Ilzals Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 γεια σας πρόσφατα είχα ένα σοβαρό θέμα με iphone 6 64gb .Tο τηλέφωνο ξαφνικά δεν άνοιγε,,απλα έδειχνε μαύρη οθόνη με το μηλαράκι.Οτι και αν έκανα επαναφορά μέσω itunes κτλ ,με κανένα αποτέλεσμα.Το τηλέφωνο είναι στο δεύτερο έτος εγγύησης από πολύ γνωστη αλυσίδα ηλετρικων ειδών.Οταν πήγα το τηλέφωνο με έστειλαν στο επίσημο service της apple από εκεί μου είπαν ότι το δεύτερο έτος εγγύηση είναι θέμα του καταστήματος.Επισης είδαν ότι το τηλέφωνο δεν είναι της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας αλλα δικια τους εισαγωγή.Το τηλέφωνο από την apple μου είπαν ότι έχει θέμα με hardware.Τελικα το παρέδωσα στο κατάστημα που το πηρα και μου είπαν ότι μπορεί να πάρει και 2 μήνες μέχρι να πάρουν απάντηση από την apple.Τι να κάνω?τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις?και αν η apple δεν το βάλει μεσα στην εγγυση,μπορω να έχω αξιώσεις από το κατάστημα πώλησηςπάντως μέχρι στιγμής ακαταλαβα ότι προιοντα της apple έχουν σοβαρό θέμα με το δεύτερο έτος εγγυσης.
DjVassel Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 η εγγυηση σε καλυπτει κανονικα για 2 χρονια, εφοσον δεν εχει γινει κατι που να το βγαζει εκτος εγγυησης, πχ αλλαγη οθονης, επαφες με νερα κτλ. Οταν λες επισημο service σε ποιο το πηγες; Η εγγυηση ειναι οντως απο το καταστημα στο 2ο ετος, αλλα πχ εγω για κινητο που ηταν στο 2ο χρονο, πηγα στο iStorm με την αποδειξη αγορας και αυτο http://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-greek.html (3η παραγραφος) και σε μια βδομαδα με καλεσα να να παρω το ανακατασκευασμενο ως αντικατασταση 2
Ilzals Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 η εγγυηση σε καλυπτει κανονικα για 2 χρονια, εφοσον δεν εχει γινει κατι που να το βγαζει εκτος εγγυησης, πχ αλλαγη οθονης, επαφες με νερα κτλ. Οταν λες επισημο service σε ποιο το πηγες; Η εγγυηση ειναι οντως απο το καταστημα στο 2ο ετος, αλλα πχ εγω για κινητο που ηταν στο 2ο χρονο, πηγα στο iStorm με την αποδειξη αγορας και αυτο http://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-greek.html (3η παραγραφος) και σε μια βδομάδα με κάλεσα να να παρω το ανακατασκευασμενο ως αντικαταστασαπο δεν το πηρα από istorm
basilis5 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Εφόσον το τηλέφωνο σου είναι ευρωπαϊκό (ακόμα κ παρά εισαγωγής) πήγαινε με την απόδειξη στην infoquest. Θα στο αλλάξουν λογικά με άλλο.
DjVassel Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 δεν το πηρα από istorm Δεν εχει σημασια, ειναι επισημοι μεταπωλητες Apple. Το ιδιο ειναι αν το πας εκει, η στην infoquest, η στο document
Ilzals Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Δεν εχει σημασια, ειναι επισημοι μεταπωλητες Apple. Το ιδιο ειναι αν το πας εκει, η στην infoquest, η στο document νομίζω ότι ελάχιστοι είναι επίσημοι μεταπωλητές.Επισησς σε όλα τα μαγαζια που μπήκα είδα ότι η εγγύηση είναι ένα έτος ,το δεύτερο είναι ευθηνή καταστήματος,ΟΧΙ του κατασκευαστή.Εγω πολύ πιστεύω ότι θα με πάρουν κάποια στιγμή τηλέφωνο και με αφορμή ότι είχε πάνω κάτι μικρές γρατζουνιές από τις θήκες ,θα πατήσουν σε αυτό και δεν θα με καλύψουν.Ακομα και σε περίπτωση που με καλύψουν θα το πουλήσω και θα πάω σε samsung.Εκει τουλάχιστον υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία και το μονο που τους ενδιαφέρει είναι να είναι ευρωπαικο το τηλέφωνο.Μετα από έξι χρονια πελάτης της apple,απογοητευτικα.800 Ε τηλέφωνο για 1 χρόνο και κάτι είναι σαν να τα πέταξα τα λεφτά στο δρόμο.Πριν είχα ένα 4αρι και εγώ και η γυναικα μου 4 χρονια κανένα πρόβλημα .Εκανα το μέγα λάθος και τα πούλησα και τα δυο για τα 6αρια και κλαίω τα λεφτά μου και είμαι και με το άγχος μη βγάλει τίποτα τησ γιναικας μου,που το πηρε από την ηλεκρονικη που έχει κλείσει.
mobile_32 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Θεωρητικά η εγγύηση είναι 2 χρόνια στην Ε.Ε., Κανονικά πήγαινε με την απόδειξη στην infoquest να δεις τι θα σου πουν. Επίσης είδα ότι και τα istorm είναι πλέον επίσημα εξουσιοδοτημένα κέντρα για αλλαγή οθόνης http://www.istorm.gr/support (χωρίς να χάνεται η εγγύηση του κινητού) δεν κάνεις και μια προσπάθεια και σε αυτούς.... Επίσης αναφέρει και αυτό (το οποίο δεν ξέρω αν είναι για την περίπτωση σου, με την έννοια μη σου πουν οτι δεν καλύπτεται απο την εγγύηση αλλά στο επισκευάζουμε εμείς, όπως θα το επισκεύαζε και οποιοδήποτε άλλο κατάστημα κτλ): "Εάν το αγαπημένο σου προϊόν της Apple χρειάζεται Service, έλα στην iStorm για άμεση εξυπηρέτηση. H iStorm αποτελεί ένα κεντρικό σημείο εξυπηρέτησης για το service όλων των προϊόντων της Apple. Εάν λοιπόν έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα, είτε το προϊόν που έχεις βρίσκεται σε εγγύηση, είτε όχι, από οπουδήποτε και αν το έχεις αγοράσει, μπορείς να το φέρεις στην iStorm. Εμείς θα φροντίσουμε, αξιοποιώντας τους πιστοποιημένους, από την Apple, τεχνικούς μας να διαγνώσουμε και να επιλύσουμε το πρόβλημα αξιόπιστα, οικονομικά και στον ταχύτερο δυνατό χρόνο." (Από το παραπάνω link αν κάνεις clikc στο επισκευές θα δεις που το λέει). Με προβληματίζει όμως ότι σου βγήκε με κάποιο πρόβλημα, με την έννοια (ηλεκτρονικές συσκευές είναι, πολύ πιθανό να παρουσιάζουν κάποια βλάβη κάποια στιγμή και εξαρτάται και από τη χρήση και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες κάποιος το μεταχειρίζεται και το δουλεύει) αλλά και εγώ έχω ακόμα το 4s και δουλεύει μια χαρά, πήρα από γνωστή αλυσίδα - που πριν λίγες ημέρες τα είχε 100€ κάτω - το se το οποίο είχε πρόβλημα. Ευτυχώς που το κατάστημα είχε πολιτική D.O.A. 3 ημερών και το επέστρεψα και στάθηκα τυχερός που δεν θα ξανά έφερναν σε σύντομο χρονικό διάστημα και μου επέστρεφαν τα χρήματα πίσω. Θέλω να καταλήξω ότι όταν δαπανάς ένα σεβαστό ποσό (ιδίως για τις ημέρες που διανύουμε, περιμένεις και μια αξιοπιστία ανάλογου επιπέδου) άλλωστε ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και οι τιμές διαφοροποιούνται πολύ.............
polteris Δημοσ. 30 Μαΐου 2016 Δημοσ. 30 Μαΐου 2016 Αν δεν έχεις απόδειξη ο 2ος χρόνος δεν ισχύει ;; Δυστυχώς οχι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα