Dare-Devil Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Για όσους δεν γνωρίζουν η Tesla όχι μόνο δεν έχει κερδοφορία ως τώρα αλλά έχει τριπλάσισει το χρέως της. Πράγμα που σημαίνει ότι στο επόμενο ressesion η Tesla δεν θα επιβιώσει. http://www.wsj.com/articles/teslas-fourth-quarter-loss-nearly-triples-1455140842 Μην είσαι σίγουρος ότι δεν θα επιβιώσει . Το οικονομικό-επενδυτικό μοντέλο που εφαρμόζει δεν είναι καμία καινούρια επενδυτική τακτική. Η Tesla στοχεύει σε γρήγορη ανάπτυξη και μελλοντικά σε βάθος ετών σε κέρδη όπου οι αριθμοί δεν θα χωράνε στο κομπιουτεράκι σου ! Προς το παρόν δεν βγάζει τίποτα. Μπαίνει μέσα αλλά σκοπίμως ! Όσοι γνωρίζουν απο οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων καταλαβάινουν τι πάει να κάνει . Εγώ δεν γνωρίζω μόνο απλά βασικά πραγματα . Έχω την κοπέλα μου που μου τα εξηγεί και παρακολουθεί την Tesla !
Dare-Devil Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 ρε αναθεματισμένοι δεν πουλάτε επεξεργαστές με κλειδωμένους και ξεκλείδωτους επεξεργαστές για να σας παίρνει να τα κάνετε αυτά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥΛΑΤΕ Αυτό πές το σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου . Εδώ και χρόνια πολλά κλειδωμένα αμάξια πουλάνε ! Νομίζετε μερικοί που κράζετε την Tesla ότι είναι κάτι καινούριο αυτό που κάνει ! Αμ δε ! Πολλά αυτοκίνητα έχουν 2 εκδόσεις κινητήρων στα ίδια κυβικά και αλλάζουν τα άλογα . Το μόνο που αλλάζει είναι ένα software update στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου . Αυτό το software update το πληρώνεις μερικά χιλιάρικα Και στην τελική καλά κάνουν ! Όποιος θέλει αγοράζει όποιος δεν θέλει δεν αγοράζει ! Κανένας δεν σε υποχρεώνει ! .
Nikolo1991 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Εγω δεν καταλαβαινω γιατι ειναι ειδηση κατι τετοιο. Για αυτοκίνητα με κοστος 150.000 ευρω ειναι φυσικο να εχουν τοσα λεφτα οι αλλαγες εξοπλισμου. Σε μια Lamborghini το να βαψεις τα φρενα π.χ. κανει 3.000-5.000. Μπορει η μπαταρια να ειναι ηδη μεσα, αλλα ειναι το ιδιο πραγμα. Οποιος θελει χιλιομετρα πρεπει να πληρωσει. Σιγα μην ειναι η διαφορα μονο ενα κομματι κωδικα βεβαια...ολο και καποια παρεμβαση θα χρειαζεται. Και ετσι να ειναι ομως, δε νομιζω οτι θα ειναι τοσο απλο να χακαρεις ενα Tesla και να το κρατησεις και εντος εγγυησης, η οποια ειναι πολυ σημαντικη σε τετοιες τιμες. Σιγουρα αν παθει το αμαξι κατι και το βαλουν σε καποιον υπολογιστη, θα φανει οτι ολες οι μπαταριες βρισκονται σε λειτουργια και απλα θα μπει στη μαυρη λιστα το ΙΜΕΙ του.
deninho Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Optimization από εξωτερική Racing εταιρεία είναι. Δεν είναι πλήρης αναβάθμιση. Πχ το D3 να σου το κάνει D4 προσθέτοντας 40ιππους και ροπή μόνο με τον κώδικα στο ταμείο. Την καμπύλη απόδοσης της μηχανής μπορείς να την πειράξεις όπως σε βολεύει. Να βάλεις ίππους στο τέλος, να ενισχύσεις τις μεσαίες στροφές κλπ. πρώτον, η pole star είναι δική της εταιρεία δεύτερον, είναι ο ίδιος κινητήρας, βελτιστοποιημένος. Με τη λογική σας, γιατί να μην στον πουλήσει εξ αρχής βελτιστοποιημένο, και πρέπει να πληρώσεις Update; οεο; κάνετε την τρίχα τριχιά...
apollotonkosmo Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Θα έρθει η εποχή που θα χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο όπως το Software As A Service. Θα βγαινεις για να πας στο σουπερ μαρκετ και δεν θα παίρνει μπρος γιατι ξέχασες να πληρώσεις την συνδρομή σου ... Leasing λεγεται...
nathar Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Απάλευτοι είστε... 1 γραμμή κώδικας είναι το απότελεσμα πολλών ερευνών και επενδύσεων...και λίγα την κοστολογεί. Για μια γραμμή κώδικα έχουν πετύχει η αποτύχει πολλά προϊόντα.
george_gr1 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Ορισμένα παιδιά εδώ μέσα μάλλον δεν γνωρίζουν τίποτα απόλυτος για την αυτοκινητοβιομηχανία!!! Και φοβάμαι πως και ο συντάκτης του άρθρου το ίδιο!! Τη σας κανει εντύπωση! Το ίδιο ακριβός, χωρίς καμία απόλυτος διαφορά συμβαίνει σε παρά πολλα μοντέλα ή εκδόσεις σε οτι αφορά τις επιδόσεις των κινητήρων!!! Σε όλες τις εταιρίες! Λίγες γραμμές κώδικα παραπάνω και η έκδοση των 1600cc αποδίδει απο 120 άλογα 150! και τα πληρώνεις 2 και 3 χιλιάρικα!!! Με λίγες γραμμές κώδικα!!! Τα οποία "χακάροντας" τον "εγκέφαλο" του αυτοκινήτου διάφορες τρίτες εταιρίες το κάνουν για 1000 ευρω... Η λεγόμενη χαρτογραφιση Ας πούμε!!! Και με την τεσλα!!! Ανακαλύψαμε την Αμερική......Δεν ειναι ακριβως ετσι. Απο την εκδοση των 120 στα 150 αλλαζουν και αλλα πραγματα. Απο το φινιρισμα πιο σπορ εκδοση, αλλες ζαντες, αλλα φρενα, αλλα αμορτισερ κτλ. Αν δεν ισχυει αυτο που λεω, που ισχυει σε πολλα μοντελα τοτε η ειναι επικινδυνο αυτο με τους 150 ιππους η πληρωνεις ακριβα αυτο με τους 120.
Dare-Devil Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δεν ειναι ακριβως ετσι. Απο την εκδοση των 120 στα 150 αλλαζουν και αλλα πραγματα. Απο το φινιρισμα πιο σπορ εκδοση, αλλες ζαντες, αλλα φρενα, αλλα αμορτισερ κτλ. Αν δεν ισχυει αυτο που λεω, που ισχυει σε πολλα μοντελα τοτε η ειναι επικινδυνο αυτο με τους 150 ιππους η πληρωνεις ακριβα αυτο με τους 120. Σε ορισμένα αυτοκίνητα δεν αλλάζει τίποτα παρα μόνο το λογισμικό της ECU . Επικίνδυνο γιατί ;
peterako Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 όπα, όπα, για κάτσε λίγο. Μιλάμε για λογισμικό. Κάτι το οποίο αν δεν κάνω λάθος, μετά το πέρας της ολοκλήρωσης του αντιγράφεται εύκολα. Τι είναι αυτό? Γιατί δεν είναι δωρεάν!? Τόσα λεφτά έβγαλε από τις αναπάντεχα εξωφρενικές πωλήσεις του αμαξιού!
NiVa013 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Να συμπληρώσω και κάτι ακόμα που ίσως να με κάνει κακό, αν και συμπαθώ τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Είναι από πλευράς μου σίγουρο, πως στο μέλλον θα έχουμε ακόμα και antivirus για τα αυτοκίνητα μας...όσοι μπορέσουν να τα αγοράσουν!! Δηλαδή η τροχαία θα έρχεται αντιμέτωπη και με τροχαία που προκαλούνται από ιούς!!! Χαμός οι ασφαλιστικές....
defacer Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 όπα, όπα, για κάτσε λίγο. Μιλάμε για λογισμικό. Κάτι το οποίο αν δεν κάνω λάθος, μετά το πέρας της ολοκλήρωσης του αντιγράφεται εύκολα. Τι είναι αυτό? Γιατί δεν είναι δωρεάν!? Τόσα λεφτά έβγαλε από τις αναπάντεχα εξωφρενικές πωλήσεις του αμαξιού! To Battlefield που το πρώτο ΣΚ πουλάει 800Κ κομμάτια, μετά γιατί δεν είναι δωρεάν; Είναι να ξύνεις το κεφάλι σου. 1
Dare-Devil Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 όπα, όπα, για κάτσε λίγο. Μιλάμε για λογισμικό. Κάτι το οποίο αν δεν κάνω λάθος, μετά το πέρας της ολοκλήρωσης του αντιγράφεται εύκολα. Τι είναι αυτό? Γιατί δεν είναι δωρεάν!? Τόσα λεφτά έβγαλε από τις αναπάντεχα εξωφρενικές πωλήσεις του αμαξιού! Ποιά κέρδη ; !! Που τα είδες ; Η εταιρία είναι με ζημιές λόγο ανάπτυξης . Ότι βγάζει το ρίχνει στην αναπτυξη και στην πληρωμή δανειών προμηθευτών κτλ και απο την άλλη παίρνει και άλλα επενδυτικά κεφάλαια απο επενδυτές . Η εταιρία θα μπει σε κερδοφορία μετά το 2018 και το 2018 είναι αισιόδοξο . Ξέρεις πόσα λεφτά εχει σκάσει στο R&D τμήμα της για να φτάσει την τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εφικτή προς παραγωγή με λογικές τιμές ; Δεν υπάρχει άλλη εταιρία ! Η Tesla κάνει παπαδες μόνη της ! Να συμπληρώσω και κάτι ακόμα που ίσως να με κάνει κακό, αν και συμπαθώ τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Είναι από πλευράς μου σίγουρο, πως στο μέλλον θα έχουμε ακόμα και antivirus για τα αυτοκίνητα μας...όσοι μπορέσουν να τα αγοράσουν!! Δηλαδή η τροχαία θα έρχεται αντιμέτωπη και με τροχαία που προκαλούνται από ιούς!!! Χαμός οι ασφαλιστικές.... Έχει λογική αυτό που λες ! Αλλά θα σου πω κάτι σοβαρότερο πυο είναι στο παρόν . Αυτόματος πιλότος ! Θέτω τα εξής ερωτήματα: Αστοχία αυτόματου πιλότου και προκαλεί τροχαίο . Ποιος ευθύνεται ; Η εταιρία ή ο οδηγός ; Οι ασφαλιστικές τι θα κάνουν; Ο αυτόματος πιλότος αποφασίζει να αποφύγει τροχαίο και παρασύρει πεζό . Ποιός δικάζεται για το θάνατο ; Ο οδηγός ή η εταιρία που έφτιαξε τον αυτόματο πιλότο; Οι ασφαλιστικές τι κάνουν πάλί; Αρνούνται αποζημιώσεις για το πεζό ; Δεν υπάρχει ακόμα νομικό πλαίσιο και ήδη μιλάμε και βλέπουμε αμάξια με αυτόματους πιλότους . Μέχρι να ωριμάσει το νομοθετικό περιεχόμενο θα γίνουν όργια σε δίκες τα επόμενα χρόνια ! Θα σφάζονται οδηγοί -αυτοκινητοβιομηχανίες-ασφαλιστικές- κατασκευαστής του αυτόματου πιλότου-θύματα τροχαίου . Χαμός ! 1
georgepppo Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δεν μιλάμε για διαφορετικές φίρμες, μιλάμε για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο -χωρίς μηχανικές διαφορές, ούτε καν σε φρένα και αναρτήσεις-. Η μόνη διαφορά είναι στη διαχείριση του κινητήτα από την ecu, προφανώς στις πιέσεις του turbo -χωρίς διαφορετικά εξαρτήματα- και ίσως στην κατανάλωση και τα καυσαέρια -ως αποτέλεσμα της διαφορετικής διαχείρισης-. Δεν μιλάμε για οικονομικό μοντέλο, μιλάμε για marketing trick που ακουμπάει σε "μερικές" γραμμές διαφορετικού κώδικα... Αυτό πές το σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου . Εδώ και χρόνια πολλά κλειδωμένα αμάξια πουλάνε ! Νομίζετε μερικοί που κράζετε την Tesla ότι είναι κάτι καινούριο αυτό που κάνει ! Αμ δε ! Πολλά αυτοκίνητα έχουν 2 εκδόσεις κινητήρων στα ίδια κυβικά και αλλάζουν τα άλογα . Το μόνο που αλλάζει είναι ένα software update στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου . Αυτό το software update το πληρώνεις μερικά χιλιάρικα Και στην τελική καλά κάνουν ! Όποιος θέλει αγοράζει όποιος δεν θέλει δεν αγοράζει ! Κανένας δεν σε υποχρεώνει ! . στις περισσότερες χώρες του κόσμου φορολούν,βάζουν ασφάλειες και τέλη με τα άλογα και όχι τα κυβικά που κάνουμε στο ελλαντα,μην κοιτάς εδώ τι γίνεται που εγώ έχω το cherry του 89 με 1600 μοτέρ(αμάξι 500 ευρώ) και πληρώνω περισσότερα απο άλλον που πήρε passat 1400 κυβικά του 2016 (αμάξι 25 χιλιάρικα)...... αν εσύ πάρεις ένα golf 90 άλογα γερμανία θα πληρώνεις πολύ λιγότερα σε καύσιμα,φόρους και τέλη/ασφάλειες απο τον άλλο που θα πάρει την έκδοση 120 άλογα,κατανοητό αυτό? λες και η vw δεν μπορεί να στο πουλήσει κατευθείαν 120 άλογα να είναι και μπροστά στον ανταγωνισμό..... που εκεί δεν μιλάμε για μονοπώλειο intel-amd αλλά για πολλούς κατασκευαστές και χίλιες δυο μόντες που μπορείς να κάνεις.
NT1G Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Δημοσ. 9 Μαΐου 2016 Πιο πολύ με το CO2 πάνε τα τέλη στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. The 20 EU countries that levy passenger car taxes partially or totally based on the cars’ CO2 emissions and/or fuel consumption are: Austria, Belgium, Croatia, Cyprus, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Latvia, Luxembourg, Malta, the Netherlands, Portugal, Romania, Slovenia, Spain, Sweden and the United Kingdom.
Dare-Devil Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 στις περισσότερες χώρες του κόσμου φορολούν,βάζουν ασφάλειες και τέλη με τα άλογα και όχι τα κυβικά που κάνουμε στο ελλαντα,μην κοιτάς εδώ τι γίνεται που εγώ έχω το cherry του 89 με 1600 μοτέρ(αμάξι 500 ευρώ) και πληρώνω περισσότερα απο άλλον που πήρε passat 1400 κυβικά του 2016 (αμάξι 25 χιλιάρικα)...... αν εσύ πάρεις ένα golf 90 άλογα γερμανία θα πληρώνεις πολύ λιγότερα σε καύσιμα,φόρους και τέλη/ασφάλειες απο τον άλλο που θα πάρει την έκδοση 120 άλογα,κατανοητό αυτό? λες και η vw δεν μπορεί να στο πουλήσει κατευθείαν 120 άλογα να είναι και μπροστά στον ανταγωνισμό..... που εκεί δεν μιλάμε για μονοπώλειο intel-amd αλλά για πολλούς κατασκευαστές και χίλιες δυο μόντες που μπορείς να κάνεις. Φίλε μου γνωρίζω τους λόγους που φημώνουν τα μοτέρ αλλά τι σχέση έχει αυτό με το θέμα μας ; Αυτό που σου εξηγώ είναι ότι με ένα απλο update της ecu ξεκλειδώνουν τον κινητήρα και σου δίνουν εξτρα άλογα . Αυτό το πληρώνεις μερικά χιλιάρικα ή στην καλύτερη χιλιάρικο ή τελοςπάντων ανάλογα την εταιρία ! Ήδια λογική με τις μπαταρίες του τεσλα . Εχεις φιμωμένη χωρητικότητα μπαταρίας. Στους OTTO -DIESEL κινητήρες φιμωμένα άλογα .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα