Προς το περιεχόμενο

Battlefield 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, overpower είπε

Ειχα (επιτελους!) και ενα support στο 4th seat να κανει repair οποτε δεν επεφτα.

Έχει και τέτοιο πράμα?

Ενώ δεν μπορείς να επισκευάσεις άρμα πχ από μέσα, αν δεν είσαι ο tanker αλλά πολυβολητής που άλλαξε θέση, πχ?

Τα σκέφτονται?

Επεξ/σία από Πέτρος
  • Απαντ. 6,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 ώρες πριν, overpower είπε

Εφυγαν οι υπολοιποι κανα λεπτο πριν το τελος, 32-32 ηταν. Δεν ηταν το skill, ηταν οτι κανενας δεν μου εδεινε σημασια. Ειχα (επιτελους!) και ενα support στο 4th seat να κανει repair οποτε δεν επεφτα.

.....και πάντα αναρωτιόμουν τι να χρειάζεται το 4th seat στον Λιάκο τον λεβέντη :P:P:P. Την επόμενη φορά που θα σε πετύχω μέσα θα πάρω τον σωληνοκάβουρα και σου 'ρχομαι. 

Δημοσ.

Υπάρχει κάποιο Bug, αν είσαι αρχηγός ομάδας και μπεις στο θωρηκτό ή βγάλεις τανκ να μην μπορείς να δώσεις εντολή στην ομάδα σου. 
Το έχει συναντήσει κανένας άλλος;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, G.TH. είπε

Υπάρχει κάποιο Bug, αν είσαι αρχηγός ομάδας και μπεις στο θωρηκτό ή βγάλεις τανκ να μην μπορείς να δώσεις εντολή στην ομάδα σου. 
Το έχει συναντήσει κανένας άλλος;

Δεν ειχα παρατηρησει αν γινεται σε tanks, αλλα σπανιως το χρησιμοποιω το q ως οδηγος. Αν κανεις με το ποντικι πανω σε σημαια, οταν βγουν τα βελακια απο γυρω της μπορεις να ορισεις εντολη για σημαια.

*Το συγκεκριμενο bug νομιζω δεν σε αφηνει οτιδηποτε απο το παραθυρο να κανεις (ειτε εντολη, ειτε thank you/affirmative κτλ ή ammo/medic κτλ)

7 ώρες πριν, black66.gr είπε

.....και πάντα αναρωτιόμουν τι να χρειάζεται το 4th seat στον Λιάκο τον λεβέντη :P:P:P. Την επόμενη φορά που θα σε πετύχω μέσα θα πάρω τον σωληνοκάβουρα και σου 'ρχομαι. 

 

15 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Έχει και τέτοιο πράμα?

Ενώ δεν μπορείς να επισκευάσεις άρμα πχ από μέσα, αν δεν είσαι ο tanker αλλά πολυβολητής που άλλαξε θέση, πχ?

Τα σκέφτονται?

Ναι, το 4th seat ουσιαστικα μπαινει οποιοδηποτε class. Και assault πχ για να πεταει at grenades. Αλλα πιστευω η θεση ανηκει σε support με repair tool. Μπορεις ωστοσο και σαν πιλοτος να επισκευασεις προφανως με το "Χ" (ή οποιο button εχεις ορισει)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vassilis018 είπε

κάντο και μια μετάφραση γιατί δεν κατάλαβα τπτ :P

Μάλλον δε ξέρω αν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα, οπότε δες τι γράφουν οι devs

Spoiler

Improving Sweetspot Communication

 

A Sniper Rifle's sweetspot is an area where its damage model will deal 100 or more damage to the chest. This is not communicated very well to the shooter or the victim which has led to complaints about the mechanic feeling random. We are aiming to improve this through VFX for both sides.

 

For the shooter:

 

  • We will be using Depth of Field to communicate the sweetspot when the player looks through their weapon scope.
  • Anything outside the shooter's sweetspot will be out of focus.
  • Anything inside the shooter's sweetspot will be in focus.
  • Holding breath will expand the focus range and allow shooter to see everything in their field of view more clearly.
  • DoF will be applied when the rifle is a Marksman, Patrol, or Sniper package.
  • The Gewehr M.95 Marksman and Carcano M91 Patrol Carbine will have DoF applied even though they do not have a sweetspot.*

 

For the victim:

 

  • We will be adding additional VFX for when the victim is inside someone's sweetspot. This currently takes the appearance of rainbow lens flare (hereafter: sweetspot glint). The new lens flare will behave similar to the current scope glint (hereafter: standard glint) aside from communicating the sweetspot.
  • We will be adding scope glint to Marksman and Patrol scopes. Currently, glint only exists on Sniper scopes. Marksman and Patrol scopes provide sufficient magnifying power for ranged engagements in addition to removing scope glint. This made it extremely attractive for Scouts that play at long range.
  • The Gewehr M.95 Marksman and Carcano M91 Patrol Carbine will use standard glint across all ranges due to their lack of a sweetspot.
  • Ironsights and Lens Sights will not gain scope glint. Their magnifying power is low enough that players should be able to identify potential shooters without the assistance of glint.

EDIT: Αύριο το "April Update"

Επεξ/σία από cpttony
Δημοσ.
10 ώρες πριν, cpttony είπε

Μάλλον δε ξέρω αν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα, οπότε δες τι γράφουν οι devs

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Improving Sweetspot Communication

A Sniper Rifle's sweetspot is an area where its damage model will deal 100 or more damage to the chest. This is not communicated very well to the shooter or the victim which has led to complaints about the mechanic feeling random. We are aiming to improve this through VFX for both sides.

For the shooter:

  • We will be using Depth of Field to communicate the sweetspot when the player looks through their weapon scope.
  • Anything outside the shooter's sweetspot will be out of focus.
  • Anything inside the shooter's sweetspot will be in focus.
  • Holding breath will expand the focus range and allow shooter to see everything in their field of view more clearly.
  • DoF will be applied when the rifle is a Marksman, Patrol, or Sniper package.
  • The Gewehr M.95 Marksman and Carcano M91 Patrol Carbine will have DoF applied even though they do not have a sweetspot.*

For the victim:

  • We will be adding additional VFX for when the victim is inside someone's sweetspot. This currently takes the appearance of rainbow lens flare (hereafter: sweetspot glint). The new lens flare will behave similar to the current scope glint (hereafter: standard glint) aside from communicating the sweetspot.
  • We will be adding scope glint to Marksman and Patrol scopes. Currently, glint only exists on Sniper scopes. Marksman and Patrol scopes provide sufficient magnifying power for ranged engagements in addition to removing scope glint. This made it extremely attractive for Scouts that play at long range.
  • The Gewehr M.95 Marksman and Carcano M91 Patrol Carbine will use standard glint across all ranges due to their lack of a sweetspot.
  • Ironsights and Lens Sights will not gain scope glint. Their magnifying power is low enough that players should be able to identify potential shooters without the assistance of glint.

EDIT: Αύριο το "April Update"

Έχω να παίξω scout πολύ καιρό. Εσύ που παίζεις, τι έχουν αλλάξει?  Σου βγάζει κάποια ειδοποίηση αν μπορείς να σκοτώσεις τον άλλον με την μια? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Έχω να παίξω scout πολύ καιρό. Εσύ που παίζεις, τι έχουν αλλάξει?  Σου βγάζει κάποια ειδοποίηση αν μπορείς να σκοτώσεις τον άλλον με την μια? 

Η κλάση είναι ίδια σε γενικές γραμμές (κάτι αλλαγές μόνο στις Tripwire για να μη κλαίγονται ορισμένοι για να ξεκλειδώσουν κάποια perks) από Day 1. Αυτή είναι η πρώτη ουσιαστικά αλλαγή που κάνουν στην κλάση, εκτός αν μου διαφεύγει κάτι.

Επεξ/σία από cpttony
Δημοσ.
2 ώρες πριν, cpttony είπε

Η κλάση είναι ίδια σε γενικές γραμμές (κάτι αλλαγές μόνο στις Tripwire για να μη κλαίγονται ορισμένοι για να ξεκλειδώσουν κάποια perks) από Day 1. Αυτή είναι η πρώτη ουσιαστικά αλλαγή που κάνουν στην κλάση, εκτός αν μου διαφεύγει κάτι.

Κάτι για sweetspot λεει που να πω την αλήθεια δεν το κατάλαβα και οτι μάλιστα υπάρχει στο μενου επιλογή να το αφαιρέσεις που ουτε αυτο το εχω δει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...