agnostos13 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 17 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Άκου εκεί που πήγες και πήρες αμάξι 20 χιλιάρικα και θα πληρώνεις 100 ευρώ τέλη... Αμ οι άλλοι που παίρνουν ηλεκτρικά με 50 και 100 χιλιάρικα!
AristidisZ Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, agnostos13 είπε Αμ οι άλλοι που παίρνουν ηλεκτρικά με 50 και 100 χιλιάρικα! Το θέμα είναι τι ποσοστό είναι αυτά τα οχήματα Σιγά σιγά, ο κόσμος αλλάζει τα αμάξια Εκεί που είχαμε π.χ. πριν 10% αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους που πληρώνουν χαμηλά τέλη, πλέον αυτό το ποσοστό έχει αυξηθεί, και είναι προφανές ότι τα νούμερα δε τους βγαίνουν
agnostos13 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 7 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Το θέμα είναι τι ποσοστό είναι αυτά τα οχήματα Σιγά σιγά, ο κόσμος αλλάζει τα αμάξια Εκεί που είχαμε π.χ. πριν 10% αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους που πληρώνουν χαμηλά τέλη, πλέον αυτό το ποσοστό έχει αυξηθεί, και είναι προφανές ότι τα νούμερα δε τους βγαίνουν Έτσι είναι...πρώτα το καρότο, μετά το μαστίγιο...
nikangel Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ο Έλληνας έχει 2 μεγάλα όνειρα στην ζωή του. Ένα καλό σπίτι και ένα καλό αυτοκίνητο. Και τα δυο το κράτος τα αρμέγει συστηματικά. Θεωρεί κανείς πως αν σε 20 χρόνια γίνει επέλαση ηλεκτρικών οχημάτων θα χάσει το κράτος το 1 ευρώ ΦΟΡΟ που επιβάλει σε κάθε λίτρο καυσίμου; Απλά θα επιβάλει έναν φόρο κατοχής στους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών με το πρόσχημα μόλυνσης περιβάλλοντος από τον λιγνίτη που θα καίει η ΔΕΗ για να παράξει ρεύμα που θα τροφοδοτήσει τα ηλεκτρικά οχήματα. Πριν μερικά χρόνια έσπευσαν πολλοί στην Ελλαδα να αγοράσουν πετρελαιοκινητα οχήματα γιατί είναι λιγότερο ρυπογόνα και οικονομικότερα στην κατανάλωση. Μάλιστα η Ελλάδα έκανε άρση της απαγόρευσης για κίνηση πετρελαιοκινητων οχημάτων στις δύο μεγάλες πόλεις Αθήνα - Θεσσαλονίκη αρκεί να ήταν πάνω από ένα συγκεκριμένο EURO. Πριν 2 χρόνια βγήκε μια ευρωπαϊκή έρευνα που λέει πως τελικά τα πετρελαιοκίνητα οχήματα είναι περισσότερο ρυπογόνα. Μόλις βγάλει οδηγία η Ευρωπαϊκή ένωση για απαγόρευση πετρελαιοκίνητων στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες να δούμε που θα τα βάλουν τα οχήματα τους, οι περιχαρείς ιδιοκτήτες. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2019 από nikangel
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 1 minute ago, nikangel said: Θεωρεί κανείς πως αν σε 20 χρόνια γίνει επέλαση ηλεκτρικών οχημάτων θα χάσει το κράτος το 1 ευρώ ΦΟΡΟ που επιβάλει σε κάθε λίτρο καυσίμου; Απλά θα επιβάλει έναν φόρο κατοχής στους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών με το πρόσχημα μόλυνσης περιβάλλοντος από τον λιγνίτη που θα καίει η ΔΕΗ για να παράξει ρεύμα που θα τροφοδοτήσει τα ηλεκτρικά οχήματα. Φέτος πάντως ανακοινώθηκε ότι σταδιακά μέχρι το 2028 θα έχουν κλείσει όλες οι λιγνιτικές μονάδες στη χώρα. Άρα βάση αυτού δεν θα υπάρχει μόλυνση από λιγνιτη της ΔΕΗ στη χώρα. 😛 1
leolipop Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Αντε και εγω να δω καλοπιστα ολες τις αλλαγες που (κα-ΠΟΤΕ) θα γινουν.Οταν εγω κυκλοφορω με αυτοκινητο 22 ετων πλεον και εχω τη διαθεση να επωμιστω μια μηνιαια δοση για να παρω πιο νεο . λιγοτερο ρυπογονο , τι πρεπει να κανω οταν η τραπεζα μου απορριπτει ενα δανειο 4000€ με οριζοντα εξοφλησης τα 5-6 χρονια ; Καλα τα μετρα και οφελη της αποσυρσης αλλα σε ποιους απευθυνονται ; Εγω μονο μπορω να αποσυρω αυτο που εχω αλλα οχι να παρω αλλο. Αλλα χαλαλι , στα παλια οχηματα να πεφτει το 250αρι με 600αρι (1600cc-2000cc) και μια χαρα τους βγαινει ο λογαριασμος... (εχω πληρωσει 300€ για 1390cc σε Polo παλιοτερα)
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 37 minutes ago, leolipop said: Αντε και εγω να δω καλοπιστα ολες τις αλλαγες που (κα-ΠΟΤΕ) θα γινουν.Οταν εγω κυκλοφορω με αυτοκινητο 22 ετων πλεον και εχω τη διαθεση να επωμιστω μια μηνιαια δοση για να παρω πιο νεο . λιγοτερο ρυπογονο , τι πρεπει να κανω οταν η τραπεζα μου απορριπτει ενα δανειο 4000€ με οριζοντα εξοφλησης τα 5-6 χρονια ; Καλα τα μετρα και οφελη της αποσυρσης αλλα σε ποιους απευθυνονται ; Εγω μονο μπορω να αποσυρω αυτο που εχω αλλα οχι να παρω αλλο. Αλλα χαλαλι , στα παλια οχηματα να πεφτει το 250αρι με 600αρι (1600cc-2000cc) και μια χαρα τους βγαινει ο λογαριασμος... (εχω πληρωσει 300€ για 1390cc σε Polo παλιοτερα) Πάντως ο πατέρας μου μια χαρά το πήγε για πέταμα το 1800ρι sedan του 1994 που είχε, όταν κόστιζε 1000€ με το ζόρι και πλήρωνε 300ρες κάθε χρόνο στα τέλη και ποση βενζίνη (μέση κατανάλωση 11,4). Πήρε ένα Saxo 1100cc που καίει αέρα και έχει ηρεμήσει. 2
agnostos13 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, nikangel είπε Πριν 2 χρόνια βγήκε μια ευρωπαϊκή έρευνα που λέει πως τελικά τα πετρελαιοκίνητα οχήματα είναι περισσότερο ρυπογόνα. Μόλις βγάλει οδηγία η Ευρωπαϊκή ένωση για απαγόρευση πετρελαιοκίνητων στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες να δούμε που θα τα βάλουν τα οχήματα τους, οι περιχαρείς ιδιοκτήτες. Το ζήτημα με τα πετρελαιοκίνητα είναι οτι παράγουν περισσότερο NOx αλλά λιγότερο CO2 από τα αντίστοιχα βενζίνης... Το θέμα της πιθανής απαγόρευσης το προσπερνάω καθώς είναι τεράστιο και το έχουμε αναλύσει ξανά ΕΔΩ. 59 λεπτά πριν, ThReSh είπε Φέτος πάντως ανακοινώθηκε ότι σταδιακά μέχρι το 2028 θα έχουν κλείσει όλες οι λιγνιτικές μονάδες στη χώρα. Άρα βάση αυτού δεν θα υπάρχει μόλυνση από λιγνιτη της ΔΕΗ στη χώρα. 😛 Μέχρι το 2028 θα πληρώνουμε τέλη ατμοσφαιρικής ρύπανσης (λόγω λιγνίτη), μετά το 2028 (ααν καταργηθεί ο λιγνίτης) θα πληρώνουμε πράσινα τέλη (για αποπληρωμή και συντήρηση ανεμογεννητριών, φωτοβολταϊκών κλπ). Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2019 από agnostos13 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πλέον ότι έχουμε φορολογείται αυστηρά, όχι για να σωθεί το περιβάλλον. Οι σπατάλες τις χώρας μας είναι τεράστιες και πρέπει να καλυφθούν, καρφί δεν τους καίγεται για το περιβάλλον. Αν θέλαμε να σώσουμε το περιβάλλον, μέχρι τώρα θα το είχαμε σώσει. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2019 από Επισκέπτης
Aurumnus Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 59 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Το ζήτημα με τα πετρελαιοκίνητα είναι οτι παράγουν περισσότερο NOx αλλά λιγότερο CO2 από τα αντίστοιχα βενζίνης... Το θέμα της πιθανής απαγόρευσης το προσπερνάω καθώς είναι τεράστιο και το έχουμε αναλύσει ξανά ΕΔΩ. Μέχρι το 2028 θα πληρώνουμε τέλη ατμοσφαιρικής ρύπανσης (λόγω λιγνίτη), μετά το 2028 (ααν καταργηθεί ο λιγνίτης) θα πληρώνουμε πράσινα τέλη (για αποπληρωμή και συντήρηση ανεμογεννητριών, φωτοβολταϊκών κλπ). Και πανάκριβο ρεύμα, σε αντίθεση με το ρεύμα από λιγνίτη που είναι πολύ πιο φθηνό. Τα χειρότερα έρχονται.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 7 minutes ago, Aurumnus said: Και πανάκριβο ρεύμα, σε αντίθεση με το ρεύμα από λιγνίτη που είναι πολύ πιο φθηνό. Τα χειρότερα έρχονται. Πιο φθηνός αρκεί να μην αγοράζεις δικαιώματα για ρύπους και να μην πληρώνεις πρόστιμα or something. 😛 1
Aurumnus Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, ThReSh είπε να μην αγοράζεις δικαιώματα για ρύπους και να μην πληρώνεις πρόστιμα or something. 😛 Ε ναι, άμα βάζεις με το έτσι θέλω ένα σωρό τεχνητά έξτρα κόστη, τότε οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία θα εκτοξευτεί στο θεό από κόστος. Το κόστος παραγωγής ρεύματος από λιγνίτη είναι πολύ λιγότερο από το κόστος παραγωγής από ΑΠΕ. Χώρια το «κρυφό» κόστος καταστροφής του περιβάλλοντος από τα χημικά, την εξόρυξη των σπάνιων γαιών και την μη ανακύκλωση τους μετά το τέλος (της μικρής σε διάρκεια) λειτουργίας τους. Σε 20-25 χρόνια, όλα τα βουνά θα είναι γεμάτα από αποσυρμένες παρατημένες πεταμένες ανεμογεννήτριες. Η όλη η ιστορία με τις ΑΠΕ είναι μεγάλη απάτη και κάποιοι κονομάνε τρελά με αέρα κοπανιστό. 2
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Just now, Aurumnus said: Ε ναι, άμα βάζεις με το έτσι θέλω ένα σωρό τεχνητά έξτρα κόστη, τότε οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία θα εκτοξευτεί στο θεό από κόστος. Αυτή είναι η πραγματικότητα όμως, δεν κοιτάμε την θεωρία.
Aurumnus Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, ThReSh είπε Αυτή είναι η πραγματικότητα όμως, δεν κοιτάμε την θεωρία. Ποια θεωρία; Την πραγματικότητα σου είπα. Το κόστος παραγωγής και στις 2 περιπτώσεις είναι πολύ συγκεκριμένο. Και μόνο πολύ μικρές βελτιώσεις μπορούν να γίνουν και στις 2 περιπτώσεις. Ίδιας αρχής και φιλοσοφίας είναι το χαράτσι του ΕΝΦΙΑ. Ετσιθελικά επιβάλλεται ένα τεχνητό έξτρα κόστος «κατασκευασμένο» από αέρα κοπανιστό. Το ίδιο και με τις «ενεργειακές αναβαθμίσεις». Και αυξάνεται τεχνητά το κόστος της ιδιοκτησίας, οπότε κάποιοι (λίγοι; αρκετοί; πολλοί;) την «στέλνουν» και πηγαίνουν στο νοίκι. Πιο «Κοινωνική Μηχανική» πεθαίνεις! 2
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 5 minutes ago, Aurumnus said: Ποια θεωρία; Την πραγματικότητα σου είπα. H θεωρία είναι το τι θα ήταν φτηνότερο ΑΝ δεν υπήρχαν αυτά που ανέφερα πιο πάνω. Υπάρχουν, οπότε δεν είναι φτηνότερο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα