Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 258
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Ε ναι η μόδα των ψηλών συνεχίζει, οπότε απλά προσαρμόζονται στα νέα οικονομικά δεδομένα.

Προφανώς ούτε και αυτά είναι κατάλληλα για τις πόλεις πέρα από το να καβαλάνε πιο εύκολα τα πεζοδρόμια, αλλά εμπναίουν περισσότερη ασφάλεια (ειδικά αν είναι γερμανικά και αρκετών χιλιάδων).

  • Super Moderators
Δημοσ.
59 minutes ago, turbat0s said:

Σωστό μεν, αλλά όποιος τρόπος και να εφαρμοστεί για φορολόγηση θα εμπεριέχει ψήγματα αδικίας.

Αν δεν πληρώσει βαρβάτα τέλη ο δίλιτρος με το ραβ, θα πρέπει να πληρώσουν παραπάνω οι ταπεινοί με τα κουβαδάκια τύπου άϋγκο.

Βέβαια τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι "φόρος", άσχετα αν έχει καταντήσει έτσι. 😛

Δημοσ.

Τα τέλη κυκλοφορίας φιλοσοφικά πρέπει να απεικονίζουν τις εκπομπές καυσαερίων, δηλαδή τη βλάβη στην ατμόσφαιρα, αλλά και τη φθορά στους δρόμους.

Με το υπάρχον σύστημα δεν ικανοποιούνται ισότιμα τα δύο αυτά κριτήρια για όλο τον ελληνικό στόλο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ThReSh είπε

Βέβαια τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι "φόρος", άσχετα αν έχει καταντήσει έτσι. 😛

Αν δεν ήταν ουσιαστικά φόρος δεν θα ήταν υπεύθυνο το Υπουργείο Οικονομικών και η εφορία για αυτά...αλλά το Υπουργείο Μεταφορών και η διεύθυνση συγκοινωνιών.
Ας μην γελιόμαστε...δεν έχει μεγάλη διαφορά από την λογική του ΕΝΦΙΑ!

Όλα τα άλλα είναι...να 'χαμε να λέγαμε...

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα τέλη κυκλοφορίας είναι άμεσος φόρος που επιβάλλει το κράτος στα οχήματα προς κάλυψη των κρατικών αναγκών, ουδεμία σχέση έχει με ρύπους, καταναλώσεις, φθορές κλπ.

 

Επεξ/σία από turbat0s
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, agnostos13 said:

Αν δεν ήταν ουσιαστικά φόρος δεν θα ήταν υπεύθυνο το Υπουργείο Οικονομικών και η εφορία για αυτά...αλλά το Υπουργείο Μεταφορών και η διεύθυνση συγκοινωνιών.
Ας μην γελιόμαστε...δεν έχει μεγάλη διαφορά από την λογική του ΕΝΦΙΑ!

Όλα τα άλλα είναι...να 'χαμε να λέγαμε...

Ουσιαστικά έχει καταντήσει να είναι όπως γράφω. Αν στη θεωρία ήταν εξαρχής φόρος, δεν θα λεγόταν "τέλος"...

Δημοσ.

Από την στιγμή που αποφάσισαν να μπαίνουν τα τέλη με βάση το CO2, τα μετέτρεψαν σε περιβαλλοντικό φόρο και ο μόνος τρόπος να είναι δίκαιη η φορολόγηση θα είναι να επιβάλλονται στην τιμή του καυσίμου. Όσα περισσότερα καύσιμα καταναλώνει, τόσο περισσότερο μολύνει, τόσο περισσότερο πρέπει να πληρώνει.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ThReSh είπε

https://www.pagenews.gr/2019/10/19/oikonomia/apokalypsi-autes-einai-oi-allages-se-telos-taksinomisis-fpa-leasing-kai-teli-kykloforias/

Τώρα κατά πόσο θα ισχύσουν ακριβώς όπως τα γράφει, άλλου παπά ευαγγέλιο.

Από ότι καταλαβαίνω (αν ισχύουν τα γραφόμενα) σκέφτονται να πριμοδοτήσουν τα νέα αυτοκίνητα που έχουν μετρηθεί με wltp μειώνοντας αρκετά τα τέλη τους (που θα ήταν αυξημένα αν έμεναν οι ίδιοι συντελεστές με τα μετρημένα με nedc)...και να τα ανεβάσουν αντίστοιχα στα παλιά (euro 4 και πίσω), αυτά δηλαδή που υπολογίζονται τώρα με βάση τα κυβικά...

Δημοσ.
5 ώρες πριν, ThReSh είπε

https://www.pagenews.gr/2019/10/19/oikonomia/apokalypsi-autes-einai-oi-allages-se-telos-taksinomisis-fpa-leasing-kai-teli-kykloforias/

Τώρα κατά πόσο θα ισχύσουν ακριβώς όπως τα γράφει, άλλου παπά ευαγγέλιο.

 

Εγώ γιατί νομίζω όσον αφορά τα τέλη ταξινόμησης ότι ήδη ισχύουν;  Δηλαδή λένε ότι θα κάνουν ασύμφορη την εισαγωγή παλαιών αυτοκινήτων. Οτί δηλαδή τώρα ένα αυτοκίνητο 10ετιας συμφέρει να το φέρεις απ έξω ας πούμε...

Από την άλλη λένε ότι θα μειώσουν τα τέλη ταξινόμησης στα euro5 που σε 2 χρόνια που θα εφαρμόσουν τα μέτρα θα είναι ήδη το λιγότερο 10ετιας. Αυτό μου κάνει κρυφές συμφωνίες με κάτι Γερμανίες που καταργούν τα diesel Euro5 και θέλοντας να τα ξεφορτωθούν θα τα φέρουν εδώ αλλά από την άλλη θα αυξήσουν τα τέλη των Euro4 και πίσω και καλά για να ωθήσουν σε πιο σύγχρονα μη ρυπογόνα.

Δημοσ.

Υπάρχει μια έντονη αίσθηση σε πολλούς, ότι μάλλον στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση, οι βόρειες - και πιο πλούσιες - χώρες θα αγοράζουν ηλεκτρικά και θα «ξεφορτώνουν» την παλιά τεχνολογία στους φτωχούς νότιους.

Πολύ πιθανόν τα τέλη κυκλοφορίας και τα λοιπά θέματα φορολόγησης του αυτοκινήτου, να καταστούν έτσι ώστε να ευνοήσουν το παραπάνω σενάριο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Υπάρχει μια έντονη αίσθηση σε πολλούς, ότι μάλλον στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση, οι βόρειες - και πιο πλούσιες - χώρες θα αγοράζουν ηλεκτρικά και θα «ξεφορτώνουν» την παλιά τεχνολογία στους φτωχούς νότιους.

Πολύ πιθανόν τα τέλη κυκλοφορίας και τα λοιπά θέματα φορολόγησης του αυτοκινήτου, να καταστούν έτσι ώστε να ευνοήσουν το παραπάνω σενάριο.

Εχει εξηγηθει πολακις οτι τα ηλεκτρικα επιβαρυνουν περισσοτερο το περιβαλον απο τη βενζινη...μιλαμε συνολικα σε βαθος χρονου. Το πιο καθαρο και φτηνο καυσιμο ειναι υγραεριο και καλυτερα ακομη το φυσικο αεριο.

Δημοσ.

Όσο συνεχίζουμε να δηλώνουμε σε τεράστιο ποσοστό εργαζομένων κάτω από το αφορολόγητο τόσο θα βαράνε όπου βρουν. 

Δε γίνεται ο άλλος να δηλώνει 12 χιλιάρικα με 500 ευρώ ενοίκιο και 2 παιδιά.  Σου κοτσαρει και ένα νέο Focus πχ 1000 κυβικά και στο παίζει φτωχολογιά.  

Που πας ρε καραμητρο,  με 500 ευρώ ενοίκιο,  ΔΕΗ, βενζίνες,  γιατρούς,  σουπερμάρκετ , δόσεις για τη νέα TV και τα βγάζεις πέρα με 400 ευρώ το μήνα;

Έτσι τον βαράνε από όπου τον πιάσουν,  το γάλα έχει 1,5 ευρώ,  η βενζίνη 1,7 ,τα τέλη 250 κτλ κτλ. 

Το να σκίσουν και άλλο την κλίμακα των 30-50 χιλιάδων δεν παίζει απλά,  μετά θα βρεθεί και εκείνος με 1000αρακι και θάνατο παίζει και εκείνος φτωχολογιά. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...