Coul Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Καλημέρα παιδιά! Έλαβα τον λογαριασμό από την Vodafone για σύνδεση σταθερού και ίντερνετ και μου ανέβασαν την τιμή κατά ένα ευρώ χωρίς να με ενημερώσουν. Είχα 24 μήνες συμβόλαιο και έχουν περάσει μόνο οι 12. Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό; Δεν είναι θέμα ποσού αλλά απλά μου την έδωσε. Τι λέτε να κάνω;
Ghost007 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Καλημέρα παιδιά! Έλαβα τον λογαριασμό από την Vodafone για σύνδεση σταθερού και ίντερνετ και μου ανέβασαν την τιμή κατά ένα ευρώ χωρίς να με ενημερώσουν. Είχα 24 μήνες συμβόλαιο και έχουν περάσει μόνο οι 12. Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό; Δεν είναι θέμα ποσού αλλά απλά μου την έδωσε. Τι λέτε να κάνω; μηπως το συμβολαιο ηταν αλλο ποσο τον πρωτο χρονο και αλλο τον δευτερο...? αν και κατι παρομοιο εχω ξανα ακουσει αλλα δε θυμαμαι τωρα..
Coul Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Όχι φίλε μου. Ήταν 23 ευρώ για 2 χρόνια. Και αποφάσισαν να αλλάξουν τις τιμές και τα πακέτα τους (βλέπε ενοποίηση hol Vodafone).
arrows Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Αν θέλεις να σπάσεις το συμβόλαιο σου, κάνε πρώτα καταγγελία με αριθμό πρωτοκόλλου στην ΕΕΕΤ, πρίν όμως να έχεις ζητήσει απο την εταιρία έγγραφη απάντηση για την αναπροσαρμογή του παγίου σου, περιμένεις την απάντηση τους που θα κάνει κανα μήνα και μετά βρές όποιο πάροχο θές και πήγαινε, πιθανό να σε ζαλίσουν απο δηθεν δικηγορικό γραφείο για να πληρώσεις ρήτρα, απλώς τους γράφεις στα ....... κανονικά, μπορεί να σε ξαναπάρουν έτσι και αλλιώς απατεώνες είναι δεν έχουν πρόβλημα. Δες και το συμβόλαιο που έχεις υπογράψει, πολλές φορές το φέρνει κούριερ χωρίς να γράφει επάνω κάποιο ποσο παρα μόνο το όνομα του Χρήστη, ή αν γράφει το πρόγραμμα με το ποσό επακριβώς πάλι είσαι καλλυμένος αν θές προκάλεσε τους να πάνε και δικαστικά αυτά τα κουρελόχαρτα δεν στέκουν σε δικαστήριο, και επίσης ούτε τηλεφωνικη δέσμευση παρα μόνο ενυπόγραφο συμβόλαιο με σαφή στοιχεία προγράμματος χρεώσεων κλπ, είχα παρόμοια εμπειρία με wind και τους έκανα να τρέχουν, γιατι κάποια στιγμη ενω είχα 24μηνο συμβόλαιο με δεσμευση τιμής, μετά τον πρώτο χρονο αποφάσισαν να βάλουν καπέλο 5 ευρώ γιατι έτσι
Moderators Inuyasha Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Moderators Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Όταν κάνουν αλλαγές σε τιμοκατάλογο δίνουν περιθώριο γύρω στο μήνα αν θυμάμαι για να σπάσεις το συμβόλαιο χωρίς ποινή πάρε τηλέφωνο και ρώτα αν και νομίζω πάει καιρός που έγινε γ αλλαγή στον τιμοκατάλογο της Vodafone
Coul Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια. Φίλε μου Inuyasha δεν ξέρω αν πάει καιρός. Πρώτη φορά είδα εγώ προσωπικά τον λογαριασμό όταν μου είπαν ότι δεν ήρθε 23 αλλά 24 ευρώ. Κοροϊδία μεγάλη. Αντί να με μεταφέρουν στο τρέχον πακέτο που μοιάζει με το δικό μου που κάνει 21 με πήγαν ένα ευρώ πάνω διατηρώντας με στο ίδιο πρόγραμμα ακριβώς. Ή τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται..
jkoukos Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Τελικά υπάρχει κανείς πελάτης της Vodafone, που κοιτά τον λογαριασμό του και ιδιαίτερα την δεύτερη σελίδα στην οποία ανακοινώνονται βάσει κανονισμού οι όποιες ενημερώσεις; Ούτε κοροϊδία, ούτε τίποτα άλλο μυστικό. Από αρχές Φλεβάρη είχε γίνει επίσημη ανακοίνωση και ταυτόχρονα στους μηνιαίους λογαριασμούς (ρίξτε τους μια ματιά), ενημερώνοντας για το τι θα γίνει από τον Απρίλη. Μας δινόταν η δυνατότητα να φύγουμε αζημίως, εφόσον δεν συμφωνούσαμε. Βάση αυτής της επιλογής έκανα φορητότητα σε άλλον πάροχο, πολύ πριν κλείσω το 24μηνο. 2
vavoom Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Τελικά υπάρχει κανείς πελάτης της Vodafone, που κοιτά τον λογαριασμό του και ιδιαίτερα την δεύτερη σελίδα στην οποία ανακοινώνονται βάσει κανονισμού οι όποιες ενημερώσεις; Ούτε κοροϊδία, ούτε τίποτα άλλο μυστικό. Από αρχές Φλεβάρη είχε γίνει επίσημη ανακοίνωση και ταυτόχρονα στους μηνιαίους λογαριασμούς (ρίξτε τους μια ματιά), ενημερώνοντας για το τι θα γίνει από τον Απρίλη. Μας δινόταν η δυνατότητα να φύγουμε αζημίως, εφόσον δεν συμφωνούσαμε. Βάση αυτής της επιλογής έκανα φορητότητα σε άλλον πάροχο, πολύ πριν κλείσω το 24μηνο. Όπως τα λέει ο jkoukos είναι. Κατά 99,99% το γράφει στην 2η σελίδα του προηγούμενου λογαριασμού. Θα την είχα πατήσει κι εγώ έτσι ακριβώς με την HOL αν δεν είχε δει την ανακοίνωση η αδερφή μου που είχε κι αυτή HOL. Οπότε, ρίξε μια ματιά στους προηγούμενους λογαριασμούς σου, προτού κάνεις κάποια ενέργεια που ίσως σε εκθέσει. 1
Coul Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Φίλε μου jkoukos από την μητέρα μου δεν είναι κατανοητή η δεύτερη σελίδα. Εγώ δεν μένω εκεί. Απλά πληρώνω τον λογαριασμό. Της είχα πει ότι είναι 23 ευρώ και όταν ήρθε ο λογαριασμός 24 απλά μου το μετέφερε. Το θεωρείς ηθικό αυτό που έγινε; Νόμιμο σίγουρα είναι.. Vavoom έτσι είναι αλλά όταν μιλάμε για μεγάλους ανθρώπους πως να καταλάβουν όλο αυτό το μπάχαλο με τα πακέτα και τα νομικίστικα; Επίσης επικεντρώνομαι αλλού. Στο ότι υπογράφω κάτι το οποίο έχω για σχεδόν ένα χρόνο. Δημιουργείς πακέτο σχεδόν ίδιο 5 ευρώ φθηνότερο. Το δικό μου πακέτο το πας ένα ευρώ πάνω. Ε είναι άδικο ρε αδερφέ.
jkoukos Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Ηθικό και νομιμότατο. Ο νόμος το προβλέπει και αναφέρεται ξεκάθαρα στο συμβόλαιο που υπογράψαμε. Όλοι μας είχαμε ειδοποιηθεί 2 ολόκληρους μήνες πριν την αλλαγή του τιμοκαταλόγου, έχοντας κατάλληλες επιλογές. Δηλαδή στην περίπτωσή σου, πως έπρεπε να σε είχε ειδοποιήσει; Με ποιον τρόπο γνωρίζει ποιος είναι ο χρήστης της γραμμής και αν μπορεί να διαβάσει τον λογαριασμό; Αν έχεις τέτοιο πρόβλημα (που νομικά και λογικά δεν στέκει αλλά το προσπερνώ), τότε θα έπρεπε να κάνεις τα κουμάντα σου, ώστε να ελέγχεις κάθε μήνα τον ηλεκτρονικό λογαριασμό που εκδίδεται ταυτόχρονα και υπάρχει στο myHOL. Αυτό κάνω εγώ για τους δικούς μου στο χωριό. Σε τέτοια θέματα δεν υπάρχουν δικαιολογίες. ΕΜΕΙΣ φταίμε. Τελεία και παύλα. 1
Coul Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Τέλεια και παύλα. Ευτυχώς που έβαλες τα πράγματα στη θέση τους. Όσοι διαβάσουν το ποστ κρίνουν. Αναφέρομαι στους υπόλοιπους φίλους τώρα. Όταν σε κάποια υπηρεσία αλλάζουν τους κανόνες ζητάνε πάντα την έγκριση μου. Αλλιώς απενεργοποιειται η υπηρεσία. Ακόμα και εάν έχω συμφωνήσει πριν ότι όποτε θέλουν μπορούν να τους αλλάξουν. Εσάς; Η Vodafone λοιπόν μπορεί και αλλάζει τιμοκατάλογο μόνη της. Χωρίς έγκριση.
jkoukos Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Αυτό σε πείραξε; Ή ότι η πραγματικότητα είναι άλλη από αυτό που έχεις καταλάβει ότι συμβαίνει; Κάθε χρόνο όλοι οι πάροχοι κάνουν 2-4 αλλαγές στον τιμοκατάλογό τους. Τις προηγούμενες 3 στην Vodafone, το σκεφτόμουν αλλά δεν το αποφάσιζα. Κάποια στιγμή ο κόμπος έφτασε στο χτένι και απλά έφυγα. Δέσμιος δεν είμαι με κανέναν αλλά δεν τρέχω και αυταπάτες για το ποια είναι η πραγματικότητα και τι υπογράφω.
Coul Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Κάτι ηθικό έφτασε τον κόμπο στο χτένι. Μπερδεμένα τα λες αλλά αν γουστάρεις όλα καλά. Και ναι, με πείραξε και αυτό. Όλοι οι φίλοι δεν πούλησαν στιλάκι εδώ πέρα. Εκτός από έναν. Θαυμαστικό
jkoukos Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Ηθικό εκ μέρους της εταιρείας, ναι είναι. Ιδιωτική εταιρεία παροχής υπηρεσιών είναι με σκοπό το κέρδος. Ή έχεις διαφορετική γνώμη; Όμως πέραν αυτού διατηρώ στο ακέραιο το δικαίωμα της επιλογής αν θα λαμβάνω από αυτήν ή άλλη εταιρεία την υπηρεσία, αν δεν με συμφέρει για οποιονδήποτε λόγο. Ή μήπως και αυτό δεν το καταλαβαίνεις; Σε κάθε περίπτωση δεν κατέφυγα σε χαρακτηρισμούς, αλλά έκρινα την δικαιολογία που έδωσες. Και μάλιστα δεν αναφέρθηκες σχετικά όταν σου είπα ότι δεν στέκει και ότι είχες λύση για το πρόβλημα. Αντ' αυτού, εμμέσως μου την λες. Αντί να πεις mea culpa, δεν το ήξερα κλπ, πας να βγεις από πάνω, διότι ουσιαστικό αντίλογο δεν έχεις. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα