέρει τα δικαιώματά τους, άλλοι είναι αλλού γι’ αλλού. Διαβάστε και μάθετε φίλοι μου να ασκείτε σωστά τα δικαιώματα σας ως καταναλωτές για να μην σας κοροϊδεύουν. Επειδή δυστυχώς κάποιοι το παίζετε έξυπνοι, δεν καταλαβαίνετε και αραδιάζετε μπούρδες για να γεμίζετε σειρές στα sites, καταλάβετε το εξής: Αν το παλικάρι έβαζε υπογραφή και έπαιρνε το προιόν πίσω, τη δεύτερη φορά, αυτομάτως είναι αποδοχή της επισκευής με νομική υπόσταση. Προτίμησε να ενημερώσει τον υπάλληλο ότι σύμφωνα με τα σχετικά άρθρα του Αστικού Κώδικα δεν αποδέχεται την επιστροφή του προϊόντος από επισκευή, που στην ουσία δεν έγινε ποτέ, αφού μετά από έλεγχο μπροστά στον υπάλληλο η ζημιά υφίστατο με παραδοχή του ιδίου!!! Η επόμενη κίνηση του πελάτη είναι πρώτα να ενημερώσει προφορικά και γραπτά στο φύλλο ελέγχου επισκευής την πωλήτρια εταιρεία ότι δεν αποδέχεται το προϊόν και να αιτηθεί ή πιστωτικό ή αντικατάσταση της συσκευής με καινούρια, εφόσον ισχύει η διετής εγγύηση. Τα βήματα είναι σαφέστατα: 1) επισκευή - μη επίλυση του προβλήματος, 2) νέα απόπειρα επισκευής - μη επίλυση του προβλήματος, 3) Ρητή αντικατάσταση ή πιστωτικό. Ο άλλος φίλος λέει γιατί μιλάει με το κατάστημα πώλησης και όχι με την κατασκευάστρια εταιρεία ή την αντιπροσωπεία!!! Γιατί φίλε μου, ΥΠΟΛΟΓΗ ΝΟΜΙΚΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΩΛΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΟΧΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ... Διαβάστε παρακάτω δωρεάν τι ορίζει ο νόμος και αν κάποιος έχει απορία ας ρωτήσει. Οι τακτικές που ακολουθούν τα πολυκαταστήματα καταρρέουν για πλάκα ως φθηνές δικαιολογίες, όταν υπάρχουν θεσπισμένοι νόμοι που προστατεύουν τον καταναλωτή. Απλά διαβάστε σωστά τα δικαιώματα σας... Εννοείται ότι αν έχετε πρόβλημα και είστε εντός εγγύησης πλέον έχετε μπροστά σας τις λύσεις. ΔΩΡΕΑΝ!!! Ορίστε τα οριζόμενα από το Νόμο:

 

Tα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.

Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ' όρου ζωής. 

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας! 

1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»; 

«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό». 

2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό; 

Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος. 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας. 

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από το Χ κατάστημα μία τηλεόραση Ψ, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Χ, και όχι οΨ. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Χ, αν αυτοί σας παραπέμψουν στον Ψ, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού. 

3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ; 

Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delongh i, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν. 

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Ψ που αγοράσατε από τον Χ. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Χ και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα. 
Αν σας παραπέμψουν στον Ψ, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Χ, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν ο Ψ παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Χ να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Χ να κάνει χρήση της εγγύησης του Ψ, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία του Ψ. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως! 

4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν; 

Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα: 
Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο 
Β. Να μειώσει το τίμημα 
Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση 

Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Χ και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου. 

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση. 

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα. 

5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα; 

Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια! 

Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.

 

Τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες:

ΚΕΠΚΑ Τηλ. 2310 233333 2310 269449 Φαξ 2310 242211

Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443 
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520 
Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 2577

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοί φίλοι, από τους παραπάνω, ξέρουν εν μέρει τα δικαιώματά τους, άλλοι είναι αλλού γι’ αλλού. Διαβάστε και μάθετε φίλοι μου να ασκείτε σωστά τα δικαιώματα σας ως καταναλωτές για να μην σας κοροϊδεύουν. Επειδή δυστυχώς κάποιοι το παίζετε έξυπνοι, δεν καταλαβαίνετε και αραδιάζετε μπούρδες για να γεμίζετε σειρές στα sites, καταλάβετε το εξής: Αν το παλικάρι έβαζε υπογραφή και έπαιρνε το προιόν πίσω, τη δεύτερη φορά, αυτομάτως είναι αποδοχή της επισκευής με νομική υπόσταση. Προτίμησε να ενημερώσει τον υπάλληλο ότι σύμφωνα με τα σχετικά άρθρα του Αστικού Κώδικα δεν αποδέχεται την επιστροφή του προϊόντος από επισκευή, που στην ουσία δεν έγινε ποτέ, αφού μετά από έλεγχο μπροστά στον υπάλληλο η ζημιά υφίστατο με παραδοχή του ιδίου!!! Η επόμενη κίνηση του πελάτη είναι πρώτα να ενημερώσει προφορικά και γραπτά στο φύλλο ελέγχου επισκευής την πωλήτρια εταιρεία ότι δεν αποδέχεται το προϊόν και να αιτηθεί ή πιστωτικό ή αντικατάσταση της συσκευής με καινούρια, εφόσον ισχύει η διετής εγγύηση. Τα βήματα είναι σαφέστατα: 1) επισκευή - μη επίλυση του προβλήματος, 2) νέα απόπειρα επισκευής - μη επίλυση του προβλήματος, 3) Ρητή αντικατάσταση ή πιστωτικό. Ο άλλος φίλος λέει γιατί μιλάει με το κατάστημα πώλησης και όχι με την κατασκευάστρια εταιρεία ή την αντιπροσωπεία!!! Γιατί φίλε μου, ΥΠΟΛΟΓΗ ΝΟΜΙΚΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΩΛΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΟΧΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ... Διαβάστε παρακάτω δωρεάν τι ορίζει ο νόμος και αν κάποιος έχει απορία ας ρωτήσει. Οι τακτικές που ακολουθούν τα πολυκαταστήματα καταρρέουν για πλάκα ως φθηνές δικαιολογίες, όταν υπάρχουν θεσπισμένοι νόμοι που προστατεύουν τον καταναλωτή. Απλά διαβάστε σωστά τα δικαιώματα σας... Εννοείται ότι αν έχετε πρόβλημα και είστε εντός εγγύησης πλέον έχετε μπροστά σας τις λύσεις. ΔΩΡΕΑΝ!!! Ορίστε τα οριζόμενα από το Νόμο:

 

Tα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.

 

Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ' όρου ζωής. 

 

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας! 

 

1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»; 

 

«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό». 

 

2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό; 

 

Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος. 

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας. 

 

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από το Χ κατάστημα μία τηλεόραση Ψ, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Χ, και όχι οΨ. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Χ, αν αυτοί σας παραπέμψουν στον Ψ, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού. 

 

3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ; 

 

Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delongh i, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν. 

 

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Ψ που αγοράσατε από τον Χ. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Χ και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα. 

Αν σας παραπέμψουν στον Ψ, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Χ, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν ο Ψ παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Χ να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Χ να κάνει χρήση της εγγύησης του Ψ, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία του Ψ. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως! 

 

4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν; 

 

Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα: 

Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο 

Β. Να μειώσει το τίμημα 

Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση 

 

Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Χ και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου. 

 

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση. 

 

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα. 

 

5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα; 

 

Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια! 

 

Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.

 

Τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες:

ΚΕΠΚΑ Τηλ. 2310 233333 2310 269449 Φαξ 2310 242211

Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443 

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520 

Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 2577

Εισαι ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ.......δωσε τον λαο να καταλαβει γιατι μας πατάνε το κεφαλι και προκοπή δεν μπορουμε να δουμε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...