Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, πρίν απο μερικές ώρες αγόρασα (απο φυσικό κατάστημα "επώνυμης" αλυσίδας) ενα iphone SE. Με το που το έθεσα σε λειτουργία εμφάνισε κίτρινη σκιά στο επάνω μέρος της οθόνης (http://forums.macrumors.com/threads/yellow-se-screen.1965039/). Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων λόγω DOA??

Δημοσ.

Εννοειται θα το πας και μη δεχθεις τιποτα αλλο απο σφραγισμενο τηλεφωνο. Γιατι σχεδον σιγουρα θα σου πουνε να το στειλουν στο service κτλ

Δημοσ.

Οντως κιτρινα ¨σημαδια¨ στο SE ??

Κατι μου λεει οτι ειναι σιγουρα ανακατασκευασμενες οι πρισσοτερες απο τα 5 και 5s που τους περισσεψαν απο στις επιστροφες, αλλαγες, επισκευη, κλπ!

ΕΚΤΟΣ εαν εχει το ιδιο ελλατωματικο οπως συνεβη στα πρωτα iPhone 4 οσοι το θυμουνται

 

http://www.redmondpie.com/fix-solution-for-iphone-4-yellow-spot-display-problem/

http://www.gizmodo.com.au/2010/06/some-iphone-4-displays-have-yellow-bands-and-spots/

Δημοσ.

Μπα, κι αλλες φορες τα πρωτα ειχαν θεματα κιτρινιλας και ηταν απο την κολλα περιμετρικα της οθονης. Μαλιστα τα περισσοτερα οσο περνουσαν οι μερες βελτιωνοταν

Δημοσ.

Μπα, κι αλλες φορες τα πρωτα ειχαν θεματα κιτρινιλας και ηταν απο την κολλα περιμετρικα της οθονης. Μαλιστα τα περισσοτερα οσο περνουσαν οι μερες βελτιωνοταν

 

 

Σωστο ακουγεται, μαλλον εχεις δικιο

Δημοσ.

Δε σημαινει πως δε θα το επεστρεφα ομως... Αν πληρωνα κατι θα το ηθελα αριστο εξ αρχης!

Δημοσ.

Πάντως αντίστοιχο πρόβλημα σε lg G3 που είχα και το πήγα στο σερβις το θεώρησαν φυσιολογικό ,όπως και το light bleeding....

Δημοσ.

Update: Η αγορά έγινε παρασκευή βράδυ και το Σάββατο το πρωί το επέστρεψα στο μαγαζί όπου το αγόρασα. Το είδε ο τεχνικός και διαπίστωσε και αυτός οτι όντως έχει θέμα. Το D.O.A ορίζεται στισ 3 ημέρες στη συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων. Όντως το δέχτηκαν για αντικατάσταση με καινούργιο αλλά λόγω της προσφοράς δεν είχαν να μου δώσουν άλλο και έψαξαν και στα υπόλοιπα καταστήματα της Αττικής. Οπότε απο δευτέρα θα μου έφερναν ένα νέο. Μετά απο 30 λεπ΄τα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν να περάσω απο το κατάστημα για να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων γιατί τους είπαν απο τα κεντρικά οτι δεν θα ξανα φέρουν άλλη παρτίδα!!!

 

Οπότε τυχερός ήμουν και με εξυπηρέτησαν και καλά!

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Update: Η αγορά έγινε παρασκευή βράδυ και το Σάββατο το πρωί το επέστρεψα στο μαγαζί όπου το αγόρασα. Το είδε ο τεχνικός και διαπίστωσε και αυτός οτι όντως έχει θέμα. Το D.O.A ορίζεται στισ 3 ημέρες στη συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων. Όντως το δέχτηκαν για αντικατάσταση με καινούργιο αλλά λόγω της προσφοράς δεν είχαν να μου δώσουν άλλο και έψαξαν και στα υπόλοιπα καταστήματα της Αττικής. Οπότε απο δευτέρα θα μου έφερναν ένα νέο. Μετά απο 30 λεπ΄τα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν να περάσω απο το κατάστημα για να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων γιατί τους είπαν απο τα κεντρικά οτι δεν θα ξανα φέρουν άλλη παρτίδα!!!

 

Οπότε τυχερός ήμουν και με εξυπηρέτησαν και καλά!

Τυχερος εισαι!!!αλλα αυτο το 3 ημερες D.O.A σαν κακογουστο ανεκδοτο μου ακουγεται εμενα προσωπικα

Δημοσ.

Για κάθε είδος συσκευής έχει και ξεχωριστή πολιτική στο θέμα του d.o.a, αλλά καταστήματα τι δίνουν δηλαδή ?

Δημοσ.

Ωραία μια χαρά όποτε αφού πήρες τα χρήματα σου πήγαινε και παρτο απο άλλου . Πάντως το doa ξέρω ειναι 7 μέρες .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...