Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.Θέλω μια βοήθεια πάνω στη συγκεκριμένη άσκηση.

(Να αναπτυχθεί κώδικα που να επιλύει ένα σύνολο εξισώσεων 2ου βαθμού(αχ+βχ+γ=0). Ο Χρήστης θα μας δίνει το σύνολο εξισώσεων που θέλει να επιλύσει καθώς και τις παραμέτρους της κάθε εξίσωσης(α,β,γ).Οι παράμετροι των εξισώσεων να αποθηκευτούν σε 2σδιάσθατο πίνακα.-τυπωνουμε με την μορφη: χ1=.... χ2=....)

Μέχρι στιγμής έχω φτάσει σε αυτό το στάδιο αλλά κάτι δεν λειτουργρεί σωστά.Όποιος μπορεί ας βοηθήσει.

#include<iostream>
#include<cstdlib>
#include<math.h>

using namespace std;

int main(){
    int a,b,g,d,y,i,j;
    double tbl[3][2];
    cout<<"poses exisoseis theleis na lusw:";
    cin >>  y;
    cout<<"dwse mou ta a,b,g gia tis exisoseis:";
    cin>> a,b,g;
    for(i=0; i<3; i++){
        for(j=0; j<2; j++)
        cout<<tbl[i][j];
    }
    d=b^2-4*a*g;
    int x1,x2;

    if (d>0){
        x1=(-b+d^2)/(2*a);
        x2=(-b-d^2)/(2*a);
        }
      else{
        x1=-b/(2*a);
        x2=-b/(2*a);
      }

    cout<< x1,x2;

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ο τρόπος που βρίσκεις τις ρίζες της ax2+bx+g=0 είναι προγραμματιστικά λανθασμένος.

Tο σωστό είναι να βρεις την μεγαλύτερη και μετά την άλλη από τη σχέση του γινομένου.

 

-

Δημοσ.

Ακομα και να ηταν ύψωση σε δυναμη το ^ αυτο ειναι λαθος x1=(-b+d^2)/(2*a);.

Tο σωστό ειναι x1=(-b+sqrt(d))/(2*a);

 

@Smirnov

r2=c/(ar1)

 

* Αν d<0 δεν υπάρχουν (πραγματικές) ρίζες 

Δημοσ.

Έτσι δίνεται στα σοβαρά βιβλία αρ. ανάλυσης. Ο λόγος είναι η ευρωστία. 

Αν το a είναι πολύ μικρό πιθανόν να έχεις μπελάδες,

ο τύπος με τη μεγαλύτερη ρίζα και το γινόμενο είναι πολύ πιο εύρωστος.

 

Και το ότι χρησιμοποιεί στη διακρίνουσα το > αντί κάποιας ανοχής, επίσης δεν είναι σωστό.

 

.

Δημοσ.

Συγγνώμη επειδή μπερδεύτηκα και εκτός απο την σχέση χ1 τα υπόλοιπα με τις ρίζες δεν τα κατάλαβα,μπορεί κάποιος να μου γράψει εκείνο το κομμάτι που είναι λάθος πως ακριβώς πρέπει να είναι;

Δημοσ.

Σε αριθμητικούς υπολογισμούς, εξαιτίας αριθμητικών σφαλμάτων,

οι μαθηματικοί τύποι δεν συμπεριφέρονται όπως αφελώς περιμένουμε.

Το θέμα αφορά την ευρωστία και ειδικότερα το σφάλμα ακύρωσης.

 

 

Το παρακάτω pdf είναι ένα απόσπασμα από μια εκτενή συζήτηση που είχα κατ ιδίαν μέ κάποιο μέλος πριν

από μερικά χρόνια πάνω σε αυτό το ζήτημα. Το τμήμα που επισυνάπτω αφορά ακριβώς τη δευτεροβάθμια

εξίσωση.

Διαβασέ το, θα μάθεις πολλά...

 

-

αριθμητικός υπολογισμός της 2βάθμιας εξίσωσης.pdf

  • Like 4
Δημοσ.

Επειδή είναι πασιφανές ότι η άσκηση του φίλου έχει να κάνει με num anal* κι όχι επειδή ο Σμιρνόφ ήθελε να πουλήσει μούρη. :-D

 

* Αν τύχει και περνά κανάς μοδεράτορας, έτσι λέμε την αριθμητική ανάλυση στην πιάτσα, δεν έχει να κάνει με το άλλο. 

  • Like 2
Δημοσ.

Επί προσωπικού, καμιά ανάγκη δεν έχω να "πουλήσω μούρη", εξάλλου δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο ανώνυμα.

Καμιά επιβεβαίωση δεν χρειάζομαι - ειδικά από κατώτερούς μου γραμματικά.

Έχω απαντήσει πολλές φορές ανάλογα με τον χρόνο και την όρεξή μου σε διάφορα θέματα των ενδιαφερόντων μου,

τα οποία λόγω της δυσκολίας τους προσφέρονται πολύ περισσότερο για προσωπική επίδειξη αν ήθελα, π.χ.

http://www.insomnia.gr/topic/408891-%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%B7-splay-tree/

 

Αντί να χαίρεστε και να επαινείτε όποιον μπαίνει στον κόπο να γράψει κάτι παραπάνω,

να μοιραστεί τις γνώσεις του με τους άλλους και να ανεβάσει έτσι τη στάθη του forum,

δείχνετε τον κομπλεξισμό σας.

Μην μην είσαι ανυπόμονος φίλε, σε καμιά δεκαριά χρόνια μπορεί να έχεις μάθει ότι κι εγώ.

Μέχρι τότε υπομονή και στρώσου να διαβάσεις...

 

-

  • Like 6
Δημοσ.

να χαίρεστε και να επαινείτε όποιον μπαίνει στον κόπο να γράψει κάτι παραπάνω,

να μοιραστεί τις γνώσεις του με τους άλλους και να ανεβάσει έτσι τη στάθη του forum,

 

Από αυτό το πόστ και μόνο η "στάθη" :-D  του φόρουμ ανέβηκε 5 εκατοστά.

 

σε καμιά δεκαριά χρόνια μπορεί να έχεις μάθει ότι κι εγώ.

 

Εσύ κι ο Briggs ένα πράγμα.  :-D

 

Μέχρι τότε υπομονή και στρώσου να διαβάσεις...

 

Το Νομπέλ το πήρες ή ακόμα;  :-D

Δημοσ.

Καλά κρασιά. Με το να γράψεις αυτά "παπάροβιτς"...τι κατάλαβες;

Ο άνθρωπος είχε την καλοσύνη να ασχοληθεί και να δώσει και κάτι για διάβασμα. Δηλαδή αν δίνει κάποιος κάτι πουλάει μούρη; Ενώ αν δεν δίνει τίποτα και κοροϊδεύει όσους δίνουν τότε τι πουλάει....το άλλο από την άλλη μεριά; Πως ....λέμε πουλάει πάτο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...