Προς το περιεχόμενο

Battlefield 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε

42 ms; που ακριβως το ειδες αυτο?

Και εγω εχω 50-60 (οπως και οι περισσοτεροι στους Ευρωπαικους servers)

Δημοσ.

Μόνο ευρωπαϊκούς servers επιλέγω. Τώρα, τα περί υψηλού ping που αναφέρει ο συμφορουμίτης, δεν ξέρω πώς προέκυψαν. Κάποιο πρόβλημα υπήρχε χθες, να δούμε σήμερα τι θα γίνει.

Δημοσ.

Έχει μαζευτεί πολύ υλικό (και αρκετό από medic - που δε το θυμόμουν -), θα το ανεβάσω για να αδειάσει και λίγο ο δίσκος.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 15/6/2018 στις 6:06 ΜΜ, Πέτρος είπε

Δεν υποφέρει το παιγνίδι ακριβώς...

Η μανούλα της ΕΑ/DICE κάτι έκανε με πολύ κόσμο, και από εκεί που πριν κανένα χρόνο έβλεπα τον επεξεργαστή να κααααθεται (<70%), τώρα τερματίζει με το καλημέρα και πνίγεται όλο το σύστημα.

Έχεις 4 πύρηνο, χωρίς ΗΤ, αλλά με αρκετή ισχύ (κανονικά) για να το τρέχει τουλάχιστον αξιοπρεπώς.

Το δικό μου θέμα είναι πως ούτε τα 60 δεν βλέπω πλέον, από εκεί που τα είχα εύκολα με τις ίδιες ρυθμίσεις που τόσο καιρό χρησιμοποιώ (με βουτιές σε συγκεκριμένα σημεία, για συγκεκριμένους λόγους).

Ψάξε αν θέλεις κι εσύ για BF1 100% cpu, και θα καταλάβεις τί τσατσαριά έχουν κάνει.

Κάτι γίνεται, με δηλωμένους Πυρήνες/νήματα σε user.cfg αρχείο.

Σταθερά κάτω από 80% ο επεξεργαστής, κάποια βελτίωση στα fps, και βλέπουμε.

RenderDevice.RenderAheadLimit 2
Thread.ProcessorCount 8
getrender.thread.maxprocessorcount 8
Thread.MinFreeProcessorCount 0

Η 1η επιλογή, είναι στο 2 για τους "αδύναμους" FX.

Σε επεξεργαστές με σαφώς παραπάνω IPC, δοκιμάστε με 1 ή 0, ανάλογα (βασικά, δοκιμάστε τα όλα).

Τα 8ρια, είναι ακριβώς αυτό που καταλαβαίνετε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Κάτι γίνεται, με δηλωμένους Πυρήνες/νήματα σε user.cfg αρχείο.

Σταθερά κάτω από 80% ο επεξεργαστής, κάποια βελτίωση στα fps, και βλέπουμε.


RenderDevice.RenderAheadLimit 2
Thread.ProcessorCount 8
getrender.thread.maxprocessorcount 8
Thread.MinFreeProcessorCount 0

Η 1η επιλογή, είναι στο 2 για τους "αδύναμους" FX.

Σε επεξεργαστές με σαφώς παραπάνω IPC, δοκιμάστε με 1 ή 0, ανάλογα (βασικά, δοκιμάστε τα όλα).

Τα 8ρια, είναι ακριβώς αυτό που καταλαβαίνετε.

Είναι μέχρι να το βρεις...

άντε έρχεται κ το καινούριο last update ....😛

Επεξ/σία από pip1908
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

Κάτι γίνεται, με δηλωμένους Πυρήνες/νήματα σε user.cfg αρχείο.

Σταθερά κάτω από 80% ο επεξεργαστής, κάποια βελτίωση στα fps, και βλέπουμε.


RenderDevice.RenderAheadLimit 2
Thread.ProcessorCount 8
getrender.thread.maxprocessorcount 8
Thread.MinFreeProcessorCount 0

Η 1η επιλογή, είναι στο 2 για τους "αδύναμους" FX.

Σε επεξεργαστές με σαφώς παραπάνω IPC, δοκιμάστε με 1 ή 0, ανάλογα (βασικά, δοκιμάστε τα όλα).

Τα 8ρια, είναι ακριβώς αυτό που καταλαβαίνετε.

προσωπικα απλα πηγα απο 4690K σε 2600X ( + mini-itx κουτι αφου δεν  χρειαζομαι πια εσωτερικη καρτα ηχου ) και ηρεμησα 

https://imgur.com/a/j6RpbMP

απο 97-100% cpu usage, αθλια frame pacing και drops στα 45-52 fps (ελεος) ειμαι τωρα  στο 45-50%, δεν εχω ιχνος stuttering/micro-stuttering minimum fps 80 και συνηθως 100+ 

το gpu usage μονο για καποιο περιεργο λογο δεν ειναι συνεχεια μαξαρισμενο οπως θα επρεπε, να δοκιμασω DX12 ή ουτε για αστειο ?  εκτος απο το in the name  of tsar, κανα αλλο τζαμπε DLC   για εμας τους γυφτους που δεν πληρωσαμε το game, αλλα δινουμε 25ευρω το χρονο στην ΕΑ (και πολλα της ειναι) για συνδρομη  παιζει ? :P  

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Κάτι γίνεται, με δηλωμένους Πυρήνες/νήματα σε user.cfg αρχείο.

Σταθερά κάτω από 80% ο επεξεργαστής, κάποια βελτίωση στα fps, και βλέπουμε.


RenderDevice.RenderAheadLimit 2
Thread.ProcessorCount 8
getrender.thread.maxprocessorcount 8
Thread.MinFreeProcessorCount 0

Η 1η επιλογή, είναι στο 2 για τους "αδύναμους" FX.

Σε επεξεργαστές με σαφώς παραπάνω IPC, δοκιμάστε με 1 ή 0, ανάλογα (βασικά, δοκιμάστε τα όλα).

Τα 8ρια, είναι ακριβώς αυτό που καταλαβαίνετε.

Διόρθωση:

Αντί για getrender.thread.maxprocessorcount 8

gstrender.thread.maxprocessorcount 8

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α, ο λωτός ήταν ο έτερος?

Εγώ παραπατούσα ελαφρά, αλλά καλά πήγε, ωραία εξελίχθηκε.

Γιατί την έκανες, μετά?

Επεξ/σία από Πέτρος
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Εγώ παραπατούσα ελαφρά, αλλά καλά πήγε, ωραία εξελίχθηκε.

Γιατί την έκανες, μετά?

Γιατί ακριβώς ήταν τόσο intense έτσι πως ήταν κοντά τα tickets και έτσι πως χάναμε/κερδίζαμε συνέχεια το b το c και το d που... ξεθεώθηκα. Ήθελα λίγο off να ηρεμήσω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...