telas Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δεν μου άρεσε αυτή η κίνηση της TESLA είναι κοροΪδία εκτός και αν το καλύτερο μοντέλο εκτός από ξεκλειδωμένη μπαταρία έχει κι άλλα εξτρά καλούδια.
immunity Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δεν μου άρεσε αυτή η κίνηση της TESLA είναι κοροΪδία εκτός και αν το καλύτερο μοντέλο εκτός από ξεκλειδωμένη μπαταρία έχει κι άλλα εξτρά καλούδια. Έχει , το σηματακι S75 και ειναι κ αυτό μέσα στην τιμή. Αξίζει
Larry the great! Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Ορισμένα παιδιά εδώ μέσα μάλλον δεν γνωρίζουν τίποτα απόλυτος για την αυτοκινητοβιομηχανία!!! Και φοβάμαι πως και ο συντάκτης του άρθρου το ίδιο!! Τη σας κανει εντύπωση! Το ίδιο ακριβός, χωρίς καμία απόλυτος διαφορά συμβαίνει σε παρά πολλα μοντέλα ή εκδόσεις σε οτι αφορά τις επιδόσεις των κινητήρων!!! Σε όλες τις εταιρίες! Λίγες γραμμές κώδικα παραπάνω και η έκδοση των 1600cc αποδίδει απο 120 άλογα 150! και τα πληρώνεις 2 και 3 χιλιάρικα!!! Με λίγες γραμμές κώδικα!!! Τα οποία "χακάροντας" τον "εγκέφαλο" του αυτοκινήτου διάφορες τρίτες εταιρίες το κάνουν για 1000 ευρω... Η λεγόμενη χαρτογραφιση Ας πούμε!!! Και με την τεσλα!!! Ανακαλύψαμε την Αμερική...... 16
Antiriad Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Για όσους δεν γνωρίζουν η Tesla όχι μόνο δεν έχει κερδοφορία ως τώρα αλλά έχει τριπλάσισει το χρέως της. Πράγμα που σημαίνει ότι στο επόμενο ressesion η Tesla δεν θα επιβιώσει. http://www.wsj.com/articles/teslas-fourth-quarter-loss-nearly-triples-1455140842 2
JimGer Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Για όσους δεν γνωρίζουν η Tesla όχι μόνο δεν έχει κερδοφορία ως τώρα αλλά έχει τριπλάσισει το χρέως της. Πράγμα που σημαίνει ότι στο επόμενο ressesion η Tesla δεν θα επιβιώσει. http://www.wsj.com/articles/teslas-fourth-quarter-loss-nearly-triples-1455140842 Η τεχνογνωσία προφανώς που αποκτάει σιγά σιγά είναι υποθέτω πολλαπλάσια του αυτής της στιγμής χρέους που κάνει... Εδώ κάτι whatsapp πουλιούνται πάνω απο 10 δισ. όταν ο άλλος έχει τεχνολογία να αλλάξει τον κόσμο (σχετικά) δεν θα έχει παρά πάνω αξία? 1
darkphantomggr Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 μα δεν καταλαβαινω εφοσον το ενα ειναι καλυτερο μοντελο για ποιο λογο να μην το κανει? τα ιδια δεν βλεπουμε ΠΑΝΤΟΥ? μηπως η φερραρι οταν βγαζει μια spider κανει κατι διαφορετικο?
Ainu Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Η tesla απ ότι ξέρω προτείνει να φορτίζουν τη μπαταρία μέχρι 90% για να έχει το περιθώριο διαχείρισης των κύκλων ζωής των στοιχείων. Αν αυτά τα 5kw που περισσεύουν τα χρησιμοποιεί για τον παραπάνω σκοπό τότε είναι μια η άλλη!
michael92 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δεν συμπαθώ τον Musk για λόγους που έχω πει σε άλλο thread, αλλά δεν βλέπω κάτι παράλογο. Η Tesla έχει πολύ μικρό μέγεθος παραγωγής οπότε πρέπει να βρει τρόπους να μειώσει το κόστος. Δεν μπορεί να φτιάχνει διαφορετικά μοντέλα μπαταρίας για κάθε αμάξι, οπότε προσφέρει μεγαλύτερη χωρητικότητα με μέθοδο software upgrade.
el97639 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Βασικα αυτο το κανουν ολες οι εταιριες software απλα το λενε license. Παντως η απατη ειναι οτι η βενζινη κανει 30-40 σεντς κ ολα τα υπολοιπα ειναι απλα φοροι για αυτο στην αμερικη εινια το 1/4 της τιμης. Αυτο ειναι το αισχος και τουλαχιστον η tesla ειναι η μονη εταιρια που χτυπαει αυτη την αισχροκερδια εις βαρος μας. οκ στις τιμες που το πουλαει φτηνο δεν το λες , αλλα αν σπρωξει την αγορα εστω προς υβριδικες λυσεις θα εχει μεγαλο αντικτυπο 1
badweed Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 ας μην ξεχναμε οτι μια μπαταρια επιπλεον , ειναι και βαρος , που οσο να ειναι μειωνει αυτονομια .ποσο περισσοτερο αν την κουβαλας και δεν την χρησιμοποιεις αν δεν πληρωσεις λυτρα .
zio10 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Τι διαφορά έχουν στην αρχική τιμή αγοράς τα δύο μοντέλα; Αν έχουν όσο χρεώνουν το ξεκλείδωμα είναι οκ, αν έχουν μικρότερη το βλέπω φάουλ.
Whargoul Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Δημοσ. 8 Μαΐου 2016 Τα ίδια ακριβώς κάνουν και οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες. Πας, πληρώνεις, σου αναβαθμίζουν τον εγκέφαλο (software update), και σου δίνουν παραπάνω άλογα. Ίδιος κινητήρας, software capped. Μπορεί να είναι ίδιο μοντέλο κινητήρας, αλλά δεν ειναι μόνο με software που βγαίνουν τα περισσότερα άλογα αξιόπιστα. Μαζί με το software συνοδεύονται με exhaust και χταπόδια μεγαλύτερης διαμέτρου, μεγαλύτερη εισαγωγή, μεγαλύτερο turbo και intercooler, πιο μεγάλα injectors, συνήθως βγάζουν και πιο μεγάλα δισκόφρενα κλπ κλπ. για να δικαιολογήσουν κάπως την διαφορά. Και να μην ξεχνάμε ότι οι δυο εκδόσεις έχουν τελείως διαφορετικές επιδόσεις, κατανάλωση, ρύπους κλπ. Στην περίπτωση της Tesla είναι πλήρως κοροϊδία. Είναι μόνο μερικές γραμμές κώδικα για 7% αύξηση στην μπαταρία. Να 'ταν 30% η αύξηση να το δικαιολογήσω 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα