AntiCambeR Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Είμαι με το παπί σε δρόμο κάθετο στην Θηβών και περιμένω να ανάψει πράσινο για να περάσω απέναντι στο άλλο ρεύμα προς Πειραιά.Ανάβει πράσινο και πριν περάσω κοιτάζω αριστερά να σιγουρευτώ οτι σταμάτησαν ολοι.Εκείνη την στιγμή περνάει αμάξι πλακωμένο περίπου με 100χμ. με κόκκινο.Αν είχα περάσει με το που άναψε το πράσινο αντίο ζωή. Στο ίδιο σημείο άλλο σκηνικό:Είμαι με το αμάξι και μερικά μέτρα πριν φτάσω στο φανάρι έχει ήδη ανάψει πράσινο οπότε περνάω κανονικά.Φτάνοντας στην διασταύρωση την στιγμή που είμαι στην μέση περνάει αμάξι με κόκκινο απο αριστερά μου.Αν με χτυπούσε θα με έβρισκε απο την αριστερή μεριά(του οδηγού). Χθες τα ξημερώματα ο άλλος βγαίνει με κόκκινο απο αριστερά μου,με βλέπει που κατεβαίνω και πάω να στρίψω δεξιά με πράσινο και αντί να κόψει μου κορνάρει το ζώο.Δεν τον άφησα,ειχα προβάδισμα και συνέχισα κανονικά αφήνοντάς τον πίσω.Μου ήρθε να σταματήσω με alarm και να τον ανάγκαζα να σταματήσει πίσω μου(μονόδρομος που οδηγεί σε εθνική) αλλά μου είχε ανέβει η πίεση και θα τσακωνόμουν,κράτησα την ψυχραιμία μου και σκέφτηκα:Δεν αξίζει.
Zus Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Τόσα φανάρια παραβιάζουν κάθε μέρα .. καλά κάνει και επιβραδύνει ..αν εσύ εμπιστεύεσαι τον κάθε Ελληναρά περαστικά σου. Όταν θα σε φερμάρει ο άλλος από πίσω (με την καλή έννοια) τότε θα δούμε ποιος θα εύχεται περαστικά σε ποιον. Όταν πατάς φρένο σε πράσινο φανάρι, παίζεις με την τύχη σου
chrisxkar Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 αν χτυπησεις τον αλλον απο πισω αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας,λογικα εσυ θα πληρωσεις
Zus Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Σημασία δεν έχει να φτάσουμε στο σημείο να βρούμε ποιος θα πληρώσει. Σημασία έχει ο προπορευόμενος να κάνει το παν ώστε να αποφευχθεί το πισωκολλητό.
παπι Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Λολ. Περνάς κόκκινα επειδή έχεις φοβίες μη σε πατήσουν; Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα 1
akpe Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Zus, καταλαβαίνω το σκεπτικό σου (αν και δεν είμαι σίγουρος πως στην προκειμένη εννούμε φρένο, αλλά προσοχή/όχι αύξηση ταχύτητας ή κάτι τέτοιο) αλλά αν είναι να προσαρμόζουμε τη δική μας οδήγηση στο τι κάνει ο μέσος ελληναράς οδηγός, άστο καλύτερα. Η πλειονότητα των οδηγών δεν τηρούν αποστάσεις και όρια, αυτό σημαίνει πως μονίμως πρέπει οι υπόλοιποι να προσαρμόζονται στο καπρίτσιο τους, με όποιους κινδύνους αυτό συνεπάγεται;
chrisxkar Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 δεν υπαρχει ενας κανονας για αυτο που λεει ο καθενας κρινει τι ειναι ποιο ασφαλες (δεν λεω αιντε κανουμε οτι γουσταρουμε).Πχ Αν ο πισω ειναι πλακωμενος καλυτερα ειναι να περασεις με πορτοκαλι. Και το λεω επειδη με εχουν κοπανησει δυο φορες σε φαναρι
Zus Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Λολ. Περνάς κόκκινα επειδή έχεις φοβίες μη σε πατήσουν; Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Ξαναδιάβασε και αύριο με τον κηδεμόνα σου δεν υπαρχει ενας κανονας για αυτο που λεει ο καθενας κρινει τι ειναι ποιο ασφαλες (δεν λεω αιντε κανουμε οτι γουσταρουμε).Πχ Αν ο πισω ειναι πλακωμενος καλυτερα ειναι να περασεις με πορτοκαλι. Και το λεω επειδη με εχουν κοπανησει δυο φορες σε φαναρι Στα λόγια μου έρχεσαι. Είναι πιθανότερο να σε γλυκοφιλήσει ο άλλος αν πατήσεις φρένο σε πράσινο φανάρι και λιγότερο πιθανό να παραβιάσει κάποιος κόκκινο. Όπως και να έχει και στις δύο περιπτώσεις, όταν ο οδηγός έχει αντίληψη του περιβάλλοντος χώρου δύναται να αποφύγει τέτοια περιστατικά. Αν πηγαίνεις με ελεγχόμενη ταχύτητα στα όρια που ορίζει ο ΚΟΚ, θα προλάβεις και τον ανίκανο που περνάει με κόκκινο και τον τρελάκια που έρχεται με όσα από πίσω. Zus, καταλαβαίνω το σκεπτικό σου (αν και δεν είμαι σίγουρος πως στην προκειμένη εννούμε φρένο, αλλά προσοχή/όχι αύξηση ταχύτητας ή κάτι τέτοιο) αλλά αν είναι να προσαρμόζουμε τη δική μας οδήγηση στο τι κάνει ο μέσος ελληναράς οδηγός, άστο καλύτερα. Η πλειονότητα των οδηγών δεν τηρούν αποστάσεις και όρια, αυτό σημαίνει πως μονίμως πρέπει οι υπόλοιποι να προσαρμόζονται στο καπρίτσιο τους, με όποιους κινδύνους αυτό συνεπάγεται; Μα και το φρένο στο πράσινο φανάρι (γιατί για το φρένο γίνεται η συζήτηση, όχι για την επιβράδυνση αφήνοντας γκάζι) είναι προληπτικό μέτρο σε περίπτωση που κάποιος περάσει με κόκκινο. Αυτό κι αν είναι καπρίτσιο.
παπι Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 δεν υπαρχει ενας κανονας για αυτο που λεει ο καθενας κρινει τι ειναι ποιο ασφαλες (δεν λεω αιντε κανουμε οτι γουσταρουμε).Πχ Αν ο πισω ειναι πλακωμενος καλυτερα ειναι να περασεις με πορτοκαλι. Και το λεω επειδη με εχουν κοπανησει δυο φορες σε φαναρι Ο κανονας ειναι ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟ. Το πορτοκαλι σε προετοιμαζει για κοκκινο, αυτο ειναι ολο.
YourTrueLegend Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 4 σελιδες κουβεντα και διαφωνιες για το τι πρεπει να κανουμε στους σηματοδοτες, το πιο σαφες και απλο πραγμα μεσα στον Κ.Ο.Κ. που και παιδακια 5 χρονων το γνωριζουν. Ελπιζω ορισμενοι απο εδω μεσα να μην εχουν και να μην παρουν ποτε διπλωμα. Γιατι κανονικα ειναι για κοψιμο ακομα και με λαδωμα, μιλαμε για επικινδυνοτητα προς το κοινωνικο συνολο μεγαλυτερη απο τρομοκοκρατη. 1
chrisxkar Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 4 σελιδες κουβεντα και διαφωνιες για το τι πρεπει να κανουμε στους σηματοδοτες, το πιο σαφες και απλο πραγμα μεσα στον Κ.Ο.Κ. που και παιδακια 5 χρονων το γνωριζουν. Ελπιζω ορισμενοι απο εδω μεσα να μην εχουν και να μην παρουν ποτε διπλωμα. Γιατι κανονικα ειναι για κοψιμο ακομα και με λαδωμα, μιλαμε για επικινδυνοτητα προς το κοινωνικο συνολο μεγαλυτερη απο τρομοκοκρατη. Ολοι ξερουν τον κοκ παλικαρε. Προσωπικα ως οδηγος και δικυκλου και αυτοκινητου σου λεω οτι μεγαλυτερος δολοφονος ειναι αυτος που ξαφνικα θα πλακωθει στα φρενα χωρις να κανει εναν ελεγχο πισω παρα αυτος που θα επιχειρησει να περασει με πορτοκαλι για να μην πεσει ο πισω πανω του. Επισης και ο κοκ νομιζω λεει οτι εαν βρισκεσαι κοντα στο σηματοδοτη περνας
YourTrueLegend Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Tελικα μιλας βαση κοκ ή "προσωπικα"; Στην μια πραγραφο μας λες για τον κοκ και στην αλλη μας λες τα αποφθευγματα σου και τις εμπειριες σου στην ασφαλτο. Και anyway οταν χρειαστει να πλακωθει καποιος στα φρενα σιγα μην παρει αδεια απο τον πισω πρωτα. Προφανως υπαρχει λογος να το κανει. Αν εσυ δεν κρατας την προβλεπομενη ταχυτητα και αποσταση απο τον μπροστινο σου ή δεν εισαι συγκεντρωμενος στην οδηγηση (ή και τα 3 μαζι που ειναι το πιο συνηθες), δεν θα βγαλεις δολοφονο αυτον που για καποιο λογο φρεναρει. Ποσο μαλλον οταν τρεχεις για να προλαβεις το...κοκκινο. 4
chrisxkar Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Tελικα μιλας βαση κοκ ή "προσωπικα"; Στην μια πραγραφο μας λες για τον κοκ και στην αλλη μας λες τα αποφθευγματα σου και τις εμπειριες σου στην ασφαλτο. Και anyway οταν χρειαστει να πλακωθει καποιος στα φρενα σιγα μην παρει αδεια απο τον πισω πρωτα. Προφανως υπαρχει λογος να το κανει. Αν εσυ δεν κρατας την προβλεπομενη ταχυτητα και αποσταση απο τον μπροστινο σου ή δεν εισαι συγκεντρωμενος στην οδηγηση (ή και τα 3 μαζι που ειναι το πιο συνηθες), δεν θα βγαλεις δολοφονο αυτον που για καποιο λογο φρεναρει. Ποσο μαλλον οταν τρεχεις για να προλαβεις το...κοκκινο. Γιατι ρε παλικαρι μου αν εχω ενα μηχανακι απο πισω το οποιο με εχει κωλησει και πατησω φρενο θα τον στειλω νοσοκομειο.Εσυ αμα θες γραψτον ζμπουτσας και βγες πες του ας προσεχες. Αποσταση ασφαλειας 16-25 μετρων σε πολη ουτε εσυ εχεις αφησει ουτε αυτος που εγραψε τον νομο δεν εχει αφησει 1
thant Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Γιατι ρε παλικαρι μου αν εχω ενα μηχανακι απο πισω το οποιο με εχει κωλησει και πατησω φρενο θα τον στειλω νοσοκομειο.Εσυ αμα θες γραψτον ζμπουτσας και βγες πες του ας προσεχες. Αυτα που τα εχεις μάθει οτι φοβάσαι να κόψεις ταχύτητα για να μην χτυπήσει ο πίσω? Στη σχολή οδηγών? Αν ειναι δυνατόν τωρα να προσέχουμε και τον καθε βλακα που κολλάει απο πισω μη τον χτυπήσουμε. Εγω ετσι θα του έλεγα... Ας πρόσεχες...
pontez2 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Ο Κ.Ο.Κ. είναι ξεκάθαρος. Στο πορτοκαλί επιβραδύνεις ώστε να προετοιμαστείς για το κόκκινο που θα σταματήσεις. Δυστυχώς το σύνηθες είναι στο πορτοκαλί να επιταχύνει μεγάλο ποσοστό με αποτέλεσμα να έχουμε πολλές φορές ατυχήματα. Τα μηχανάκια έχουν το σοβαρότερο πρόβλημα αφού η εμπειρία όσων είναι οδηγοί μοτοσυκλέτας αποδεικνύει πως αν δεις αυτοκίνητο σε μικρή απόσταση πίσω σου, είτε προσπαθείς να πας όσο πιο δεξιά μπορείς, είτε απλά δε σταματάς στο πορτοκαλί. Ορισμένες φορές στην Ελλάδα το να είναι κανείς νόμιμος είναι περισσότερο επικίνδυνο από το να είσαι παράνομος. Βέβαια αυτό έχει να κάνει με τη γενική οδηγικη συμπεριφορά των Ελλήνων και την επιθετικότητα που μας διακρίνει. Αν οδηγουσαμε ολοι σωστά δε θα ειχε κανεις να φοβηθει τιποτε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα