Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 13/5/2016 στις 4:30 ΜΜ, dobro είπε

λεβιέ αργα (LOW) ;)...............

Αυτο ειναι το βασικοτερο.αργο ή γρηγορο διαφορικο και τα κλειδωματα τους...μπροστα πισω κινηση 4χ4

Μετα ερχονται σε σειρα τα λαστιχα και το στησιμο αυτοκ.

Προφανως και η ελλαδα με τετοιους δρομους ακομη και στις εθνικες με λακουβες,μικρες καθιζησεις δρομου ειναι οτι πρεπει.

Τα suv πλεον δεν καινε τοσο πολυ.

Ενα 4χ4 τζιπ για να βουταει σε λασπες πετρες κτλ θελει φραγκα...

Το 4χ4 πλεον ειναι για να μεταφερεις κατι ,να κατεβαινεις/ οδηγεις/ανεβαινεις σε κανα βρεγμενο ή με χιονι χωματοδρομο ανηφορικο κατηφορικο κτλ

http://www.newsauto.gr/pii-agorazoun-ta-suv/

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Δημοσ.

Ο Ελληνας του μαζι τα φαγαμε εκανε μοδα τα SUV Jeep Cayenne Hammer κλπ

Οχηματα που δεν εχουν κανενα λογο υπαρξης και κυκλοφοριας στο Κολωνακι παρα μονο σαν μεσο αυτοπροβολης ή της λογικης μου το πηρε ο αντρας μου επειδη ειναι ψηλο και δε θα σκοτωθω οταν πεφτω πανω στους αλλους

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 13/5/2016 στις 2:35 ΜΜ, Andreas231 είπε

Δλδ με το suv μπορεις να πας σε χωματοδρομο μετα απο βροχη ή ειναι φλωρικο?

Το SUV είναι απλά ένα ψηλό αυτοκίνητο δρόμου. Φυσικά και δεν είναι για off road καταστάσεις (καλά σε έναν απλό χωματόδρομο μπαίνει δεν τίθεται θέμα . Eίναι απλά μια μόδα . 

  Στις 13/5/2016 στις 8:03 ΜΜ, adi32 είπε

Ο Ελληνας του μαζι τα φαγαμε εκανε μοδα τα SUV Jeep Cayenne Hammer κλπ

Οχηματα που δεν εχουν κανενα λογο υπαρξης και κυκλοφοριας στο Κολωνακι παρα μονο σαν μεσο αυτοπροβολης ή της λογικης μου το πηρε ο αντρας μου επειδη ειναι ψηλο και δε θα σκοτωθω οταν πεφτω πανω στους αλλους

Αλλά το κέντρο βάρους και τα κρατήματα πάνε περίπατο σε σχέση με ένα sedan . 

  • Like 4
Δημοσ.

Βέβαια ένα range rover sport με το ζόρι το ακολουθούσα... μιλάμε τέρας εκτος

Ισως το μονο SUV που φαίνεται σαν SUV αλλα δεν ειναι

Δημοσ.

Γενικα σιχαινομαι τα ψηλα οχηματα

Εχω οδηγησει καποια και μου φαινονται πολυ αβολα και περιεργα

Επισης ποτε δεν καταλαβα τι ρολο παιζουν αυτα τα ημιψηλα οχηματα τυπου Atos Agila

Suzuki_Wagon_R%2B_rear_20081205.jpg

Δημοσ.
  Στις 14/5/2016 στις 6:49 ΠΜ, adi32 είπε

Γενικα σιχαινομαι τα ψηλα οχηματα

Εχω οδηγησει καποια και μου φαινονται πολυ αβολα και περιεργα

Επισης ποτε δεν καταλαβα τι ρολο παιζουν αυτα τα ημιψηλα οχηματα τυπου Atos Agila

Ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες και γούστα, για αυτό και υπάρχουν τόσες κατηγορίες/τύποι αυτοκινήτων. Κάτι που σε σένα φαίνεται άβολο και περίεργο, σε άλλον φαίνεται βολικό και όμορφο.

 

Ομοίως και τα... "ημίψηλα"(πρώτη φορά ακούω κάποιον να τα αναφέρει έτσι) που είναι γνωστά σαν μίνι πολυμορφικά.

Δημοσ.

Δεν μπορω να καταλαβω ομως που βοηθαει ενα τετοιο αυτοκινητο

Απο πορτμπαγκαζ ειναι εντελως μαπα και το υψος που εχει θα βοηθησει μονο αν βγαλεις τα πισω καθισματα

Δημοσ.
  Στις 14/5/2016 στις 7:28 ΠΜ, adi32 είπε

Δεν μπορω να καταλαβω ομως που βοηθαει ενα τετοιο αυτοκινητο

Απο πορτμπαγκαζ ειναι εντελως μαπα και το υψος που εχει θα βοηθησει μονο αν βγαλεις τα πισω καθισματα

Αν τα συγκρίνεις με οποιοδήποτε άλλο "συμβατικό" αυτοκίνητο ίδιου μήκους, θα διαπιστώσεις ότι τα μίνι πολυμορφικά έχουν πολύ μεγαλύτερους χώρους. Και στο πορτμπαγκάζ, και σε αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα. Το ύψος βοηθάει και γιατί σου δίνει μεγαλύτερο χώρο και για τα κεφάλια των επιβατών, και για τα αντικείμενα που μπορείς να βάλεις πάνω στα πίσω καθίσματα όταν αυτά είναι στη θέση τους.

 

Τώρα αν προσπαθείς να τα συγκρίνεις με μεγαλύτερα "συμβατικά" αυτοκίνητα, η σύγκριση είναι άκυρη.

Δημοσ.
  Στις 14/5/2016 στις 7:28 ΠΜ, adi32 είπε

Δεν μπορω να καταλαβω ομως που βοηθαει ενα τετοιο αυτοκινητο

Απο πορτμπαγκαζ ειναι εντελως μαπα και το υψος που εχει θα βοηθησει μονο αν βγαλεις τα πισω καθισματα

 

 

Δεν εχεις δει ποτε φανταζομαι Land Rover Discovery ετσι; Το σπιτι σου ολο μετακομιζεις αμα θελεις. 

 

Εγω παλι δεν μπορω να δω λογο υπαρξεις στα 3θυρα κουπε, και γενικως στα κλειστοφοβικα αμαξια που το κεφαλι μου ειναι κολλημενο στην οροφη. 

 

Επιπλεον μην ξεγελιεστε, πολλα SUV εχουνε εντυπωσιακοτατες off road δυνατοτητες, χωρις φυσικα να φτανουνε τα καθαρα off road, αλλα χωρις να ειναι αισχρα οταν εισαι αυτοκινητοδρομο. 

 

Γενικως τα SUV ειναι μια εξελιξη των πολυμορφικων και των station wagons. Επειδη τα επερνε και ο νεοπλουτος βλαχος και εβγαινε Κολωνακι, δεν σημαινει οτι εκει σταματαει η χρησιμοτητα τους.

 

PS : SUV τυπου x6 x4 κτλ, δεν τα βαζω στην ιδια κατηγορια, μιας και θυσιαζουνε πολλα για το styling. Hummer ητανε παντα ενα ασχημο βλαχοαμερικανικο αμαξι.

Δημοσ.

I will say it ,again....

ΛΕΒΙΕΣ!

και μετα φωναξτε ολα τα αλλα να τα συρει.... :-D :-D

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Δημοσ.
  Στις 14/5/2016 στις 10:03 ΠΜ, Papakaliati είπε

Δεν εχεις δει ποτε φανταζομαι Land Rover Discovery ετσι; Το σπιτι σου ολο μετακομιζεις αμα θελεις. 

 

Εγω παλι δεν μπορω να δω λογο υπαρξεις στα 3θυρα κουπε, και γενικως στα κλειστοφοβικα αμαξια που το κεφαλι μου ειναι κολλημενο στην οροφη. 

 

Επιπλεον μην ξεγελιεστε, πολλα SUV εχουνε εντυπωσιακοτατες off road δυνατοτητες, χωρις φυσικα να φτανουνε τα καθαρα off road, αλλα χωρις να ειναι αισχρα οταν εισαι αυτοκινητοδρομο. 

 

Γενικως τα SUV ειναι μια εξελιξη των πολυμορφικων και των station wagons. Επειδη τα επερνε και ο νεοπλουτος βλαχος και εβγαινε Κολωνακι, δεν σημαινει οτι εκει σταματαει η χρησιμοτητα τους.

 

PS : SUV τυπου x6 x4 κτλ, δεν τα βαζω στην ιδια κατηγορια, μιας και θυσιαζουνε πολλα για το styling. Hummer ητανε παντα ενα ασχημο βλαχοαμερικανικο αμαξι.

 

 

Δεν ειπα για τα SUV

για τα τυπου ΑΤOS πηγαινε

Δημοσ.
  Στις 13/5/2016 στις 3:17 ΜΜ, isay είπε

Καταρχήν jeep ειναι μάρκα, όπως λέμε toyota. Απλώς επειδή ήταν απο τα πιο γνωστά καθιερώθηκε ως jeep το 4x4

 

το suv ειναι για αυτους που εχουν προβλήματα μικρου πέους και αυτοεκτίμησης. Τα αυτοκίνητα που χαρακτηρίζονται jeep είναι αυτά που χρησιμοποιείς για να πας σε εκτός δρόμου διαδρομές γιατί πράγματικά το χρειάζεσαι. Να το πω διαφορετικά. Αν κάποιος έχει λουσάτο suv/jeep και το χρησιμοποιεί 99,99% μέσα στην πόλη, τοτε καμπανάκι για αυτοεκτίμηση. Αν αντίθετα εχει σοβαρό offroad και οχι λουσατο (π.χ. lada niva, jeep απλό, κλπ) και το χρησιμοποιεί κυρίως εκτός δρόμου, αυτός χαίρεται το αυτοκίνητο για αυτό που φτιάχτηκε. Άρα αν εχεις ενα μεγαλο suv και μια φορά το χρόνο το πας σε χωματοδρομο, για μένα είναι φλώρος (και μπορεί και ενα κλαδάκι να σου γρατσουνισει το χρώμα! )

 

Άλλο αναλογο ειναι μεγαλο αγροτικό 4x4 (π.χ. navara κωλοφτιαγμένο). Αν κάποιος το εχει και το χρησιμοποιεί μονο μεσα στην πολη σαν επιβατικό, τοτε καμπανακι αυτοεκτίμησης. Αν όμως μια φορά την εβδομάδα το χρησιμοποιεί για να βγαινει offroad ή κουβαλά βαριά αντικείμενα (πετρες, ξύλα, κλπ) τοτε εχει κάνει μια εξυπνη αγορα. 

εγω που εχω και κουπε καθαροαιμο αλλα και μικρο suv (το παλιο το HRV) τι ειμαι????

 

περα απο την πλακα,το συγκεκριμενο αυτοκινητο (για το HRV μιλαω) το κοροιδευα πιο πολυ απο ολους οταν ειχ για καθημερινο αυτοκινητο το αλλο.

ομως 2 χρονια πλεον καθημερινης συμβιωσης με το συγκεκριμενο,απο τον πρωτο μηνα χρησης του καταλαβα ποσο λαθος ειχα.οποτε ημουν και εγω η κλασσικη περιπτωση του Ελληνα που τα ξερει ολα χωρις να εχει δοκιμασει).

  • Like 2
Δημοσ.

Τα τυπου jeep (ουσιαστικα τα γνησια off road γιατι jeep ειναι εταιρεια αυτοκινητων) εχουν αλλο πλαισιο τυπου σκαλας αλλες αναρτησεις κοντα διαφορικα κτλ. Ενα suv εχει κλασικο πλαισιο και αναρτησεις ενος τυπικου αυτοκινητου με λιγο μεγαλυτερες διαδρομες και τετρακινηση συνηθως με απλα διαφορικα ή ακομα και ηλεκτρικα, για μικρες διαδρομες εκτος δρομου ειναι ιδανικα αλλα μην περιμενεις πολλα σε λασπες, αμμο κτλ

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...