turbat0s Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Ε ναι η μόδα των ψηλών συνεχίζει, οπότε απλά προσαρμόζονται στα νέα οικονομικά δεδομένα.
agnostos13 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 3 λεπτά πριν, turbat0s είπε Ε ναι η μόδα των ψηλών συνεχίζει, οπότε απλά προσαρμόζονται στα νέα οικονομικά δεδομένα. Προφανώς ούτε και αυτά είναι κατάλληλα για τις πόλεις πέρα από το να καβαλάνε πιο εύκολα τα πεζοδρόμια, αλλά εμπναίουν περισσότερη ασφάλεια (ειδικά αν είναι γερμανικά και αρκετών χιλιάδων).
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 59 minutes ago, turbat0s said: Σωστό μεν, αλλά όποιος τρόπος και να εφαρμοστεί για φορολόγηση θα εμπεριέχει ψήγματα αδικίας. Αν δεν πληρώσει βαρβάτα τέλη ο δίλιτρος με το ραβ, θα πρέπει να πληρώσουν παραπάνω οι ταπεινοί με τα κουβαδάκια τύπου άϋγκο. Βέβαια τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι "φόρος", άσχετα αν έχει καταντήσει έτσι. 😛
QuantumWanderer Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Τα τέλη κυκλοφορίας φιλοσοφικά πρέπει να απεικονίζουν τις εκπομπές καυσαερίων, δηλαδή τη βλάβη στην ατμόσφαιρα, αλλά και τη φθορά στους δρόμους. Με το υπάρχον σύστημα δεν ικανοποιούνται ισότιμα τα δύο αυτά κριτήρια για όλο τον ελληνικό στόλο.
agnostos13 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, ThReSh είπε Βέβαια τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι "φόρος", άσχετα αν έχει καταντήσει έτσι. 😛 Αν δεν ήταν ουσιαστικά φόρος δεν θα ήταν υπεύθυνο το Υπουργείο Οικονομικών και η εφορία για αυτά...αλλά το Υπουργείο Μεταφορών και η διεύθυνση συγκοινωνιών. Ας μην γελιόμαστε...δεν έχει μεγάλη διαφορά από την λογική του ΕΝΦΙΑ! Όλα τα άλλα είναι...να 'χαμε να λέγαμε... 4
turbat0s Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τα τέλη κυκλοφορίας είναι άμεσος φόρος που επιβάλλει το κράτος στα οχήματα προς κάλυψη των κρατικών αναγκών, ουδεμία σχέση έχει με ρύπους, καταναλώσεις, φθορές κλπ. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από turbat0s
korakios Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Όσα αυτοκίνητα είναι με euro 6tempD πληρώνουν τέλη ?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 2 hours ago, agnostos13 said: Αν δεν ήταν ουσιαστικά φόρος δεν θα ήταν υπεύθυνο το Υπουργείο Οικονομικών και η εφορία για αυτά...αλλά το Υπουργείο Μεταφορών και η διεύθυνση συγκοινωνιών. Ας μην γελιόμαστε...δεν έχει μεγάλη διαφορά από την λογική του ΕΝΦΙΑ! Όλα τα άλλα είναι...να 'χαμε να λέγαμε... Ουσιαστικά έχει καταντήσει να είναι όπως γράφω. Αν στη θεωρία ήταν εξαρχής φόρος, δεν θα λεγόταν "τέλος"...
vali Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Από την στιγμή που αποφάσισαν να μπαίνουν τα τέλη με βάση το CO2, τα μετέτρεψαν σε περιβαλλοντικό φόρο και ο μόνος τρόπος να είναι δίκαιη η φορολόγηση θα είναι να επιβάλλονται στην τιμή του καυσίμου. Όσα περισσότερα καύσιμα καταναλώνει, τόσο περισσότερο μολύνει, τόσο περισσότερο πρέπει να πληρώνει.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 https://www.pagenews.gr/2019/10/19/oikonomia/apokalypsi-autes-einai-oi-allages-se-telos-taksinomisis-fpa-leasing-kai-teli-kykloforias/ Τώρα κατά πόσο θα ισχύσουν ακριβώς όπως τα γράφει, άλλου παπά ευαγγέλιο.
agnostos13 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, ThReSh είπε https://www.pagenews.gr/2019/10/19/oikonomia/apokalypsi-autes-einai-oi-allages-se-telos-taksinomisis-fpa-leasing-kai-teli-kykloforias/ Τώρα κατά πόσο θα ισχύσουν ακριβώς όπως τα γράφει, άλλου παπά ευαγγέλιο. Από ότι καταλαβαίνω (αν ισχύουν τα γραφόμενα) σκέφτονται να πριμοδοτήσουν τα νέα αυτοκίνητα που έχουν μετρηθεί με wltp μειώνοντας αρκετά τα τέλη τους (που θα ήταν αυξημένα αν έμεναν οι ίδιοι συντελεστές με τα μετρημένα με nedc)...και να τα ανεβάσουν αντίστοιχα στα παλιά (euro 4 και πίσω), αυτά δηλαδή που υπολογίζονται τώρα με βάση τα κυβικά...
1988panos2171 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 5 ώρες πριν, ThReSh είπε https://www.pagenews.gr/2019/10/19/oikonomia/apokalypsi-autes-einai-oi-allages-se-telos-taksinomisis-fpa-leasing-kai-teli-kykloforias/ Τώρα κατά πόσο θα ισχύσουν ακριβώς όπως τα γράφει, άλλου παπά ευαγγέλιο. Εγώ γιατί νομίζω όσον αφορά τα τέλη ταξινόμησης ότι ήδη ισχύουν; Δηλαδή λένε ότι θα κάνουν ασύμφορη την εισαγωγή παλαιών αυτοκινήτων. Οτί δηλαδή τώρα ένα αυτοκίνητο 10ετιας συμφέρει να το φέρεις απ έξω ας πούμε... Από την άλλη λένε ότι θα μειώσουν τα τέλη ταξινόμησης στα euro5 που σε 2 χρόνια που θα εφαρμόσουν τα μέτρα θα είναι ήδη το λιγότερο 10ετιας. Αυτό μου κάνει κρυφές συμφωνίες με κάτι Γερμανίες που καταργούν τα diesel Euro5 και θέλοντας να τα ξεφορτωθούν θα τα φέρουν εδώ αλλά από την άλλη θα αυξήσουν τα τέλη των Euro4 και πίσω και καλά για να ωθήσουν σε πιο σύγχρονα μη ρυπογόνα.
QuantumWanderer Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2019 Υπάρχει μια έντονη αίσθηση σε πολλούς, ότι μάλλον στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση, οι βόρειες - και πιο πλούσιες - χώρες θα αγοράζουν ηλεκτρικά και θα «ξεφορτώνουν» την παλιά τεχνολογία στους φτωχούς νότιους. Πολύ πιθανόν τα τέλη κυκλοφορίας και τα λοιπά θέματα φορολόγησης του αυτοκινήτου, να καταστούν έτσι ώστε να ευνοήσουν το παραπάνω σενάριο.
ELTASSOS Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Υπάρχει μια έντονη αίσθηση σε πολλούς, ότι μάλλον στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση, οι βόρειες - και πιο πλούσιες - χώρες θα αγοράζουν ηλεκτρικά και θα «ξεφορτώνουν» την παλιά τεχνολογία στους φτωχούς νότιους. Πολύ πιθανόν τα τέλη κυκλοφορίας και τα λοιπά θέματα φορολόγησης του αυτοκινήτου, να καταστούν έτσι ώστε να ευνοήσουν το παραπάνω σενάριο. Εχει εξηγηθει πολακις οτι τα ηλεκτρικα επιβαρυνουν περισσοτερο το περιβαλον απο τη βενζινη...μιλαμε συνολικα σε βαθος χρονου. Το πιο καθαρο και φτηνο καυσιμο ειναι υγραεριο και καλυτερα ακομη το φυσικο αεριο.
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2019 Όσο συνεχίζουμε να δηλώνουμε σε τεράστιο ποσοστό εργαζομένων κάτω από το αφορολόγητο τόσο θα βαράνε όπου βρουν. Δε γίνεται ο άλλος να δηλώνει 12 χιλιάρικα με 500 ευρώ ενοίκιο και 2 παιδιά. Σου κοτσαρει και ένα νέο Focus πχ 1000 κυβικά και στο παίζει φτωχολογιά. Που πας ρε καραμητρο, με 500 ευρώ ενοίκιο, ΔΕΗ, βενζίνες, γιατρούς, σουπερμάρκετ , δόσεις για τη νέα TV και τα βγάζεις πέρα με 400 ευρώ το μήνα; Έτσι τον βαράνε από όπου τον πιάσουν, το γάλα έχει 1,5 ευρώ, η βενζίνη 1,7 ,τα τέλη 250 κτλ κτλ. Το να σκίσουν και άλλο την κλίμακα των 30-50 χιλιάδων δεν παίζει απλά, μετά θα βρεθεί και εκείνος με 1000αρακι και θάνατο παίζει και εκείνος φτωχολογιά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα