giorgosmcmc Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 10 λεπτά πριν, vassilis018 είπε 42ms ping είναι στον Θεό? δλδ με πόσο θέλετε να παίζεται ? 42 ms; που ακριβως το ειδες αυτο?
vassilis018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 στον υπολογιστή μου, με την σύνδεση μου, κτλ κτλ
overpower Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 12 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε 42 ms; που ακριβως το ειδες αυτο? Και εγω εχω 50-60 (οπως και οι περισσοτεροι στους Ευρωπαικους servers)
DEADLAZARUS Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Μόνο ευρωπαϊκούς servers επιλέγω. Τώρα, τα περί υψηλού ping που αναφέρει ο συμφορουμίτης, δεν ξέρω πώς προέκυψαν. Κάποιο πρόβλημα υπήρχε χθες, να δούμε σήμερα τι θα γίνει.
cpttony Δημοσ. 23 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2018 Έχει μαζευτεί πολύ υλικό (και αρκετό από medic - που δε το θυμόμουν -), θα το ανεβάσω για να αδειάσει και λίγο ο δίσκος. 1
Πέτρος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Στις 15/6/2018 στις 6:06 ΜΜ, Πέτρος είπε Δεν υποφέρει το παιγνίδι ακριβώς... Η μανούλα της ΕΑ/DICE κάτι έκανε με πολύ κόσμο, και από εκεί που πριν κανένα χρόνο έβλεπα τον επεξεργαστή να κααααθεται (<70%), τώρα τερματίζει με το καλημέρα και πνίγεται όλο το σύστημα. Έχεις 4 πύρηνο, χωρίς ΗΤ, αλλά με αρκετή ισχύ (κανονικά) για να το τρέχει τουλάχιστον αξιοπρεπώς. Το δικό μου θέμα είναι πως ούτε τα 60 δεν βλέπω πλέον, από εκεί που τα είχα εύκολα με τις ίδιες ρυθμίσεις που τόσο καιρό χρησιμοποιώ (με βουτιές σε συγκεκριμένα σημεία, για συγκεκριμένους λόγους). Ψάξε αν θέλεις κι εσύ για BF1 100% cpu, και θα καταλάβεις τί τσατσαριά έχουν κάνει. Κάτι γίνεται, με δηλωμένους Πυρήνες/νήματα σε user.cfg αρχείο. Σταθερά κάτω από 80% ο επεξεργαστής, κάποια βελτίωση στα fps, και βλέπουμε. RenderDevice.RenderAheadLimit 2 Thread.ProcessorCount 8 getrender.thread.maxprocessorcount 8 Thread.MinFreeProcessorCount 0 Η 1η επιλογή, είναι στο 2 για τους "αδύναμους" FX. Σε επεξεργαστές με σαφώς παραπάνω IPC, δοκιμάστε με 1 ή 0, ανάλογα (βασικά, δοκιμάστε τα όλα). Τα 8ρια, είναι ακριβώς αυτό που καταλαβαίνετε.
pip1908 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Κάτι γίνεται, με δηλωμένους Πυρήνες/νήματα σε user.cfg αρχείο. Σταθερά κάτω από 80% ο επεξεργαστής, κάποια βελτίωση στα fps, και βλέπουμε. RenderDevice.RenderAheadLimit 2 Thread.ProcessorCount 8 getrender.thread.maxprocessorcount 8 Thread.MinFreeProcessorCount 0 Η 1η επιλογή, είναι στο 2 για τους "αδύναμους" FX. Σε επεξεργαστές με σαφώς παραπάνω IPC, δοκιμάστε με 1 ή 0, ανάλογα (βασικά, δοκιμάστε τα όλα). Τα 8ρια, είναι ακριβώς αυτό που καταλαβαίνετε. Είναι μέχρι να το βρεις... άντε έρχεται κ το καινούριο last update ....😛 Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2018 από pip1908 1
SoFGR Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, Πέτρος είπε Κάτι γίνεται, με δηλωμένους Πυρήνες/νήματα σε user.cfg αρχείο. Σταθερά κάτω από 80% ο επεξεργαστής, κάποια βελτίωση στα fps, και βλέπουμε. RenderDevice.RenderAheadLimit 2 Thread.ProcessorCount 8 getrender.thread.maxprocessorcount 8 Thread.MinFreeProcessorCount 0 Η 1η επιλογή, είναι στο 2 για τους "αδύναμους" FX. Σε επεξεργαστές με σαφώς παραπάνω IPC, δοκιμάστε με 1 ή 0, ανάλογα (βασικά, δοκιμάστε τα όλα). Τα 8ρια, είναι ακριβώς αυτό που καταλαβαίνετε. προσωπικα απλα πηγα απο 4690K σε 2600X ( + mini-itx κουτι αφου δεν χρειαζομαι πια εσωτερικη καρτα ηχου ) και ηρεμησα https://imgur.com/a/j6RpbMP απο 97-100% cpu usage, αθλια frame pacing και drops στα 45-52 fps (ελεος) ειμαι τωρα στο 45-50%, δεν εχω ιχνος stuttering/micro-stuttering minimum fps 80 και συνηθως 100+ το gpu usage μονο για καποιο περιεργο λογο δεν ειναι συνεχεια μαξαρισμενο οπως θα επρεπε, να δοκιμασω DX12 ή ουτε για αστειο ? εκτος απο το in the name of tsar, κανα αλλο τζαμπε DLC για εμας τους γυφτους που δεν πληρωσαμε το game, αλλα δινουμε 25ευρω το χρονο στην ΕΑ (και πολλα της ειναι) για συνδρομη παιζει ?
Πέτρος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 DX12, ούτε με σφαίρες. Νομίζω πριν λίγες μέρες έδωσε κι άλλο DLC τσάμπα, πάντως.
Πέτρος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 14 ώρες πριν, Πέτρος είπε Κάτι γίνεται, με δηλωμένους Πυρήνες/νήματα σε user.cfg αρχείο. Σταθερά κάτω από 80% ο επεξεργαστής, κάποια βελτίωση στα fps, και βλέπουμε. RenderDevice.RenderAheadLimit 2 Thread.ProcessorCount 8 getrender.thread.maxprocessorcount 8 Thread.MinFreeProcessorCount 0 Η 1η επιλογή, είναι στο 2 για τους "αδύναμους" FX. Σε επεξεργαστές με σαφώς παραπάνω IPC, δοκιμάστε με 1 ή 0, ανάλογα (βασικά, δοκιμάστε τα όλα). Τα 8ρια, είναι ακριβώς αυτό που καταλαβαίνετε. Διόρθωση: Αντί για getrender.thread.maxprocessorcount 8 gstrender.thread.maxprocessorcount 8
saxos55 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 @Πέτρος και @lotusgr Τι παιχνιδάρα παίχτηκε σήμερα Argonne Forest! 2
Πέτρος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Α, ο λωτός ήταν ο έτερος? Εγώ παραπατούσα ελαφρά, αλλά καλά πήγε, ωραία εξελίχθηκε. Γιατί την έκανες, μετά? Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2018 από Πέτρος
saxos55 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 13 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Εγώ παραπατούσα ελαφρά, αλλά καλά πήγε, ωραία εξελίχθηκε. Γιατί την έκανες, μετά? Γιατί ακριβώς ήταν τόσο intense έτσι πως ήταν κοντά τα tickets και έτσι πως χάναμε/κερδίζαμε συνέχεια το b το c και το d που... ξεθεώθηκα. Ήθελα λίγο off να ηρεμήσω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα