turbat0s Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2016 ...δεν έβαλαν ποτέ μυαλό παρότι τους έτρεξα στη γραμματεία καταναλωτή... Δεν ιδρώνει το αυτί τους. Το νομικό τους τμήμα πληρώνεται ούτως ή άλλως για τέτοιες ψιλοδουλειές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koliri Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Η εγγύηση ξεκινάει να ισχύει απο τη στιγμή της πώλησης. Μπορείς να πάρεις τηλεόραση που δούλευε 5 χρόνια σε μαγαζί και η εγγύηση ξεκινάει απο τη στιγμή της αγοράς. Όλα τα μαγαζιά πουλάνε με αυτό τον τρόπο τα εκθεσιακά με τη μόνη διαφορά πως ενημερώνουν πρώτα τον πελάτη και φυσικά του κάνουν την ανάλογη έκπτωση. Το πλάισιο το κάνει μέσω του stock house όπου πουλάει εκθεσιακά, επιστροφές, επισκευασμένα. Στην περίπτωση σου, απλά θα ζητήσεις να σου δώσουν καινούρια, θα το κάνουν σίγουρα εφόσον υπάρχει απόθεμα και όλα καλα. Μερικές φορές λάθη γίνονται, το θέμα είναι να μην γίνονται κακοπροαίρετα. Αφού το πρόσεξες όλα καλα Εκθεσιακό μίξερ / πλυντήριο / ψυγείο κλπ με 40% έκπτωση σε χαλάει δηλαδή?! Τα εκθεσιακά πολύ σπάνια έχουν την εγγύηση των καινούριων, συνήθως έχουν 6 μήνες (από προσωπική εμπειρία) αλλά δεν αντιλέγω ότι μια εταιρεία δίνει παραπάνω. Οι αντιπροσωπείες των εταιρείών δίνουν 1-2 χρόνια στα καινούρια προιόντα. Το να δίνει ένα κατάστημα εγγύηση καινούριου σε εκθεσιακό ουσιαστικά μπλέκει την αντιπροσωπεία και δεν φαίνεται και θεμιτό. Στο θέμα μας τώρα! Η μηχανή επιστράφηκε, ζήτησα πίσω τα χρήματά μου γιατί είχα εκνευριστεί με την συμπεριφορά τους και τα πήρα πολύ εύκολα. Η μηχανή δεν υπήρχε διαθέσιμη ως καινούρια οπότε και ενέδωσαν έυκολα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα