Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Έχει αναλυθεί πολύ το θέμα εδώ: 

Βαριέμαι να γράφω γιατί δεν πρόκειται να γίνει.

αυτή την υπόθεση με το rx8 συγκεκριμένα την είχα κάνει και εγώ ό ίδιος το '11 όταν ήμουν μικρός και προβληματικός.. 

 

 

  • Απαντ. 258
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Νομίζω οτι τα πράγματα ειναι εξαιρετικά απλά. Τα τελη θα αυξηθούν. Προφανώς δεν αυξηθούν 100% γιατί υπάρχει πάντα το κοματι της εισπρακτικοτητας.

Επίσης η αύξηση θα εφαρμόζει κάποιο πενταλτι στα αμαξια παλαιότερων τεχνολογιών,ώστε να δοθεί κίνητρο να αλλαχθουν

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Νομίζω οτι τα πράγματα ειναι εξαιρετικά απλά. Τα τελη θα αυξηθούν. Προφανώς δεν αυξηθούν 100% γιατί υπάρχει πάντα το κοματι της εισπρακτικοτητας.

Επίσης η αύξηση θα εφαρμόζει κάποιο πενταλτι στα αμαξια παλαιότερων τεχνολογιών,ώστε να δοθεί κίνητρο να αλλαχθουν

Αν υπάρξει πέναλτι όπως λες για τους χρήστες παλαιών οχημάτων (όπως υπήρξε και παλαιότερα) θα δουν να τους γυρνάνε πινακίδες σωρηδόν.

Και επειδή τα τέλη κυκλοφορίας είναι κυρίως ευθύνη του υπουργείου οικονομικών και δευτερευόνοτος των υπουργείων μεταφορών και περιβάλλοντος σκοπός ήταν και είναι να τους βγαίνουν τα νούμερα και όχι να τιμωρήσουν τον κόσμο...

Πιο πιθανό βλέπω να βάζουν τέλος ατμοσφαιρικής ρύπανσης στα τιμολόγια του ρεύματος λόγω λιγνίτη παρά στα παλαιά αυτοκίνητα!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
  • Thanks 2
  • Moderators
Δημοσ.
27 minutes ago, tutuyo said:

Νομίζω οτι τα πράγματα ειναι εξαιρετικά απλά. Τα τελη θα αυξηθούν. Προφανώς δεν αυξηθούν 100% γιατί υπάρχει πάντα το κοματι της εισπρακτικοτητας.

Επίσης η αύξηση θα εφαρμόζει κάποιο πενταλτι στα αμαξια παλαιότερων τεχνολογιών,ώστε να δοθεί κίνητρο να αλλαχθουν

Κανείς δεν πρόκειται να αλλάξει το παλαιό του αυτοκίνητο αν κληθεί να πληρώσει 50€ παραπάνω. Ωστόσο πολλοί θα καταθέσουν πινακίδες αν έρθουν +250€.

43 minutes ago, logistoulis said:

αυτή την υπόθεση με το rx8 συγκεκριμένα την είχα κάνει και εγώ ό ίδιος το '11 όταν ήμουν μικρός και προβληματικός.. 

Δεν είναι μόνο το RX8 παιδιά, αυτό είναι απλά το πιο εξωφρενικό παράδειγμα. Ξέρεις πόσα VW group TSI με 140 και 160 άλογα πληρώνουν για 1400ρια ενώ είναι Euro4 και εκπέμπουν πάνω από 160γρ co2? Όλοι αυτοί τι θα κάνουν, από 250€ θα πληρώνουν 460? Με πόση ευχαρίστηση? Αν αυτό τους βάλει στη διαδικασία να σκοτώσουν τα αμάξια τους νομίζεις δεν θα έχει πολιτικό κόστος για την οποιαδήποτε κυβέρνηση? Δεν είναι όλα τόσο απλά...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

 

Δεν είναι μόνο το RX8 παιδιά, αυτό είναι απλά το πιο εξωφρενικό παράδειγμα. Ξέρεις πόσα VW group TSI με 140 και 160 άλογα πληρώνουν για 1400ρια ενώ είναι Euro4 και εκπέμπουν πάνω από 160γρ co2? Όλοι αυτοί τι θα κάνουν, από 250€ θα πληρώνουν 460? Με πόση ευχαρίστηση? Αν αυτό τους βάλει στη διαδικασία να σκοτώσουν τα αμάξια τους νομίζεις δεν θα έχει πολιτικό κόστος για την οποιαδήποτε κυβέρνηση? Δεν είναι όλα τόσο απλά...

φίλε μου εγώ που έχω δίλιτρο tfsi αλλά αγορασμένο πριν το '11 τόσα χρόνια ευχόμουν να πήγαινα με τους ρύπους, αλλά έπαιρνα μπάλες 

 

ας το κάνουν έτσι, κερδισμένος θα βγω σε σχέση με το τωρινό ποσό 

βέβαια το άλλο το 1600αρι euro3 που έχω θα με σκίσει , οπότε ίσως βγει στα ίδια η τελική σούμα, όπως και να χει τα αυτοκίνητα είναι βαρέλι χωρίς πάτο έχω πάψει να ασχολούμαι 

 

δεν υπάρχει καμιά δίκαιη συνταγή σε αυτά τα πράγματα κάποιοι θα ευνοηθούν, κάποιοι θα αδικηθούν 

 

επίσης στα παλιότερα μοντέλα δεν ξέρω τι βάση δεδομένων για ρύπους υπάρχει ή είναι εύκολο να υπάρξει (δε γίνεται βασικά να υπάρξει.. για αυτό και δεν πήρε αναδρομικά τα euro 4 τοτε μπήκε η χρονολογία ως όριο και άρχισε η καταγραφή από ένα σημείο και μετά) , γιατί αν είναι να μπουν σε τέτοιο κόπο ας το έκαναν και με τις αξίες των ιχ που είναι ίσως το πιο δίκαιο κριτήριο για το άδικο τέλος κυκλοφορίας (αν και το πιο δίκαιο θα ήταν η χρήση του δρόμου ανάλογα με τα χλμ.. ) 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, 1comment είπε

Δεν ξέρω πόσο θα γελάς όταν τα δεις να γίνονται νόμος και να επηρεάζουν την τσέπη σου 100%. B)

Θα γελάμε 🤣για 14,5 μήνες ακόμα ... άφοβα.
31/12/2020 καταθέτουμε πινακίδες. 💡
Εκεί ξεκινάνε να γελάνε ΌΛΟΙ πλέον  😱

Επεξ/σία από Ringo106
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειμαι κατι δεκαετιες οδηγος, οπως και οι περισσοτεροι απο εσας πιστευω...

ενα πραγμα εχω καταλαβει στα σιγουρα....οτι στην Ελλαδα αξιζει, απο οικονομικης αποψης, να εχεις ΜΙΚΡΟ αυτοκινητο και μονο... σε βολευει δεν σε βολευει, το θελεις ή δεν το θελεις...

οτιδηποτε αλλο, ειναι απλα διαρκης και μονιμος στοχος του οικονομικου επιτελειου...πως να στα αρμεξει οπως μπορει...

 

Φτασαμε στο σημειο να λεμε 'δοξα τω θεω' που εχω μια ροδα να κινουμαι (εστω και στο πιο μικρο αμαξι), οταν παλια ειχαμε αμαξαρες και δε λογαριαζαμε ουτε βολτες ουτε βενζινη...

με τις αυξησεις, τελη, διοδια, @@@@, εχουν καταφερει να κανουν το αυτοκινητο 'ειδος πολυτελειας'....

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Ringo106 είπε

Θα γελάμε 🤣για 14,5 μήνες ακόμα ... άφοβα.
31/12/2020 καταθέτουμε πινακίδες. 💡
Εκεί ξεκινάνε να γελάνε ΌΛΟΙ πλέον  😱

Και ποιά η λύση φίλε μου στο να καταθέτεις πινακίδες? Θα τους κάνεις ντα έτσι? Θα στεναχωρηθούν πολύ λες εκεί στο υπουργείο? 

Μα ο ΜΟΝΟΣ που θα έχει πρόβλημα με αυτό θα είσαι ΕΣΥ που δεν θα έχεις αυτοκίνητο. Αλλιώς τράβα πούλα το και πάρε κάτι άλλο. Και πούλα το από πριν καταθέσεις πινακίδες, γιατί για να το πουλήσεις ΜΕΤΑ, θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να πάρεις πινακίδες, να πληρώσεις ασφάλεια και ΦΥΣΙΚΑ τέλος κυκλοφορίας... άρα τί καταφέρνεις με το να καταθέσεις?

Δεν σας καταλαβαίνω δηλαδή ειλικρινά...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, polaki είπε

Και ποιά η λύση φίλε μου στο να καταθέτεις πινακίδες? Θα τους κάνεις ντα έτσι? Θα στεναχωρηθούν πολύ λες εκεί στο υπουργείο? 

Μα ο ΜΟΝΟΣ που θα έχει πρόβλημα με αυτό θα είσαι ΕΣΥ που δεν θα έχεις αυτοκίνητο. Αλλιώς τράβα πούλα το και πάρε κάτι άλλο. Και πούλα το από πριν καταθέσεις πινακίδες, γιατί για να το πουλήσεις ΜΕΤΑ, θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να πάρεις πινακίδες, να πληρώσεις ασφάλεια και ΦΥΣΙΚΑ τέλος κυκλοφορίας... άρα τί καταφέρνεις με το να καταθέσεις?

Δεν σας καταλαβαίνω δηλαδή ειλικρινά...

Θα στεναχωρηθούν πολύ στο υπουργείο γιατί δε θα βγουν τα νούμερα που θέλουν να εισπράξουν αν υπάρξει κύμα καταθέσεων....
Αμάξι 20ετιας 1,6 που έχω ... θα έχει μικρότερη τιμή πώλησης από τα νέα τέλη της χρονιάς !
Καταθέτω πινακίδες λοιπόν , το βάζω αγγελία για ανταλλακτικά (πάρτε κόσμε) και σε λίγες μέρες (Ιανουάριος) αγοράζω μεταχειρισμένο 1000άρι σύμφωνα με τα νέα τέλη.
Πες μου τώρα ποιος χάνει....αν το κάνουν όλοι αυτό με τα τα παλαιά 2λιτρα +  

 

Επεξ/σία από Ringo106
Δημοσ.

Δε θα πειράξουν τα παλιά (εννοώ να τα πάνε με CO2), δεν έχουν καν την τεχνική δυνατότητα να το κάνουν 

Το πιο πιθανόν είναι να αυξηθούν τα τέλη για τα υφιστάμενα που είναι με NEDC καθώς και για τα νέα, μέσω αύξησης των τιμών σε €/gr CO2 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγώ πάντως τώρα που το είδα στα γρήγορα (με βάση τα ισχύοντα στους ρύπους) το 1600αρι μου με 163-4 θα ανέβει ένα 100αρικο και το 2λιτρο μου που έχει κάτω απο 200 θα πέσει ένα 100αρικο, άρα η αίσθηση που είχα ήταν σωστή θα μείνω στα ίδια 

βέβαια με τόσα euro 4 2λιτρα να κυκλοφορούν θα πέσουν σε πολλούς τα τέλη, άρα θα είναι και "αδικο" και θα χάσουν σε εισπράξεις 

 

εκτός αν το προσαρμόσουν και τα γραμμάρια κοστίσουν ακόμα παραπάνω, αλλά εκεί τα 1400-1600 θα τα σκίσουν σε τρελό βαθμό

 

ας δώσουν σοβαρά  κίνητρα για αλλαγή, τι να πω 

 

επίσης υπάρχει και το θέμα των τεκμηρίων, εκεί υποσχέθηκε αλλαγές η τωρινή κυβέρνηση, γιατί ειδικά στα ιχ είναι εκτός τόπου και χρόνου 

 

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Δε θα πειράξουν τα παλιά (εννοώ να τα πάνε με CO2), δεν έχουν καν την τεχνική δυνατότητα να το κάνουν 

Το πιο πιθανόν είναι να αυξηθούν τα τέλη για τα υφιστάμενα που είναι με NEDC καθώς και για τα νέα, μέσω αύξησης των τιμών σε €/gr CO2 

Για τα παλιά συμφωνώ...

Όμως αν αυξήσουν σημαντικά όσα υπολογίζονται με NEDC, δηλαδή αμάξια 2010-2019...θα καταστρέψουν όλη την αγορά μεταχειρισμένων μοντέλων της τελευταίας 10-ετίας.

Μετά θα συμφέρει να έχεις η καινούριο (WLTP), ή πολύ παλιό (πάνω από 10-ετία που υπολογίζεται με CC). Οπότε δεν βλέπω τι είδους κίνητρο για ανανέωση του στόλου θα είναι αυτό...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Για τα παλιά συμφωνώ...

Όμως αν αυξήσουν σημαντικά όσα υπολογίζονται με NEDC, δηλαδή αμάξια 2010-2019...θα καταστρέψουν όλη την αγορά μεταχειρισμένων μοντέλων της τελευταίας 10-ετίας.

Μετά θα συμφέρει να έχεις η καινούριο (WLTP), ή πολύ παλιό (πάνω από 10-ετία που υπολογίζεται με CC). Οπότε δεν βλέπω τι είδους κίνητρο για ανανέωση του στόλου θα είναι αυτό...

Μα και τα NEDC και τα WLTP θα αυξηθούν, αυτό σου λέω 

Μην ακούς μαλακίες περί ανανέωσης στόλου, το θέμα είναι να βγαίνει το excel 

Άκου εκεί που πήγες και πήρες αμάξι 20 χιλιάρικα και θα πληρώνεις 100 ευρώ τέλη... 

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, AristidisZ said:

Άκου εκεί που πήγες και πήρες αμάξι 20 χιλιάρικα και θα πληρώνεις 100 ευρώ τέλη... 

89.κάτι και τα πρώτα χρόνια 0, σε παρακαλώ... 😛

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...