adi32 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Κατα ποσο ειναι ασφαλης μια τετοια βελτιωση ? https://www.racechip.com Απο οτι βλεπω με σχετικα χαμηλη τιμη πχ 130ε παιρνεις 35 αλογα Λογικα θα υπαρχει βελτιωση στο 0-100 ισως και στην τελικη ? Μπορει να ισχυει οτι εχει και οικονομια παραλληλα ?
De@th L0rd Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Κατα ποσο ειναι ασφαλης μια τετοια βελτιωση ? https://www.racechip.com Απο οτι βλεπω με σχετικα χαμηλη τιμη πχ 130ε παιρνεις 35 αλογα Λογικα θα υπαρχει βελτιωση στο 0-100 ισως και στην τελικη ? Μπορει να ισχυει οτι εχει και οικονομια παραλληλα ? OXI OXI OXI. Στο bold. Tα άλλα μπορεί να είναι εφικτά. Ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου έχει τους λόγους που το έχει ρυθμίσει το αυτοκίνητο να λειτουργεί με το συγκεκριμένο μείγμα και συγκεκριμένους χρονισμούς. Ο κυριότερος για όλους είναι η αξιοπιστία... 3
adi32 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 και καλα λεει More torque = earlier upshifting = less fuel consumption = lower costs
De@th L0rd Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 και καλα λεει More torque = earlier upshifting = less fuel consumption = lower costs Βλέπω όμως ότι περισσότερο αναφέρεται σε τουρμπάτους κινητήρες, όπως επίσης κ οτι δεν καλύπτει η εγγύηση κινητήρα την Ελλάδα. Μόνο με δοκιμή θα το δεις αυτό κ δυναμομέτρηση.
NT1G Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Κυρίως για diesel είναι αυτό, μιας και επηρεάζει μόνο την πίεση ψεκασμού (αυτό έχω δει να λένε σε άλλα forums).
palawiaris Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Στο παλιό μου αμάξι BMW 320d είχε από την KCR http://www.kcr.se/effektboxar/start.asp Κόστιζε κανα 400-500 ευρώ.Το είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης Δεν είχα κανένα μα κανένα πρόβλημα για πάνω από 100 000 χλμ που έκανε σε μένα και συνολικά 247 000 που το πούλησα. Βέβαια τα πολλά άλογα που λένε είναι λίγο υπερβολή.Πολύ καλή δουλειά έκανε μέχρι να αρπάξει η τουρμπινα,μετά δεν πολυκαταλάβαινες Διαφορά στην κατανάλωση δεν καταλάβαινα.Αλλά αναλόγως πόσο θα ρύθμιζες το ποντιεσόμετρο για να δίνει πιο πολύ δύναμη ή όχι,αναλόγως κροτάλιζε και ο κινητήρας.
De@th L0rd Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Στο παλιό μου αμάξι BMW 320d είχε από την KCR http://www.kcr.se/effektboxar/start.asp Κόστιζε κανα 400-500 ευρώ.Το είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης Δεν είχα κανένα μα κανένα πρόβλημα για πάνω από 100 000 χλμ που έκανε σε μένα και συνολικά 247 000 που το πούλησα. Βέβαια τα πολλά άλογα που λένε είναι λίγο υπερβολή.Πολύ καλή δουλειά έκανε μέχρι να αρπάξει η τουρμπινα,μετά δεν πολυκαταλάβαινες Διαφορά στην κατανάλωση δεν καταλάβαινα.Αλλά αναλόγως πόσο θα ρύθμιζες το ποντιεσόμετρο για να δίνει πιο πολύ δύναμη ή όχι,αναλόγως κροτάλιζε και ο κινητήρας. Πως καταλάβαινες διαφορά εφόσον το πήρες ήδη εγκατεστημένο;
palawiaris Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Είχε ποντιεσόμετρο που το ρύθμιζες.Απο κλειστό 0 μέχρι 9. Στο 9 ήταν το μέγιστο αλλά η μηχανή κροτάλιζε πολύ. Μπορούσες και να βγάλεις το βύσμα.Δεν έβγαζε λάθος στον εγκέφαλο. Αλλά και πριν το πουλήσω το έβγαλα να το πουλήσω ξεχωριστά.Εκεί το αμάξι δούλευε κανα δίμηνο χωρίς. 1
De@th L0rd Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Είχε ποντιεσόμετρο που το ρύθμιζες.Απο κλειστό 0 μέχρι 9. Στο 9 ήταν το μέγιστο αλλά η μηχανή κροτάλιζε πολύ. Μπορούσες και να βγάλεις το βύσμα.Δεν έβγαζε λάθος στον εγκέφαλο. Αλλά και πριν το πουλήσω το έβγαλα να το πουλήσω ξεχωριστά.Εκεί το αμάξι δούλευε κανα δίμηνο χωρίς. Καλή μαγκιά αυτό. Αν το είχε και το racechip θα ήταν καλό να δεις και τη διαφορά από μόνος σου. Να κάνεις κ finetuning. OP αν το αμάξι σου είναι καλοσυντηρημένο κ εκτός εγγύησης βάλτο να κάνεις τα τεστ. Περιμένουμε κ οι υπόλοιποι. Επίσης να ξέρεις για το πρώτο που είπα, είναι δυνατόν να παράγεις περισσότερο έργο (ιπποδύναμη) με λιγότερο καύσιμο κ λέγεται φτωχό μείγμα καυσίμου-αέρος. Αυτό έχει συνέπειες ότι ανεβαίνει η θερμοκρασία του κινητήρα (περισσότερες τριβές) .
adi32 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Από ότι μου είπε κάποιος που το έχει βάλει σε giulietta πήγε από τα 170 στα 205 άλογα και στο νορμάλ με τριτη σπιναρει έντονα
NT1G Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Και περισσότερο έργο και φτωχότερο μείγμα; Γιατί δεν το χρηματοδοτούμε. Άσε που στα diesel είναι πάντα φτωχό το μείγμα και παραδόξως δεν ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες...
zio10 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 35 άλογα με 130€;! Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται, μπαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα;
adi32 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 35 άλογα με 130€;! Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται, μπαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα; Μπορεις να δεις εδω https://www.racechip.com/shop.html/ 1
zio10 Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Μπορεις να δεις εδω https://www.racechip.com/shop.html/ 3 τσιπάκια παίρνει το δικό μου...32, 36 ή 43 άλογα, 129, 249 και 479€ αντίστοιχα! Τι να πω, ποτέ δεν ήμουν υπέρ του πειράγματος αλλά αυτό μοιάζει πολύ καλό!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα