Προς το περιεχόμενο

Παρήγγειλα καινούρια, μου έστειλαν εκθεσιακή


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας

 

Παρήγγειλα από το Πλαίσιο την Panasonic Lumix FZ-72 (superzoom) και αντί για 2 μέρες μετά (που έλεγε η ανανεώσιμη πλατφόρμα της σελίδας τους) την παρέλαβα 7 μέρες μετά. 

 Ανοίγω το χαρτοκούτι του δέματος και βλέπω το κουτί της μηχανής με την ταινία ασφαλείας κομμένη. Λέω οκ, απατεωνιά μυρίζομαι. Ανοίγω το κουτί και παρατηρώ ότι η κάμερα είχε εμφανή σημάδια χρήσης και σκόνη επάνω της.

 Παίρνω στο τηλ.κέντρο τους , τους λέω ότι κατάλαβα τη μπινιά τους (το κατάλαβαν και οι ίδιοι μετά από τηλ που έκαναν αναμεταξύ τους) και μου έιπαν να πάω από το κατάστημα πατρών να μιλήσω με τον υποδιευθυντή για τις επιλογές που έχω καθώς και ότι μπορώ να πάρω πίσω τα χρήματά μου. 

 

 Το πρόβλημα είναι ότι η μηχανή έκανε 199,00 ευρώ πριν 8 μέρες σε αρκετά καταστήματα του σκρουτζ. Σήμερα ξεκινά απο 230,00. Και τα χρήματα να  μου δώσουν δεν θα αρκούν για καινούρια.

 Ερωτώ λοιπόν, πόσο μπορώ να τους "τρέξω" για αυτή την καταφανή απατεωνιά? Τι μπορώ να διεκδικήσω? Κάποιος με παρόμοια εμπειρία?

 

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως περα απο την επιστροφη χρηματων ειναι υποχρεωμενοι απο το νομο να την αντικαταστησουν. Αν σου κανουν κονξες μπορεις αν θελεις να απευθυνθεις και εδω http://www.kepka.org/ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως σοβαρα τώρα άμα πας εκεί και αρχήσεις τις φωνές θα χάσεις κάθε δίκιο πήγαινε ζήτα τον διευθυντή πες το και το ότ μίλησες με κέντρο άρα έχει καταγραφεί η κλήση σου οπότε θα τη βρουν και ότι θες νεα του κουτιού καθώς δεν έφταιγές εσύ ή πιστωτικό ή επιστροή χρημάτων αν σου κάνουν νερά τότε πες τους με λίγο πιο έντονο ύφος πως έχουν τα πράγαμτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Άλλη φορά θα ανοίγω τα πακέτα μπροστά στον κούριερ γιατί μετά άντε να αποδείξεις ότι δεν εισαι ελέφαντας. Σε κάθε περίπτωση ήξεραν ότι έκαναν μπινιά και ότι πιάστηκαν στα πράσα και αυτό φάνηκε και από τον τηλεφωνητή ο οποίος έκανε κάποιες ενδοεταιρικές κλήσεις όσο με είχε σε αναμονή (μου είπε) και βρήκε που έγινε το "λάθος".  Αναμονή εως την Δευτέρα που θα πάω στο κατάστημα τους στην Πάτρα.

 Η αγορά έγινε απο τη σελίδα τους να τονίσω και όχι από φυσικό κατάστημα.

Επεξ/σία από koliri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω δε μπορω να καταλαβω το εξης..

 

Αν και εφοσον εγινε αυτο με ποια λογικη το δινουν το προιον? δε ξερουν οτι ο αγοραστης θα δει οτι ειναι μεταχειρισμενη?????

 

δε το καταλαβαινω αυτο.......εκτος αν εφυγε το προιον απο εκει που το παραγγειλαν κατευθειαν σε σας και δε ηξεραν τιποτα οι ιδιοι.

κριμα να γινετε αυτο με τετοιο ποσο μεγαλο για την εποχη μας.. 

 

βεβαια το σωστο θα ηταν να σου εδιναν ιδιο προιον αγγιχτο αλλα θα το κανουν? Μακαρι....

εκτος αν παρεις το ποσο σου και περιμενεις ποοοοτε θα ξανακατεβει και αν η τιμη του ....

 

ατυχια σου παντως ολο αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω δε μπορω να καταλαβω το εξης..

 

Αν και εφοσον εγινε αυτο με ποια λογικη το δινουν το προιον? δε ξερουν οτι ο αγοραστης θα δει οτι ειναι μεταχειρισμενη?????

 

δε το καταλαβαινω αυτο.......εκτος αν εφυγε το προιον απο εκει που το παραγγειλαν κατευθειαν σε σας και δε ηξεραν τιποτα οι ιδιοι.

κριμα να γινετε αυτο με τετοιο ποσο μεγαλο για την εποχη μας.. 

 

βεβαια το σωστο θα ηταν να σου εδιναν ιδιο προιον αγγιχτο αλλα θα το κανουν? Μακαρι....

εκτος αν παρεις το ποσο σου και περιμενεις ποοοοτε θα ξανακατεβει και αν η τιμη του ....

 

ατυχια σου παντως ολο αυτο.

 

 

το προιόν έφυγε από κατάστημα. Με πήραν τηλ την επόμενη μέρα απο την παραγγελία να μου πουν οτι δεν την είχαν διαθέσιμη "τελικα" και ότι κοιτούν μήπως την έχει κάποιο κατάστημα τους ανά την ελλάδα. Ε, και για να εξυπηρετήσουν μου έστειλα την εκθεσιακή που βρήκαν.... (αν δεν προσέξεις η μηχανή δεν κάνει μπαμ ότι ειναι χρησιμοποιημένη γι αυτό τους λες και απατεώνες απλα).

 

Άραγε πως θα φαινόταν στον αντιπρόσωπο της Panasonic  το ότι το Πλαισιο πουλάει εκθεσιακά με πληρη εγγύηση 2 ετών?

Επεξ/σία από koliri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω δε μπορω να καταλαβω το εξης..

 

Αν και εφοσον εγινε αυτο με ποια λογικη το δινουν το προιον? δε ξερουν οτι ο αγοραστης θα δει οτι ειναι μεταχειρισμενη?????

 

ποντάρουν στην άγνοια του τελικού αγοράστη οτι δεν θα παρει χαμπαρι το παραμικρό.

 

το προιόν έφυγε από κατάστημα. Με πήρα τηλ την επόμενη μέρα απο την παραγγελία να μου πουν οτι δεν την είχαν διαθέσιμη "τελικα" και ότι κοιτούν μήπως την έχει κάποιο κατάστημα τους ανά την ελλάδα. Ε, και για να εξυπηρετήσουν μου έστειλα την εκθεσιακή που βρήκαν.... (αν δεν προσέξεις η μηχανή δεν κάνει μπαμ ότι ειναι χρησιμοποιημένη γι αυτό τους λες και απατεώνες απλα).

 

Άραγε πως θα φαινόταν στον αντιπρόσωπο της Panasonic  το ότι το Πλαισιο πουλάει εκθεσιακά με πληρη εγγύηση 2 ετών?

εαν τουλάχιστον ηταν επαγγελματίες θα μπορουσαν να σου πουν (όπως μου εχει γινει σε αλλο "αντιπαλο" κατάστημα) οτι έχουμε το μοντέλο που θέλετε εκθεσιακό με την τάδε εκπτωση στην τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ποντάρουν στην άγνοια του τελικού αγοράστη οτι δεν θα παρει χαμπαρι το παραμικρό.

 

εαν τουλάχιστον ηταν επαγγελματίες θα μπορουσαν να σου πουν (όπως μου εχει γινει σε αλλο "αντιπαλο" κατάστημα) οτι έχουμε το μοντέλο που θέλετε εκθεσιακό με την τάδε εκπτωση στην τιμή.

 

 Σίγουρα θα μπορούσαν να μου το πουν. Η απατεωνιά τους είναι ότι πούλησαν σαν καινούριο ένα προιόν που κανονικά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 40% έκπτωση. Τζόγαραν με την άγνοια του πελάτη. Κατά τα άλλα στα ενημερωτικά email,στη σελίδα τους και στο τηλ.κέντρο η ευγένεια και η προσήλωση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση του πελάτη είναι γλειώδης εώς εμετική.

 

υ.γ

Τα εκθεσιακά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ευκαιρίες για τους αγοραστές.

Επεξ/σία από koliri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Σίγουρα θα μπορούσαν να μου το πουν. Η απατεωνιά τους είναι ότι πούλησαν σαν καινούριο ένα προιόν που κανονικά θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 40% έκπτωση. Τζόγαραν με την άγνοια του πελάτη. Κατά τα άλλα στα ενημερωτικά email,στη σελίδα τους και στο τηλ.κέντρο η ευγένεια και η προσήλωση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση του πελάτη είναι γλειώδης εώς εμετική.

 

υ.γ

Τα εκθεσιακά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ευκαιρίες για τους αγοραστές.

προσωπικά δεν θεωρώ κανενα εκθεσιακό ευκαιρια γιατι το έχει πιάσει ο καθένας και μπορεί να του έχει βγάλει τα μάτια.

Σκέψου να θες κινητό πχ και να ειναι κανενα 3μηνο να του μαμανε την μπαταρια και να το αφηνουν στον φορτιστή όπως κάνουν στα εκθεσιακά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άραγε πως θα φαινόταν στον αντιπρόσωπο της Panasonic  το ότι το Πλαισιο πουλάει εκθεσιακά με πληρη εγγύηση 2 ετών?

 

Η εγγύηση ξεκινάει να ισχύει απο τη στιγμή της πώλησης. Μπορείς να πάρεις τηλεόραση που δούλευε 5 χρόνια σε μαγαζί και η εγγύηση ξεκινάει απο τη στιγμή της αγοράς. Όλα τα μαγαζιά πουλάνε με αυτό τον τρόπο τα εκθεσιακά με τη μόνη διαφορά πως ενημερώνουν πρώτα τον πελάτη και φυσικά του κάνουν την ανάλογη έκπτωση.

 

Το πλάισιο το κάνει μέσω του stock house όπου πουλάει εκθεσιακά, επιστροφές, επισκευασμένα.

 

Στην περίπτωση σου, απλά θα ζητήσεις να σου δώσουν καινούρια, θα το κάνουν σίγουρα εφόσον υπάρχει απόθεμα και όλα καλα. Μερικές φορές λάθη γίνονται, το θέμα είναι να μην γίνονται κακοπροαίρετα. Αφού το πρόσεξες όλα καλα

προσωπικά δεν θεωρώ κανενα εκθεσιακό ευκαιρια γιατι το έχει πιάσει ο καθένας και μπορεί να του έχει βγάλει τα μάτια.

Σκέψου να θες κινητό πχ και να ειναι κανενα 3μηνο να του μαμανε την μπαταρια και να το αφηνουν στον φορτιστή όπως κάνουν στα εκθεσιακά.

 

Εκθεσιακό μίξερ / πλυντήριο / ψυγείο κλπ με 40% έκπτωση σε χαλάει δηλαδή?!

Επεξ/σία από sphinxgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εγγύηση ξεκινάει να ισχύει απο τη στιγμή της πώλησης. Μπορείς να πάρεις τηλεόραση που δούλευε 5 χρόνια σε μαγαζί και η εγγύηση ξεκινάει απο τη στιγμή της αγοράς. Όλα τα μαγαζιά πουλάνε με αυτό τον τρόπο τα εκθεσιακά με τη μόνη διαφορά πως ενημερώνουν πρώτα τον πελάτη και φυσικά του κάνουν την ανάλογη έκπτωση.

 

Το πλάισιο το κάνει μέσω του stock house όπου πουλάει εκθεσιακά, επιστροφές, επισκευασμένα.

 

Στην περίπτωση σου, απλά θα ζητήσεις να σου δώσουν καινούρια, θα το κάνουν σίγουρα εφόσον υπάρχει απόθεμα και όλα καλα. Μερικές φορές λάθη γίνονται, το θέμα είναι να μην γίνονται κακοπροαίρετα. Αφού το πρόσεξες όλα καλα

 

Εκθεσιακό μίξερ / πλυντήριο / ψυγείο κλπ με 40% έκπτωση σε χαλάει δηλαδή?!

αναφέρομαι στα ηλεκτρονικά είδη οπου τα περισσότερα αν όχι όλα ειναι λειτουργικά και τα λειτουργείς,φορτίζουν τη μπαταρία του κλπ και τα φθείρουν.

Στα πλυντήρια / ψυγεία / κλπ δεν νομίζω οτι τα έχουν στην πρίζα να καίνε 24/7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω το Πλαίσιο , παρότι πριν 2 χρόνια μου είχαν κάνει ακριβώς το ίδιο με μια κάρτα γραφικών, δεν έβαλαν ποτέ μυαλό παρότι τους έτρεξα στη γραμματεία καταναλωτή...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...