pananton Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 δυστυχώς πλέον δεν βγαίνουν off-road οχήματα μέχρι 2000cc για εμάς που μας αρέσει να ταλαιπωρούμαστε στην άσφαλτο...έχουν μείνει κάτι πανάκριβα και ασύμφορα θηρία wrangler-land cruiser. πάντως αυτά που δεν βρίσκω προσωπικά νόημα ύπαρξης είναι τα crossover...που πλέον είναι μόδα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Υπάρχει το jimny, τα crossover είναι για κάνα χιονακι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 ... πάντως αυτά που δεν βρίσκω προσωπικά νόημα ύπαρξης είναι τα crossover...που πλέον είναι μόδα... Μεταξύ σοβαρού και αστείου, όταν είδα το CrossPolo του γείτονα, η πρώτη μου σκέψη ήταν πως θα καβαλάει πιο εύκολα πεζοδρόμια ;p Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Υπάρχει το jimny, τα crossover είναι για κάνα χιονακι... αυτό και μόνο αυτό...κάτι σε μεσαιο-μεγάλο δεν υπάρχει αν το καλοσκεφτείς...μετά το G.Vitara το χάος... Μεταξύ σοβαρού και αστείου, όταν είδα το CrossPolo του γείτονα, η πρώτη μου σκέψη ήταν πως θα καβαλάει πιο εύκολα πεζοδρόμια ;p αυτό ακριβώς...πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω την χρησιμότητα ενός τέτοιου οχήματος για παράδειγμα σε σχέση με το κανονικό polo... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 αυτό και μόνο αυτό...κάτι σε μεσαιο-μεγάλο δεν υπάρχει αν το καλοσκεφτείς...μετά το G.Vitara το χάος... αυτό ακριβώς...πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω την χρησιμότητα ενός τέτοιου οχήματος για παράδειγμα σε σχέση με το κανονικό polo... Πάει και το GV έγινε crossover (vitara 2015) αλλά είναι πολύ κάλο αυτοκίνητο Δεν έχουν κάποια ουσιαστική χρησιμότητα αυτά τα οχήματα, είναι το μάρκετινγκ βλέπεις, η παρε για χωμα η ενα sedan καλύτερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2016 αυτό ακριβώς...πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω την χρησιμότητα ενός τέτοιου οχήματος για παράδειγμα σε σχέση με το κανονικό polo... Εμένα πάλι (που έχω το "κανονικό" Polo) θα με εξυπηρετούσε το CrossPolo, μιας και κάνω αρκετές χωμάτινες διαδρομές (εκδρομές κλπ). Με το παραπάνω ύψος πας σε αρκετά παραπάνω μέρη που το δικό μου βρίσκει. Άμα είχε και ένα υποτυπώδες 4×4 θα ήταν το τέλειο όχημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Εμένα πάλι (που έχω το "κανονικό" Polo) θα με εξυπηρετούσε το CrossPolo, μιας και κάνω αρκετές χωμάτινες διαδρομές (εκδρομές κλπ). Με το παραπάνω ύψος πας σε αρκετά παραπάνω μέρη που το δικό μου βρίσκει. Άμα είχε και ένα υποτυπώδες 4×4 θα ήταν το τέλειο όχημα. ναι ΑΝ ήταν τετρακίνητο εκεί όντως καταλαβαίνω την διαφορά...αλλά ένα δικίνητο (έστω με ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος) δεν σου προκαλεί μία ανασφάλεια σε κίνηση εκτός δρόμου? θέλω να πω αρκεί να είσαι πιο προσεχτικός με ένα "κανονικό" polo και τα δύο οχήματα θα πάνε το ίδιο..ok με το Polo μπορεί να ακούσεις κάτι να ακουμπάει από κάτω αλλά όχι σε σημείο που το άλλο θα περάσει αέρα ενώ εσύ θα κολλήσεις πχ.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 ναι ΑΝ ήταν τετρακίνητο εκεί όντως καταλαβαίνω την διαφορά...αλλά ένα δικίνητο (έστω με ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος) δεν σου προκαλεί μία ανασφάλεια σε κίνηση εκτός δρόμου? θέλω να πω αρκεί να είσαι πιο προσεχτικός με ένα "κανονικό" polo και τα δύο οχήματα θα πάνε το ίδιο..ok με το Polo μπορεί να ακούσεις κάτι να ακουμπάει από κάτω αλλά όχι σε σημείο που το άλλο θα περάσει αέρα ενώ εσύ θα κολλήσεις πχ.... Ίσα ίσα, αυτό με ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος σου προκαλεί λιγότερη ανασφάλεια σε σχέση με το κανονικό. Εκεί που το κανονικό απλά βρίσκει το cross περνάει αέρας, και εκεί που το cross βρίσκει το κανονικό είτε βρίσκει περισσότερο είτε κολλάει. Το ίδιο δεν πάνε σε καμία περίπτωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Ίσα ίσα, αυτό με ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος σου προκαλεί λιγότερη ανασφάλεια σε σχέση με το κανονικό. Εκεί που το κανονικό απλά βρίσκει το cross περνάει αέρας, και εκεί που το cross βρίσκει το κανονικό είτε βρίσκει περισσότερο είτε κολλάει. Το ίδιο δεν πάνε σε καμία περίπτωση. h ηδήγηση εκτός δρόμου είναι καθαρά τεχνική οδήγηση ακριβείας. Ναι, συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές του οχήματος θα βοηθήσουν στην πρόσφυση εκτός δρόμου (γιατί περί αυτού πρόκειται) και πίστεψε με το ύψος δεν είναι από τις πρώτες στην λίστα..(ίσως στην τρίτη σειρά τώρα που το σκέφτομαι) με αυτά θέλω να πω πως οι διαφορές που έχουν τα δύο οχήματα (στο ύψος - δεν ξέρω που αλλού, νομίζω πουθενά αλλού) δεν το καθιστά το crosspolo όχημα πολύ καλυτερο για κίνηση εκτός δρόμου ώστε να δικαιολογεί την αυξημένη τιμή (που ενδεχομένως θα έχουν - ομολογώ πως δεν γνωρίζω).. συνοψίζοντας: η αυξημένη απόσταση βοηθάει αλλά όχι σε σημείο που μόνο με αυτό το έξτρα ένα όχημα είναι καλύτερο από το άλλο.... επίσης, επειδή μου έχει τύχει: ανέφερα την ανασφάλεια γιατί όταν κινείσαι εκτός δρόμου εκτός από τις συνθήκες του "πήγαινε" πρέπει να σκεφτείς και τις συνθήκες του "έλα" (κόπωση,νύχτα,βροχή όλα αυτά στο βουνό είναι δεκαπλάσια από ότι στην πόλη)...και η αλήθεια είναι πως δεν θα ήθελα να βρεθώ στο βουνό υπό τέτοιες συνθήκες με ένα crosspolo... συμφωνώ με σένα πάντως πως το ίδιο δεν θα πάνε... αλλά το ερώτημα είναι αυτό: αξίζει τα παραπάνω χρήματα το crosspolo σε σχέση με το "απλό"? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 @pananton: Κάπου δεν μας τα λες καλά... Από τη μία συμφωνείς ότι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος βοηθάει, από την άλλη όμως ισχυρίζεσαι πως δεν βρίσκεις νόημα ύπαρξης των crossover... Δεν είναι λίγο αντιφατικό αυτό? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 @pananton: Κάπου δεν μας τα λες καλά... Από τη μία συμφωνείς ότι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος βοηθάει, από την άλλη όμως ισχυρίζεσαι πως δεν βρίσκεις νόημα ύπαρξης των crossover... Δεν είναι λίγο αντιφατικό αυτό? καλημέρα, μπορείς να ξαναδιαβάσεις προσεχτικά τι έγραψα! για να βοηθήσω ίσως να μην διατύπωσα σωστά τις σκέψεις μου : αν για εσένα το αυξημένο κόστος αγοράς δικαιολογεί τους όποιους παραπάνω πόντους απόστασης από το έδαφος τοτε οκ πάω πάσο.γούστα είναι αυτά...δεν βρίσκω όμως το νόημα από την στιγμή που κάποιος κινείται εκτός δρόμου να μην προτιμήσει ένα 4x4 (λέμε τώρα) όπως πχ suzuki sx4,opel moka, qasqai κλπ...που θα δικαιολογήσει το αυξημένο κόστος μόνο και μόνο από την μετάδοση που έχει! ερώτηση που φυσικά αν θες απαντάς: κινείσαι εκτός δρόμου? αν ναι, έχεις προσπαθήσει να περάσεις εμπόδια που ίσως να έχεις φοβηθεί για την ασφάλεια του οχήματος και την δική σου? (οδηγός-συνοδηγός δεν έχει σημασία...)...αν απαντάς καταφατικά σε αυτά θα γνωρίζεις υποθέτω πως η κίνηση εκτός δρόμου είναι τελείως απρόβλεπτη και δεν μπορείς να βασίζεσαι σε ένα crosspolo...η τετρακίνηση είναι βασική και απαραίτητη προϋπόθεση.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Πάει και το GV έγινε crossover (vitara 2015) αλλά είναι πολύ κάλο αυτοκίνητο Δεν έχουν κάποια ουσιαστική χρησιμότητα αυτά τα οχήματα, είναι το μάρκετινγκ βλέπεις, η παρε για χωμα η ενα sedan καλύτερα ακριβώς αυτό! καλύτερο από άλλα crossover όμως... (μήπως γράφεις και σε άλλο forum-τετρακίνητων? ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 ακριβώς αυτό! καλύτερο από άλλα crossover όμως... (μήπως γράφεις και σε άλλο forum-τετρακίνητων? ) τουλάχιστον έχει lock (τα αργά πήγαν περίπατο) κάποτε έγραφα τώρα έχω χρόνια να ασχοληθώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 καλημέρα, μπορείς να ξαναδιαβάσεις προσεχτικά τι έγραψα! Αν δεν τα είχα διαβάσει προσεκτικά, δεν θα μπορούσα να εντοπίσω τις αντιφάσεις. για να βοηθήσω ίσως να μην διατύπωσα σωστά τις σκέψεις μου : αν για εσένα το αυξημένο κόστος αγοράς δικαιολογεί τους όποιους παραπάνω πόντους απόστασης από το έδαφος τοτε οκ πάω πάσο.γούστα είναι αυτά...δεν βρίσκω όμως το νόημα από την στιγμή που κάποιος κινείται εκτός δρόμου να μην προτιμήσει ένα 4x4 (λέμε τώρα) όπως πχ suzuki sx4,opel moka, qasqai κλπ...που θα δικαιολογήσει το αυξημένο κόστος μόνο και μόνο από την μετάδοση που έχει! Ποιο αυξημένο κόστος? Στο προηγούμενο post έγραψες όχι μόνο πως δεν ξέρεις κατά πόσο είναι αυξημένο το κόστος του cross polo σε σχέση με το απλό, αλλά δεν γνωρίζεις καν αν υπάρχει αυξημένο κόστος! Επίσης ακόμα και σε φωτογραφία να το δεις, θα διαπιστώσεις πως η απόσταση από το έδαφος δεν είναι η μοναδική διαφορά, θα δεις τουλάχιστον τα προστατευτικά σε μασπιέδες/πόρτες και τις ποδιές στους προφυλακτήρες. Όσο για το κόστος, αν συγκρίνεις την τιμή που έχει το "κανονικό" στον ίδιο εξοπλισμό με το cross, θα δεις πως σχεδόν δεν υπάρχει διαφορά. ερώτηση που φυσικά αν θες απαντάς: κινείσαι εκτός δρόμου? αν ναι, έχεις προσπαθήσει να περάσεις εμπόδια που ίσως να έχεις φοβηθεί για την ασφάλεια του οχήματος και την δική σου? (οδηγός-συνοδηγός δεν έχει σημασία...)...αν απαντάς καταφατικά σε αυτά θα γνωρίζεις υποθέτω πως η κίνηση εκτός δρόμου είναι τελείως απρόβλεπτη και δεν μπορείς να βασίζεσαι σε ένα crosspolo...η τετρακίνηση είναι βασική και απαραίτητη προϋπόθεση.... Και εσύ υποθέτω πως γνωρίζεις ότι υπάρχουν κιάλλες χρήσεις ενός αυτοκινήτου εκτός από τις ακραίες εκτός δρόμου(πχ extreme trial πάνω σε βράχους ή πέρασμα τάφρου με 1 μέτρο λάσπη). Υπάρχουν πολλοί που απλά κινούνται και σε χωματόδρομους αλλά δεν θέλουν 4x4 για πολλούς λόγους(κόστος κτήσης, φθορές, κατανάλωση, μειωμένες επιδόσεις, οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο), για αυτούς τα cross είναι αυτό ακριβώς που χρειάζονται. Άσχετα αν εσύ αδυνατείς να καταλάβεις την χρησιμότητα τέτοιων οχημάτων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Επίσης ακόμα και σε φωτογραφία να το δεις, θα διαπιστώσεις πως η απόσταση από το έδαφος δεν είναι η μοναδική διαφορά, θα δεις τουλάχιστον τα προστατευτικά σε μασπιέδες/πόρτες και τις ποδιές στους προφυλακτήρες. Μετά θα δεις και τα 17αρια με το χαμηλό προφίλ! αλλά δεν θέλουν 4x4 για πολλούς λόγους(κόστος κτήσης, φθορές, κατανάλωση, μειωμένες επιδόσεις, οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο), Πώς επηρεάζει αρνητικά η τετρακίνηση την συμπεριφορά? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα