Super Moderators billdanos Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Super Moderators Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Το είχα δοκιμάσει πριν κάνα χρόνο δεν με βολεψε προτιμώ το Taxiplon Το plon για μένα έχει ακόμη τη λογική των ...μαντράδων στα ταξί (μιας και απο εκεί προέρχεται) με ο,τι κι αν σημαίνει αυτό... Και αυτό έχει αντίκτυπο και στο "στυλ" των οδηγών του. Το beat το χρησιμοποιώ συνεχώς από την πρώτη μέρα που βγήκε έχοντας ξεπεράσει τις 1000 διαδρομές με σχεδόν μηδενικά "περίεργα περιστατικά". Φυσικά αυτό είναι καθαρά μια προσωπική άποψη και τίποτα άλλο. 1
ziaba Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Αναρωτιέμαι, αν κάνω κλήση από το αεροδρόμιο θα έρθει κάποιος που έτυχε να είναι στο ΙΚΕΑ π.χ. και θα με πάρει παρακάμπτοντας όλη την ουρά των οδηγών που περιμένουν εκεί ώρες για μια κούρσα; Θα σου βγάλει τους κοντινούς οδηγούς πρώτα που λογικά θα υπάρχουν σίγουρα σ αυτήν την ουρά. Δεν είμαι από Αθηνα αλλά όταν έρχομαι την χρησιμοποιώ πάντα για να βρω ταξί γιατί συνήθως εχω σκύλο μαζι μου και μπορείς να δεις αν το ταξί που θα καλέσεις δέχεται κατοικίδια
butters Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Γενικά το beat είναι πιο μπροστά από το plon και κάνουν και ένα βήμα παραπέρα με αγορές εξωτερικού. Μπορεί κάποιες αγορές να φαίνονται "λίγες", εν τούτοις μπορεί να μην είναι κορεσμένες. Και το Taxibeat Events πολύ ωραία ιδέα.
tsipouro Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Στη Θεσσαλονίκη το χρησιμοποιούσα, αλλά σαν να μειώθηκε ο αριθμός των οδηγών που το έχουν...
oneofthem Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 υπάρχει στην Αθήνα ακόμα κόσμος που να χρησιμοποιεί ταξί τόσο τακτικά; για κάποιον σαν και μένα μοιάζει εντελώς ξεπερασμένο μέσο λόγω κόστους και επέκτασης των συγκοινωνιών και μόνο για έκτακτες περιπτώσεις πραγματικά τελευταία είχα την εντύπωση ότι για αθήνα τουλάχιστον ο κλάδος αυτός είχε χάσει το αντικείμενό του και πήγαινε για φούντο 1
basilis_k6 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 υπάρχει στην Αθήνα ακόμα κόσμος που να χρησιμοποιεί ταξί τόσο τακτικά; για κάποιον σαν και μένα μοιάζει εντελώς ξεπερασμένο μέσο λόγω κόστους και επέκτασης των συγκοινωνιών και μόνο για έκτακτες περιπτώσεις πραγματικά τελευταία είχα την εντύπωση ότι για αθήνα τουλάχιστον ο κλάδος αυτός είχε χάσει το αντικείμενό του και πήγαινε για φούντο λεφτα υπαρχουν. ακομα βλεπω κοπελες να βαριουνται να περπατησουν απο το σχολειο στο σπιτι οπως και τοτε που πηγαινα εγω.
haHa Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Πολύ ωραία ιδέα και υλοποίηση, αλλά δυστυχώς για το φίλο Νίκο, δεν έχει τα οικονομικά αποτελέσματα που περίμενε. Γενικά από οικονομική άποψη δεν πάει τόσο καλά... Πάντως μπράβο του! Πονεμενος/left out detected! 1
ToxicGarbage Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 το 12% που παιρνει η εταιρεια σε καθε διαδρομη ειναι υψηλο ποσοστο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα