Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γιατι ρε παλικαρι μου αν εχω ενα μηχανακι απο πισω το οποιο με εχει κωλησει και πατησω φρενο θα τον στειλω νοσοκομειο.Εσυ αμα θες γραψτον ζμπουτσας και βγες πες του ας προσεχες.

Αποσταση ασφαλειας 16-25 μετρων σε πολη ουτε εσυ εχεις αφησει ουτε αυτος που εγραψε τον νομο δεν εχει αφησει

 

Σωστα, μη στειλεις τον απο πισω στο νοσοκομειο. Στειλε τον μαλακα που θα περασει με πρασινο στο νεκροταφειο. 

 

Τεσπα, επειδη η τροχαια ειναι στο κοσμο της. Εαν σε νοιαζουν οι γυρο σου, μην περνας κοκκινο.

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ προσωπικά προσπαθώ να καλύπτω τον κ#λαράκο μου όσο μπορώ. Κολλάει το μηχανάκι στο μισό μέτρο πίσω μου; Πρόβλημά του -- αυτός είναι ο παράνομος. Εννοείται ότι θα σταματήσω κανονικά (και αν χρειαστεί για κάποιο λόγο, απότομα). Σιγά μη του κάνω τη χάρη να φταίω εγώ για κάτι (π.χ. να χτυπήσω κάποιον που πέρασε με πράσινο από απέναντι) επειδή αυτός είναι ζώον όρθιο και τρέχει ή/και δε κρατάει αποστάσεις.

 

Ζούγκλα είμαστε παίδες. Κοιτάχτε να είστε εσείς καλυμένοι (και από άποψη υγείας, και από άποψη νομιμότητας) και μη κάνετε "ταρζανιές" μη τυχόν και πάθει κάτι ο τάδε-δείνα που παρανομεί.

  • Like 2
Δημοσ.

Όταν θα σε φερμάρει ο άλλος από πίσω (με την καλή έννοια) τότε θα δούμε ποιος θα εύχεται περαστικά σε ποιον.

 

Όταν πατάς φρένο σε πράσινο φανάρι, παίζεις με την τύχη σου

Δεν χρειάζεται να πατήσεις φρένο για να επιβραδύνεις .. προφανώς και ο άλλος θα πρέπει να κρατά την απόσταση ασφαλείας .

Δημοσ.

Υπόψιν, το να περνας με πορτοκαλι ειναι παραβαση και έχει προστιμο. Η δικαιολογια "δεν προλαβα να σταματησω" ειναι ακυρη, το να γινει συνηθεια να γκαζώνει καποιος με το που βλέπει πορτοκαλι ειναι αρκετα επικινδυνη. Καποια στιγμη δεν θα προλάβει, θα περάσει με κοκκινο και απέναντι θα έρχεται κανενα μηχανάκι που αντίστροφα του αναψε πράσινο ενω ηταν σε κίνηση και γκάζωσε και τοτε θα κλαίμε ανθρώπους. Έχει γίνει πάμπολες φορες, και 2-3 μπροστά στα μάτια μου (ευτυχώς χωρίς ατύχημα για ελάχιστα μέτρα).

Εν τω μεταξυ εγω αν πλησιαζω στο φαναρι κι εκεινη την ωρα αναψει πρασινο, ΠΟΤΕ δεν επιταχυνω. Παμπολες οι φορες που καποιος στη διασταυρωση θα περασει με κοκκινο, ετσι μειωνω τις πιθανοτητες να πεσω πανω του.

  • Like 1
Δημοσ.

Ξανά:

 

Άρθρο 6, παράγραφος γ: Κίτρινο σταθερό φως κυκλικής μορφής:

Ο οδηγός υποχρεούται να σταματήσει, όπως και προ ερυθρού φωτός, εκτός αν βρίσκεται τόσο κοντά στο σηματοδότη, ώστε να μην μπορεί να το κάμει αυτό ασφαλώς.

 

Τώρα τα "εγώ θέλω να 'μαι νόμιμος και δεν πα να πεθάνουν οι πίσω" νταξ, δε γίνεται να είναι όλοι επιστήμονες, μερικοί θα είναι και κρετίνοι.

 

Γιατί για να γκαζώνεις 300 μέτρα πριν το πορτοκαλί και όταν γίνει κόκκινο να αναρωτιέσαι "τώρα περνάω ή παίζω ορχήστρα το ABS" πρέπει να 'σαι κρετίνος. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, ή θα περάσεις πριν κοκκινήσει, ή θα έχεις μισή ώρα περιθώριο να φρενάρεις.

  • Like 5
Δημοσ.

Αντιγράφω απο φορουμ 4Τ

 

Κανα δυο φορες εχω αρπαξει κληση για κοκινο και ο τροχαιος ηταν ανενδοτος μου ελεγε το γκαζωσες αντι να σταματησεις. Με βαλανε και πηγα σχολειο αυτοκινητιστικης κινησης οπου μου μαθανε την ιδεα του "stale green light"
Το πρασινο που ειναι πρασινο για αρκετο χρονικο διαστημα καλθως το πλησιαζω. Τοτε το τι συμβουλευουν ειναι να αρχισεις να αφηνειςτο γκαζι καθως πλησιαζεις. Το θεωρησα την μεγαλυτερη μπουρδα. Αλλα μια φορα το δοκιμασα και ω τι θαυμα δεν ξαναπερασα με πορτοκαλι η με κοκκινο. smile.gif Μετα απο καμμια ντουζινα φορες το εβγαλα απο το συστημα (συνηθεια) και τωρα δεν με πειραζει.

 

Αρκετα σωστος ο τυπος και καλη η συμβουλη.

  • Like 2
Δημοσ.

Υπερβολή το βρίσκω. Το "δεν ξαναπέρασα με πορτοκαλί" είναι τίγκα βλαμμένο επιχείρημα, άμα κόβεις από το πράσινο πώς να περάσεις με πορτοκαλί;

Είναι ακριβώς το ίδιο σκεπτικό με το "κόβω στο πορτοκαλί, έτσι δεν περνάω με κόκκινο" και ο λόγος που εφηύραμε το 3ο χρώμα. Όλη η λειτουργία του "stale green" που περιγράφει ο τύπος, είναι το πορτοκαλί.

Δημοσ.

Γιατι ρε παλικαρι μου αν εχω ενα μηχανακι απο πισω το οποιο με εχει κωλησει και πατησω φρενο θα τον στειλω νοσοκομειο.Εσυ αμα θες γραψτον ζμπουτσας και βγες πες του ας προσεχες.

Αποσταση ασφαλειας 16-25 μετρων σε πολη ουτε εσυ εχεις αφησει ουτε αυτος που εγραψε τον νομο δεν εχει αφησει

Δεν θα τον στείλεις νοσοκομείο . Επιλογή του είναι να πάει μόνος ! Στον Κ.Ο.Κ είσαι υπεύθυνος ΚΑΙ ΜΟΝΟ για τον μπροστινό σου . Ο απο πίσω είναι υπεύθυνος για σένα ! Απλό και λογικό λόγω αποτελεσματικότητας. Αυτό γίνεται για πολλούς λόγους και ένας είναι να μην έχουμε 2 μέτωπα να προσέχουμε συνεχώς και αποσυντονιζόμαστε .Είναι πιο αποτελεσματικό για αποφυγή τροχαίων να προσέχει ο καθένας τον μπροστινό του και να ναι υπεύθυνος για αυτόν που είναι μπροστά του .

 

Ο απο πίσω μου ας κάνει ότι θέλει ! Αν έχει όρεξη για εντατική να πάει το παιδί (δεν του το εύχομαι και κρίμα αν είναι ανόητος αλλά εμένα η δουλειά μου είναι να προσέξω τον μπροστινό μου. Να μην πέσω πάνω του και του σπάσω αυχένα) ! Όσο για τις αποστάσεις ασφαλείας είναι υποχρέωση μας να τις τηρούμε . Ναι μέσα στην πολη αφήνω αποσταση αφαλείας  2 και 3 και 4 αμάξια ανάλογα με πόσα πάμε και που πάμε .

Έχεις ευθύνη για την σωματική ακεραιότητα του μπροστινού σου . 

  • Like 2
Δημοσ.

Υπερβολή το βρίσκω. Το "δεν ξαναπέρασα με πορτοκαλί" είναι τίγκα βλαμμένο επιχείρημα, άμα κόβεις από το πράσινο πώς να περάσεις με πορτοκαλί;

Είναι ακριβώς το ίδιο σκεπτικό με το "κόβω στο πορτοκαλί, έτσι δεν περνάω με κόκκινο" και ο λόγος που εφηύραμε το 3ο χρώμα. Όλη η λειτουργία του "stale green" που περιγράφει ο τύπος, είναι το πορτοκαλί.

 

Καλο ειναι αν μαθεις και τα φαναρια. Ας πουμε φλοισβ-ελληνικο με ~55χλμ τα περνας ολα πρασινα, αν εισαι με ~65χλμ τοτε θα τα δεις ολα κοκκινα, αν εισαι με ~100χλμ θα τα δεις ολα πρασινα αλλα δεν θα προλαβεις κανενα

  • Like 2
Δημοσ.

Δυστυχώς οι Ελληνάρες οδηγοί δεν έχουν καθόλου υπομονή, αυτό έχω παρατηρήσει στους 3 μήνες που οδηγώ.

 

Πας με 90 χλμ/ώρα (όσα λέει ο σηματοδότης) και έρχεται και σου κολλάει ο άλλος από πίσω, κορνάρει μέχρι να κάνεις άκρη και αν μείνεις εκεί κάνει προσπέραση από δεξιά και σε βρίζει κιόλας.

 

Το ίδιο και αν σταματήσεις σε πορτοκαλί. Έρχεται πατημένος, κορναρει επειδή σταμάτησες σαν άνθρωπος και σε βρίζει.

 

Πραγματικά απορώ με την αναισθησία και τη γαϊδουριά μερικών...

Δημοσ.

Δυστυχώς οι Ελληνάρες οδηγοί δεν έχουν καθόλου υπομονή, αυτό έχω παρατηρήσει στους 3 μήνες που οδηγώ.

 

Πας με 90 χλμ/ώρα (όσα λέει ο σηματοδότης) και έρχεται και σου κολλάει ο άλλος από πίσω, κορνάρει μέχρι να κάνεις άκρη και αν μείνεις εκεί κάνει προσπέραση από δεξιά και σε βρίζει κιόλας.

 

Το ίδιο και αν σταματήσεις σε πορτοκαλί. Έρχεται πατημένος, κορναρει επειδή σταμάτησες σαν άνθρωπος και σε βρίζει.

 

Πραγματικά απορώ με την αναισθησία και τη γαϊδουριά μερικών...

και φαντάσου οδηγάς μόνο 3 μήνες ...

Δημοσ.

Πας με 90 χλμ/ώρα (όσα λέει ο σηματοδότης) και έρχεται και σου κολλάει ο άλλος από πίσω, κορνάρει μέχρι να κάνεις άκρη και αν μείνεις εκεί κάνει προσπέραση από δεξιά και σε βρίζει κιόλας.

 

Δηλαδή πιάνεις αριστερή και πηγαίνεις εκεί μόνιμα?

Δημοσ.

Δηλαδή πιάνεις αριστερή και πηγαίνεις εκεί μόνιμα?

Τι ψάχνεις και συ ρε αγορίνα .. εδώ στην Ελλάδα ακόμα και οι άλλες 2 λωρίδες να είναι άδειες θα δεις κάποιους να οδηγούν στην αριστερή λωρίδα .Η αριστερή λωρίδα είναι για προσπέραση , προσπερνάς και μετά κάνεις δεξιά ..πότε θα το καταλάβουν στο Ελλαδιστάν . :-(

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...