Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συγγνώμη αλλά από πότε η Motorola κάνει ό,τι θέλει και καταπατά ευρωπαϊκή οδηγία; 

Η motorola οπως και πολλες αλλες εταιριες(πχ σε λαπτοπ apple, asus , hp κλπ) δινουν συχνα μονο1 χρονο εγγυηση και φυσικα ειναι καθολα νομιμες.

 

Δεν υπαρχει νομος που να τις υποχρεωνει για μεγαλυτερη εγγυηση, αυτο που λες ειναι παρερμηνεια μιας ευρωπαικης οδηγιας που δεν αναφερεται στην ΕΓΓΥΗΣΗ(οπως λανθασμενα νομιζουν αρκετοι), αλλα στα δικαιωματα του καταναλωτη απεναντι στον πωλητη(το μαγαζι δηλαδη, οχι τον κατασκευαστη) λογω ελλειψης συνομολογημενων ιδιοτητων ή πραγματικων ελαττωματων που υπηρχαν κατα την παραδοση.. Αυτο ειναι διαφορετικο πραγμα απο την εγγυηση.

 

Εδω εξηγηση απο την αγγλικη βουλη:

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

2 Is there an EU-wide two year consumer guarantee?

Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees’, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979.

 

Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will befor the consumer to prove.

 

 

Εδω και επεξηγηση της οδηγιας:

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

- Η διετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των εμπορευμάτων.

- Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.
- Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.
Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

  

 

Το σημαντικοτερο (που δυστυχως αυτο μετραει) ειναι οτι δεν υπαρχει κανενας ΝΟΜΟΣ που να υποχρεωνει τις εταιριες να προσφερουν 2 χρονια ΕΓΓΥΗΣΗ.

Η συζητηση εχει γινει πολλες φορες εδω στο insomnia, εχουν πει την αποψη τους κ δικηγοροι.

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991689

Με λιγο κυνηγι, μερικες εταιριες μπορει να υπαναχωρησουν για να μην δυσαρεστησουν τον πελατη, αλλα δυστυχως δεν ειναι υποχρεωμενες.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Αν το πηρες απο μαγαζι που ανεφερε οτι εχει 2 χρονια εγγυηση, τοτε πηγαινε στο σε αυτους. Δεν χρειαζεται καν να μπλεκεις εσυ με αντιπροσωπειες, αυτοι οφειλουν να το κανουν.

Εχεις αποδειξεις(screenshot, καποια διαβεβαιωση κλπ) οτι το μαγαζι ελεγε για 2 χρονια εγγυηση; Αν ναι, τοτε δεν εχεος κατι να φοβασαι.

 

Στα χαρτια του μεσα τι εγραφε?

Οταν επικοινωνησα και τους εκραξα τη δευτερη φορα, οτι λεν ανακριβιες στο site τους μου απάντησαν αυτα εχουν 2 χρονια φερτο σε μας, το πηγα και μετα με ενημερωσαν οτι απο τη μοτορολα λεν πως εχει 1 χρονο εγγύηση και δε μπορουν να κανουν κατι, για 12 μηνες εργοστασιακη εγγύηση και μετά εξαρτάται την εμπορική συμφωνία, ότι μου απαντησαν(μπλε γραμματα παραπάνω) έγραφε στα χαρτια. Αυτήν η εμπορική συμφωνία ομως τι σκατά ειναι? η αγορά του κινητου απο το οποιοδήποτε κατάστημα που θα το αγορασεις??

Δημοσ.

Οταν επικοινωνησα και τους εκραξα τη δευτερη φορα, οτι λεν ανακριβιες στο site τους μου απάντησαν αυτα εχουν 2 χρονια φερτο σε μας, το πηγα και μετα με ενημερωσαν οτι απο τη μοτορολα λεν πως εχει 1 χρονο εγγύηση και δε μπορουν να κανουν κατι, για 12 μηνες εργοστασιακη εγγύηση και μετά εξαρτάται την εμπορική συμφωνία, ότι μου απαντησαν(μπλε γραμματα παραπάνω) έγραφε στα χαρτια. Αυτήν η εμπορική συμφωνία ομως τι σκατά ειναι? η αγορά του κινητου απο το οποιοδήποτε κατάστημα που θα το αγορασεις??

Εχεις αποδειξεις(screenshot, καποια διαβεβαιωση κλπ) οτι το μαγαζι ελεγε για 2 χρονια εγγυηση; Αν ναι, τοτε δεν εχεις κατι να φοβασαι.

 

Αν οχι, τοτε δεν μπορεις να κανεις κατι.

Δημοσ.

Η motorola οπως και πολλες αλλες εταιριες(πχ σε λαπτοπ apple, asus , hp κλπ) δινουν συχνα μονο1 χρονο εγγυηση και φυσικα ειναι καθολα νομιμες.

 

Δεν υπαρχει νομος που να τις υποχρεωνει για μεγαλυτερη εγγυηση, αυτο που λες ειναι παρερμηνεια μιας ευρωπαικης οδηγιας που δεν αναφερεται στην ΕΓΓΥΗΣΗ(οπως λανθασμενα νομιζουν αρκετοι), αλλα στα δικαιωματα του καταναλωτη απεναντι στον πωλητη(το μαγαζι δηλαδη, οχι τον κατασκευαστη) λογω ελλειψης συνομολογημενων ιδιοτητων ή πραγματικων ελαττωματων που υπηρχαν κατα την παραδοση.. Αυτο ειναι διαφορετικο πραγμα απο την εγγυηση.

 

Εδω εξηγηση απο την αγγλικη βουλη:

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

 

Άρα Motorola γιατί προτείνουμε στο τοπικ επιλογής; Δεν πρόκειται να ξαναπροτείνω συσκευή με 1 χρόνο εγγύηση. Μόνο συσκευές με σίγουρη 2 χρόνων εγγύηση από τον κατασκευαστή χωρίς αλητείες. Για τα laptop επίσης απορούσα, ευτυχώς που είμαι gamer και δεν αγοράζω laptops.

Δημοσ.

Εχεις αποδειξεις(screenshot, καποια διαβεβαιωση κλπ) οτι το μαγαζι ελεγε για 2 χρονια εγγυηση; Αν ναι, τοτε δεν εχεις κατι να φοβασαι.

 

Αν οχι, τοτε δεν μπορεις να κανεις κατι.

Ισως ειχα κρατησει καποιο screenshot γιατι τους ειχα στειλει την εικονα που ελεγαν οι ιδιοι, και τι θα γινει? θα μου πουν οτι απλα εκαναν λαθος

Δημοσ.

Ισως ειχα κρατησει καποιο screenshot γιατι τους ειχα στειλει την εικονα που ελεγαν οι ιδιοι, και τι θα γινει? θα μου πουν οτι απλα εκαναν λαθος

 

Ναι, αλλα εσυ το αγορασες βασει αυτης της εγγυησης που εδειχναν.

 

Η πωληση ειναι μια συμφωνια μεταξυ δυο μερων: του πωλητη και εσενα. Συμφωνησατε εναντι ενος ποσου που εδωσες να σου δωσει ενα προιον με εγγυηση οπως διαφημιζε.

Αν εχεις screenshot, πηγαινε στη γραμματεια καταναλωτη.

Δημοσ.

Η εγγύηση είναι 2 χρόνων και πανευρωπαϊκή για τις χώρες της ΕΕ. Οφειλες να το κυνηγήσεις μέσω Γραμματείας Καταναλωτή μετά από τέτοιο χοντρό ψέμα.

Ναι αν στείλεις ένα email στην γραμματεία καταναλωτή συνήθως μετά σε εξυπηρετούν αμέσως και κόβους τις βλακείες.Θυμάμαι ένα ταμπλετ που είχα λέγαν δεν γίνεται και έστειλα μειλ και σε 4 μέρες στείλανε καινούργιο.ένα τοσίμπα

Δημοσ.

Aπλά ένα screenshot έχω απο το site τους που το εγραφαν, δε μπορεί να θεωρηθεί ότι το 'πείραξα'(photoshop κλπ)?

Δημοσ.

Aπλά ένα screenshot έχω απο το site τους που το εγραφαν, δε μπορεί να θεωρηθεί ότι το 'πείραξα'(photoshop κλπ)?

Αν εχεις και την αλληλογραφιαπου ειχες μαζι τους (που σου ελεγαν οτι εχει 2 χρονια συμφωνα με αυτους, αλλα η μοτορολα ειπε διαφορετικα), τοτε δεν νομιζω οτι εχεις να φοβασαι κατι.

Δημοσ.

Αν εχεις και την αλληλογραφιαπου ειχες μαζι τους (που σου ελεγαν οτι εχει 2 χρονια συμφωνα με αυτους, αλλα η μοτορολα ειπε διαφορετικα), τοτε δεν νομιζω οτι εχεις να φοβασαι κατι.

αυτά ήταν από το τηλέφωνο

Δημοσ.

Οταν επικοινωνησα και τους εκραξα τη δευτερη φορα, οτι λεν ανακριβιες στο site τους μου απάντησαν αυτα εχουν 2 χρονια φερτο σε μας, το πηγα και μετα με ενημερωσαν οτι απο τη μοτορολα λεν πως εχει 1 χρονο εγγύηση και δε μπορουν να κανουν κατι, για 12 μηνες εργοστασιακη εγγύηση και μετά εξαρτάται την εμπορική συμφωνία, ότι μου απαντησαν(μπλε γραμματα παραπάνω) έγραφε στα χαρτια. Αυτήν η εμπορική συμφωνία ομως τι σκατά ειναι? η αγορά του κινητου απο το οποιοδήποτε κατάστημα που θα το αγορασεις??

Απο την στιγμη που σου πουλησαν ενα προιον και στο site τους αλλα και απο κοντα οπως εγραψες(και αυτοι για 2 χρονια ηξεραν)2χρονια εγγυηση σου πουλησαν μπορεις να τους κανεις οτι θελεις γιατι πολυ απλα εσυ αν ηξερες οτι το εν λογω καταστημα 1 χρονο εγγυηση θα σου εδινε μπορει να το αγοραζες απο αλλο καταστημα που να εδινε 2χρονια.

 

Αν δεν σε καλυπτει το καταστημα απο πλευρας εγγυησης ή να σου δωσει αλλο κινητο επωνυμο στα χρηματα αυτα ή ακομα καλυτερα πιστωτικο. Τι παει να πει οτι λαθος κανανε και δεν γνωριζαν οτι τελικα ειχε 1 χρονο μολις εγγυηση.... 

Δημοσ.

Απο την στιγμη που σου πουλησαν ενα προιον και στο site τους αλλα και απο κοντα οπως εγραψες(και αυτοι για 2 χρονια ηξεραν)2χρονια εγγυηση σου πουλησαν μπορεις να τους κανεις οτι θελεις γιατι πολυ απλα εσυ αν ηξερες οτι το εν λογω καταστημα 1 χρονο εγγυηση θα σου εδινε μπορει να το αγοραζες απο αλλο καταστημα που να εδινε 2χρονια.

 

Αν δεν σε καλυπτει το καταστημα απο πλευρας εγγυησης ή να σου δωσει αλλο κινητο επωνυμο στα χρηματα αυτα ή ακομα καλυτερα πιστωτικο. Τι παει να πει οτι λαθος κανανε και δεν γνωριζαν οτι τελικα ειχε 1 χρονο μολις εγγυηση.... 

Αυτό προσπαθούσα να τους εξηγησω, δεν ηξερα και για τη γραμματεία καταναλωτη να τους ελεγα οτι θα κατεφευγα σε αυτους για να βρω το δικαιο μου. Το θέμα ειναι πως εμεινα χωρις κινητο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...