Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οδηγώ και ρίχνω κλεφτές ματιές στο φανάρι ακόμα και όταν έχω 50 και πάνω μέτρα απόσταση. Το βλέπω ότι ανάβει πράσινο εκείνη την στιγμή, είμαι ακόμα αρκετά μέτρα μακριά του, δεν κόβω συνεχίζω και περνάω (είμαι βέβαια με ταχύτητα φυσιολογικού ανθρώπου πάντα και όχι κάγκουρα).

 

Στο ίδιο σενάριο αλλά το φανάρι είναι κόκκινο (είμαι πάλι με κλεφτές ματιές σχετικά μακριά), κατεβάζω ταχύτητα (ανάλογα το κιβώτιο καθενός 2 ή 3) και έτσι έχω το πλεονέκτημα ότι μέχρι να το φτάσω ίσως ανάψει πράσινο και περνώ (ενώ είμαι κινούμενος) αλλά και να μείνει κόκκινο έχω χαμηλή ταχύτητα σταματώ και είμαι ωραίος.

 

Τώρα στο πορτοκαλί σενάριο όταν έχω απόσταση και με τις ματιές που λέμε το βλέπω επιβραδύνω το επόμενο χρώμα είναι το κόκκινο σταματώ και όλα καλά.

 

Υπάρχουν όμως και δυο άλλες περιπτώσεις, είμαι λίγο απρόσεκτος και σχετικά γρήγορος το βλέπω να ανάβει πορτοκαλί ενώ είμαι πολύ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ, τι κάνω ; πατάω γκάζι και περνάω (υπάρχει μικρή καθυστέρηση δεν ανάβουν αμέσως πράσινο τα φανάρια των άλλων).

 

Στην περίπτωση τώρα που πάνε όλα άσχημα (απρόσεκτος, ταχύτητα, λάθος εκτίμηση), που κάποια φορά στην ζωή μας θα μας τύχει (δεν έχουμε και λίγα στο κεφάλι μας) και δω το πορτοκαλί αλλά έχω μέτρα και δεν προλαβαίνω, φρένα και ας πέσει όποιος θέλει από πίσω. Είναι προτιμότερο από το να χτυπήσω έναν άνθρωπο που θα περάσει ή να έχω μια σύγκρουση με διερχόμενο αυτοκίνητο (πχ να τον βρω ή να με βρει πάνω στην πόρτα).

  • Like 2
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το αν τα 90 χλμ ειναι επιτερπτα εκει που ηταν σε επαρχιακη οδο εστω και εθνικη  δεν ξερω.

 

 

Δεν νομιζω να υπαρχει πινακιδα σε φαναρι που να σου επιτρεπει τα 90χλμ.

Δημοσ.

μια φορα πηγαινα προς αεροδρομιο και καπου στους 2πλους δρομους εκει πισω ειχε ενα φαναρι μεσα στην μεση του πουθενα... κυριολεκτικα...! Ειχε και κινηση αρκετη ο δρομος αλλα ολοι πηγαιναν με 70-80 σταθερα. Στην τελικη βλεπω το φαναρι να αναβει πορτοκαλι και πριν καν καταλαβω κοκκινο.. ειχα Yaris γεματο με 4 ατομα και πραγματα (αρκετα βαρυ!), το σταματαω και βλεπω απο πισω να μου ερχεται ενα jeep wrangler καταμαυρο (τον ειχα περασει πριν λιγο και ηταν ενα κλαρινο καραφλο με τσιγαρακι και το χερι στο παραθυρο, λες και ηταν στον καναπε του και οχι οδηγος σε αυτοκινητο)! Αυτος λιγο αργησε να καταλαβει το φαναρι, λιγο το jeep που δεν σταματαει πουθενα.. αφησα το φρενο και σταματησα 4 μετρα μετα το φαναρι!!!! Αυτος σταματησε λιγο πισω μου!! 

Απο τοτε δεν ξανασταματαω σε πορτοκαλι φαναρι ΕΙΔΙΚΑ αν εχω αλλον πισω μου! Και αντιστροφως ΠΑΝΤΑ σταματαω σε πορτοκαλι αν υπαρχει κι αλλο αμαξι μπροστα μου με επιλογη σταματαει-περναει

Δημοσ.

Υπόψιν, το να περνας με πορτοκαλι ειναι παραβαση και έχει προστιμο. Η δικαιολογια "δεν προλαβα να σταματησω" ειναι ακυρη, το να γινει συνηθεια να γκαζώνει καποιος με το που βλέπει πορτοκαλι ειναι αρκετα επικινδυνη. Καποια στιγμη δεν θα προλάβει, θα περάσει με κοκκινο και απέναντι θα έρχεται κανενα μηχανάκι που αντίστροφα του αναψε πράσινο ενω ηταν σε κίνηση και γκάζωσε και τοτε θα κλαίμε ανθρώπους. Έχει γίνει πάμπολες φορες, και 2-3 μπροστά στα μάτια μου (ευτυχώς χωρίς ατύχημα για ελάχιστα μέτρα).

  • Like 3
Δημοσ.

Υπόψιν, το να περνας με πορτοκαλι ειναι παραβαση και έχει προστιμο. Η δικαιολογια "δεν προλαβα να σταματησω" ειναι ακυρη, το να γινει συνηθεια να γκαζώνει καποιος με το που βλέπει πορτοκαλι ειναι αρκετα επικινδυνη. Καποια στιγμη δεν θα προλάβει, θα περάσει με κοκκινο και απέναντι θα έρχεται κανενα μηχανάκι που αντίστροφα του αναψε πράσινο ενω ηταν σε κίνηση και γκάζωσε και τοτε θα κλαίμε ανθρώπους. Έχει γίνει πάμπολες φορες, και 2-3 μπροστά στα μάτια μου (ευτυχώς χωρίς ατύχημα για ελάχιστα μέτρα).

εδώ ακόμα συνεχίζουν κ περνάνε 5-6-10 αυτοκίνητα αφού εχει ανάψει τό κόκκινο .... στό πορτοκαλί θά σταματήσουν οι βιαστικοί οδηγάρες ?????

Δημοσ.

αν πλακωνοσουν στα φρενα με κινδυνο να πεσει ο πισω πανω σου (ασε που θα ακουγοταν τα λαστιχα θα αναβοσβηναν τα abs και θα σταματουσες μετα το φαναρι) λογικα θα σε ελεγχαν ή θα γελουσαν και θα ελεγαν τι κανει ο μαλακας

Δημοσ.

Υπόψιν, το να περνας με πορτοκαλι ειναι παραβαση και έχει προστιμο.

 

Άρθρο 6, παράγραφος γ: Κίτρινο σταθερό φως κυκλικής μορφής:

Ο οδηγός υποχρεούται να σταματήσει, όπως και προ ερυθρού φωτός, εκτός αν βρίσκεται τόσο κοντά στο σηματοδότη, ώστε να μην μπορεί να το κάμει αυτό ασφαλώς.

 

Όχι πάντα λοιπόν. Επειδή αυτό το "ασφαλώς" είναι λίγο ευρύς όρος, προσωπικά φρενάρω μόνο όταν η σχέση απόστασης/ταχύτητας (ξέρω, οι φυσικοί θα βγάλετε καντήλες) μου επιτρέπει να σταματήσω χωρίς να κάνω τα τακάκια λίμες ή βάλω τον πίσω οδηγό στο πορτ μπαγκάζ.

 

Τώρα σε φανάρια της υπομονής, μαύρο γιόλο.

Δημοσ.

Το περιπολικό είχα απο πίσω μου και ήταν και πολυ κοντά οπότε αν φρεναρα και χάζευε και λίγο αυτός δεν αποκλείεται να κόλλαγε πίσω μου. Και αντε βρες το δίκιο σου μετά

Δημοσ.

Και πρασινο να ειναι ειμαι ο μονος που επιβραδινω στα φαναρια ΠΑΝΤΑ.?

 

Αφαίρεση διπλώματος και permaban.

 

Το να επιταχύνεις σε πορτοκαλί είναι σίγουρα λιγότερο επικίνδυνο από το να φρενάρεις σε πράσινο φανάρι χωρίς λόγο.

  • Like 2
Δημοσ.

Όχι πάντα λοιπόν. Επειδή αυτό το "ασφαλώς" είναι λίγο ευρύς όρος, προσωπικά φρενάρω μόνο όταν η σχέση απόστασης/ταχύτητας (ξέρω, οι φυσικοί θα βγάλετε καντήλες) μου επιτρέπει να σταματήσω χωρίς να κάνω τα τακάκια λίμες ή βάλω τον πίσω οδηγό στο πορτ μπαγκάζ.

 

Τώρα σε φανάρια της υπομονής, μαύρο γιόλο.

Δέχεται διασταλτική ερμηνεία το αρθρο, αλλα και ενας χαζος μπορει να ξεχωρισει ποιος πατησε γκαζι 100 μετρα μακρια απο το φανάρι και σε ποιον αναψε πορτοκαλι 1 δευτερολεπτο πριν περάσει. Το να περάσεις με πορτοκαλι δεν ειναι επικινδυνο αφου ο αλλος εχει κοκκινο. Απλά 1σ στους 20 που το επιχειρουν γκαζώνοντας περνάνε με κοκκινο και ενας στους Χ καρφώνει κάποιον που πέρασε γρήγορα με πράσινο. Η διαστάυρωση στη λαχαναγορά της Θεσσαλονικης ειναι χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Δημοσ.

Πάντως στα φανάρια σε εθνικές οδούς ταχείας κυκλοφορίας υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στα δυο φανάρια. Δλδ όταν ανάψει κόκκινο το ένα το αλλο ανάβει πράσινο τουλάχιστον 5-10 δευτερόλεπτα μετά

  • Like 1
Δημοσ.

προσωπικα τηρω τα φαναρια κατα γραμμα,οταν ειμαι σε ξενο μερος

στην πολη μου και την περιοχη μου που ξερω πως συμπεριφερονται λειτουργω βλεπωντας και κανοντας σε περιοχες που δεν εχει πεζους και μπατσους,δλδ παιρναω με κοκινο

Δημοσ.

Πάντως στα φανάρια σε εθνικές οδούς ταχείας κυκλοφορίας υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στα δυο φανάρια. Δλδ όταν ανάψει κόκκινο το ένα το αλλο ανάβει πράσινο τουλάχιστον 5-10 δευτερόλεπτα μετά

υποψην σε φυσιολογικες συνθηκες κινησης (ημερα σιγουρα) τα φαναρια αναβουν αναλογα με το ποση ωρα κανεις να διανυσεις την αποσταση μεταξυ τους με την μεγιστη νομιμη ταχυτητα.

Δηλαδη αν πχ το οριο ειναι 50 και περασεις το φαναρι με πορτοκαλι εχωντας σταθερη ταχυτητα 50 θα περασεις ολα τα φαναρια μεχρι να τελειωσει η ευθεια με πορτοκαλι

Δημοσ.

στην πολη μου και την περιοχη μου που ξερω πως συμπεριφερονται λειτουργω βλεπωντας και κανοντας σε περιοχες που δεν εχει πεζους και μπατσους,δλδ παιρναω με κοκινο

 

bicycle-pump.jpg

 

Απέλαση

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...