liakinen Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Οδηγώ και ρίχνω κλεφτές ματιές στο φανάρι ακόμα και όταν έχω 50 και πάνω μέτρα απόσταση. Το βλέπω ότι ανάβει πράσινο εκείνη την στιγμή, είμαι ακόμα αρκετά μέτρα μακριά του, δεν κόβω συνεχίζω και περνάω (είμαι βέβαια με ταχύτητα φυσιολογικού ανθρώπου πάντα και όχι κάγκουρα). Στο ίδιο σενάριο αλλά το φανάρι είναι κόκκινο (είμαι πάλι με κλεφτές ματιές σχετικά μακριά), κατεβάζω ταχύτητα (ανάλογα το κιβώτιο καθενός 2 ή 3) και έτσι έχω το πλεονέκτημα ότι μέχρι να το φτάσω ίσως ανάψει πράσινο και περνώ (ενώ είμαι κινούμενος) αλλά και να μείνει κόκκινο έχω χαμηλή ταχύτητα σταματώ και είμαι ωραίος. Τώρα στο πορτοκαλί σενάριο όταν έχω απόσταση και με τις ματιές που λέμε το βλέπω επιβραδύνω το επόμενο χρώμα είναι το κόκκινο σταματώ και όλα καλά. Υπάρχουν όμως και δυο άλλες περιπτώσεις, είμαι λίγο απρόσεκτος και σχετικά γρήγορος το βλέπω να ανάβει πορτοκαλί ενώ είμαι πολύ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ, τι κάνω ; πατάω γκάζι και περνάω (υπάρχει μικρή καθυστέρηση δεν ανάβουν αμέσως πράσινο τα φανάρια των άλλων). Στην περίπτωση τώρα που πάνε όλα άσχημα (απρόσεκτος, ταχύτητα, λάθος εκτίμηση), που κάποια φορά στην ζωή μας θα μας τύχει (δεν έχουμε και λίγα στο κεφάλι μας) και δω το πορτοκαλί αλλά έχω μέτρα και δεν προλαβαίνω, φρένα και ας πέσει όποιος θέλει από πίσω. Είναι προτιμότερο από το να χτυπήσω έναν άνθρωπο που θα περάσει ή να έχω μια σύγκρουση με διερχόμενο αυτοκίνητο (πχ να τον βρω ή να με βρει πάνω στην πόρτα). 2
thant Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Το αν τα 90 χλμ ειναι επιτερπτα εκει που ηταν σε επαρχιακη οδο εστω και εθνικη δεν ξερω. Δεν νομιζω να υπαρχει πινακιδα σε φαναρι που να σου επιτρεπει τα 90χλμ.
tz3s Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 μια φορα πηγαινα προς αεροδρομιο και καπου στους 2πλους δρομους εκει πισω ειχε ενα φαναρι μεσα στην μεση του πουθενα... κυριολεκτικα...! Ειχε και κινηση αρκετη ο δρομος αλλα ολοι πηγαιναν με 70-80 σταθερα. Στην τελικη βλεπω το φαναρι να αναβει πορτοκαλι και πριν καν καταλαβω κοκκινο.. ειχα Yaris γεματο με 4 ατομα και πραγματα (αρκετα βαρυ!), το σταματαω και βλεπω απο πισω να μου ερχεται ενα jeep wrangler καταμαυρο (τον ειχα περασει πριν λιγο και ηταν ενα κλαρινο καραφλο με τσιγαρακι και το χερι στο παραθυρο, λες και ηταν στον καναπε του και οχι οδηγος σε αυτοκινητο)! Αυτος λιγο αργησε να καταλαβει το φαναρι, λιγο το jeep που δεν σταματαει πουθενα.. αφησα το φρενο και σταματησα 4 μετρα μετα το φαναρι!!!! Αυτος σταματησε λιγο πισω μου!! Απο τοτε δεν ξανασταματαω σε πορτοκαλι φαναρι ΕΙΔΙΚΑ αν εχω αλλον πισω μου! Και αντιστροφως ΠΑΝΤΑ σταματαω σε πορτοκαλι αν υπαρχει κι αλλο αμαξι μπροστα μου με επιλογη σταματαει-περναει
lary7 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Υπόψιν, το να περνας με πορτοκαλι ειναι παραβαση και έχει προστιμο. Η δικαιολογια "δεν προλαβα να σταματησω" ειναι ακυρη, το να γινει συνηθεια να γκαζώνει καποιος με το που βλέπει πορτοκαλι ειναι αρκετα επικινδυνη. Καποια στιγμη δεν θα προλάβει, θα περάσει με κοκκινο και απέναντι θα έρχεται κανενα μηχανάκι που αντίστροφα του αναψε πράσινο ενω ηταν σε κίνηση και γκάζωσε και τοτε θα κλαίμε ανθρώπους. Έχει γίνει πάμπολες φορες, και 2-3 μπροστά στα μάτια μου (ευτυχώς χωρίς ατύχημα για ελάχιστα μέτρα). 3
aristos12 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Υπόψιν, το να περνας με πορτοκαλι ειναι παραβαση και έχει προστιμο. Η δικαιολογια "δεν προλαβα να σταματησω" ειναι ακυρη, το να γινει συνηθεια να γκαζώνει καποιος με το που βλέπει πορτοκαλι ειναι αρκετα επικινδυνη. Καποια στιγμη δεν θα προλάβει, θα περάσει με κοκκινο και απέναντι θα έρχεται κανενα μηχανάκι που αντίστροφα του αναψε πράσινο ενω ηταν σε κίνηση και γκάζωσε και τοτε θα κλαίμε ανθρώπους. Έχει γίνει πάμπολες φορες, και 2-3 μπροστά στα μάτια μου (ευτυχώς χωρίς ατύχημα για ελάχιστα μέτρα). εδώ ακόμα συνεχίζουν κ περνάνε 5-6-10 αυτοκίνητα αφού εχει ανάψει τό κόκκινο .... στό πορτοκαλί θά σταματήσουν οι βιαστικοί οδηγάρες ?????
chrisxkar Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 αν πλακωνοσουν στα φρενα με κινδυνο να πεσει ο πισω πανω σου (ασε που θα ακουγοταν τα λαστιχα θα αναβοσβηναν τα abs και θα σταματουσες μετα το φαναρι) λογικα θα σε ελεγχαν ή θα γελουσαν και θα ελεγαν τι κανει ο μαλακας
Lucifer Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Υπόψιν, το να περνας με πορτοκαλι ειναι παραβαση και έχει προστιμο. Άρθρο 6, παράγραφος γ: Κίτρινο σταθερό φως κυκλικής μορφής: Ο οδηγός υποχρεούται να σταματήσει, όπως και προ ερυθρού φωτός, εκτός αν βρίσκεται τόσο κοντά στο σηματοδότη, ώστε να μην μπορεί να το κάμει αυτό ασφαλώς. Όχι πάντα λοιπόν. Επειδή αυτό το "ασφαλώς" είναι λίγο ευρύς όρος, προσωπικά φρενάρω μόνο όταν η σχέση απόστασης/ταχύτητας (ξέρω, οι φυσικοί θα βγάλετε καντήλες) μου επιτρέπει να σταματήσω χωρίς να κάνω τα τακάκια λίμες ή βάλω τον πίσω οδηγό στο πορτ μπαγκάζ. Τώρα σε φανάρια της υπομονής, μαύρο γιόλο.
panosk13 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Το περιπολικό είχα απο πίσω μου και ήταν και πολυ κοντά οπότε αν φρεναρα και χάζευε και λίγο αυτός δεν αποκλείεται να κόλλαγε πίσω μου. Και αντε βρες το δίκιο σου μετά
Zus Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Και πρασινο να ειναι ειμαι ο μονος που επιβραδινω στα φαναρια ΠΑΝΤΑ.? Αφαίρεση διπλώματος και permaban. Το να επιταχύνεις σε πορτοκαλί είναι σίγουρα λιγότερο επικίνδυνο από το να φρενάρεις σε πράσινο φανάρι χωρίς λόγο. 2
lary7 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Όχι πάντα λοιπόν. Επειδή αυτό το "ασφαλώς" είναι λίγο ευρύς όρος, προσωπικά φρενάρω μόνο όταν η σχέση απόστασης/ταχύτητας (ξέρω, οι φυσικοί θα βγάλετε καντήλες) μου επιτρέπει να σταματήσω χωρίς να κάνω τα τακάκια λίμες ή βάλω τον πίσω οδηγό στο πορτ μπαγκάζ. Τώρα σε φανάρια της υπομονής, μαύρο γιόλο. Δέχεται διασταλτική ερμηνεία το αρθρο, αλλα και ενας χαζος μπορει να ξεχωρισει ποιος πατησε γκαζι 100 μετρα μακρια απο το φανάρι και σε ποιον αναψε πορτοκαλι 1 δευτερολεπτο πριν περάσει. Το να περάσεις με πορτοκαλι δεν ειναι επικινδυνο αφου ο αλλος εχει κοκκινο. Απλά 1σ στους 20 που το επιχειρουν γκαζώνοντας περνάνε με κοκκινο και ενας στους Χ καρφώνει κάποιον που πέρασε γρήγορα με πράσινο. Η διαστάυρωση στη λαχαναγορά της Θεσσαλονικης ειναι χαρακτηριστικό παράδειγμα.
panosk13 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Πάντως στα φανάρια σε εθνικές οδούς ταχείας κυκλοφορίας υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στα δυο φανάρια. Δλδ όταν ανάψει κόκκινο το ένα το αλλο ανάβει πράσινο τουλάχιστον 5-10 δευτερόλεπτα μετά 1
Captn Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 προσωπικα τηρω τα φαναρια κατα γραμμα,οταν ειμαι σε ξενο μερος στην πολη μου και την περιοχη μου που ξερω πως συμπεριφερονται λειτουργω βλεπωντας και κανοντας σε περιοχες που δεν εχει πεζους και μπατσους,δλδ παιρναω με κοκινο
chrisxkar Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Πάντως στα φανάρια σε εθνικές οδούς ταχείας κυκλοφορίας υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στα δυο φανάρια. Δλδ όταν ανάψει κόκκινο το ένα το αλλο ανάβει πράσινο τουλάχιστον 5-10 δευτερόλεπτα μετά υποψην σε φυσιολογικες συνθηκες κινησης (ημερα σιγουρα) τα φαναρια αναβουν αναλογα με το ποση ωρα κανεις να διανυσεις την αποσταση μεταξυ τους με την μεγιστη νομιμη ταχυτητα. Δηλαδη αν πχ το οριο ειναι 50 και περασεις το φαναρι με πορτοκαλι εχωντας σταθερη ταχυτητα 50 θα περασεις ολα τα φαναρια μεχρι να τελειωσει η ευθεια με πορτοκαλι
Zus Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 στην πολη μου και την περιοχη μου που ξερω πως συμπεριφερονται λειτουργω βλεπωντας και κανοντας σε περιοχες που δεν εχει πεζους και μπατσους,δλδ παιρναω με κοκινο Απέλαση 4
chrisxkar Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Απέλαση σιγα βρε το παιδι θα σκωτωσει εναν δυο και θα μαθει κατευθειαν να τον αποπαρεις 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα