voltmod Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Ο κόσμος που οραματίζεται ο Elon Musk, με αιωρούμενα σούπερ τρένα που “πετούν” μέσα σε σωλήνες, από ότι φαίνεται έχει ξεκινήσει να παίρνει σάρκα και οστά. Πρόσφατα, η Hyperloop Technologies άλλαξε το όνομα της σε Hyperloop One, ώστε να ξεχωρίζει από την ανταγωνίστρια εταιρεία Hyperloop Transportation Technologies (HTT), και έκανε γνωστό ότι ετοιμάζεται να προχωρήσει σε μια σειρά δοκιμών του συστήματος πρόωσης ή προώθησης της. Η πρώτη δημόσια επίδειξη του συστήματος προώθησης της πραγματοποιήθηκε στην έρημο της Νεβάδα, σε μία περιοχή βόρεια του Λας Βέγκας. Η εταιρεία έκανε γνωστό ότι σε open-air δοκιμές που πραγματοποίησε έπιασε τα 644 χλμ./ω αλλά μέσα στα όρια ενός σφραγισμένου σωλήνα Hyperloop σε κενό αέρος έχει βάλει στόχο να πιάσει τα 1126,5 χλμ./ω! Ο CTO και co-founder της εταιρείας Brogan BamBrogan είπε ότι η εταιρεία του θα πραγματοποιήσει μία πλήρης δοκιμή, σε κανονική κλίμακα –με μία κάψουλα να κινείται μέσα σε έναν σωλήνα του είδους- μέχρι το τέλος του 2016. Κατά την διάρκεια της παρουσίασης της στο Λας Βέγκας, η εταιρεία ανακοίνωσε συνεργασίες τόσο με τον δημόσιο τομέα όσο και με τον ιδιωτικό, με τις περισσότερες να αφορούν στην πολιτεία της Νεβάδα. Σε σχετική δήλωση του, ο κυβερνήτης της πολιτείας της Νεβάδα, Brian Sandoval είπε: “πιστεύουμε ότι η Hyperloop One θα αναπτύξει το επόμενης γενιάς σύστημα μεταφορών ενώ παράλληλα θα προσφέρει σημαντικά έσοδα και ευκαιρίες για δουλειές στους πολίτες της Νεβάδα”. Και επειδή στην κοινότητα Hyperloop αρέσει ο ανταγωνισμός, η εταιρεία ανακοίνωσε τον διαγωνισμό Hyperloop One Global Challenge, ο οποίος θα δώσει “την ευκαιρία σε άτομα, εταιρείες και κυβερνήσεις να αναπτύξουν ανταγωνιστικές προτάσεις για την χρήση των πρώτων λύσεων της Hyperloop One στην επικράτεια τους. Ο διαγωνισμός λήγει στις 15 Σεπτεμβρίου του 2016 και οι νικητές θα ανακοινωθούν τον Μάρτιο του 2017. Ήδη η εταιρεία εξετάζει περιοχές στο Λος Άντζελες, στην Φινλανδία, στην Νορβηγία κ.ά. Ο ανταγωνισμός πάντως ανάμεσα στις Hyperloop One και Hyperloop Transportation Technologies ήδη δείχνει ότι θα μεγαλώσει και άλλο, με την δεύτερη να ανακοινώνει ότι για τις κάψουλες της πρόκειται να χρησιμοποιήσει το σύστημα αιώρησης Inductrack που έχει αναπτυχθεί από την κυβέρνηση των ΗΠΑ και πως πρόκειται να συνεργαστεί με το Lawrence Livermore National Laboratory για να φέρει το παθητικό μαγνητικό σύστημα στις κάψουλες της. Site: Engadget
pcos Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 για παμε "τα παιδακια πεινανε και αυτοι φτιαχνουν παλατια" 4
InfinitySurfer Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 ...εντάξει, εδώ δεν μπορούμε να μιλάμε για "παλάτια".. το κόστος κατασκευής και συντήρησης για Evacuated maglevs, είναι πολύ πιο φθηνό από το να φτιάχνεις και να συντηρείς αεροπλάνα, ή ακόμα και αυτοκινητόδρομους. Μην παραμυθιαστεί κανεις οτι επειδή είναι super-duper καινοτόμα τεχνολογιά, κοστίζει τρελλά, και είναι μόνο για το πορτοφόλι τις ελίτ. Εδω βρίσκεται το μελλον στις μεταφορες πάντος.(μέχρι να παρουσιαστεί κατι καλύτερο) 1
Garuger Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 ...εντάξει, εδώ δεν μπορούμε να μιλάμε για "παλάτια".. το κόστος κατασκευής και συντήρησης για Evacuated maglevs, είναι πολύ πιο φθηνό από το να φτιάχνεις και να συντηρείς αεροπλάνα, ή ακόμα και αυτοκινητόδρομους. Μην παραμυθιαστεί κανεις οτι επειδή είναι super-duper καινοτόμα τεχνολογιά, κοστίζει τρελλά, και είναι μόνο για το πορτοφόλι τις ελίτ. Εδω βρίσκεται το μελλον στις μεταφορες πάντος.(μέχρι να παρουσιαστεί κατι καλύτερο) Εγω θελω το καθετο συστημα μεταφορας που εχουν στο Futurama γινεται? 4
Coul Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Ισχύει αυτό για την Αφρική. Και όχι μόνο για την Αφρική. Μην κάνετε σαν 15χρονα... Το θέμα όμως εδώ δεν είναι τα παιδιά αλλά η συγκεκριμένη τεχνολογία. ...εντάξει, εδώ δεν μπορούμε να μιλάμε για "παλάτια".. το κόστος κατασκευής και συντήρησης για Evacuated maglevs, είναι πολύ πιο φθηνό από το να φτιάχνεις και να συντηρείς αεροπλάνα, ή ακόμα και αυτοκινητόδρομους.Μην παραμυθιαστεί κανεις οτι επειδή είναι super-duper καινοτόμα τεχνολογιά, κοστίζει τρελλά, και είναι μόνο για το πορτοφόλι τις ελίτ.Εδω βρίσκεται το μελλον στις μεταφορες πάντος.(μέχρι να παρουσιαστεί κατι καλύτερο)Φίλε μου, πόσο κοστίζει αυτή η τεχνολογία; 1
Retromaniac Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Το concept κενού άερος ώστε να εξαλειφθεί η μεγαλύτερη αιτία απώλεια ενέργειας που είναι η αντίσταση του αέρα, είναι ίσως ότι πιο καινοτόμο έχουμε δει από τότε που ανακαλύφθηκε ο τρόχος. 1
Retromaniac Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Η δεύτερη μεγαλύτερη αιτία "απώλειας" ενέργειας. Η πρώτη ποια είναι σε ένα μαγνητικό αιωρούμενο τρένο; Απλά ενημερωτικά, για κάθε διπλασιασμό της ταχύτητας, η αντίσταση του αέρα τετραπλασιάζεται.
LongTom Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Το concept κενού άερος ώστε να εξαλειφθεί η μεγαλύτερη αιτία απώλεια ενέργειας που είναι η αντίσταση του αέρα, είναι ίσως ότι πιο καινοτόμο έχουμε δει από τότε που ανακαλύφθηκε ο τρόχος. Υπάρχει αντίστοιχο εδώ και δεκαετίες στην θαλάσσια πρόωση(για μικρά υποβρύχια-τορπίλες) και ονομάζεται υπερ-σπηλαίωση... 2
Coul Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Απλά ενημερωτικά οι μεγαλύτερες απώλειες ενέργειας είναι κατά τις μετατροπές ενέργειας. Άρα το όποιο καύσιμο να γίνει κινητική ενέργεια. Ακόμα και του μαγνητικού αιωρούμενου τρένου. Βέβαια η μοναδική που μπορείς να λύσεις είναι αυτή που λες εσύ. Σκέψου επίσης ότι θέλει ενέργεια και για να φρενάρει. Είναι μαγνητικό αιωρούμενο και είναι στο σχεδόν κενό. 1
Retromaniac Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Απλά ενημερωτικά οι μεγαλύτερες απώλειες ενέργειας είναι κατά τις μετατροπές ενέργειας. Άρα το όποιο καύσιμο να γίνει κινητική ενέργεια. Ακόμα και του μαγνητικού αιωρούμενου τρένου. Βέβαια η μοναδική που μπορείς να λύσεις είναι αυτή που λες εσύ. Σκέψου επίσης ότι θέλει ενέργεια και για να φρενάρει. Είναι μαγνητικό αιωρούμενο και είναι στο σχεδόν κενό. Εννοείς για τις απώλειες στην παραγωγή της ενέργειας που θα χρησιμοποιηθεί; Γιατί εδώ μιλάμε για το στάδιο που έχουμε την ενέργεια (ηλεκτρική) και την απώλεια από ηλεκτρική σε κινητική που σε ένα πολύ καλά σχεδιασμένο σύστημα φτάνει το 10% και δεν μιλάμε για κινητήρες εσωτερικής καύσεις που έχουν απώλεια 70%. Και το φρενάρισμα στα μαγνητικά τρένα έχει και αυτό τεράστια απόδοση σε επιστροφή ενέργειας γιατί όταν φρενάρεις δημιουργείτε αντίθετο ρεύμα που επαναχρησιμοποιείται.
Retromaniac Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Υπάρχει αντίστοιχο εδώ και δεκαετίες στην θαλάσσια πρόωση(για μικρά υποβρύχια-τορπίλες) και ονομάζεται υπερ-σπηλαίωση... Στην υπερ-σπηλάιωση, μόνο τα πλαινά και πίσω τμήματα δεν έρχονται σε επαφή με το νερό. Το μπροστινό μέρος συνεχίζει και έχει. 1
tsakvas Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 Δημοσ. 12 Μαΐου 2016 ελπιζω η επομενη τεχνολογια μεταφορας να ειναι ο διακτυνισμος .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα