Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο χώρος των εικονικών πληκτρολογίων για mobile πλατφόρμες προσελκύει όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τα μεγάλα ονόματα του χώρου, και έτσι λίγο καιρό μετά την κυκλοφορία του Word Flow από τη Microsoft για το iOS, σειρά έχει η Google με το Gboard.

Η πρόταση της Google απευθύνεται σε χρήστες iPhone και iPad, και αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει από τις πολλές άλλες επιλογές του App Store, είναι η ενσωμάτωση της μηχανής αναζήτησης της εταιρείας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο χρήστης είναι να πατήσει το γνωστό εικονίδιο G που βρίσκεται πάνω από το πληκτρολόγιο, και άμεσα μπορεί να πραγματοποιήσει την αναζήτηση που επιθυμεί απευθείας μέσα από το περιβάλλον του πληκτρολογίου. Τα αποτελέσματα εμφανίζονται στον ίδιο χώρο ακόμα και αν περιλαμβάνουν φωτογραφίες, και στη συνέχεια με το πάτημα ενός κουμπιού, είναι πολύ εύκολο να περάσουν στην εφαρμογή που χρησιμοποιεί ο χρήστης, χωρίς κανέναν περιορισμό και αποφεύγοντας τα πολλαπλά copy-paste και τις εναλλαγές εφαρμογών.

 

 

Άλλες λειτουργίες που υποστηρίζονται από το Gboard για πιο «ζωντανά μηνύματα» είναι η αναζήτηση και προσθήκη εικονιδίων emoji αλλά και η εύρεση κατάλληλων GIF εικόνων που περιέχουν βίντεο ελάχιστων δευτερολέπτων. Όσοι έχουν συνηθίσει το χειρισμό εικονικών πληκτρολογίων υπό τη μορφή Swype, το Gboard υποστηρίζει και αυτή τη μέθοδο πληκτρολόγησης κατά την οποία ο χρήστης σέρνει το δάκτυλο του σε κάθε γράμμα και το πληκτρολόγιο μαντεύει τη λέξη.

 

Αρχικά το Gboard διατίθεται μόνο για κατόχους iPhone και iPad στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ σύντομα θα κάνει την εμφάνιση του και σε άλλες χώρες με υποστήριξη περισσοτέρων γλωσσών.

 

File.png Download: Gboard

Δημοσ.

Αυτό που η Google κάνει τις αναβαθμίσεις και τις νέες κυκλοφορίες πρώτα στο iOS και μετά στο δικό της λειτουργικο με ξεπερνά

  • Like 4
Δημοσ.

 

Gboard πληκτρολόγιο για iOS από τη Google με ενσωματωμένη δυνατότητα αναζήτησης ρουφιανέματος.

fixed!

  • Like 3
Δημοσ.

Είναι γνωστό από αναλύσεις ότι οι iOS users surfaroun περισσότερο στο internet από ότι οι android users, αναλογικά πάντα. Οι χρήστες iOS είναι η καλύτερη πελατεία για την Google.

  • Like 2
Δημοσ.

Είναι γνωστό από αναλύσεις ότι οι iOS users surfaroun περισσότερο στο internet από ότι οι android users, αναλογικά πάντα. Οι χρήστες iOS είναι η καλύτερη πελατεία για την Google.

Όχι "πελατεία", αλλά "προϊόν". Αυτή είναι η πιο κατάλληλη έκφραση. Πελάτης είναι αυτός που πληρώνει. Οι χρήστες android (πόσο μάλλον του ios) δεν πληρώνουν για τίποτα, άρα η Google χρησιμοποιεί τα προσωπικά τους δεδομένα για να πληρωθεί από τους πελάτες της, που έιναι άλλες εταιρείες. Τα δεδομένα δίνονται ανώνυμα, αλλά το θέμα δεν είναι το όνομα, αλλά η πληροφορία που πωλείται. Δεν το κρύβουν άλλωστε:

https://privacy.google.gr/intl/el_ALL/about-ads.html

 

"Πουλάμε τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά το κάνουμε ανώνυμα, άρα δεν είναι προσωπικά δεδομένα". Αυτό γράφει, περιληπτικά, η ίδια η εταιρεία και είναι μια λογική που μόνο η ίδια αντιλαμβάνεται. Το ότι δεν δίνονται ονομάστικά δεν αποτελούν προσωπικά δεδομένα... Ώραία λογική... Μπλέκει το νόημα των "προσωπικών δεδομένων" με αυτό των "προσωποποιημένων δεδομένων.

Στην παράγραφο με τίτλο "Τι είδους πληροφορίες μοιράζεται η Google με τους διαφημιζόμενους;" γράφει (με όσο πιο ελειπή τρόπο γίνεται) ότι πουλάει τα πάντα εκτός από το όνομά σου. Λες και την εταιρεία που αγοράζει την κάθε υπηρεσία της Google, την ενδιαφέρει πώς σε λένε κι όχι ποιες είναι οι καταναλωτικές σου συνήθειες...

Το πληκτρολόγιο είναι άλλος ένας τρόπος να συγκεντρώνουν προσωπικά δεδομένα....

Μετά από όλα αυτά ζητάει να εγκαταστήσουν οι χρήστες του ios το πληκτρολόγιό της... Είτε απευθύνεται σε αδαείς, είτε έχει μεγάλο θράσος... Ίσως είναι και τα δύο. Πάντως θα προτιμούσα 1000 φορές να χρησιμοποιήσω της Apple το πληκτρολόγιο.

Δημοσ.

Αυτό που η Google κάνει τις αναβαθμίσεις και τις νέες κυκλοφορίες πρώτα στο iOS και μετά στο δικό της λειτουργικο με ξεπερνά

 

Στο δικό της λειτουργικό δεν την καίει... σε παρακολουθεί άνετα... στά ξένα λειτουργικά είναι το θέμα... ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Όχι "πελατεία", αλλά "προϊόν". Αυτή είναι η πιο κατάλληλη έκφραση. Πελάτης είναι αυτός που πληρώνει. Οι χρήστες android (πόσο μάλλον του ios) δεν πληρώνουν για τίποτα, άρα η Google χρησιμοποιεί τα προσωπικά τους δεδομένα για να πληρωθεί από τους πελάτες της, που έιναι άλλες εταιρείες. Τα δεδομένα δίνονται ανώνυμα, αλλά το θέμα δεν είναι το όνομα, αλλά η πληροφορία που πωλείται. Δεν το κρύβουν άλλωστε:

https://privacy.google.gr/intl/el_ALL/about-ads.html

 

"Πουλάμε τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά το κάνουμε ανώνυμα, άρα δεν είναι προσωπικά δεδομένα". Αυτό γράφει, περιληπτικά, η ίδια η εταιρεία και είναι μια λογική που μόνο η ίδια αντιλαμβάνεται. Το ότι δεν δίνονται ονομάστικά δεν αποτελούν προσωπικά δεδομένα... Ώραία λογική... Μπλέκει το νόημα των "προσωπικών δεδομένων" με αυτό των "προσωποποιημένων δεδομένων.

Στην παράγραφο με τίτλο "Τι είδους πληροφορίες μοιράζεται η Google με τους διαφημιζόμενους;" γράφει (με όσο πιο ελειπή τρόπο γίνεται) ότι πουλάει τα πάντα εκτός από το όνομά σου. Λες και την εταιρεία που αγοράζει την κάθε υπηρεσία της Google, την ενδιαφέρει πώς σε λένε κι όχι ποιες είναι οι καταναλωτικές σου συνήθειες...

Το πληκτρολόγιο είναι άλλος ένας τρόπος να συγκεντρώνουν προσωπικά δεδομένα....

Μετά από όλα αυτά ζητάει να εγκαταστήσουν οι χρήστες του ios το πληκτρολόγιό της... Είτε απευθύνεται σε αδαείς, είτε έχει μεγάλο θράσος... Ίσως είναι και τα δύο. Πάντως θα προτιμούσα 1000 φορές να χρησιμοποιήσω της Apple το πληκτρολόγιο.

 

Δεν νομίζω ότι λέει ότι πουλάει προσωπικά δεδομένα πουθενά, έχει μέγαλη διαφορά κάποιος να πουλάει τα προσωπικά σου δεδομένα. Αν ένας διαφημιζόμενος θέλει να δείξει διαφημίσεις σε άτομα 25-34 άνδρες, και τις δεις εσύ τις διαφημίσεις, σε ποιό ακριβώς σημείο πουλήθηκαν τα προσωπικά σου δεδομένα??

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...