Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλημέρα. έχω ένα σοβαρό θέμα με την forthnet.
ας τα πάρουμε από την αρχή. ήμουνα πελάτης φόρθνετ 5 χρόνια. είχα κάνει τελευταία ανανέωση συμβολαίου τον δεκέμβρη αλλά στο καπάκι έλαβα μια προσφορά του ΟΤΕ αρκετά δελεαστική και εν συνεχεία ενημέρωσα μέσω τηλεφώνου τους υπαλλήλους της φορθνετ να μην προχωρήσουν τις διαδικασίες για το νέο συμβόλαιο γιατί δεν ήθελα να συνεχίσω. με διαβεβαίωσαν ότι δεν θα προχωρήσουν.

 

παρ ολ αυτα όμως συνεχίζονταν μου έρχονταν μηνύματα της φορθνετ ότι προχωράνε οι εργασίες ενεργοποίησης.

 

ξαναενημέρωσα ακόμα 2 φορές τηλεφωνικός ότι δν θέλω να συνεχίσω τις διαδικασίες και ότι έχω ξεκινήσει τις διαδικασίες στον ΟΤΕ και με ενημέρωσαν ότι θα τις διακόψουν.

 

ενώ είμαι στην αναμονή για να ενεργοποιηθεί η γραμμή μου από τον ΟΤΕ μου ερχεται μήνυμα στο κινητό ότι ενεργοποίηθηκε η γραμμή από την φορθνετ! είχα για λίγες μέρες φορθνετ και στο καπάκι άλλαξε στ ΟΤΕ.

 

για αυτές τις λίγες μέρες μου ζητάνε 70 ευρώ τα οποία αρνήθηκα να πληρώσω διότι την ευθύνη την έχουν ΚΑΙ αυτοί που δεν προχώρησαν τις διαδικασίες διακοπής.

 

αφού με ενοχλούσαν με τις εισπρακτικές συχνά πυκνά ήρθε η ώρα για το δικηγορικό γραφείο. με κάλεσε μια δικηγόρος η οποία με ενημέρωσε να πληρώσω το ποσόν αλλιώς δευτέρα θα μου έρθει εξώδικο και επίσης το ποσό θα έχρι προσαυξήσεις. επίσης μου είπε να ενημερώσω την εταιρία για την αντιθετη αποψη μου αλλα το έχω κανει πολλάκις και ποτέ δεν είδα καμία εξέλιξη.

 

μπορώ να αποφύγω αυτά τα 70ευρώ; ισχύουν αυτά που λέει η δικηγόρος;

 

για την ιστορία μετά από κάτι μήνες αφού είχα αυτή την ανακατοσούρα με τις διακοπες-ενεργοποιήσεις ένας υπάλληλος της φόρθνετ με είχε ενημερώσει ότι οι διαδικασίες ενεργοποίησης δεν διεκόπηκαν γιατί είχα εκκρεμότητα έναν τελευταίο λογαριασμό. παρόλο που άλλοι υπάλληλοι με ενημέρωναν ότι θα διεκοπούν οι διαδικασίες χωρίς πρόβλημα.

Δημοσ.

Kαλα ξεμπερδεματα

 

Τωρα απο τα ηχογραφημένα δεν νομιζω να βγάλεις ακρη γιατι η υπόθεση ειναι σε δικηγόρο, οποτε πιθανον ειναι να μην μπορείς να εχεις πρόσβαση αν δεν βάλεις και εσυ δικηγόρο

 

Αν ειχες παει ας πουμε στο κατάστημα θα σου ελεγαν οτι δεν μπορείς να κλεισεις το συμβόλαιο αν δεν εξοφλήσεις την παλαια οφειλή σου και λογικό ειναι, περιμένεις τώρα απο το καθε κοριτσάκι να σου πει τι θα κάνεις, που η καθε μια από αυτες και αυτούς εκει στα helpdesk ειναι μυθομανείς και λενε οτι τους έρθει ή οτι θυμηθούν εκεινη την ωρα

 

....αφήστε αυτα τα ρημάδια τα τηλέφωνα σε νεα συμβόλαια ή σε αλλαγές, πάτε σε ενα κατάστημα να σας δώσουν τα χαρτια να τα διαβάζετε και να υπογράψετε

 

 

.

Δημοσ.

το αστείο της υπόθεσης είναι οτι στα 5 χρόνια που ημουν πελάτης τους κάποτε είχε γίνει ανανέωση συμβολαίου χωρίς να το ξέρω.

 

για να καταλάβετε με κάλεσε ένας νεαρός υπάλληλος της φορθνετ και μου είπε ότι θα με ανταμείψουν με χαμηλότερο πάγιο και χρόνο ομολίας επειδή ήμουνα μακροχρόνιος πελάτης τους, χωρίς όμως να με ενημερώσει οτι επεκτείνεται το συμβολαιό μου κατα ένα χρόνο. μετά από καιρό που το κατάλαβα κάλεσα πάλι τα τσακάλια τηλέφωνο και εξεφρασα το παράπονο και μου αναφέρει ότι με κάθε προσφορα είναι αυτονόητο ότι επεκτείνετε το συμβόλαιο! επισης οταν ζήτησα το ηχογραφημένο αρνήθηκαν να μου το δώσουν.

Δημοσ.

Όπως λέει και ο Νίκος, καλά ξεμπερδέματα.

 

Στους όρους του συμβολαίου σου (και όλων των εταιρειών) αλλά και στον κανονισμό της ΕΕΤΤ, αναφέρεται ότι η διακοπή ή υπαναχώρηση σε αίτημα νέας ή ανανέωσης της σύμβασης εξ αποστάσεως, απαραίτητα γίνεται εγγράφως και με επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας του κατόχου. Είτε έπρεπε να κάνεις το αίτημα ακύρωσης σε κατάστημα Forthnet, είτε να το έστελνες με φαξ και φωτοτυπία της ταυτότητας.

 

Να σου αρνηθούν την ηχογραφημένη συνομιλία είναι παράνομο, αλλά αυτή για να βρεθεί πρέπει να γνωρίζεις με ποιον μίλησες (στο αναφέρει πάντα) καθώς και την ακριβή ημερομηνία και ώρα της συνομιλίας. Δυστυχώς είναι έτσι ο κανονισμός ηχογραφήσεων, που δεν μπορεί να βρεθεί μετά από καιρό μια συνομιλία αν δεν γνωρίζουμε (εμείς ή/και η εταιρεία) τον ακριβή χρόνο και υπάλληλο.

Αν καταφέρεις και βρεθεί, τότε ίσως έχεις ισχυρό πάτημα.

Δημοσ.

Έμπλεξες με την Forthnet, τις χειρότερες εμπειρίες έχω. Από τότε που την άλλαξα και πήγα στην Wind ηρέμησα

Δημοσ.

καλημέρα. έχω ένα σοβαρό θέμα με την forthnet.

ας τα πάρουμε από την αρχή. ήμουνα πελάτης φόρθνετ 5 χρόνια. είχα κάνει τελευταία ανανέωση συμβολαίου τον δεκέμβρη αλλά στο καπάκι έλαβα μια προσφορά του ΟΤΕ αρκετά δελεαστική και εν συνεχεία ενημέρωσα μέσω τηλεφώνου τους υπαλλήλους της φορθνετ να μην προχωρήσουν τις διαδικασίες για το νέο συμβόλαιο γιατί δεν ήθελα να συνεχίσω. με διαβεβαίωσαν ότι δεν θα προχωρήσουν.

 

παρ ολ αυτα όμως συνεχίζονταν μου έρχονταν μηνύματα της φορθνετ ότι προχωράνε οι εργασίες ενεργοποίησης.

 

ξαναενημέρωσα ακόμα 2 φορές τηλεφωνικός ότι δν θέλω να συνεχίσω τις διαδικασίες και ότι έχω ξεκινήσει τις διαδικασίες στον ΟΤΕ και με ενημέρωσαν ότι θα τις διακόψουν.

 

 

verba volant scripta manent a.k.a "τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν"

  • Like 1
Δημοσ.

Η μια εταιρεία δεν ενημερώνει την άλλη σε περίπτωση αλλαγής;Εσύ,γιατί να παρέμβεις;Επίσης,είπες πως ενημέρωσες.Όσο για το υπόλοιπο,πάνε να στην κάνουν μάλλον.

Δημοσ.

Έμπλεξες με την Forthnet, τις χειρότερες εμπειρίες έχω. Από τότε που την άλλαξα και πήγα στην Wind ηρέμησα

χαχαχα

καλο

 

με πηρε μια μερα η φορδνετ να μου πει οτι τους χρωσταω 600 ευρω απο απληρωτους λογαριασμους ιντερνετ, ενω μια ζωη ειχα προπληρωμενα πακετα.

τους εβρισα και δε με ξαναενοχλησαν

 

και η wind εκανε στον πατερα μου ακριβως αυτη την ιδια ιστορια με τον φιλο εδω.

Δημοσ.

Έμπλεξες με την Forthnet, τις χειρότερες εμπειρίες έχω. Από τότε που την άλλαξα και πήγα στην Wind ηρέμησα

Πάρα πολύ καλό! Γελάσαμε....

Από τη μια χειρότερη εταιρία στην άλλη...

Τους είχα κάνει ένα χουνέρι πριν δυο χρόνια στη wind που ακόμα το θυμόνται...Καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή για ψεύτικη προσφορά και παράνομες χρεώσεις....Όταν με έπαιρναν τηλέφωνο τους έλεγα οτι η κλήση τους καταγράφετε (αφού πρώτα με είχαν ενημερώσει αυτοί οτι με καταγράφουν) , κεκεδίζανε όταν μιλάγανε :lol:

Δημοσ.

 

 

αφού με ενοχλούσαν με τις εισπρακτικές συχνά πυκνά ήρθε η ώρα για το δικηγορικό γραφείο. με κάλεσε μια δικηγόρος η οποία με ενημέρωσε να πληρώσω το ποσόν αλλιώς δευτέρα θα μου έρθει εξώδικο και επίσης το ποσό θα έχρι προσαυξήσεις. επίσης μου είπε να ενημερώσω την εταιρία για την αντιθετη αποψη μου αλλα το έχω κανει πολλάκις και ποτέ δεν είδα καμία εξέλιξη.

 

 

Το εξώδικο και η νομική διέξοδος που επικαλούνται είναι οι τελευταίες απειλές, ή καλύτερα το τελευταίο ψάρεμα και ότι πιάσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Η μια εταιρεία δεν ενημερώνει την άλλη σε περίπτωση αλλαγής;Εσύ,γιατί να παρέμβεις;Επίσης,είπες πως ενημέρωσες.Όσο για το υπόλοιπο,πάνε να στην κάνουν μάλλον.

 

ακριβώς αυτό μου είχε πει και ο ΟΤΕ όταν κάναμε την αίτηση για νέα σύνδεση. Να μην ανησυχώ για την φόρθνετ και ότι οι διαδικασίες θα προχωρήσουν κανονικά χωρίς να χρεωθώ κάτι αφού έχω 10 μέρες δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

Προ λίγου ξαναμίλησα με εξυπηρέτηση φορθνετ να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες (επιτέλους με εξυπηρέτησε μια κοπέλα που ήξερε την δουλειά της) και με ενημέρωσε ότι η χρέωση αφορά την ακύρωση συμβολαίου αφού έχω το ελεύθερο εντός 3 ημερών μόνο και δεν έχει σχέση με την υπαναχώρηση γραμμής. 

Δημοσ.

Καλά στα λέει η κοπέλα της Forthnet. Άλλο πράγμα η ακύρωση φορητότητας ή ανανέωση μιας σύνδεσης και άλλο πράγμα η υπαναχώρηση σε μία ενεργοποιημένη σύμβαση.

Στην πρώτη περίπτωση έχεις 3 μέρες προθεσμία από την στιγμή που ξεκίνησε η διαδικασία (ή νομίζω μία μέρα πριν την ολοκλήρωσή της). Στην δεύτερη περίπτωση έχεις 14 μέρες από την έναρξη της υπηρεσίας.

Σε κάθε περίπτωση τα σχετικά αιτήματα ισχύουν για εξ αποστάσεως συμβόλαια και μόνο εγγράφως πρέπει να υποβληθούν.

 

Από την στιγμή που δεν έκανες κανονικά την διαδικασία ακύρωσης, πρέπει να αποδείξεις ότι υπήρχε τηλεφωνικό σχετικό αίτημα, άρα πρέπει να βρεις την ηχογραφημένη συνομιλία (αν υπήρξε τέτοια).

  • Like 1
Δημοσ.

"Έμπλεξες με την Forthnet, τις χειρότερες εμπειρίες έχω. Από τότε που την άλλαξα και πήγα στην Wind ηρέμησα"

 

Αυτο μονο σαν ανέκδοτο μπορώ να το παρω

  • Like 2
Δημοσ.

Μουφα ειναι και το δικηγορικο γραφειο και το εξωδικο.Ζητα να συναντηθείτε κατα πρόσωπο .Το πιθανοτερο ειναι να προκειτε για εισπρακτικη.

  • Moderators
Δημοσ.

Καμία εταιρία δεν πρόκειται να κάνει μυνηση για 70 ευρώ όταν μόνο τα παράβολα είναι καμιά 200αρα +ότι ζητάνε οι νομικόι τους σύμβουλοι, αν δεν το πληρώσεις δεν θα έχεις θέμα αν βέβαια στο μέλλον αποφασίσεις να πας forthnet ξανά εκεί θα πρέπει να τα πληρώσεις

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...