Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Ο Έλληνας πάντως το έχει παρακάνει με το αυτοκίνητο.Καλο θα είναι να το πληρώσει ακριβά μπας και κάποιοι το παρατήσουν κι αδειάσουν λίγο οι δρόμοι,να βρούμε την ησυχία μας!
polaki Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 4 ώρες πριν, Ringo106 είπε Θα στεναχωρηθούν πολύ στο υπουργείο γιατί δε θα βγουν τα νούμερα που θέλουν να εισπράξουν αν υπάρξει κύμα καταθέσεων.... Αμάξι 20ετιας 1,6 που έχω ... θα έχει μικρότερη τιμή πώλησης από τα νέα τέλη της χρονιάς ! Καταθέτω πινακίδες λοιπόν , το βάζω αγγελία για ανταλλακτικά (πάρτε κόσμε) και σε λίγες μέρες (Ιανουάριος) αγοράζω μεταχειρισμένο 1000άρι σύμφωνα με τα νέα τέλη. Πες μου τώρα ποιος χάνει....αν το κάνουν όλοι αυτό με τα τα παλαιά 2λιτρα + Το σενάριο που λες κατ'αρχήν θα το κάνουν ελάχιστοι, δεν μπαίνει εύκολα ο άλλος σε τόση μανούρια για να γλιτώσει τί, 200-300 ευρώ στην καλύτερη? Και μπορεί να λέω πολλά. Η άποψή μου είναι αν όντως θες το 1000άρι που λες, πάρτο από τώρα. Έτσι όπως μας έχουν κάνει 10ετίες τώρα, είναι η μόνη λύση. Αλλιώς ουσιαστικά ζούμε για να ταΐζουμε το αμάξι. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι πονεμένη ιστορία, που ο καθένας παίρνει το ρίσκο του αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού. Δεν θα αλλάξει τώρα, και το να καθόμαστε να σχολιάζουμε κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια δεν έχει νόημα. 1 λεπτό πριν, ntanosgatos είπε Ο Έλληνας πάντως το έχει παρακάνει με το αυτοκίνητο.Καλο θα είναι να το πληρώσει ακριβά μπας και κάποιοι το παρατήσουν κι αδειάσουν λίγο οι δρόμοι,να βρούμε την ησυχία μας! Είναι λίγο απόλυτο αυτό που λες, πολύ απλά γιατί δεν υπάρχει σε ΚΑΜΙΑ πόλη της Ελλάδας σωστή υποδομή για ΜΜΜ. Άρα τί θα κάνει ο άλλος, πώς θα κινείται? Δεν λέω για τις καυλάντες του, λέω για τη δουλειά του. Πέραν της τραγικής μας υποδομής, δυστυχώς είναι και δημόσιες επιχειρήσεις και κάνει ο καθένας όποτε του έρθει απεργίες. Το γιατί κάνει δεν θα το αναλύσουμε εδώ. Και ο ιδιωτικός υπάλληλος μπορεί να μη συμφωνεί με τις μειώσεις του αφεντικού του, αλλά στην τελική άμα δε γουστάρει ας βρει αλλού. Δεν ταλαιπωρεί *ΟΛΟΥΣ* τους υπόλοιπους. Πες μου λοιπόν για ποιόν ακριβώς λόγο να μην έχει ο Έλληνας όπως λες αυτοκίνητο, και κυρίως τί εναλλακτική λύση προτείνεις. Τα μηχανάκια είναι μια λύση ναι. Προσωπικά, έχοντας χάσει 2 φίλους μου από τροχαίο με μηχανές, ούτε ζωγραφιστά δεν θέλω να τα βλέπω. 2
ProponitisTouKanape Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 37 λεπτά πριν, ntanosgatos είπε Ο Έλληνας πάντως το έχει παρακάνει με το αυτοκίνητο.Καλο θα είναι να το πληρώσει ακριβά μπας και κάποιοι το παρατήσουν κι αδειάσουν λίγο οι δρόμοι,να βρούμε την ησυχία μας! Για να είσαι υπερ της αύξησης φαντάζομαι δεν έχεις αυτοκίνητο και ταλαιπωρείσαι με τα μέσα. Οπότε χαιρέκακα θες κι οι άλλοι να ταλαιπωρούνται. Πάντως αν το αποτέλεσμα είναι αυτό που λες, τότε μάλλον αποτυχημένο θα είναι το μέτρο γιατί έχει εισπρακτικό χαρακτήρα. Επίσης πολύ πιο πλούσιες και οικολογικά ευαισθητοποιημένες χώρες έχουν πολύ χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας απο την Ελλάδα. Αλλά ναι, να τα αυξήσουμε κι άλλο. Το πετύχατε...
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Μιλάω καθαρά.Μονο ο Έλληνας έχει τέτοια εξάρτηση και εμμονή με το αυτοκίνητο.Και τα καλύτερα μέσα μεταφοράς να είχαμε πάλι ο Έλληνας θα έβαζε 10 ευρώ βενζίνη για να κινείται με το αυτοκίνητο και τις περισσότερες φορές μάλιστα άσκοπα!Πουθενα στον κόσμο δεν συμβαίνει αυτό,μόνο σε κάτι υποανάπτυκτες χώρες.Τυχαιο; Δεν νομίζω...
ProponitisTouKanape Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Καλά νόμιζα πως μιλάμε σοβαρά. Δες την κίνηση σε πολλές ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις που έχουν και μεγαλύτερο δίκτυο ΜΜΜ και μετά έλα να μας πεις το ποιηματάκι. Επίσης με εξαίρεση τις γραμμες 2 και 3, τα ΜΜΜ της Αθήνας είναι επιπέδου υπανάπτυκτου κόσμου οπότε επειδή δε το ψήνω να κολλάω Έμπολα κάθε φορά που θέλω να πάω κάπου προτιμώ το αυτοκίνητο μου. Σημειωτέον πως η κίνηση της Αθήνας έχει πέσει σημαντικά απο το 2000 και μετά. Τι να ναι άραγε, τι να φτιάχτηκε τότε, τι να έκανε τον κόσμο να αφήσει το αυτοκίνητο σπίτι... 4
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Η αλήθεια είναι ότι έχεις ένα δίκιο, ακόμα και στις Λαϊκές ή ακόμα όταν παν/παίρνουν τα παιδιά τους από τα σχολεία, που είναι δύο δρόμοι παρακάτω, πηγαίνουν με τα αυτοκίνητα, μπλοκάρουν την κίνηση με διπλοπαρκαρίσματα, καβαλάν πεζοδρόμια, σταματάν στη ζέβρα κτλ. Ο επαγγελματίας οδηγός θα σταματήσει και αυτός όπου νάνε... αλλά αυτός το κάνει αναγκαστικά λόγω κακής υποδομής.
nikangel Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Το κακό είναι πως το βιοτικό επίπεδο του Ελληνα ανέβηκε απότομα την εποχή των παχιών αγελάδων και έτσι κάθε σπίτι με ενήλικα παιδιά είχε 3 με 4 αυτοκίνητα. Άλλο αυτοκίνητο ο πατέρας γύρω στα 1800 με 2000cc Άλλο αυτοκίνητο η μάνα γύρω στα 1200 με 1400cc Άλλο αυτοκίνητο ο γιος περίπου 1600cc GTI και άλλο αυτοκίνητο η κόρη συνήθως smart 700cc... Οι ιδιοκτήτες οχημάτων λοιπόν είμαστε τα καλύτερα πελατάκια του κράτους που είναι ανίκανο διαχρονικά να προσφέρει σωστές υποδομές για τα πάντα. Την δεκαετία του 60 με το τεράστιο κύμα αστυφιλίας κανείς δεν προέβλεψε πως στην Αθήνα σε 50 χρόνια τα αυτοκίνητα δεν θα χωράνε και καταλαμβάνουν πεζοδρομία, πλατείες και κάθε ακάλυπτο τετραγωνικό. Υπάρχουν κράτη του εξωτερικού που αν δεν έχεις χώρο στάθμευσης ιδιωτικό δεν μπορείς να αγοράσεις αυτοκίνητο. Τους πήρε μισό αιώνα για να νομοθετήσουν σε κάθε νέα οικοδομή να υπάρχει υποχρεωτικά θέση στάθμευσης σε κάθε διαμέρισμα. Τους πήρε 25 χρόνια για να καταλάβουν πως τα αρχικά σχέδια της Αττικής οδού ήταν λάθος και φυσικά δεν μπορεί αυτός ο περιφερειακός δρόμος να καλύψει τις ανάγκες του λεκανοπεδίου σε καθημερινές ώρες αιχμής. Έχουν δώσει όλους του αυτοκινητοδρόμους σε ιδιώτες που τσεκουρώνουν στα διόδια και είναι φθηνότερο να πας αεροπορικώς Θεσσαλονίκη παρά οδικώς. Υπερφορολογούν βενζίνη , τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες, κτεο, ανταλλακτικά οχημάτων, παιδικά καθισματάκια και γενικά οτιδήποτε είναι γύρω από το αμάξι. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ καθώς κλείνουν τρύπες προϋπολογισμού με τα έσοδα από το αμάξια. 4 2
Mesqal Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, nikangel είπε Τους πήρε 25 χρόνια για να καταλάβουν πως τα αρχικά σχέδια της Αττικής οδού ήταν λάθος και φυσικά δεν μπορεί αυτός ο περιφερειακός δρόμος να καλύψει τις ανάγκες του λεκανοπεδίου σε καθημερινές ώρες αιχμής. Έχουν δώσει όλους του αυτοκινητοδρόμους σε ιδιώτες που τσεκουρώνουν στα διόδια και είναι φθηνότερο να πας αεροπορικώς Θεσσαλονίκη παρά οδικώς. Υπερφορολογούν βενζίνη , τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες, κτεο, ανταλλακτικά οχημάτων, παιδικά καθισματάκια και γενικά οτιδήποτε είναι γύρω από το αμάξι. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ καθώς κλείνουν τρύπες προϋπολογισμού με τα έσοδα από το αμάξια. Συμφωνω με ολα, αλλα αυτο δεν εγινε λογω ανικανοτητας ή βλακειας. Εγινε για λογους ΜΑΣΑΣ. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Με την κάρτα καυσαερίου τι γίνεται; Βγάζετε κάθε χρόνο;
agnostos13 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Καφενείο έγινε το θέμα... Από off-topic σε off-topic πάει!
mindreader Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 3 ώρες πριν, ntanosgatos είπε Ο Έλληνας πάντως το έχει παρακάνει με το αυτοκίνητο.Καλο θα είναι να το πληρώσει ακριβά μπας και κάποιοι το παρατήσουν κι αδειάσουν λίγο οι δρόμοι,να βρούμε την ησυχία μας! Πλεον ειναι σε διαβουλευση σε πολλες πολεις της χωρας, τα λεγομενα ΣΒΑΚ (Σχεδιο βιωσιμης αστικης κινητικοτητας). Αν εφαρμοστουν στους δημους, που δε μπορει κατι θα γινει στο τελος, θα υπαρξει με ηπιο τροπο βελτιωση στο θεμα μετακινηση/αυτοκινητο.
ELTASSOS Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Εδω ετοιμαζουν μετακινησεις χωρις αυτοκινητα καινεμεις συζηταμε ακομη για τελη;..ας κυτταξουμε μπροστα
AristidisZ Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Για να τελειώνουμε με τα off topic, υπάρχουν πάρα πολλά μέρη στην Αθήνα που είναι πρακτικά μη προσβάσιμα με ΜΜΜ Τώρα αν κάποιος θεωρεί πχ ότι μπορεί ένας άνθρωπος που μένει στο Γαλάτσι και δουλεύει στον Ασπρόπυργο να πηγαίνει με μέσα στη δουλειά του, είτε είναι ηλίθιος είτε απλά troll 4
Jiakometi Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Aurumnus είπε Ε ναι, άμα βάζεις με το έτσι θέλω ένα σωρό τεχνητά έξτρα κόστη, τότε οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία θα εκτοξευτεί στο θεό από κόστος. Το κόστος παραγωγής ρεύματος από λιγνίτη είναι πολύ λιγότερο από το κόστος παραγωγής από ΑΠΕ. Χώρια το «κρυφό» κόστος καταστροφής του περιβάλλοντος από τα χημικά, την εξόρυξη των σπάνιων γαιών και την μη ανακύκλωση τους μετά το τέλος (της μικρής σε διάρκεια) λειτουργίας τους. Σε 20-25 χρόνια, όλα τα βουνά θα είναι γεμάτα από αποσυρμένες παρατημένες πεταμένες ανεμογεννήτριες. Η όλη η ιστορία με τις ΑΠΕ είναι μεγάλη απάτη και κάποιοι κονομάνε τρελά με αέρα κοπανιστό. Ενώ οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής της Πτολεμαίδας κάνουν πάρτυ κάθε βράδυ με τύχη που τους επιφυλάχθηκε (και που αίγουρα δε είναι αέρας κοπανιστός). OH Wait έχουν φθηνό ρεύμα ..... Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2019 από Jiakometi
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, ntanosgatos είπε Μιλάω καθαρά.Μονο ο Έλληνας έχει τέτοια εξάρτηση και εμμονή με το αυτοκίνητο.Και τα καλύτερα μέσα μεταφοράς να είχαμε πάλι ο Έλληνας θα έβαζε 10 ευρώ βενζίνη για να κινείται με το αυτοκίνητο και τις περισσότερες φορές μάλιστα άσκοπα!Πουθενα στον κόσμο δεν συμβαίνει αυτό,μόνο σε κάτι υποανάπτυκτες χώρες.Τυχαιο; Δεν νομίζω... Clk230 του 1998, 155 ευρώ τέλη κυκλοφορίας στη Γερμανία για το 2019, 615 στην Ελλάδα, εκτός αν είναι η Γερμανία στις υποαναπτυκες χώρες που έχουν αναλογικά το πληθυσμό 3πλασια αμάξια από ότι εμείς. Και μετά μου λέτε ανοησίες ότι ο Έλληνας ξαφνικα ανακάλυψε το περιβάλλον. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2019 από jmmys
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα