accipio Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2004 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2004 Εφόσον η Plextor αναγνωρίσει ότι το drive έχει πρόβλημα θα ζητήσει να ακολουθήσεις τη διαδικασία RMA, οπότε πας στη σχετική σελίδα, συμπληρώνεις τα στοιχεία που ζητά και περιμένεις τον αριθμό RMA και σχετικές οδηγίες από την εταιρεία να έρθουν στο e-mail σου. Μετά συνεννοείσαι με DHL και στέλνεις το drive. Για περιγραφή του προβλήματος πας εδώ: http://www.plextor.be/English/technical/feedback.html και για αίτηση RMA εδώ: http://www.plextor.be/English/technical/rmainput.asp Περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.plextor.be/Greece/technical/todo.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.