Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν υπάρχει ακόμα χειρότερα. Αναλογία υπάρχει. Και αμάξι 1.000.000 να πάρεις αν θες κάτι έξτρα παίζει να το πληρώσει από 2.000 για σετ πατάκια που στο δικό σου αμάξι τα παίρνεις για 50 ευρώ έως 50.000 για ζάντες που στο δικό σου βάζεις με 300 ευρώ.

 

Το ακόμα χειρότερα να σου χρεώνουν ζάντες για 50.000 όταν το αμάξι το παίρνεις για 1.000.000 απλά δεν στέκει για επιχείρημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ακόμη χειρότερα. Να δίνεις 80-100 000 και να σε χρεώνουν  DLC έξτρα 20 χιλιόμετρα αυτονομία.

Ας έπαιρναν το season pass. Παντα συμφερει απο το να παίρνεις ξεχωριστα τα DLC.

 

Η να περιμενουν για την Game Auto of the Year edition.

Δημοσ.

ρε αναθεματισμένοι δεν πουλάτε επεξεργαστές με κλειδωμένους και ξεκλείδωτους επεξεργαστές για να σας παίρνει να τα κάνετε αυτά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥΛΑΤΕ 

Δημοσ.

Θα ελεγα να περιμενουμε να δουμε αυτοκινητο απο την Apple, εκει που θα πρεπει να φρεναρεις θα σου λεει μυνημα "Λυπουμαστε, η λειτουργια φρεναρισματος εληξε, για ανανεωση παρακαλω πληρωστε το ποσο των 5000€"

  • Like 2
Δημοσ.

Το ίδιο συμβαίνει και με τα BMW με τους turbo κινητήρες. Το 328 με το 320 φοράνε τον ίδιο κινητήρα και έχουν απλά διαφορετική διαχείριση... που επίσης σπάει... αν έχεις το κουράγιο και το θάρρος να το κάνεις...

  • Like 1
Δημοσ.

εν τω μεταξύ, και το Ludicrous mode με software update το δίνει, αλλά δεν είδα τότε κανέναν να σκίζει τα καλσόν του...
 

Το ίδιο συμβαίνει και με τα BMW με τους turbo κινητήρες. Το 328 με το 320 φοράνε τον ίδιο κινητήρα και έχουν απλά διαφορετική διαχείριση... που επίσης σπάει... αν έχεις το κουράγιο και το θάρρος να το κάνεις...

raw

Δημοσ.

Το ίδιο συμβαίνει και με τα BMW με τους turbo κινητήρες. Το 328 με το 320 φοράνε τον ίδιο κινητήρα και έχουν απλά διαφορετική διαχείριση... που επίσης σπάει... αν έχεις το κουράγιο και το θάρρος να το κάνεις...

μιλάμε για μηχανικό αυτοκίνητο που μπορείς να του δώσεις άλογα με χίλιους δυο άλλους τρόπους όμως......

η διαφορετική διαχείριση σημαίνει και διαφορετική κατανάλωση και το 320 μπορεί να καίει και λιγότερα γιατί ίσως είναι πιο οικονομικό μοντέλο.

και το ίδιος κινητήρας δεν σημαίνει τίποτα στην πράξη γιατί και το audi A1 έχει ίδιο κινητήρα με το fabia θεωρητικά αλλά στην πράξη καμία σχέση ποιοτικά.

Δημοσ.

Το μεγαλύτερο γέλιο είναι το εξής.

 

Η Tesla σου πουλάει 70KWh στην τάδε τιμή. Αυτό συμφώνησες, αυτό παίρνεις.

 

Η Tesla επίσης σκέφτεται πως για διάφορους λόγους

 

 

 

π.χ.

  • δεν τους συμφέρει οικονομικά να έχουν inventory από Ν + 1 διαφορετικές εκδόσεις μπαταρίας
  • αν δεν το έκαναν έτσι τότε το upgrade σε 75KWh θα ήθελε συνεργείο, πράγμα που θα μείωνε κατα πολύ το ποσοστό των πελατών που θα το αγόραζαν και ταυτόχρονα θα αύξανε υπερβολικά πολύ το κόστος εγκατάστασης για την Tesla σε σχέση με ένα OTA
  • άντε και έκανες upgrade το 70 σε 75, η Tesla πόσο θα πρέπει να σε χρεώσει; ολόκληρο το κόστος της 75 και την χρησιμοποιημένη 70 σου βάλτην στον ποκοπικο; θα "αγοράσει" η Tesla την 70 πίσω; και τι ακριβώς θα την κάνει μετά; ακόμα κι αν έχει κάτι να την κάνει, πόσο θα κοστίζουν τα logistics του πήγαινε έλα φόρτωνε ξεφόρτωνε αποθήκευε μπαταρίες σε σχέση με το να έβαζαν απλά 75 από την αρχή;

 

 

 

τους συμφέρει περισσότερο οικονομικά να σου βάζουν 75 μπαταρία ακόμα κι αν έχεις πληρώσει για 70.

 

ΤΟΥΣ ΠΥΡΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΣΟΥΓΚΡΑΝΕΣ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΙ, ΕΒΑΛΑΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΑΝ!!!

  • Like 6
Δημοσ.

μιλάμε για μηχανικό αυτοκίνητο που μπορείς να του δώσεις άλογα με χίλιους δυο άλλους τρόπους όμως......

η διαφορετική διαχείριση σημαίνει και διαφορετική κατανάλωση και το 320 μπορεί να καίει και λιγότερα γιατί ίσως είναι πιο οικονομικό μοντέλο.

και το ίδιος κινητήρας δεν σημαίνει τίποτα στην πράξη γιατί και το audi A1 έχει ίδιο κινητήρα με το fabia θεωρητικά αλλά στην πράξη καμία σχέση ποιοτικά.

 

Δεν μιλάμε για διαφορετικές φίρμες, μιλάμε για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο -χωρίς μηχανικές διαφορές, ούτε καν σε φρένα και αναρτήσεις-. Η μόνη διαφορά είναι στη διαχείριση του κινητήτα από την ecu, προφανώς στις πιέσεις του turbo -χωρίς διαφορετικά εξαρτήματα- και ίσως στην κατανάλωση και τα καυσαέρια -ως αποτέλεσμα της διαφορετικής διαχείρισης-. Δεν μιλάμε για οικονομικό μοντέλο, μιλάμε για marketing trick που ακουμπάει σε "μερικές" γραμμές διαφορετικού κώδικα...

  • Like 2
Δημοσ.

http://accessories.volvocars.com/en-gr/V60/Accessories/Document/VCC-491671/2015/T6%20AWD/Automatic

 

Ως software optimization το χαρακτηρίζει η ίδια η Volvo. Τα ίδια ισχύουν (ίσχυαν?) για τα Seat

 

Optimization από εξωτερική Racing εταιρεία είναι. Δεν είναι πλήρης αναβάθμιση. Πχ το D3 να σου το κάνει D4 προσθέτοντας 40ιππους και ροπή μόνο με τον κώδικα στο ταμείο. Την καμπύλη απόδοσης της μηχανής μπορείς να την πειράξεις όπως σε βολεύει. Να βάλεις ίππους στο τέλος, να ενισχύσεις τις μεσαίες στροφές κλπ.

Δημοσ.

Δεν μιλάμε για διαφορετικές φίρμες, μιλάμε για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο -χωρίς μηχανικές διαφορές, ούτε καν σε φρένα και αναρτήσεις-. Η μόνη διαφορά είναι στη διαχείριση του κινητήτα από την ecu, προφανώς στις πιέσεις του turbo -χωρίς διαφορετικά εξαρτήματα- και ίσως στην κατανάλωση και τα καυσαέρια -ως αποτέλεσμα της διαφορετικής διαχείρισης-. Δεν μιλάμε για οικονομικό μοντέλο, μιλάμε για marketing trick που ακουμπάει σε "μερικές" γραμμές διαφορετικού κώδικα...

 

Οπως λές, έχει διαφορετική ιπποδύναμη, κατανάλωση, και ρύπους, άρα είναι και διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητο, ανεξάρτητα τι έχει πάνω του φορεμένο. Προορίζεται προφανώς γι αυτούς που προτιμούν λιγότερα έξοδα (κατανάλωση, άδειες κυκλοφορίας λόγο ρύπων, ασφάλεια), παρά αυξημένες επιδόσεις. Δεν είναι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο που απλός χωράει ακόμα 3 λίτρα καύσιμο (για 30 χιλιόμετρα έξτρα)

Δημοσ.

Στη συγκεκριμένη φουρνιά μπορούσε να δίνει ίσως κάτι παραπάνω σε απόδοση με την αναβάθμιση ώστε να εξοικειωθεί και το αγοραστικό κοινό με αυτό το μοντέλο αγοράς. Κομμάτι κομμάτι το σαλάμι μπορείς να το φας χωρίς πρόβλημα που είπε και μια ψυχή...Σε κάθε περίπτωση, και τα παιδιά μου με βεζίνη θα μεγαλώσουν, για τα εγγόνια βλέπουμε...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...