Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γνωρίζει κανείς ποιός είναι ο χρόνος που απαιτείται για την ενεργοποίηση σύνδεσης VDSL μετά από αίτηση αναβάθμισης σύνδεσης ADSL;

Εν προκειμένω η αίτηση στη Vodafone για αλλαγή πακέτου από ADSL σε VDSL έγινε  στις 19 Απριλίου. Στις 13 Μαίου που σύμφωνα με τη Vodafone ενεργοποιήθηκε το VDSL κόπηκε τελείως η σύνδεση. Σταμάτησε να συγχρονίζει το router. Ανάβει μόνο η ένδειξη Power.  Δήλωση βλάβης την ίδια ημέρα. Σήμερα 18 Μαίου, ενας μήνας μετα την αίτηση, οχι μόνο δεν ένεργοποιηθεί το VDSL αλλά είναι κι η 6η μερα χωρίς σύνδεση ίντερνετ...

 

Δημοσ.

18 Απριλίου αποδέχθηκα την παραμονή μου στην WIND (για άλλους 24 μήνες) και αναβάθμισα μάλιστα την γραμμή μου από ADSL σε VDSL. Την ίδια μέρα ουσιαστικά έγινε και η αίτηση μου για VDSL (το έμαθα). Έχει περάσει ένας μήνας και περιμένω (όπως μου είπαν εχθές) μια ριμάδα πόρτα (εγώ λέω την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος).(Επειδή εμένα λέει θα μου βάλουνε από το καλό, δηλαδή μέσω KV, πρέπει να κάνω υπομονή). Σήμερα ακριβώς κλείνω έναν μήνα. Άρα φίλε όπως βλέπεις δεν είσαι μόνος σου. Κάνε τον σταυρό σου να μην μπλέξουμε.

 

Υ.Σ

(Κοίτα μήπως φταίει το ρούτερ. Εμένα με που μου το έστειλαν ήταν χαλασμένο και αφού ήρθε στο σπίτι τεχνικός και το διαπίστωσε ιδίοις όμασι, μου έστειλαν δεύτερο).(Το zyxel με το που το ανάβεις κάνει self check και πρέπει να γίνει από κόκκινο-πράσινο). (Δέν έχω πληρώσει ακόμα για την έν λόγω υπηρεσία βέβαια). (Να σου πώ και το αστείο,σήμερα ήθελα να ανοίξω παρόμοιο θέμα και ουσιαστικά με πρόλαβες. χαχαχαχαχα)

  • Like 1
Δημοσ.

Γνωρίζει κανείς ποιός είναι ο χρόνος που απαιτείται για την ενεργοποίηση σύνδεσης VDSL μετά από αίτηση αναβάθμισης σύνδεσης ADSL;

Εν προκειμένω η αίτηση στη Vodafone για αλλαγή πακέτου από ADSL σε VDSL έγινε  στις 19 Απριλίου. Στις 13 Μαίου που σύμφωνα με τη Vodafone ενεργοποιήθηκε το VDSL κόπηκε τελείως η σύνδεση. Σταμάτησε να συγχρονίζει το router. Ανάβει μόνο η ένδειξη Power.  Δήλωση βλάβης την ίδια ημέρα. Σήμερα 18 Μαίου, ενας μήνας μετα την αίτηση, οχι μόνο δεν ένεργοποιηθεί το VDSL αλλά είναι κι η 6η μερα χωρίς σύνδεση ίντερνετ...

O router, ποιος router ο παλιός του adsl?

  • Like 1
Δημοσ.

18 Απριλίου αποδέχθηκα την παραμονή μου στην WIND (για άλλους 24 μήνες) και αναβάθμισα μάλιστα την γραμμή μου από ADSL σε VDSL. Την ίδια μέρα ουσιαστικά έγινε και η αίτηση μου για VDSL (το έμαθα). Έχει περάσει ένας μήνας και περιμένω (όπως μου είπαν εχθές) μια ριμάδα πόρτα (εγώ λέω την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος).(Επειδή εμένα λέει θα μου βάλουνε από το καλό, δηλαδή μέσω KV, πρέπει να κάνω υπομονή). Σήμερα ακριβώς κλείνω έναν μήνα. Άρα φίλε όπως βλέπεις δεν είσαι μόνος σου. Κάνε τον σταυρό σου να μην μπλέξουμε.

 

Υ.Σ

(Κοίτα μήπως φταίει το ρούτερ. Εμένα με που μου το έστειλαν ήταν χαλασμένο και αφού ήρθε στο σπίτι τεχνικός και το διαπίστωσε ιδίοις όμασι, μου έστειλαν δεύτερο).(Το zyxel με το που το ανάβεις κάνει self check και πρέπει να γίνει από κόκκινο-πράσινο). (Δέν έχω πληρώσει ακόμα για την έν λόγω υπηρεσία βέβαια). (Να σου πώ και το αστείο,σήμερα ήθελα να ανοίξω παρόμοιο θέμα και ουσιαστικά με πρόλαβες. χαχαχαχαχα)

Δε με πειράζει τόσο ο χρόνος αναμονής για αναβάθμιση σε VDSL αλλά ότι κόπηκε και το ADSL απο τις 13 Μαίου που θεωρητικά και κατά τη Vodafone ενεργοποιήθηκε (not) to VDSL. Το ρούτερ ειναι καθ' όλα εντάξει, έχει ελεγχθεί.

O router, ποιος router ο παλιός του adsl?

Είχε ήδη τοποθετηθεί το νέο ρούτερ της Vodafone που υπ[οστηρίζει ADSL & VDSL.

Εν έτη 2016 αυτά είναι απαράδεκτα.Εσύ εν τω μεταξύ πληρώνεις κανονικά??

Λογικά για όσο διάστημα απο τις 13 Μαίου και μετά δεν έχω σύνδεση καταλαβάινω πως δε θα υπάρχει χρέωση. Οίδομεν.

Δημοσ.

Σιγά που δεν θα υπάρχει χρέωση, αυτοί θα σε χρεωσουν από την στιγμή της ενεργοποιησεις, δουλεύει δεν δουλεύει δεν το εξετάζουν, εσύ πρέπει να κινηθείς.

  • Like 1
Δημοσ.

Σιγά που δεν θα υπάρχει χρέωση, αυτοί θα σε χρεωσουν από την στιγμή της ενεργοποιησεις, δουλεύει δεν δουλεύει δεν το εξετάζουν, εσύ πρέπει να κινηθείς.

Μωρέ εμένα με χρέωσαν από την ημερομηνία της αίτησης χωρίς να έχει γίνει τίποτε ούτε εξοπλισμό δεν είχα παραλάβει. Μετά από δικές μου αρνήσεις πληρωμής αναγκάστηκαν να με πιστώσουν. Μιλάω για τη Vodafone και η περιοχή μου είναι το Γαλάτσι. Να γράφετε παιδιά όλοι την περιοχή που μαίνεται για να ξέρουμε κι εμείς ποιές περιοχές έχουν θέμα σύνδεσης.

Γνωρίζει κανείς ποιός είναι ο χρόνος που απαιτείται για την ενεργοποίηση σύνδεσης VDSL μετά από αίτηση αναβάθμισης σύνδεσης ADSL;

Εν προκειμένω η αίτηση στη Vodafone για αλλαγή πακέτου από ADSL σε VDSL έγινε  στις 19 Απριλίου. Στις 13 Μαίου που σύμφωνα με τη Vodafone ενεργοποιήθηκε το VDSL κόπηκε τελείως η σύνδεση. Σταμάτησε να συγχρονίζει το router. Ανάβει μόνο η ένδειξη Power.  Δήλωση βλάβης την ίδια ημέρα. Σήμερα 18 Μαίου, ενας μήνας μετα την αίτηση, οχι μόνο δεν ένεργοποιηθεί το VDSL αλλά είναι κι η 6η μερα χωρίς σύνδεση ίντερνετ...

Θα σου στείλουν μαζεμένες χρεώσεις και θα τραβάς τα μαλλιά σου. Πήγαινε στο κατάστημα και κάνε έγγραφη αναφορά παραπόνων. Φυσικά να πάρεις να έχεις αντίγραφο των παραπόνων σου διότι θα χαθεί αυτή η έγγραφη αναφορά παραπόνων που θα κάνεις. Ζήτησε να σου βάλουν μία σφραγίδα του καταστήματος στο χαρτί που θα γράψεις ώστε να μην υπάρχει δικαιολογία από μέρους Vodafone. Κινήσου από τώρα διότι τίποτε από όλα αυτά που σου συμβαίνουν δεν είναι λογικό.Γράψε μας ποιά είναι η περιοχή που μένεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Σιγά που δεν θα υπάρχει χρέωση, αυτοί θα σε χρεωσουν από την στιγμή της ενεργοποιησεις, δουλεύει δεν δουλεύει δεν το εξετάζουν, εσύ πρέπει να κινηθείς.

Μιλήσα νε τη Vodafone, μου έδωσαν τον αριθμό βλάβηςσχετικά με τη χρέωση και διαβεβαίωσαν ότι θα υπάρξει αντίστοιχη μείωση για όσο καιρό δεν είναι διθέσιμη η υπηρεσία.

Αυτό που προέχει είναι  η αποκατάσταση...

Μωρέ εμένα με χρέωσαν από την ημερομηνία της αίτησης χωρίς να έχει γίνει τίποτε ούτε εξοπλισμό δεν είχα παραλάβει. Μετά από δικές μου αρνήσεις πληρωμής αναγκάστηκαν να με πιστώσουν. Μιλάω για τη Vodafone και η περιοχή μου είναι το Γαλάτσι. Να γράφετε παιδιά όλοι την περιοχή που μαίνεται για να ξέρουμε κι εμείς ποιές περιοχές έχουν θέμα σύνδεσης.

Θα σου στείλουν μαζεμένες χρεώσεις και θα τραβάς τα μαλλιά σου. Πήγαινε στο κατάστημα και κάνε έγγραφη αναφορά παραπόνων. Φυσικά να πάρεις να έχεις αντίγραφο των παραπόνων σου διότι θα χαθεί αυτή η έγγραφη αναφορά παραπόνων που θα κάνεις. Ζήτησε να σου βάλουν μία σφραγίδα του καταστήματος στο χαρτί που θα γράψεις ώστε να μην υπάρχει δικαιολογία από μέρους Vodafone. Κινήσου από τώρα διότι τίποτε από όλα αυτά που σου συμβαίνουν δεν είναι λογικό.Γράψε μας ποιά είναι η περιοχή που μένεις.

Χρήσιμες οι οδηγίες σου. Σ' ευχαριστώ.

Δημοσ.

Στην περιοχή μου ο ΟΤΕ έχει τοποθετήσει τις νέες καμπίνες εδώ και μερικούς μήνες. Εγώ τσέκαρα κάθε λίγο και λιγάκι το site διαθεσιμότητας του ΟΤΕ και έγραφε "μη διαθέσιμο". Μόλις πρόσφατα άλλαξε σε "διαθέσιμο στην περιοχή σας". Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι είναι μεν διαθέσιμο, αλλά δεν έχουν προς το παρόν γραμμή να δώσουν! Είναι λέει "πιασμένες", αλλά να περιμένω να κάνουν επέκταση του δικτύου τους. WTF? Ποιος τις καβάτζωσε δηλ. τις γραμμές; Μήπως οι άλλοι πάροχοι για να έχουν να δίνουν στους πελάτες τους; Μήπως ένα ΙΕΚ που έχουμε εδώ δίπλα;

Μήπως κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με σας που δεν σας έχουν συνδέσει ακόμα? Donno..

  • Like 1
Δημοσ.

Στην περιοχή μου ο ΟΤΕ έχει τοποθετήσει τις νέες καμπίνες εδώ και μερικούς μήνες. Εγώ τσέκαρα κάθε λίγο και λιγάκι το site διαθεσιμότητας του ΟΤΕ και έγραφε "μη διαθέσιμο". Μόλις πρόσφατα άλλαξε σε "διαθέσιμο στην περιοχή σας". Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι είναι μεν διαθέσιμο, αλλά δεν έχουν προς το παρόν γραμμή να δώσουν! Είναι λέει "πιασμένες", αλλά να περιμένω να κάνουν επέκταση του δικτύου τους. WTF? Ποιος τις καβάτζωσε δηλ. τις γραμμές; Μήπως οι άλλοι πάροχοι για να έχουν να δίνουν στους πελάτες τους; Μήπως ένα ΙΕΚ που έχουμε εδώ δίπλα;

Μήπως κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με σας που δεν σας έχουν συνδέσει ακόμα? Donno..

Δεν μου ανέφεραν θέμα μη διαθεσιμότητας. Το αντίθετο μάλιστα. Κατα τη Vodafone η σύνδεση VDSL ενεργοποιήθηκε στις 13 Μαίου, οπότε και σταμάτησε να συγχρονίζει το ρούτερ. Αύριο αναμένται τεχνικός του ΟΤΕ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον για εμένα το έγραψε ο Balrog φαντάζομαι αδερφέ birbou. Ναί φίλε Balrog το έχω σκεφτεί αυτό που λές. Μάλιστα θα σου πώ ότι δύο μέρες πρίν ανανεώσω το συμβολαιό μου με την Wind πηγαίνοντας ο ίδιος από τον cosmote της περιοχής μου μου είπαν ότι στο έν λόγω KV (απέναντι από την βεράντα μου δηλαδή) είχε (την στιγμή εκείνη) 19 θύρες ελεύθερες. Τώρα πως αξιοποιήθηκαν όλες σε χρόνο μηδέν,δεν το ξέρω.(Ίσως ακολουθούν την λογική των αεροπορικών εταιριών που καβατζώνουν τις θέσεις και μια μέρα τις δίνουν εκεί που θέλουν με τον τρόπο που θέλουν).χαχαχαχαχα.(Στην Ελλάδα ζούμε παιδιά).Και μην ξεχνάμε ότι την διαχείρηση των τηλεπικοινωνιών στην πατρίδα μας την έχει πλέον η Deutsche Telekom 

Επεξ/σία από bstefos
Δημοσ.

Γνωρίζει κανείς ποιός είναι ο χρόνος που απαιτείται για την ενεργοποίηση σύνδεσης VDSL μετά από αίτηση αναβάθμισης σύνδεσης ADSL;

Εν προκειμένω η αίτηση στη Vodafone για αλλαγή πακέτου από ADSL σε VDSL έγινε  στις 19 Απριλίου. Στις 13 Μαίου που σύμφωνα με τη Vodafone ενεργοποιήθηκε το VDSL κόπηκε τελείως η σύνδεση. Σταμάτησε να συγχρονίζει το router. Ανάβει μόνο η ένδειξη Power.  Δήλωση βλάβης την ίδια ημέρα. Σήμερα 18 Μαίου, ενας μήνας μετα την αίτηση, οχι μόνο δεν ένεργοποιηθεί το VDSL αλλά είναι κι η 6η μερα χωρίς σύνδεση ίντερνετ...

Αποκατάσταση γραμμής στις 20 Μαίου. Εν τέλει η ενεργοποίηση VDSL χρειάστηκε 31 ημέρες (20 εργάσιμες) από την ημερομηνία αίτησης.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Όχι άλλο κάρβουνο..............

Μετά από (ξανά)σημερινό τηλεφώνημα στην WIND, σας ξαναπρήζω τα συκώτια απλά για να πώ κάπου τον πόνο μου.Η αιτησή μου για μετατροπή της γραμμής μου από adsl  σε vdsl (με ταυτόχρονη ανανέωση του συμβολαίου μου για άλλους 24ρις μήνες) έχει γίνει από τις 19-4-16.Σήμερα λοιπόν μαθαίνω ότι στις 5-5-16 είχε προγραμματιστεί από τον Π(ΟΤΕ) να μου <<βάλλουν>> μια πόρτα (μιας και δεν διατίθεται στο καφαο μας λένε).Για άγνωστους όμως λόγους (μου είπαν) αυτό δεν έγινε ποτέ και συνεχίζω να αναμένω να μου την <<βάλουν>> χαχαχαχαχαχα. Τους ρώτησα πόσο καιρό κάνει συνήθως αυτό και μου είπαν φυσιολογικά μέχρι 10 εργάσιμες.(εδώ δεν άντεξα και με έπιασαν τα γέλια). Τους είπα εκ νέου ότι ο <<από πάνω μου>> και φίλος μου στην vodafone,του βάλανε το vdsl σε 15 μέρες και ότι το πρόβλημά μου είναι καθαρά το ανύπαρκτο στο σπίτι μου ίντερνετ και ότι νομίζω ότι δεν πιέζουν τα πράγματα από πλευράς τους πρός τον Π(ΟΤΕ) όσο πρέπει.Μου εξήγησαν από την πλευρά τους ότι και τους δύο Π(ΟΤΕ) ΚΑΙ WIND τους συμφέρει να μου βάλλουν vdsl.Τους εξήγησα ότι εάν συνεχίσει αυτή η κατάσταση θα δώ το ενδεχόμενο αλλαγής παρόχου και ας έκανα ανανέωση στις 18-4-16 μαζί τους.Το πρόβλήμά μου τους εξήγησα ξεκάθαρα ότι είναι καθαρά το ίντερνετ και όχι το σταθερό, μιας και όλοι μας έχουμε συνολικά άφθονο χρόνο να μιλάμε κάθε μήνα στα κινητά μας.Η απάντησή τους ήταν ξεκάθαρη.κύριε <<τάδε>> σας ξαναγράφουμε στο σύστημα μας.χαχαχαχαχαχα.

 

Τι παίζει ρε παιδιά ξέρει κανείς;

 

Υ.Σ

1) Χαλανδριστάν εδώ.

2) Μιά εβδομάδα πρίν ανανεώσω ο Π(ΟΤΕ) μου είπε (τότε) ότι στο έν λόγω καφαο υπηρχαν 19 μπαλκονόπορτες ελεύθερες (την στιγμή εκείνη).

Δημοσ.

Απλα η WIND εχει τους δικούς της κανόνες και ρυθμούς ανάπτυξης, αν βρεις λοιπον ακρη μαζι τους πες μου και μενα

 

 

 

@birbou  με τις χρεωσεις τι εγινε; ...ετσι για την ιστορια

  • Like 1
Δημοσ.

καλημερα και απο εμενα...να σας πω τον πονο μου και οποιος ξερει κατι ας με βοηθησει σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ!! παρασκευη 28/5/2016 τοποθετησα ενα speedport entry 2i. μεχρι εκεινη τη στιγμη(απο 1/10/2015) ειχα ADSL ΟΤΕ 24 και ημουν πολυ ευτυχισμενος με 15mbps...απο εκεινη τη στιγμη η ταχυτητα επεσε στα 3-4mbps με ping 500ms...καθε μερα δηλωνω βλαβη στο 13888 και καθε μερα υποτιθεται η βλαβη διορθωνεται. ωσπου στις 2/6/2016 με 10Ε επιπλεον με αναβαθμισαν σε VDSL 30... Αλλα η γραμμη σημερα 4/6/2016 ειναι στα 14mbps..αναμονη ειπε το 13888 εως και 12 μερες για να γινουν ρυθμισεις. Πειτε μου τωρα εσεις πως απο 15 mbps ADSL κατεληξα να εχω 14mbps VDSL...Παρακαλω πολυ βοηθηστε με εχω τρελαθει...εχω αλλαξει 3 router. δουλευω μονο το laptop με καλωδιο,εχω αλλαξει και καλωδιο...εκανα και τη γραμμη voip και ξανα απλη και ξανα voip...τιποτα ματαια ολα. δεν εχω φαξ συναγερμο ουτε αλλο σταθερο στο σπιτι. τις ιδιες μετρησεις παιρνω ακαι απο κινητο με wifi...ΒΟΗΘΕΙΑ! Ευχαριστω!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...