Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Καλησπέρα σε όλους

Θέλω να αγοράσω ένα usb charger από αυτά που φορτίζεις 5-6 συσκευές ταυτόχρονα. 

Επειδή είμαι παντελώς άσχετος με τα συγκεκριμένα charger και οι γνώσεις μου είναι ελάχιστες και διάσπαρτες αυτό που θα ήθελα να έχει είναι τα εξης:

1. Να είναι αξιόπιστη μάρκα και να μην ρισκάρω σε καμία περίπτωση τις συσκευές.

2. Να φορτίζει τουλάχιστον 5 η περισσότερες συσκευές 

3. Κάπου έχω διαβάσει ότι υπάρχει ένα χαρακτηριστικό το οποίο “διαβάζει” πόσο ρεύμα θέλει η κάθε συσκευή και     τροφοδοτεί ανάλογα. Αυτό το θέλω! 

4. Καλή ποιότητα κατασκευής 

5. Στα συν θα είναι και ο χρόνος φόρτισης 

Από μάρκες έχω ακούσει καλά λόγια για την Arctic και την Anker χωρίς να ξέρω κάτι περισσότερο. 

Αν θα είναι κατευθείαν πάνω στην μπρίζα η με ξεχωριστό καλώδιο τροφοδοσίας δεν με απασχολεί καθόλου 

Από Ελλάδα η εξωτερικό δεν με απασχολεί.

Τέλος διαθέτω μέχρι 40 Ευρω 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Επεξ/σία από salmador
Δημοσ.

Anker είναι πολύ ποιοτικά. Δες εδώ όλη τη σειρά τους και εδώ τα link από το amazon. Το κακό είναι ότι το amazon έχει τσιμπημένα μεταφορικά

Δημοσ.

Anker είναι πολύ ποιοτικά. Δες εδώ όλη τη σειρά τους και εδώ τα link από το amazon. Το κακό είναι ότι το amazon έχει τσιμπημένα μεταφορικά

Απο οτι βλεπω στα χρηματα που δινω καλυπτω και τα μεταφορικα. Και λιγο παραπανω να μου βγει κανενα προβλημα! 

Anker λοιπον.. 

Αυτο που γραφω στο Νο3 ποιο χαρακτηριστικο ειναι ρε παιδια?

Δημοσ.

Απο οτι βλεπω στα χρηματα που δινω καλυπτω και τα μεταφορικα. Και λιγο παραπανω να μου βγει κανενα προβλημα! 

Anker λοιπον.. 

Αυτο που γραφω στο Νο3 ποιο χαρακτηριστικο ειναι ρε παιδια?

To PowerIQ που έχουν τα anker

• Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.