ChRis6 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Καλησπέρα σε όλη τη παρέα, Στις 16/4 έκανα καινούρια σύνδεση τηλεφώνου/internet στον ΟΤΕ,αφού μετακόμισα σε άλλο σπίτι στο Χαιδάρι.Όταν έκλεισα ραντεβού με τον τεχνικό,διαπιστώθηκε ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τη γραμμή (δεν έπαιρνε σήμα από το καφαο) και ο τεχνικός το δήλωσε ως βλάβη.Μετά από λίγες μέρες πρέπει να ήρθαν τεχνικοί και να το διόρθωσαν( ; ) και έτσι έκλεισα πάλι ραντεβού με τον τεχνικό. Όταν ο τεχνικός ήρθε ξανά στο σπίτι για να περάσει τηλέφωνο/internet,διαπιστώθηκε οτι υπάρχει ακόμα πρόβλημα στη γραμμή και έτσι δήλωσε ξανά βλάβη.Μέχρι και σήμερα 18/5 δεν έχω τηλέφωνο/internet στο σπίτι. Παίρνω τηλέφωνο στο 13888 και μου λένε οτι υπάρχει καλωδιακή βλάβη στην περιοχή που μένω.Τους ρωτάω αν έχουν ένα χρονικό παράθυρο για το πότε θα φτιαχτεί η βλάβη και μου λένε οτι δεν έχουν ιδέα πότε θα το επιδιορθώσουν. Πιστεύω οτι με κοροιδεύουν γιατί οι υπόλοιποι στην πολυκατοικία έχουν κανονικά τηλέφωνο/internet.Συνεπώς το πρόβλημα είναι μόνο στη δική μου σύνδεση,λογικά από το καφαο μέχρι το σπίτι (40 μέτρα απόσταση). Τι μπορώ να κάνω στην περίπτωση μου; Έχω αρχίσει να χάνω την υπομονή μου.Έχει περάσει ένας μήνας από τότε που έχω κάνει αίτηση για νέα σύνδεση και ακόμα δεν έχω τηλέφωνο στο σπίτι. ευχαριστώ
panos- Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Μάλλον εννουν δεν μπορούν να βαλουν νέες γραμμές. Αρα περιμένεις να δημιουργηθουν νέες η να κόψει κάποιος άλλος την σύνδεση του.
ChRis6 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Μάλλον εννουν δεν μπορούν να βαλουν νέες γραμμές. Αρα περιμένεις να δημιουργηθουν νέες η να κόψει κάποιος άλλος την σύνδεση του. Μα δεν μπορούν να μου το πουν αυτό ; Γιατί απλά μου λένε οτι υπάρχει καλωδιακή βλάβη; Αν πάω σε άλλο πάροχο πιστεύετε οτι θα έχω καλύτερη τύχη ;
l337 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Μία καλωδιακή βλάβη, αναλόγως και τη βλάβη, μπορεί να πάρει πολλές μέρες.Δεν έχει καμία σημασία, το ότι πχ. ο γείτονας σου δίπλα, στην ίδια πολυκατοικία, έχει internet. Αυτό δεν σημαίνει ότι εσύ δεν θα μπορούσες να έχεις πέσει σε καλωδιακή.Αυτό που λέει ο panos-, δηλαδή ότι υπάρχει έλλειψη ακραίου δικτύου (last mile) και άρα χρειάζεται ενίσχυση εισαγωγής το θεωρώ εντελώς ακραίο από την δική μου εμπειρία (που δεν υπάρχει λόγος να αναλύσω ποια είναι) από την στιγμή που σου μίλησαν για <καλωδιακή>.Από πότε σου λένε για την καλωδιακή;Κάλεσε στο 13888, ρώτησε τους τι γίνεται και πάρε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείς από τον/την agent και γράψε μας εδώ.
ChRis6 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Μία καλωδιακή βλάβη, αναλόγως και τη βλάβη, μπορεί να πάρει πολλές μέρες. Δεν έχει καμία σημασία, το ότι πχ. ο γείτονας σου δίπλα, στην ίδια πολυκατοικία, έχει internet. Αυτό δεν σημαίνει ότι εσύ δεν θα μπορούσες να έχεις πέσει σε καλωδιακή. Αυτό που λέει ο panos-, δηλαδή ότι υπάρχει έλλειψη ακραίου δικτύου (last mile) και άρα χρειάζεται ενίσχυση εισαγωγής το θεωρώ εντελώς ακραίο από την δική μου εμπειρία (που δεν υπάρχει λόγος να αναλύσω ποια είναι) από την στιγμή που σου μίλησαν για <καλωδιακή>. Από πότε σου λένε για την καλωδιακή; Κάλεσε στο 13888, ρώτησε τους τι γίνεται και πάρε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείς από τον/την agent και γράψε μας εδώ. Παρασκευή 6/5 ήρθε για δεύτερη φορά ο τεχνικός,οπότε τότε δηλωθηκε η καλωδιακή βλάβη.Έτσι μου λένε τουλάχιστον τα παιδιά από το 13888. Δεν ξέρω τι άλλο να τους ρωτήσω.Κάθε φορά το μόνο που έχουν να πουν είναι : "Κάντε υπομονή μέχρι να φτιαχτεί η βλάβη και να επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας".Τίποτα παραπάνω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα