everything30 Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 (επεξεργασμένο) Με λίγα λόγια. Πήρα την GoPro Hero 4 Black πριν 6 μήνες. Δεν την δούλεψα πολύ. Τις λιγες φορές που το έκανα ζεσταινότανε τρελά (δεν μπορούσα να την κρατήσω πχ ώρα στην παλάμη μου).Και η μπαταρία με το ζόρι 20-25 λεπτά. Διαβασα δεξιά αριστερά λέγανε ήταν νορμάλ. Πριν ενα μήνα που την δούλεψα καλά με τα παραπάνω συμπρώματα στο φουλ, στα ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει το WiFi και το bluetooth. Tα έβαζα στο on με το που έβγαινα απο το μενού έκλειναν. Άρα ουτε ζευγοποίηση ουτε app δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω. Η κάμερα ήταν νεκρή. Τι reset στα wifi ακόμα και στην ίδια την μηχανή, τι update τιποτα. Οντας στην εγγύηση την πηγαίνω Public την παραλαμβάνουν,για να δουν τι έχει, ταξιδεύει Αθήνα. Μου τηλ να παω να την πάρω, οκ είναι μου λένε ήθελε update. Update λέω? εγώ τί εκανα? Χωρίς να παραλάβω ελέγχω την μηχανή.Προσπαθώ να κάνω ζευγοποίηση επιτόπου να δουλέψει το Wifi πάλι απολύτως τίποτα.Το προσπαθεί ο υπάλληλος τίποτα. Θα την στείλω πάλι Αθήνα μου λέει. Οκ του λεω φίλε μου, αφού βλέπεις και εσύ τι γίνεται θέλω η να αντικατασταθεί η κάμερα η να μου δωθεί πιστωτικό να πάρω μια άλλη, όπως ορίζει ο νόμος για ελαττωματικό προίον. Οκ μου λένε θα σας ενημερώσουμε. Με ενημερώνουν τελικά οτι η μηχανή είναι Αθήνα για δεύτερη φορά και δουλεύει μια χαρά. Απαντώ οτι καλά κάνει η κάμερα αλλα μιλούσαμε για πιστωτικό η αντικατάσταση ελαττωματικού προιόντος την πρώτη φορά. Οχι τώρα είναι μια χαρά λένε δεν αλλάζουμε τίποτα. Με αυτά και με αυτά έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Απο τα κεντρικά Public, ενώ τους έστειλα και e mail για να τους γνωστοποιήσω το πρόβλημα,δεν ενδιαφέρθηκε κανείς ένα μήνα τώρα, ενώ για την κάμερα δεν έχω κανένα νέο ακόμα που βρίσκεται, δεν μου ήρθε καμία ειδοποίηση για να παραλάβω κτλ. Και το οξύμωρο είναι τα Public έχουν διαγωνισμό βίντεο και φωτογραφίας, στον οποίο είχα σκοπό να πάρω μέρος με βίντεο, και έχουν για χορηγό την GoPro. Υ.Γ. Υποψιάζομαι οτι η τρελά μεγάλη θερμοκρασία που ανέβαζε να προκάλεσε κάποια βλάβη. Επεξ/σία 20 Μαΐου 2016 από everything30 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Με λίγα λόγια. Πήρα την GoPro Hero 4 Black πριν 6 μήνες. Δεν την δούλεψα πολύ. Τις λιγες φορές που το έκανα ζεσταινότανε τρελά (δεν μπορούσα να την κρατήσω πχ ώρα στην παλάμη μου).Και η μπαταρία με το ζόρι 20-25 λεπτά. Διαβασα δεξιά αριστερά λέγανε ήταν νορμάλ. Πριν ενα μήνα που την δούλεψα καλά με τα παραπάνω συμπρώματα στο φουλ, στα ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει το WiFi και το bluetooth. Tα έβαζα στο on με το που έβγαινα απο το μενού έκλειναν. Άρα ουτε ζευγοποίηση ουτε app δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω. Η κάμερα ήταν νεκρή. Τι reset στα wifi ακόμα και στην ίδια την μηχανή, τι update τιποτα. Οντας στην εγγύηση την πηγαίνω Public την παραλαμβάνουν, ταξιδεύει Αθήνα,μου τηλ να παω να την πάρω, οκ είναι μου λένε ήθελε update. Update λέω? εγώ τί εκανα? Προσπαθώ να κάνω ζευγοποίηση επιτόπου να δουλέψει το Wifi πάλι απολύτως τίποτα.Το προσπαθεί ο υπάλληλος τίποτα. Θα την στείλω πάλι Αθήνα μου λέει. Οκ του λεω φίλε μου, αφού βλέπεις τι γίνεται θέλω η να αντικατασταθεί η κάμερα η να μου δωθεί πιστωτικό να πάρω μια άλλη, όπως ορίζει ο νόμος για ελαττωματικό προίον. Οκ μου λένε θα σας ενημερώσουμε. Με ενημερώνουν τελικά οτι η μηχανή είναι Αθήνα και δουλεύει μια χαρά. Απαντώ οτι μιλούσαμε για πιστωτικό η αντικατάσταση ελαττωματικού προιόντος. Οχι τώρα είναι μια χαρά λένε. Με αυτά και με αυτά έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, αφού δεν ενδιαφέρθηκε κάνεις μέχρι τώρα απο τα κεντρικά Public, ενώ τους έστειλα και e mail για να τους γνωστοποιήσω το πρόβλημα, ενώ η κάμερα δεν έχω κανένα νέο ακόμα που βρίσκεται, δεν μου ήρθε καμία ειδοποίηση για να παραλάβω κτλ. Και το οξύμωρο είναι τα Public έχουν διαγωνισμό βίντεο και φωτογραφίας, στον οποίο είχα σκοπό να πάρω μέρος με βίντεο, και έχουν για χορηγό την GoPro. Υ.Γ. Υποψιάζομαι οτι η τρελά μεγάλη θερμοκρασία που ανέβαζε να προκάλεσε κάποια βλάβη. Για ποιο λογο εκανες καταγγελια δεν καταλαβα??? Αν ειχε καποιο προβλημα και την φτιαξανε την μηχανη και το προβλημα δεν υπαρχει για ποιο λογο να σου κοψουν πιστωτικο ή αντικατασταση??? Αφου δεν την παρελαβες την μηχανη να δεις αν οντως αυτα που λεει ο υπευθυνος στεκουν ή οχι γιατι εκανες καταγγελια και τι ακριβως καταγγελια εκανες??? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
everything30 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Oταν αγοράζεις κάτι καινούριο θες να δουλεύει ρολόι.Δεν αγοράζεις κάτι για να το πηγαινοφέρνεις στα σερβις για να δουλευει. Πριν τα δύο χρόνια αν κάτι δεν δουλεύει ρολόι σε αυτό που αγόρασες, επιλέγεις ή να στο επισκευάσουν η να στο αντικαταστήσουν η να σου δώσουν πιστωτικό. Είναι θέμα επιλογής. Απο την στιγμη που η μηχανή έβγαλε δύο φορές το ίδιο πρόβλημα δεν θα ασχολούμαι με αυτό συνεχώς. Την πρώτη φορά πήγα να παραλάβω την μηχανή δεν είχα θέμα.Οταν όμως μου έρχεται απο σέρβις και πάλι δεν δουλεύει εγώ δεν μπορώ να την έχω σπίτι μου να την κοιτάζω. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Oταν αγοράζεις κάτι καινούριο θες να δουλεύει ρολόι.Δεν αγοράζεις κάτι για να το πηγαινοφέρνεις στα σερβις για να δουλευει. Πριν τα δύο χρόνια αν κάτι δεν δουλεύει ρολόι σε αυτό που αγόρασες, επιλέγεις ή να στο επισκευάσουν η να στο αντικαταστήσουν η να σου δώσουν πιστωτικό. Είναι θέμα επιλογής. Απο την στιγμη που η μηχανή έβγαλε δύο φορές το ίδιο πρόβλημα δεν θα ασχολούμαι με αυτό συνεχώς. Την πρώτη φορά πήγα να παραλάβω την μηχανή δεν είχα θέμα.Οταν όμως μου έρχεται απο σέρβις και πάλι δεν δουλεύει εγώ δεν μπορώ να την έχω σπίτι μου να την κοιτάζω. Ναι δεν μου απαντησες.Την πηρες την μηχανη και τωρα απο αυτο που υπογραμμισα παραπανω και παλι σου ξαναβγαλε τα ιδια προβληματα???Πηγες στον υπευθυνο να πεις την ολη κατασταση και του ανεφερες οτι στην ουσια με τα πηγαινε ελα ειναι σαν να σε κοροιδευουν καταμουτρα και να σου δωσει αλλη ή να σου κοψει πιστωτικο???Η απλα την παρελαβες με το προβλημα και εριξες καταγγελια. Παραπανω γραφεις οτι μια φορα την επεστρεψες οπου και ο ιδιος ο υπαλληλος δεν εβγαλε ακρη και την εστειλε στα κεντρικα πισω στην Αθηνα αρα εγω μια φορα μονο βλεπω να αναφερεις για το service. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xgol Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσεις τι γράφει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
everything30 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Ναι δεν μου απαντησες.Την πηρες την μηχανη και τωρα απο αυτο που υπογραμμισα παραπανω και παλι σου ξαναβγαλε τα ιδια προβληματα???Πηγες στον υπευθυνο να πεις την ολη κατασταση και του ανεφερες οτι στην ουσια με τα πηγαινε ελα ειναι σαν να σε κοροιδευουν καταμουτρα και να σου δωσει αλλη ή να σου κοψει πιστωτικο???Η απλα την παρελαβες με το προβλημα και εριξες καταγγελια. Παραπανω γραφεις οτι μια φορα την επεστρεψες οπου και ο ιδιος ο υπαλληλος δεν εβγαλε ακρη και την εστειλε στα κεντρικα πισω στην Αθηνα αρα εγω μια φορα μονο βλεπω να αναφερεις για το service. Φίλε μου, νομίζω φαίνεται ξεκάθαρα. Την πηγαίνω μια. Την στέλνει Αθήνα. Την φέρνει πίσω, δεν είχε τίποτα η κάμερα απλά update. Προσπαθώ εκείνη την ώρα μπροστά του να δώ αν φτιάχτηκε. Τίποτα το ίδιο πρόβλημα. Προσπαθεί και ο ίδιος τίποτα. Θα την ξαναστειλω πάλι πίσω να την κοιτάξουνε μου λέει.Ποιος θα την κοιτάξει?ο ιδιος?Αρα? Την ξαναέστειλε πίσω περιμένω απάντηση, τίποτα. Παίρνω τηλ εγώ και μου λένε α οκ δεν έχει κάτι η κάμερα!!! Αυτά!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Με λίγα λόγια. Πήρα την GoPro Hero 4 Black πριν 6 μήνες. Δεν την δούλεψα πολύ. Τις λιγες φορές που το έκανα ζεσταινότανε τρελά (δεν μπορούσα να την κρατήσω πχ ώρα στην παλάμη μου).Και η μπαταρία με το ζόρι 20-25 λεπτά. Διαβασα δεξιά αριστερά λέγανε ήταν νορμάλ. Πριν ενα μήνα που την δούλεψα καλά με τα παραπάνω συμπρώματα στο φουλ, στα ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει το WiFi και το bluetooth. Tα έβαζα στο on με το που έβγαινα απο το μενού έκλειναν. Άρα ουτε ζευγοποίηση ουτε app δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω. Η κάμερα ήταν νεκρή. Τι reset στα wifi ακόμα και στην ίδια την μηχανή, τι update τιποτα. Οντας στην εγγύηση την πηγαίνω Public την παραλαμβάνουν, ταξιδεύει Αθήνα,μου τηλ να παω να την πάρω, οκ είναι μου λένε ήθελε update. Update λέω? εγώ τί εκανα? Προσπαθώ να κάνω ζευγοποίηση επιτόπου να δουλέψει το Wifi πάλι απολύτως τίποτα.Το προσπαθεί ο υπάλληλος τίποτα. Θα την στείλω πάλι Αθήνα μου λέει. Οκ του λεω φίλε μου, αφού βλέπεις τι γίνεται θέλω η να αντικατασταθεί η κάμερα η να μου δωθεί πιστωτικό να πάρω μια άλλη, όπως ορίζει ο νόμος για ελαττωματικό προίον. Οκ μου λένε θα σας ενημερώσουμε. Με ενημερώνουν τελικά οτι η μηχανή είναι Αθήνα και δουλεύει μια χαρά. Απαντώ οτι μιλούσαμε για πιστωτικό η αντικατάσταση ελαττωματικού προιόντος. Οχι τώρα είναι μια χαρά λένε. Με αυτά και με αυτά έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, αφού δεν ενδιαφέρθηκε κάνεις μέχρι τώρα απο τα κεντρικά Public, ενώ τους έστειλα και e mail για να τους γνωστοποιήσω το πρόβλημα, ενώ η κάμερα δεν έχω κανένα νέο ακόμα που βρίσκεται, δεν μου ήρθε καμία ειδοποίηση για να παραλάβω κτλ. Και το οξύμωρο είναι τα Public έχουν διαγωνισμό βίντεο και φωτογραφίας, στον οποίο είχα σκοπό να πάρω μέρος με βίντεο, και έχουν για χορηγό την GoPro. Υ.Γ. Υποψιάζομαι οτι η τρελά μεγάλη θερμοκρασία που ανέβαζε να προκάλεσε κάποια βλάβη. Μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσεις τι γράφει. Εγω το παραπανω διαβαζω. Γιατι δεν περναει απο το καταστημα public που την πηρε την μηχανη να τους ρωτησει τι γινεται??Αν πχ του λενε οτι η μηχανη ειναι καλα και παλι εμφανισει το ιδιο προβλημα τοτε ναι να παει απο το καταστημα να εξηγησει πως εχει η κατασταση και να απαιτησει τοτε για αντικατασταση ή πιστωτικο. Η καταγγελια απο την στιγμη που δεν του εχει ερθει στα χερια φωτογραφικη μηχανη να δει τι παιζει που ακριβως κολλαει?? Δεν παιρνω το μερος του Public γιατι ψιλο καταλαβαινω τι παιζει απλα δεν πολυ βγαζω και νοημα απο τα παραπανω. Φίλε μου, νομίζω φαίνεται ξεκάθαρα. Την πηγαίνω μια. Την στέλνει Αθήνα. Την φέρνει πίσω, δεν είχε τίποτα η κάμερα απλά update. Προσπαθώ εκείνη την ώρα μπροστά του να δώ αν φτιάχτηκε. Τίποτα το ίδιο πρόβλημα. Προσπαθεί και ο ίδιος τίποτα. Θα την ξαναστειλω πάλι πίσω να την κοιτάξουνε μου λέει.Ποιος θα την κοιτάξει?ο ιδιος?Αρα? Την ξαναέστειλε πίσω περιμένω απάντηση, τίποτα. Παίρνω τηλ εγώ και μου λένε α οκ δεν έχει κάτι η κάμερα!!! Αυτά!! Ναι δεν διαφωνω με αυτο που γραφεις αλλα αφου δεν την εχεις παρει στα χερια σου την μηχανη να δεις τι παιζει,για ποιο λογο εριξες καταγγελια???? Αν εχει περασει αρκετος καιρος απο οταν σου ειπαν οτι η φωτογραφικη ειναι ενταξυ και δεν σου εχει ερθει ειδοποιηση να την παραλαβεις περασε απο το καταστημα και ρωτα τους γιατι αργει να ερθει η φωτογραφικη.Μην περιμενεις απο email να βγαλεις ακρη και με βαση τα παραπανω που λες(ως τωρα τουλαχιστον)η καταγγελια ηταν το λιγοτερο υπερβολικη αφου το καταστημα δεν αρνηθηκε οτι εχει προβλημα η μηχανη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheAccountant Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 και τώρα η ερώτηση του 1 μυριου ευρώ: Γιατι απευθύνεστε στο Public και οχι στον κατασκευαστή που παρέχει και την εγγύηση? το βλέπω αυτο το πραγμα να συμβαίνει συνεχως. Ο κοσμος για καποιο αγνωστο λόγο πηγαίνει και ζητα τα ρέστα απο το κατάστημα αντι να απευθυνθει στον κατασκευαστη. Για καποιο λόγο γουστάρετε να απευθυνεστε σε αναρμόδιους και να παιζετε σπασμένο τηλέφωνο στην καλυτερη... Τζαμπα ταλαιπωρειστε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
everything30 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Εγω το παραπανω διαβαζω. Γιατι δεν περναει απο το καταστημα public που την πηρε την μηχανη να τους ρωτησει τι γινεται??Αν πχ του λενε οτι η μηχανη ειναι καλα και παλι εμφανισει το ιδιο προβλημα τοτε ναι να παει απο το καταστημα να εξηγησει πως εχει η κατασταση και να απαιτησει τοτε για αντικατασταση ή πιστωτικο. Η καταγγελια απο την στιγμη που δεν του εχει ερθει στα χερια φωτογραφικη μηχανη να δει τι παιζει που ακριβως κολλαει?? Δεν παιρνω το μερος του Public γιατι ψιλο καταλαβαινω τι παιζει απλα δεν πολυ βγαζω και νοημα απο τα παραπανω. Ναι δεν διαφωνω με αυτο που γραφεις αλλα αφου δεν την εχεις παρει στα χερια σου την μηχανη να δεις τι παιζει,για ποιο λογο εριξες καταγγελια???? Αν εχει περασει αρκετος καιρος απο οταν σου ειπαν οτι η φωτογραφικη ειναι ενταξυ και δεν σου εχει ερθει ειδοποιηση να την παραλαβεις περασε απο το καταστημα και ρωτα τους γιατι αργει να ερθει η φωτογραφικη.Μην περιμενεις απο email να βγαλεις ακρη και με βαση τα παραπανω που λες(ως τωρα τουλαχιστον)η καταγγελια ηταν το λιγοτερο υπερβολικη αφου το καταστημα δεν αρνηθηκε οτι εχει προβλημα η μηχανη. Ρε φίλε μου Κινέζικα τα γράφω δεν καταλαβαίνω!!! Πηγαίνω την πρώτη. Την στέλνουν.Την φτιάχνουν (και καλα). Δεν είναι φτιάγμένη. Λενε θα την ξαναστείλουν στον ίδιο που την είδε την πρώτη. Την ξανακοιτάζει. Ξαναλέει οτι δεν έχει κάτι!!! Εγώ δηλαδή θα παίζω το δώσε πάρε με κάτι που πλήρωσα???? ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?? Eίχε θέμα δύο φορές?την πρώτη που την πήγα και την δεύτερη που δεν δούλευε μπροστά στο υπάλληλο. Εσύ θα την έπαιρνες? Αν ναι πες μου να παω να την πάρω και να σου την πουλησω δεν έχω θέμα και τώρα η ερώτηση του 1 μυριου ευρώ: Γιατι απευθύνεστε στο Public και οχι στον κατασκευαστή που παρέχει και την εγγύηση? το βλέπω αυτο το πραγμα να συμβαίνει συνεχως. Ο κοσμος για καποιο αγνωστο λόγο πηγαίνει και ζητα τα ρέστα απο το κατάστημα αντι να απευθυνθει στον κατασκευαστη. Για καποιο λόγο γουστάρετε να απευθυνεστε σε αναρμόδιους και να παιζετε σπασμένο τηλέφωνο στην καλυτερη... Τζαμπα ταλαιπωρειστε... αρθρο 537 του νομου 3043 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spyros007 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 (επεξεργασμένο) Ελεος ρε φουλγορε βραδιατικα .Τι δεν καταλαβενεις.Καλα του καταγγελια. Ειναι ολοφανερη η προθεση του καταστηματος,εκτός αν η μηχανη δουλευει μονο στην Αθηνα . Επεξ/σία 20 Μαΐου 2016 από spyros007 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
everything30 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ αδερφε να εισαι καλα.Μαλλον πρεπει να μετακομησω Αθήνα να δουλεψει αχαχαχαχαχα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheAccountant Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 αρθρο 537 του νομου 3043 καλη τύχη με τον νόμο! Αλλα γυρεύεις τα ρέστα απο εκει που δεν πρεπει... Εγώ πάλι, οταν δινω τα λεφτά μου στην πχ SONY, εχω απο την SONY την απαιτηση να μου το φτιάξει. Με τον εμπορο δεν έχω καμια σχέση πέραν της αγορας.. αντε και του DOA. Τα λεφτά μου τα εμπιστευτηκα στην SONY και η SONY ειναι ο πάροχος της εγγύησης, οχι το Public, οχι κάποιος αλλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Ρε φίλε μου Κινέζικα τα γράφω δεν καταλαβαίνω!!! Πηγαίνω την πρώτη. Την στέλνουν.Την φτιάχνουν (και καλα). Δεν είναι φτιάγμένη. Λενε θα την ξαναστείλουν στον ίδιο που την είδε την πρώτη. Την ξανακοιτάζει. Ξαναλέει οτι δεν έχει κάτι!!! Εγώ δηλαδή θα παίζω το δώσε πάρε με κάτι που πλήρωσα???? ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?? Eίχε θέμα δύο φορές?την πρώτη που την πήγα και την δεύτερη που δεν δούλευε μπροστά στο υπάλληλο. Εσύ θα την έπαιρνες? Αν ναι πες μου να παω να την πάρω και να σου την πουλησω δεν έχω θέμα αρθρο 537 του νομου 3043 Αν την παραλαβεις την καμερα και το προβλημα εχει φτιαξει(λεω αν)τοτε δεν καταλαβαινω που ειναι το θεμα. Και παλι εγω δεν θυμαμαι να εγραψα παραπανω οτι να την παρεις την καμερα οταν ερθει ειτε εχει προβλημα ειτε οχι και τελος. Εγω ειπα οτι το σωστο ειναι να επαιρνες την καμερα πρωτα και αν οντως με ολο αυτο το θεμα δεν ειχε διορθωθει να πηγαινες απο το καταστημα τοτε και να ζηταγες αντικατασταση/πιστωτικο και αν ηθελες να ελεγες τα περι κοροιδιας/χασιμο χρονου και τα λοιπα. Την καταγγελια να την δεχομουν σε περιπτωση που πχ σου ελεγαν οτι εσυ εχεις δημιουργησει το προβλημα(και αρα αρνουνται την εγγυηση)ή γινοταν αυτο που λες κατεπαναληψη και οχι 1-2φορες. καλη τύχη με τον νόμο! Αλλα γυρεύεις τα ρέστα απο εκει που δεν πρεπει... Εγώ πάλι, οταν δινω τα λεφτά μου στην πχ SONY, εχω απο την SONY την απαιτηση να μου το φτιάξει. Με τον εμπορο δεν έχω καμια σχέση πέραν της αγορας.. αντε και του DOA. Τα λεφτά μου τα εμπιστευτηκα στην SONY και η SONY ειναι ο πάροχος της εγγύησης, οχι το Public, οχι κάποιος αλλος. Αν δεν το εχεις καταλαβει ως τωρα το προβλημα που εχει δημιουργηθει ειναι οτι ακομα και αν ο ενδιαφερομενος παραλαβει την μηχανη και οντως δεν εχουν φτιαξει το προβλημα,αυτο λογω ψυχολογικου με τα service στην ουσια θελει να παρει νεο προιον. Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε που επικοινωνησε μεσω email με το public και οχι με την εταιρια. Ρε φίλε μου Κινέζικα τα γράφω δεν καταλαβαίνω!!! Πηγαίνω την πρώτη. Την στέλνουν.Την φτιάχνουν (και καλα). Δεν είναι φτιάγμένη. Λενε θα την ξαναστείλουν στον ίδιο που την είδε την πρώτη. Την ξανακοιτάζει. Ξαναλέει οτι δεν έχει κάτι!!! Εγώ δηλαδή θα παίζω το δώσε πάρε με κάτι που πλήρωσα???? ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?? Eίχε θέμα δύο φορές?την πρώτη που την πήγα και την δεύτερη που δεν δούλευε μπροστά στο υπάλληλο. Εσύ θα την έπαιρνες? Αν ναι πες μου να παω να την πάρω και να σου την πουλησω δεν έχω θέμα αρθρο 537 του νομου 3043 Και εγω αγαπητε ειχα θεμα με ποντικι logitech που το Πλαισιο δεν μου το εφτιαχνε, μιλησα με την εταιρια μεσω email μου ειπαν οτι εφυγα για πιστωτικο/αντικατασταση λογω προβληματος hardware εδειξα στο Πλαισιο το email και ειχα τελειωσει σε 5 λεπτα. Τα νευρα καλο ειναι να λειπουν,ειδικα απο την στιγμη που κανεις δεν ειπε μπραβο στο Public που δεν σου την εφτιαξε(απο τα λεγομενα σου παντα)την πρωτη φορα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
everything30 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Αν την παραλαβεις την καμερα και το προβλημα εχει φτιαξει(λεω αν)τοτε δεν καταλαβαινω που ειναι το θεμα. Και παλι εγω δεν θυμαμαι να εγραψα παραπανω οτι να την παρεις την καμερα οταν ερθει ειτε εχει προβλημα ειτε οχι και τελος. Εγω ειπα οτι το σωστο ειναι να επαιρνες την καμερα πρωτα και αν οντως με ολο αυτο το θεμα δεν ειχε διορθωθει να πηγαινες απο το καταστημα τοτε και να ζηταγες αντικατασταση/πιστωτικο και αν ηθελες να ελεγες τα περι κοροιδιας/χασιμο χρονου και τα λοιπα. Την καταγγελια να την δεχομουν σε περιπτωση που πχ σου ελεγαν οτι εσυ εχεις δημιουργησει το προβλημα(και αρα αρνουνται την εγγυηση)ή γινοταν αυτο που λες κατεπαναληψη και οχι 1-2φορες. Αν δεν το εχεις καταλαβει ως τωρα το προβλημα που εχει δημιουργηθει ειναι οτι ακομα και αν ο ενδιαφερομενος παραλαβει την μηχανη και οντως δεν εχουν φτιαξει το προβλημα,αυτο λογω ψυχολογικου με τα service στην ουσια θελει να παρει νεο προιον. Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε που επικοινωνησε μεσω email με το public και οχι με την εταιρια. Και εγω αγαπητε ειχα θεμα με ποντικι logitech που το Πλαισιο δεν μου το εφτιαχνε, μιλησα με την εταιρια μεσω email μου ειπαν οτι εφυγα για πιστωτικο/αντικατασταση λογω προβληματος hardware εδειξα στο Πλαισιο το email και ειχα τελειωσει σε 5 λεπτα. Τα νευρα καλο ειναι να λειπουν,ειδικα απο την στιγμη που κανεις δεν ειπε μπραβο στο Public που δεν σου την εφτιαξε(απο τα λεγομενα σου παντα)την πρωτη φορα Βραδυάτικα αδερφε θα μας ανεβάσεις πίεση.Σου ξαναλέω την πήγα μια φορά. Την πήρα και ξαναείχε πρόβλημα. Τι να κάνω? Να την ξαναπάρω να δώ οτι δεν έχει θέμα? την Πήγα 2 φορές!!!! καλη τύχη με τον νόμο! Αλλα γυρεύεις τα ρέστα απο εκει που δεν πρεπει... Εγώ πάλι, οταν δινω τα λεφτά μου στην πχ SONY, εχω απο την SONY την απαιτηση να μου το φτιάξει. Με τον εμπορο δεν έχω καμια σχέση πέραν της αγορας.. αντε και του DOA. Τα λεφτά μου τα εμπιστευτηκα στην SONY και η SONY ειναι ο πάροχος της εγγύησης, οχι το Public, οχι κάποιος αλλος. α οκ.Καλή Τύχη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 (επεξεργασμένο) Βραδυάτικα αδερφε θα μας ανεβάσεις πίεση.Σου ξαναλέω την πήγα μια φορά. Την πήρα και ξαναείχε πρόβλημα. Τι να κάνω? Να την ξαναπάρω να δώ οτι δεν έχει θέμα? την Πήγα 2 φορές!!!! α οκ.Καλή Τύχη Δεν νομιζω να λεω κατι το τρελο για να σου ανεβει η πιεση.Το μονο που σου εχω γραψει τοσες φορες ειναι να πας να παρεις την καμερα απο το public,να την κοιταξεις μπροστα τους φυσικα,και αν δεν εχουν κανει τιποτα τοτε ναι ζητα αντικατασταση και πιστωτικο οπως αναφερεις αλλιως μιλα με την εταιρια οπως αναφερθηκε παραπανω και πες τους τι εχει συμβει με την καμερα και το προβλημα που εχει. Σκοπος μου(αλλα και του απο πανω συμφορουμιτη)ειναι να βρεις εσυ ακρη στο προβλημα σου,οχι να καλυψω τον υπαλληλο που τα εκανε σαλατα απο αυτα που λες. Επεξ/σία 20 Μαΐου 2016 από Fulgore Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα