Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε πρώτη φάση πήρες τηλέφωνο να δεις τι έγινε πχ σε εμενα Wind είχε έρθει 80 λεπτά πιο πάνω και είχε ενεργοποιηθεί ένα πακέτο για πιο πολύ όμιλία που είχα ζητήσει και το είχα ξεχάσει τελείως.

Στον προηγούμενο λογαριασμό είχες πληρώσει μήπως 1 ευρώ πιο κάτω.Ένα τηλ θα σου λύση ότι απόρία έχεις αν και πίσω τα ψήλά γράμματα που έχω διαβάσει από περιέργια λέει ότι μπορεί να προβεί σε αλλάγες η εταιρία αφού στείλει ιδοποιήση πολλές φορές έχω πετάξει όλη τη χαρτούρ μην σου πω και όλο το λογαριασμό αφού ξέρω το πόσο ψάχτο λιγο 

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Σε τι πράγμα να έχω αντίλογο ρε φίλε; Ήρθα εδώ να ακούσω γνώμες όχι να διαφωνήσω μαζί σου.

Επίσης δεν υπάρχει "ηθικό εκ μέρους κάποιου". Ή είναι και είναι καθολικό για μια δεδομένη κοινωνία ή δεν είναι. Η ηθική αλλάζει από κοινωνία σε κοινωνία όχι από μέλος της κοινωνίας σε μέλος αλλά βαριέμαι να το συνεχίσω.

Να' σαι καλά όπως και να έχει.

Δημοσ.

Και όχι δεν ζητάνε έγκριση φαντάσου να ζητούσαν από 5.000 συνδρομητές να πάνε στα καταστήμτα να υπογράψουν πάει.Στέλνουν ενημέρωση με το λογαριασμό και σου λένε αν έχεις θέμα πάρε τηλέφωνο αν δεν πάρεις απλά γίνετε η αλλαγή αφού έχεις υπογράψει συμβόλαιο μαζί τους

Δημοσ.

Φίλε μου soteras, περιμένω κλήση τους μέσα στην ώρα. Θα λυθούν όλες οι απορίες και θα ενημερώσω και εδώ.

Δημοσ.

Άσχετο αλλά γιατί δεν ζητάςο λογαριασμός να έρχετε σπίτι σου και να επικοινωνεί η hol με εσένα μόνο για θέματα της γραμμής έτσι δεν θα έχεις κανένα θέμα στο μέλλον

Δημοσ.

Αδερφέ, "5000 άτομα" υπέγραψαν και για να ξεκινήσει το συμβόλαιο. Γιατί είναι τόσο δύσκολο να υπογράψουν και για να αλλάξει;

Δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί να χρειάζεται..

Δημοσ.

Γιατί απλά οι εταιρίες επιλέγουν να σου στείλουν γράμμα είναι υποχρεωση σου να διαβαζεις τα παντα που λέει μέσα αύτο το ριμαδι ο φακελος.

Δημοσ.

Μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο στην εταιρία που είσαι και να τους τα χώσεις άνετα όσο θες μην βγαίνουμε oof topic δεν ειμαστε εδώ να πούμε για τέτοια.Προφανώς αν δεν τον πάρει η εταιρία πίσω δεν μπορούμε να κρίνουμε καθόλου τίποτα μπορεί να είχε πάρει το 11888 που χρέωνετε σαν 5ψηφιο απλά


Η οποία αλλαγή όμως που ίσως γράφει μέσα στο φάκελο είναι άδικη.

Με ότι αλλαγή γράφη στο φάκελο που είναι άδικη σου το λέει από κάτω με μεγάλα γράμματα εντός 2 μηνών έχεις δικαιώμα να κάνεις ότι θες αν δεν αντιδράσεις προβλημά σου μετά.

Δημοσ.

Δύο (2) μήνες πριν από την αύξηση, είχαμε την ειδοποίηση.

Ένα (1) μήνα είχαμε περιθώριο αντίδρασης, διαφορετικά συμφωνούμε.

Δημοσ.

Συγνώμη προς όλους, αλλά δεν ξέρω πως να τα βάλω σε spoiler και βγήκε μακρύ.

 

Επειδή πολλές φορές γίνεται αυτό, ρωτώ γενικά. Σε ποιες υπηρεσίες έχουμε δυνατότητα να αρνηθούμε αύξηση των τιμολογίων;

Τουλάχιστον στις τηλεπικοινωνιακές μας δίνεται εκ του νόμου επιλογή. Όμως όπως έχουμε δικαιώματα, αντίστοιχα υπάρχουν και οι υποχρεώσεις μας, αρκεί να διαβάζουμε τι υπογράφουμε.

 

Όροι Σύμβασης, των παρόχων.

 

Cosmote, για το DSL:

6.9 Ο ΟΤΕ ενημερώνει τουλάχιστον μέσω του λογαριασμού και της ιστοσελίδας του (cosmote.gr/fixed) σχετικά με μονομερή τροποποίηση των όρων της παρούσας Σύμβασης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

 

Και για την τηλεφωνική γραμμή:

6.1.4 Να ενημερώνει τουλάχιστον μέσω του λογαριασμού και της ιστοσελίδας της εταιρίας  (cosmote.gr/fixed) τον Συνδρομητή, σχετικά με τις μονομερείς τροποποιήσεις των όρων της παρούσας Σύμβασης, τουλάχιστον ένα (1) μήνα πριν από την έναρξη ισχύος τους. Ο Συνδρομητής έχει το δικαίωμα καταγγελίας της Σύμβασης αζημίως εντός ενός (1) μηνός από την κοινοποίηση της τροποποίησης,  σύμφωνα με την παρ. 13.4 των παρόντων Γενικών Όρων.

 

Vodafone:

7.1. Ο ισχύων σήμερα τιμοκατάλογος γνωστοποιείται στον Πελάτη στα σημεία πώλησης των Yπηρεσιών καθώς και μέσω της ιστοσελίδας της Εταιρείας (www.vodafone.gr/home). Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής του ισχύοντος κάθε φορά τιμοκαταλόγου και των τελών συντήρησης, εφόσον αυτό επιβάλλεται, ενδεικτικά, από τις οικονομικές συνθήκες της αγοράς των τηλεπικοινωνιών, το κόστος παροχής των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών από την Εταιρεία στον Πελάτη, τον πληθωρισμό και τους κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού. Τυχόν αύξηση των τιμολογίων των παρεχόμενων Υπηρεσιών και των τελών συντήρησης της Εταιρείας τίθεται σε ισχύ μετά από ένα (1) μήνα από την ανακοίνωσή τους ή νωρίτερα σύμφωνα με το νόμο. Η ανακοίνωση πραγματοποιείται μέσω της προαναφερόμενης ιστοσελίδας της Εταιρείας, με αναφορά στο λογαριασμό που λαμβάνει ο Πελάτης ή/και με τον εκάστοτε προβλεπόμενο κατά νόμο τρόπο, ο δε Πελάτης έχει το δικαίωμα να καταγγείλει εγγράφως την παρούσα αζημίως για αμφότερα τα συμβαλλόμενα μέρη εντός χρονικού διαστήματος ενός (1) μηνός από τη σχετική ανακοίνωση. Κατ’ εξαίρεση στις ακόλουθες περιπτώσεις: (α) μείωσης τιμολογίων και (β) τιμολογίων που αφορούν διεθνείς κλήσεις, κλήσεις πολυμεσικής πληροφόρησης, κλήσεις σε σύντομους κωδικούς και σε μη γεωγραφικούς αριθμούς, η ενημέρωση γίνεται μέσω της ιστοσελίδας www.vodafone.gr/home

 

Forthnet

6.8. Ο ισχύων σήμερα τιμοκατάλογος γνωστοποιείται στον Συνδρομητή στα σημεία πώλησης του  Εξοπλισμού και των υπηρεσιών της Forthnet (www.forthnet.gr). Η Forthnet διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής του ισχύοντος κάθε φορά τιμοκαταλόγου και των τελών συντήρησης ιδίως εφόσον αυτό επιβάλλεται, ενδεικτικά, από τις οικονομικές συνθήκες της αγοράς των τηλεπικοινωνιών, το κόστος παροχής των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών από τη Forthnet στο Συνδρομητή, τον πληθωρισμό και τους κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού.
Με την επιφύλαξη των περιπτώσεων: (α) μείωσης τιμολογίων, (β) τιμολογίων που αφορούν διεθνείς κλήσεις, (γ) τιμολογίων που αφορούν σε κλήσεις πολυμεσικής πληροφόρησης, κλήσεις σε σύντομους κωδικούς και κλήσεις σε μη γεωγραφικούς αριθμούς (εξαιρουμένων των κλήσεων προς αριθμούς κινητής τηλεφωνίας), τυχόν αύξηση των τιμών του τιμοκαταλόγου και των τελών συντήρησης της Forthnet  τίθεται σε ισχύ ένα (1) μήνα μετά την ενημέρωση των συνδρομητών σύμφωνα με το νόμο, ο δε  Συνδρομητής έχει το δικαίωμα να καταγγείλει εγγράφως την παρούσα αζημίως εντός χρονικού διαστήματος ενός μήνα από τη σχετική ενημέρωση. Η ενημέρωση πραγματοποιείται σωρευτικά μέσω: (i) της ιστοσελίδας της στη Forthnet και (ii) με αναφορά σε εμφανές σημείο του έντυπου λογαριασμού ή σε σχετικό έντυπο που συνοδεύει το έντυπο του λογαριασμού ή, στην περίπτωση που δεν αποστέλλεται έντυπος λογαριασμός, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθώς και διά του τρόπου με τον οποίο γίνεται η ειδοποίηση για την έκδοση του λογαριασμού ηλεκτρονικά.
Στις περιπτώσεις μείωσης τιμολογίων, τιμολογίων που αφορούν σε διεθνείς κλήσεις, καθώς και  τιμολογίων που αφορούν σε κλήσεις πολυμεσικής πληροφόρησης, κλήσεις σε σύντομους κωδικούς και κλήσεις σε μη γεωγραφικούς αριθμούς (εξαιρουμένων των κλήσεων προς αριθμούς κινητής τηλεφωνίας), η ενημέρωση του Συνδρομητή για τροποποίηση τιμολογίων γίνεται μέσω ειδικού σημείου στην  ιστοσελίδα της Forthnet.

 

Wind

6.4. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωµα αναπροσαρµογής του ισχύοντος κάθε φορά τιµοκαταλόγου και των τελών συντήρησης, εφόσον αυτό επιβάλλεται, ενδεικτικά, από τις οικονοµικές συνθήκες της αγοράς των τηλεπικοινωνιών, το κόστος παροχής των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών από την Εταιρεία στον Πελάτη, τον πληθωρισµό και τους κανόνες του υγιούς ανταγωνισµού. Τυχόν αύξηση των τιµών του τιµοκαταλόγου και των τελών συντήρησης της Εταιρείας τίθεται σε ισχύ µετά από ένα (1) µήνα ή νωρίτερα σύµφωνα µε το νόµο και δηµοσιεύεται είτε στον τύπο είτε στην ιστοσελίδα της Εταιρείας, ο δε Πελάτης έχει το δικαίωµα να καταγγείλει εγγράφως την παρούσα αζηµίως εντός χρονικού διαστήµατος τριάντα (30) ηµερών από της σχετικής κοινοποιήσεως.

 

Cyta

14.4. Η Εταιρεία δικαιούται σύμφωνα με τη νομοθεσία να τροποποιεί μονομερώς τους όρους της παρούσας, ενημερώνοντας τον Πελάτη σωρευτικά μέσω: i) της ιστοσελίδας και ii) με αναφορά σε εμφανές σημείο του έντυπου λογαριασμού ή σε σχετικό έντυπο που συνοδεύει το έντυπο του λογαριασμού ή, στην περίπτωση που ο Πελάτης δεν έχει επιλέξει να του αποστέλλεται έντυπος λογαριασμός, τότε η  ενημέρωση γίνεται διά του τρόπου με τον οποίο γίνεται η ειδοποίηση για την έκδοση του λογαριασμού ηλεκτρονικά. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης αζημίως για αμφότερα τα συμβαλλόμενα μέρη εντός ενός (1) μηνός από τη σχετική κοινοποίηση. Η Εταιρεία ενημερώνει, ως ανωτέρω αναφέρεται, τον Πελάτη σχετικά με τις τροποποιήσεις και το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, τουλάχιστον ένα (1) μήνα πριν την έναρξη ισχύος τους.

 

Απαντήσεις της ΕΕΤΤ στο ενημερωτικό έντυπο.

 

8. Έχει δικαίωμα η εταιρία να τροποποιήσει μονομερώς τους συμβατικούς όρους, παρόλο που δεν έχει λήξει η σύμβασή μου; Ποια είναι τα δικαιώματά μου;
Η εταιρία διατηρεί αυτό το δικαίωμα, ωστόσο οφείλει να σας ενημερώσει τουλάχιστον 1 μήνα πριν ισχύσουν οι αλλαγές. Επίσης, πρέπει να σας ενημερώσει για το δικαίωμά σας να καταγγείλετε τη σύμβαση αζημίως λόγω αλλαγής των όρων της (βλ. και Ερ. 39).
Η ενημέρωση για τις αλλαγές πραγματοποιείται σωρευτικά:
• Από τον διαδικτυακό τόπο της εταιρίας.
• Σε εμφανές σημείο στον έντυπο ή ηλεκτρονικό λογαριασμό.
Μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση (ορισμένης ή αορίστου διάρκειας) αζημίως εντός 1 μηνός από την ενημέρωσή σας. Σημειώνεται ότι εξακολουθούν να ισχύουν οι υποχρεώσεις που ορίζει η σύμβασή σας σχετικά με τυχόν οφειλές για την επιδότηση συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού, αλλά δεν ισχύουν για επιδότηση παγίου.

 

39. Έχει δικαίωμα η εταιρία να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγιά της παρόλο που δεν έχει λήξει η σύμβασή μου; Ποια είναι τα δικαιώματά μου;
Η εταιρία έχει δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγια, συμπεριλαμβανομένου του βήματος χρέωσης των κλήσεων, ακόμα και πριν τη λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου (βλ. και Ερ. 8).
Ωστόσο, 1 μήνα πριν τεθεί σε ισχύ οποιαδήποτε τροποποίηση, η εταιρία οφείλει να σας ενημερώσει μέσω του διαδικτυακού τόπου της και του έντυπου ή/και ηλεκτρονικού λογαριασμού. Η ενημέρωση πρέπει να περιλαμβάνει την αναλυτική περιγραφή των νέων τιμολογίων, καθώς και το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης αζημίως εντός 1 μηνός από την ενημέρωσή σας, εκτός από τις ακόλουθες περιπτώσεις:
• Μείωση τιμολογίων.
• Προπληρωμένες κάρτες.
• Καρτοκινητή τηλεφωνία.
• Τιμολόγια που αφορούν διεθνείς κλήσεις, κλήσεις σε Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), σε σύντομους κωδικούς και σε μη γεωγραφικούς αριθμούς (εξαιρουμένων των κλήσεων προς αριθμούς κινητής τηλεφωνίας).
Σημειώνεται ότι σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης αζημίως εξακολουθεί να ισχύει η υποχρέωση εξόφλησης τυχόν οφειλών για την επιδότηση συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού, με εξαίρεση την επιδότηση παγίου.

 

Επίσης στης γενικές οδηγίες προς τους καταναλωτές.

 

Οι εταιρείες μπορούν να αναπροσαρμόζουν τις τιμές τους. Τα κριτήρια για το πότε επιτρέπεται μια τέτοια, μονομερής αύξηση πρέπει να περιγράφονται στη σύμβαση με τρόπο σαφή.

Η αύξηση:
α) Iσχύει, κατά περίπτωση, μετά την παρέλευση 30 ή 45 ημερών από τη δημόσια εξαγγελία της.
β) Δεν υπολογίζεται αναδρομικά.

Εάν κρίνουμε την αύξηση ασύμφορη, δικαιούμαστε να διακό„ουμε μονομερώς τη συνδρομή μας, ακόμα και πριν τη λήξη της ελάχιστης διάρκειας. Αν στη σύμβαση περιλαμβάνεται όρος που περιορίζει το δικαίωμά μας να διακόψουμε τη σύμβαση, μπορούμε να τον προσβάλουμε στο δικαστήριο.

 

Όλο το θεσμικό και κανονιστικό πλαίσιο, υπάρχει εδώ.

 

  • Like 2
Δημοσ.

καθε χρονο το κανει αυτο η hol προπερσυ που ηταν 22 ευρω το πακετο της το εκανε αυτοματα 23 φετος το εκανε 24 και παει λεγοντας...ισχυει οτι ερχετε απο πισω ενημερωση με μικρα γραμματακια παντα ωστε να μην δωσουν οι πιο πολλοι σημασια. απο κει και περα και γω δυστυχως δεν εδωσα σημασια με την εννοια οτι και να φυγεις χωρις προστιμο θα πληρωσεις μεταφορα σε αλλη εταιρια κανα 30 αρι αρα πιο πολυ χανεις ετσι. απο κει και περα οταν ληξει το συμβολαιο θα φυγω γιατι δεν μαρεσουν αυτα απο οποιαδειποτε εταιρια....γιατι και γω μπορει να θελω να κανω αναπροσαρμογη της τιμης οταν πληρωνω το καθε μηνα και απο τον επομενο θα δινω 5 ευρω κατω αν ειναι και αν δεν διαμαρτηρηθουν πανω στο μηνα σημαινει οτι ολα κομπλε! και η ειρωνια ειναι οτι σου διαφημζουν το ιδιο πακετο για νεους συνδρομητες με 21 ευρω....

Δημοσ.

Όλοι το κάνουν, μηδενός εξαιρουμένου. Μόνο ο ΟΤΕ το εφαρμόζει σχεδόν μία φορά τον χρόνο ενώ οι άλλοι 3-4 φορές.

 

Πάγια τακτική όλων είναι να έχουν καλύτερη τιμή στους νέους πελάτες, για αυτονόητους λόγους. Όταν λήγει η περίοδος δέσμευσης, τότε μας κάνουν μία προσφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό εκείνη την στιγμή, υπολογίζοντας και τα όποια έξοδα θα έχουμε κατά την φορητότητα, αφού φυσικά γνωρίζουν τι παίζει στην αγορά.

 

Βέβαια, πολλοί πελάτες, με το πρόσχημα της φορητότητας καταφέρνουν και λαμβάνουν μεγάλα ποσοστά έκπτωσης, με πάγιο ακόμη χαμηλότερο από αυτό που είχαν ή/και με περισσότερες υπηρεσίες.

Το τι επιλέγει κανείς, εξαρτάται από τα δικά του δεδομένα. Προσωπικά έφυγα, διότι ήθελα 3Play (αν και δεν καιγόμουν), έχοντας από τον άλλο πάροχο μια προσφορά που δεν μπορούσε να την πλησιάσει η Vodafone, όσο και αν κατέβηκε από το ήδη υπάρχον συμφωνηθέν πάγιο.

Δημοσ.

Φίλε μου εγώ την γλύτωσα τελικά την αύξηση και μου ζήτησαν συγγνώμη. Καλή τύχη στους υπόλοιπους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...