Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ποιο αυξημένο κόστος? Στο προηγούμενο post έγραψες όχι μόνο πως δεν ξέρεις κατά πόσο είναι αυξημένο το κόστος του cross polo σε σχέση με το απλό, αλλά δεν γνωρίζεις καν αν υπάρχει αυξημένο κόστος!

Επίσης ακόμα και σε φωτογραφία να το δεις, θα διαπιστώσεις πως η απόσταση από το έδαφος δεν είναι η μοναδική διαφορά, θα δεις τουλάχιστον τα προστατευτικά σε μασπιέδες/πόρτες και τις ποδιές στους προφυλακτήρες.

Όσο για το κόστος, αν συγκρίνεις την τιμή που έχει το "κανονικό" στον ίδιο εξοπλισμό με το cross, θα δεις πως σχεδόν δεν υπάρχει διαφορά.

 

τώρα όντως πιστεύεις πως αυτά τα προστατευτικά και ποδιές κάνουν την δουλειά για την οποία προορίζονται καλά?? εγώ να τα κλωτσήσω θα στραβώσουν...θες τουλάχιστον 5-6mm πάχος αλουμίνιο για να πεις ότι προστατεύεις κάτι!!!

 

 

Και εσύ υποθέτω πως γνωρίζεις ότι υπάρχουν κιάλλες χρήσεις ενός αυτοκινήτου εκτός από τις ακραίες εκτός δρόμου(πχ extreme trial πάνω σε βράχους ή πέρασμα τάφρου με 1 μέτρο λάσπη). Υπάρχουν πολλοί που απλά κινούνται και σε χωματόδρομους αλλά δεν θέλουν 4x4 για πολλούς λόγους(κόστος κτήσης, φθορές, κατανάλωση, μειωμένες επιδόσεις, οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο), για αυτούς τα cross είναι αυτό ακριβώς που χρειάζονται. Άσχετα αν εσύ αδυνατείς να καταλάβεις την χρησιμότητα τέτοιων οχημάτων :)

 

πίστεψε με το extreme δεν το επιλέγεις...όταν κινείσαι εκτός δρόμου δεν μπορείς να κινείσαι με ένα όχημα οικονομικό, στυλάτο, δικίνητο, με 1200cc μοτέρ χωρίς κοντό κιβώτιο, γιατί θα έρθει η στιγμή που θα θέσεις σε κίνδυνο εσένα ή/και το όχημα σου...και η κίνηση εκτός δρόμου δεν είναι παιχνίδι (άσχετα αν και εγώ μερικές φορές την αντιμετωπίζω έτσι - αφελώς)...1 φορά θα τύχει η στραβή, χωρίς σήμα στο κινητό την συνέχεια δεν θέλω να την φανταστώ...

 

Αν τώρα εννοείς κινούμαι εκτός δρόμου για κάποια μικρή απόσταση κοντά σε πολιτισμό (χωριό πχ) σε χωματόδρομο ίσιωμα τότε οκ και με το απλό Polo πας...άντε και με το crosspolo απλά θα νιώθεις κάπως καλύτερα επειδή δεν θα βρει σε μερικά σημεία από κάτω...

 

 

για να κλείσω όντως ΕΓΩ και μόνο ΕΓΩ αδυνατώ να καταλάβω την χρηστικότητα τέτοιων οχημάτων (έναντι των απλώς εκδόσεων τους) αφού εκφέρω προσωπική άποψη...πραγματικά οι ιδιοκτήτες τους να τα χαρούν όπως νομίζουν...

όμως δεν προορίζονται για κίνηση εκτός δρόμου...όπως και κάποια wrangler-jimny-niva δεν προορίζονται για χρήση εντός δρόμου.

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μετά θα δεις και τα 17αρια με το χαμηλό προφίλ!

Για αυτό έγραψα "τουλάχιστον", και τα 17άρια θα δεις, και τους προβολείς ομίχλης, και τις σχάρες.

 

Πώς επηρεάζει αρνητικά η τετρακίνηση την συμπεριφορά?

 

Τα 4x4 εκτός δρόμου(τα διαχωρίζω γιατί 4x4 διαθέτουν πολλά αυτοκίνητα που δεν είναι εκτός δρόμου) έχουν και ψηλότερο κέντρο βάρους, και μη αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά, και ελαστικά μεγαλύτερου προφίλ, και αναρτήσεις που επιτρέπουν μεγάλες κλίσεις στις στροφές.

Δημοσ.

τώρα όντως πιστεύεις πως αυτά τα προστατευτικά και ποδιές κάνουν την δουλειά για την οποία προορίζονται καλά?? εγώ να τα κλωτσήσω θα στραβώσουν...θες τουλάχιστον 5-6mm πάχος αλουμίνιο για να πεις ότι προστατεύεις κάτι!!!

Δεν ξέρω πως σου ήρθε αυτό, αλλά δεν είναι φτιαγμένα για να αντέχουν σε κλωτσιές. Τα προστατευτικά είναι φτιαγμένα για να μην αφήνουν σημάδια οι πέτρες και τα χαλίκια που πετάγονται από τους τροχούς, οι ποδιές είναι φτιαγμένες για να μην αφήνουν σημάδια οι μικροεπαφές στο παρκάρισμα.

 

πίστεψε με το extreme δεν το επιλέγεις...όταν κινείσαι εκτός δρόμου δεν μπορείς να κινείσαι με ένα όχημα οικονομικό, στυλάτο, δικίνητο, με 1200cc μοτέρ χωρίς κοντό κιβώτιο, γιατί θα έρθει η στιγμή που θα θέσεις σε κίνδυνο εσένα ή/και το όχημα σου...και η κίνηση εκτός δρόμου δεν είναι παιχνίδι (άσχετα αν και εγώ μερικές φορές την αντιμετωπίζω έτσι - αφελώς)...1 φορά θα τύχει η στραβή, χωρίς σήμα στο κινητό την συνέχεια δεν θέλω να την φανταστώ...

Συνεχίζεις να περιγράφεις την ακραία εκτός δρόμου χρήση... το είπαμε, τα cross ΔΕΝ κάνουν για τέτοια χρήση, ΔΕΝ είναι off road, ούτε τα εργοστάσια τα πλασάρουν ως off road.

 

Αν τώρα εννοείς κινούμαι εκτός δρόμου για κάποια μικρή απόσταση κοντά σε πολιτισμό (χωριό πχ) σε χωματόδρομο ίσιωμα τότε οκ και με το απλό Polo πας...άντε και με το crosspolo απλά θα νιώθεις κάπως καλύτερα επειδή δεν θα βρει σε μερικά σημεία από κάτω...

Είναι πιστεύω σαφές το τι εννοώ όταν γράφω "Υπάρχουν πολλοί που απλά κινούνται και σε χωματόδρομους". Και όχι, δεν θα νιώθεις απλά κάπως καλύτερα, στο εξήγησα παραπάνω το γιατί.

 

για να κλείσω όντως ΕΓΩ και μόνο ΕΓΩ αδυνατώ να καταλάβω την χρηστικότητα τέτοιων οχημάτων (έναντι των απλώς εκδόσεων τους) αφού εκφέρω προσωπική άποψη...πραγματικά οι ιδιοκτήτες τους να τα χαρούν όπως νομίζουν...

Και όσο συνεχίζεις να μην βλέπεις πως υπάρχουν κιάλλες χρήσεις ανάμεσα σε αποκλειστική κίνηση στην άσφαλτο και στο ράλι Paris-Dakar, τόσο θα αδυνατείς να καταλάβεις την χρηστικότητα τέτοιων οχημάτων.

 

όμως δεν προορίζονται για κίνηση εκτός δρόμου...όπως και κάποια wrangler-jimny-niva δεν προορίζονται για χρήση εντός δρόμου.

Δεν είπε κανείς το αντίθετο.

Δημοσ.

οι ποδιές δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με το παρκάρισμα...

 

τέλοσπαντων συμφωνούμε ότι διαφωνούμε λοιπόν! πάντως νομίζω πως έχεις μία λανθασμένη εικόνα της εκτός δρόμου κίνησης και μακάρι ποτέ να μην βρεθείς σε δύσκολη θέση αφού νομίζεις-πιστεύεις ότι ελέγχεις συνθήκες και τεραιν...

Δημοσ.

πάντως νομίζω πως έχεις μία λανθασμένη εικόνα της εκτός δρόμου κίνησης και μακάρι ποτέ να μην βρεθείς σε δύσκολη θέση αφού νομίζεις-πιστεύεις ότι ελέγχεις συνθήκες και τεραιν...

Είναι άξιο απορίας το πως κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα, δεν μίλησα ποτέ για κίνηση εκτός δρόμου, για κίνηση σε χωματόδρομους μίλησα.

Δημοσ.

ακόμα πιο άξιο απορίας είναι γιατί τα διαχωρίζεις αυτά τα δύο!

Μήπως επειδή η κίνηση σε χωματόδρομο δεν θεωρείται κίνηση εκτός δρόμου? Χωματόδρομος = χώμα + δρόμος, σκέψου το λίγο.

Δημοσ.

Μήπως επειδή η κίνηση σε χωματόδρομο δεν θεωρείται κίνηση εκτός δρόμου? Χωματόδρομος = χώμα + δρόμος, σκέψου το λίγο.

 

ααα ok τώρα το κατάλαβα...από τα συνθετικά της λέξης!

ασχολούμαι πάνω απο δεκαετία με τετρακίνηση και την προστασία δασικών τόπων και πραγματικά το ότι ο χωματόδρομος δεν ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ (αλήθεια θα ήθελα να μου απαντήσεις από ποιούς?) εκτός δρόμου κίνηση το άκουσα πρώτη φορά...ισχύει όμως πως όσο ζεις μαθαίνεις!   

κάπου εδώ καταλήγω στο ότι δεν θα συννενοηθούμε αλλά επειδή σε κόβω ότι κινείσαι εκτός δρόμου - χωματόδρομους - μονοπάτια - δασικούς δρόμους - και εγώ δεν ξέρω τι θα σου ευχηθώ καλά τιμόνια!  :-)

Δημοσ.

suv βασικά σημαίνει υπερυψωμένο όχημα. Τα περισσότερα έχουν και (φθηνότερες) δικίνητες εκδόσεις. Το Jeep είναι μάρκα, αλλά επικράτησε σαν χαρακτηρισμός όλων των "καθαρόαιμων" εκτός δρόμου.

Πάμε να δούμε τώρα τί κάνει ένα όχημα καθαρόαιμο.

 

1) Η τετρακίνηση, συνήθως με 2 ή και 3 μπλοκέ διαφορικά. Πλέον όμως τα SUV στις 4κίνητες εκδόσεις τους με τα ηλεκτρονικά συστήματα καταφέρνουν παρόμοια ή και καλύτερα αποτελέσματα χωρίς τα μειονεκτήματα (βάρος, χειρότερο φρενάρισμα)

2) Η ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης είναι γενικά ενισχυμένα. Δε θα σπάσει το ρουλεμάν του συμπλέκτη αν είσαι αναγκαστικά τέρμα γκάζι 2α σε ένα δύσκολο ανηφορικό χωματόδρομο (όπως έχω καταφέρει στο Kόρσα μου!)

3) Τα λάστιχα δεν είναι αμιγώς ασφάλτινα στα καθαρόαιμα. Τα SUV συνήθως έχουν ασφάλτινα all season ή και καλοκαιρινά (στη χώρα μας)

4) Οι κοντοί πρόβολοι με μεγάλες γωνίες πρόσβασης στα καθαρόαιμα αλλά και οι αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές ώστε όσο είναι δυνατόν όλοι οι τροχοί να πατάνε κάτω.

5) Οι ενισχύσεις στο σασί με ποδιές ώστε η τυχαία πέτρα που θα πεταχτεί να μην σπάσει/στραβώσει κάτι από πάνω.

 

Προσωπικά πάντως, αυτό που πραγματικά κάνει ένα όχημα καθαρόαιμο (όπως το στρατιωτικό Hummer) είναι η κατάργηση των ημιαξονίων (νομίζω τα ενσωματώνουν στον τροχό). Αυτή η δομή αυξάνει τη δυνατότητα να βάλεις πράγματα "από κάτω" σε σύγκριση με άλλα οχήματα ίδιας απόστασης από το έδαφος.

 

cars6_4.jpg

 

Stage2-4_800.jpg

Δημοσ.

ααα ok τώρα το κατάλαβα...από τα συνθετικά της λέξης!

ασχολούμαι πάνω απο δεκαετία με τετρακίνηση και την προστασία δασικών τόπων και πραγματικά το ότι ο χωματόδρομος δεν ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ (αλήθεια θα ήθελα να μου απαντήσεις από ποιούς?) εκτός δρόμου κίνηση το άκουσα πρώτη φορά...ισχύει όμως πως όσο ζεις μαθαίνεις!   

κάπου εδώ καταλήγω στο ότι δεν θα συννενοηθούμε αλλά επειδή σε κόβω ότι κινείσαι εκτός δρόμου - χωματόδρομους - μονοπάτια - δασικούς δρόμους - και εγώ δεν ξέρω τι θα σου ευχηθώ καλά τιμόνια!  :-)

Δηλαδή για να καταλάβω, την κίνηση σε αυτόν το χωματόδρομο:

http://karitsa.tripod.com/htes/kotroni2.jpg

την θεωρείς εκτός δρόμου κίνηση? Πιστεύεις ότι σε τέτοια περίπτωση είναι απαραίτητο να έχεις ένα τετρακίνητο εκτός δρόμου όχημα με μπλοκέ διαφορικά, με αργά, με μεγάλες γωνίες διαφυγής κτλ? Αλλιώς θέτεις σε κίνδυνο εσένα και το όχημα σου?

 

Όπως είπα και παραπάνω, υπάρχουν πολλοί που κινούνται και σε χωματόδρομους αλλά δεν θέλουν εκτός δρόμου 4x4 όχημα. Θες γιατί μόνο χωματόδρομος υπάρχει για να πηγαίνουν στο χωριό τους 2-3 φορές το χρόνο, είτε γιατί μόνο χωματόδρομος υπάρχει για να φτάσουν σε κάποιες παραλίες(σε αυτούς ανήκω και εγώ), είτε γιατί τους αρέσουν οι εκδρομές που περιλαμβάνουν βατούς χωματόδρομους(επίσης είμαι ένας από αυτούς). Με μια εικόνα ο χειρότερος δρόμος που θα χρειαστεί να περάσουν είναι κάπως έτσι:

http://wiki.openstreetmap.org/w/images/3/3b/Mountain-track1.jpg

Ε για αυτούς τα crossover είναι ότι πρέπει, άσχετα αν εσύ δεν μπορείς να το καταλάβεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...