agnostos13 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Γενικά χρειάζεται ένα καθάρισμα το topic... Τώρα το θέμα των τελών επειδή το βλέπει ο καθένας από την σκοπιά του είναι λογικό να ταυτίζεται και με τις ιδιαιτερότητες της Αθήνας. Είναι ζήτημα μεγεθών και όχι ψυχολογίας...
kostasgr78 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Υπάρχουν επαρχιακές πόλεις με επίσης εκτεταμένα κυκλοφοριακά προβλήματα και πολλά άλλα, όπως και η Θεσσαλονίκη που στο στενό κέντρο της έχει χειρότερα προβλήματα από την Αθήνα. Είδαμε κανέναν από την υπόλοιπη Ελλάδα εκτός Αθήνας, να αρχίζει εδώ μέσα να περιγράφει; Όχι. Γιατί; Γιατί μόνο η Αθήνα έχει τη μιζέρια σε αυτό το βαθμό.
agnostos13 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 30 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Υπάρχουν επαρχιακές πόλεις με επίσης εκτεταμένα κυκλοφοριακά προβλήματα και πολλά άλλα, όπως και η Θεσσαλονίκη που στο στενό κέντρο της έχει χειρότερα προβλήματα από την Αθήνα. Είδαμε κανέναν από την υπόλοιπη Ελλάδα εκτός Αθήνας, να αρχίζει εδώ μέσα να περιγράφει; Όχι. Γιατί; Γιατί μόνο η Αθήνα έχει τη μιζέρια σε αυτό το βαθμό. Πολλοί Θεσσαλονικείς αν τους ρωτήσεις θα σου πουν οτι δεν χρειάζονται μετρό οπότε τι ψάχνεις; Εν πάση περιπτώσει...αν θες να γράψεις για την μιζέρια της Αθήνας άνοιξε άλλο θέμα. Δεν χρειάζεται να κάνουμε το θέμα chat με άσχετα μηνύματα!
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Πολλοί Θεσσαλονικείς αν τους ρωτήσεις θα σου πουν οτι δεν χρειάζονται μετρό οπότε τι ψάχνεις; Δεν θα είναι Θεσσαλονικείς ή δε θα περνάει ο δρόμος τους από το κέντρο.
ELTASSOS Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 14 ώρες πριν, AristidisZ είπε Δηλαδή αν η γυναίκα μου έχει σπίτι στο Γαλάτσι και δουλεύει στο Μαρούσι θα πρέπει να πουλήσουμε το σπίτι και να μετακομίσουμε ξέρω γω στην Ελευσίνα για να είναι κοντά ο ένας στη δουλειά του; Εν τω μεταξύ μου συζητάς για πατίνι, έχεις πάει ποτέ σου στον Ασπρόπυργο ή γράφεις για να περνάει η ώρα ; Το πατινι μεχρι το μετρο η λοφωρειο...να βρει και η γυναικα δουλεια κονταωστο σπιτι
kostasgr78 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Υπάρχουν κάποια σενάρια για τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2020, χωρίς όμως να έχουν αποτυπωθεί σε αριθμούς.
tutuyo Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Καλη η συζητηση αλλα επι της ουσιας ουτε οικονομικο προγραμματισμο μπορεις να κανεις, ουτε τιποτα. Απλα περιμενεις να σου ανακοινωνσουν ποσο ειναι η λυπητερη για να τα πληρωσεις. Καθε κομμα που ειναι στην αντιπολιτευση, η πρωτη υποσχεση που δινει ειναι φορολογικη σταθεροτητα. Τριχες κατσαρες.
mindreader Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 To μονο σιγουρο που εχει γινει κατα κορον την τελευταια δεκαετια, ειναι οτι ο κοσμος δινει τα μεγαλα αμαξια και αγοραζει 1000αρια. Φιλος που ειχε παρει μεγαλο τζηπ προ κρισης, και τα τελευταια χρονια πληρωνει γυρω στο 1000αρι τελη κυκλοφοριας, μου ελεγε οτι 'ειμαι ενας φτωχος με πλουσιο αμαξι...' Τα μεγαλα πανε στα αζητητα, και γεμισε ο κοσμος μικρα αμαξια.
kostasgr78 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Αυτά μόνο εδώ γίνονται με τέτοια επίθεση στα μεγαλύτερα κυβικά. Εγώ τα τελευταία χρόνια έχω γυρίσει στα υπερτροφοδοτούμενα 1000ρια πάντως και έχω βρει την υγειά μου.
turbat0s Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πάντως η αλήθεια είναι ότι είχε ξεφύγει το πράγμα. Ο κάθε πικραμένος έπαιρνε "μερσεντέ" και "τζιπ" για να σκαρφαλώνει στα πεζοδρόμια του Κολωνακίου. Χρειαζόταν η τεχνητή κρίση για να επανέλθουν (έστω και βίαια) κάποιοι στα φυσιολογικά τους, δυστυχώς βέβαια το κύμα παίρνει και αυτούς που δεν έφταιξαν. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από turbat0s 1
kostasgr78 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Ισχύει ότι πολλοί έπαιρναν οχήματα που δεν ταίριαζαν στις πόλεις, αλλά αυτό είναι άσχετο με το να υπερφορολογήσεις τα κυβικά εντελώς τυφλά. Υπάρχουν καθημερινά αυτοκίνητα με 1800 και 2000 κυβικά, που δεν είναι για «πούλημα μούρης», απλά γιατί έτσι τα βγάζει ο κατασκευαστής για την παγκόσμια αγορά που δεν υπερφορολογεί τα κυβικά τυφλά, και τα οποία πήγαν άκλαυτα απλά και μόνο για τον αριθμό των κυβικών. Π.χ. χτυπητό παράδειγμα, το RAV4, το νο.1 σε πωλήσεις SUV στον κόσμο, εδώ είναι άφαντο μετά την τυφλή επίθεση στα κυβικά, μέσω τελών κυκλοφορίας, τεκμηρίων, κλπ.
turbat0s Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Σωστό μεν, αλλά όποιος τρόπος και να εφαρμοστεί για φορολόγηση θα εμπεριέχει ψήγματα αδικίας. Αν δεν πληρώσει βαρβάτα τέλη ο δίλιτρος με το ραβ, θα πρέπει να πληρώσουν παραπάνω οι ταπεινοί με τα κουβαδάκια τύπου άϋγκο.
phanispal Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Καλά, είναι προφανές ότι ο καθένας τα βλέπει όπως τον βολεύει. Πιο πάνω (ή σε άλλο νήμα) δεν είπε κάποιος ότι αφού τα έσκασε για να πάρει ακριβό αυτοκίνητο, γιατί να πληρώνει και πολλά τέλη; Επειδή είναι πιο λογικό να πληρώνει αναλογικά περισσότερα αυτός που έχει μικρότερη οικονομική δυνατότητα. Λες και θα έπαιρνε μικρό/φθηνό αυτοκίνητο αν είχε δυνατότητα για κάτι καλύτερο.
NT1G Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από NT1G
agnostos13 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, turbat0s είπε Πάντως η αλήθεια είναι ότι είχε ξεφύγει το πράγμα. Ο κάθε πικραμένος έπαιρνε "μερσεντέ" και "τζιπ" για να σκαρφαλώνει στα πεζοδρόμια του Κολωνακίου. Χρειαζόταν η τεχνητή κρίση για να επανέλθουν (έστω και βίαια) κάποιοι στα φυσιολογικά τους, δυστυχώς βέβαια το κύμα παίρνει και αυτούς που δεν έφταιξαν. Και φτάσαμε στο άλλο άκρο να παίρνουν πολλοί SUV αλλά πλέον χιλιάρια...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα