Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σας,

καπου διαβασα το παρακατω αρθρο...Λετε να ισχύσει απο την 1η Ιουνίου οπως λενε καποιοι?

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο έχει αποφασίσει πως θα φορολογούνται πλέον όλα τα οχήματα και πως θα είναι το νέο καθεστώς για τα τέλη κυκλοφορίας.

Συγκεκριμένα, για τα οχήματα πλέον δεν θα παίζουν ρόλο τα κυβικά ενός αυτοκινήτου, αλλά ο κάθε πολίτης θα πληρώνει με βάση την εμπορική αξία του οχήματός του εδώ στην Ελλάδα, ενώ σημαντικό ρόλο θα παίζει και η παλαιότητα. Αυτό σημαίνει πως αλλάζουν τα πάντα τόσο στη φορολογία των Ι.Χ. αυτοκινήτων, αλλά για τα τέλη κυκλοφορίας.

  • Απαντ. 258
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πάντως μη χαίρεστε και πολύ.

το κράτος σχεδιάζει να έχει κάποια έσοδα οπότε οι υπολογισμοί θα γίνουν πάνω σε αυτή τη βάση.

 

τώρα κάποιοι που έχουν κάτι 2λιτρα 25+ετίας αυτοί θα έχουν όφελος. αλλά ό,τι γλιτώσουν αυτοί θα τα πληρώσουν οι υπόλοιποι.

σε γενικές γραμμές σαν σύνολο οι πολίτες δε θα δώσουμε λιγότερα.

Δημοσ.

Θα τα δώσουμε μεσω των τελων, μεσω των καυσιμων, το φορο πολυτελείας, θελετε κι αλλα, για ενα αμαξι πληρωμεος δεκα φορες

Δημοσ.

Φορο πολυτελειας ποιοι θα πληρωνουν? Και αυτοι που εχουν αμαξι πανω απο 10ετια?

τα αυτοκίνητα μέχρι 10 ετών που είναι 2λιτρα+

Δημοσ.

Δηλαδη ρε παιδια εγω που εχω αυτοκινητο του 2002..και δεν εχει μεγαλη εμπορικη αξια (Rover 75 v6) ποσα περιπου θα ειναι τα τελη? Θα εχουν καμια σχεση με τα 650 που ηταν μεχρι προτινως ?

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πω πω τι ειπες τωρα. Δεν το ηξερα! Επιτελους δικαιοσυνη!

 

Εχω αμαξι 1800 κυβικα με πρωτη αδεια το 2008. Μεχρι τωρα με ειχαν ταραξει με (7800 αρχικα) και μετα  5400 ευρω φορο και 320 τελη. Τοσο καιρο ελεγα και ελεγα σε φιλους ομιοπαθεις με παλαιοτερα αυτοκινητα μεγαλων κυβικων οτι γιατι εμεις να δινουμε τοσα οταν ο αλλος εχει τα λεφτα να παρει αμαξι 1400 κυβικα μοντελο 2016 με 30χιλ ευρω και δεν εχει ουτε φορολογια ουτε πολλα τελη. Ειναι πραγματικα χαζο! Το ποσο θα δινω εγω για βενζινη ειναι δικο μου θεμα (οποτε το κρατος δε μπορει να σε φορολογησει με βαση το ποση βενζινη καις, γιατι εσυ μπορει να πηρες ενα αμαξι 3000κκ με 2000 ευρω παλιο μονο για να το βλεπεις και να το κανεις μια βολτα καθε ΣΚ) , και εγω μπορει να οδηγαω 5000χμ το χρονο, αλλα ρε κρατος μη ξηγιεσαι ετσι. Επιτελους καλα νεα για εμας τουλαχιστον.

Επεξ/σία από TRILOBYTER
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν λέμε να φορολογήσει βάση καυσίμου (τεκμήριο), αλλά τα τέλη "κυκλοφορίας" να πάνε στα καύσιμα.

Δημοσ.

δε τους ενδιαφέρει η δικαιοσύνη.

τους ενδιαφέρει πως θα πάρουν λεφτά.

μη ψάχνετε λογική. η λογική έχει χαθεί απ τη στιγμή που πληρώνεις για το ίδιο πράγμα τόσες φορές.

Δημοσ.

δε τους ενδιαφέρει η δικαιοσύνη.

τους ενδιαφέρει πως θα πάρουν λεφτά.

μη ψάχνετε λογική. η λογική έχει χαθεί απ τη στιγμή που πληρώνεις για το ίδιο πράγμα τόσες φορές.

 

Φυσικα και δεν τους ενδιαφερει. Το θεμα ειναι να φορολογουνται αυτοι που εχουν τα λεφτα να παρουν καινουριο αμαξι, και οχι εμεις με τα μεταχειρισμενα 10ετιας. Και μαλλον ετσι θα γινει τωρα. Αν και αυτο με τα καυσαερια θα δουμε πως θα το εφαρμοσουν.

Δημοσ.

έχει γραφτεί κι άλλες φορές... το σωστότερο είναι να φορολογείται αυτός που χρησιμοποιεί τους δρόμους περισσότερο κι όχι αυτός με το καινούργιο αμάξι.

θα φτάσουμε στο σημείο να κυκλοφορούμε όλοι με αμάξια 20+ετίας.

Δημοσ.

έχει γραφτεί κι άλλες φορές... το σωστότερο είναι να φορολογείται αυτός που χρησιμοποιεί τους δρόμους περισσότερο κι όχι αυτός με το καινούργιο αμάξι.

θα φτάσουμε στο σημείο να κυκλοφορούμε όλοι με αμάξια 20+ετίας.

 

Δε μπορει να γινει αυτο οταν γυρνανε τα χιλιομετρα (τα κοντερ) ομως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...