Πέτρος Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 2 ώρες πριν, cpttony είπε Ο Zaytsev έχει σταματήσει να παίζει απ' όσο ξέρω. So, it's only me... Ναι, είδαμε και την εβδομάδα που ήταν medic revision, πόσοι medics (με σύριγγα) κυκλοφορούσαν. Τελευταία, πιο πολλούς support βλέπω παρά medics. 26 λεπτά πριν, Zaytsev είπε Απλά βαρέθηκε τα τερτίπια της DICE και είπε να παίξει ένα παιχνίδι που υπάρχει something-like-suppression, όταν σε πετυχαίνει ο άλλος κι όχι όταν αστοχεί. Κι αν δεν κόψει τις βλακείες, θα είναι η πρώτη φορά που δε θα αγοράσει το επόμενο. H αλήθεια είναι στο υπογραμμισμένο παραπάνω. Δυο ωρίτσες προχτές, 4-5 γύροι, ακριβώς αυτό. Όρθιοι, ξαπλωτοί, καθιστοί, χοροπηδώντες, από κοντά η από μακρυά...να σε ρημάζουν ενώ τους πετύχαινες ήδη.
Virus200 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 μπορει καποιος να μοθ εξηγησει τι ειναι στο scope που αλλαζουν τα μετρα απο 75-150-300. πολυ ωραιο το sniping στο bf1 αλλα μου την σπαει που τον βαρας στα 20 μετρα τον αλλον στο στηθος και γραφει 80 damage
cpttony Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Virus200 είπε μπορει καποιος να μοθ εξηγησει τι ειναι στο scope που αλλαζουν τα μετρα απο 75-150-300. πολυ ωραιο το sniping στο bf1 αλλα μου την σπαει που τον βαρας στα 20 μετρα τον αλλον στο στηθος και γραφει 80 damage Όταν έχεις στόχο στα 75 μέτρα (μηδενισμός στα 75m), θεωρώντας ότι σημαδεύεις πάντα το κεφάλι, πάει ακριβώς πάνω, αν έχεις στόχο στα 150m (μηδενισμός στα 75m), πρέπει να σηκώσεις το όπλο κατάλληλα ώστε να τον χτυπήσεις (αντίστοιχα για τα Χ μέτρα μηδενισμό και Υ μέτρα απόσταση). Τώρα, όσο για το 80dmg στο στήθος... τα παράπονά σου σ' αυτόν που σκέφτηκε τον μηχανισμό του sweet spot. Επεξ/σία 13 Απριλίου 2018 από cpttony 1
Πέτρος Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Που να δεις να βαράς με το οποιοδήποτε όπλο τον άλλο κατάμουτρα, να τινάζεται πίσω το κεφάλι του (τα εφέ μας μάραναν στο ragdoll), και όχι μόνο να μην πεθαίνει αλλά να σε συγυρίζει κιόλας. Ως προς τις προηγούμενες γκρίνιες μου για το "τεχνικό" κομμάτι, μετά από DX12 όπου είχα τα ίδια, είπα να κάνω ένα καθαρό πέρασμα των οδηγών (που ήδη είχα τόσο καιρό και δούλευαν σωστά...), και κάπως βελτιώθηκε η κατάσταση. Τα χαμηλότερα fps παραμένουν, αλλά τουλάχιστον είναι πιο smooth η κατάσταση. Σε άλλες γκρίνιες: Ποιός θεούλης σκέφτηκε σε operations (και όχι μόνο), οι σημαίες να είναι εντός βεληνεκούς (πολύ εντός όμως) όλων των όπλων/οχημάτων που αράζουν σε uncap/redline? Ποιός? Παλεύεις να πάρεις τη σημαία δλδ, και έχεις τους μάγκεςνα σε ρημάζουν από γύρω-γύρω, με ff off κιόλας...μαγεία! Τα αγαπημένα κολλήματα όταν πας να πηδήξεις εμπόδιο παραμένουν, τα gas-gas επειδή κάποιος έκλασε εντός κτιρίου (ενώ εσύ είσαι δίπλα μεν...αλλά εκτός κτιρίου, με τοίχο) παραμένουν, οι βομβαρδισμοί από αεροπλάνα εντός κτιρίου παραμένουν κλπ. Επεξ/σία 13 Απριλίου 2018 από Πέτρος
overpower Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 8 ώρες πριν, Πέτρος είπε cpttony, Zaytsev, σας έγινε... Οταν παιζεις και εσυ scout αλλα ολοι σε πετυχαινουν ως pilot λογικο να σε αφηνουν απο εξω.
Virus200 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 2 ώρες πριν, cpttony είπε Όταν έχεις στόχο στα 75 μέτρα (μηδενισμός στα 75m), θεωρώντας ότι σημαδεύεις πάντα το κεφάλι, πάει ακριβώς πάνω, αν έχεις στόχο στα 150m (μηδενισμός στα 75m), πρέπει να σηκώσεις το όπλο κατάλληλα ώστε να τον χτυπήσεις (αντίστοιχα για τα Χ μέτρα μηδενισμό και Υ μέτρα απόσταση). Τώρα, όσο για το 80dmg στο στήθος... τα παράπονά σου σ' αυτόν που σκέφτηκε τον μηχανισμό του sweet spot. σε ευχαριστω πολυ φιλε μου για την εξηγηση
panoskatos Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 Αν ο εχθρός είναι με 100% υγεία για να τον σκοτώσεις με μια σφαίρα με sniper πρέπει να τον πετυχεις κεφάλι. Λογικό το βρίσκω .
Πέτρος Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 19 ώρες πριν, Zaytsev είπε Απλά βαρέθηκε τα τερτίπια της DICE και είπε να παίξει ένα παιχνίδι που υπάρχει something-like-suppression, όταν σε πετυχαίνει ο άλλος κι όχι όταν αστοχεί. Κι αν δεν κόψει τις βλακείες, θα είναι η πρώτη φορά που δε θα αγοράσει το επόμενο. Btw, όπου και όσο διαβάζω πέφτει το κράξιμο της αρκούδας για cheats/hacks etc στο PUBG. Τί ισχύει?
cpttony Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Νέο βίντεο μετά από σχεδόν ένα μήνα (ναι, ξέρω υπάρχουν κολλήματα) Επεξ/σία 15 Απριλίου 2018 από cpttony 5
Virus200 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 2 ώρες πριν, cpttony είπε Νέο βίντεο μετά από σχεδόν ένα μήνα (ναι, ξέρω υπάρχουν κολλήματα) πολλα κιλα skill μπραβο. ποιο οπλο ειναι αυτο αν επιτρέπεται
cpttony Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 3 ώρες πριν, Virus200 είπε πολλα κιλα skill μπραβο. ποιο οπλο ειναι αυτο αν επιτρέπεται M1903 Sniper 1
gildo Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Στο 1:07 report captain tomy Επεξ/σία 15 Απριλίου 2018 από gildo
black66.gr Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Σύμφωνα με τον Patrick Söderlund της ΕΑ: "Για τα νέα παιχνίδια (όπως το επόμενο Battlefield), οι παίκτες μας ξεκαθάρισαν ότι δεν θα συγχωρέσουν τα λάθη που έγιναν με το Star Wars Battlefront 2 και δεν θα τα κάνουμε"... Λέτε να αλλάξει προς το καλύτερο στα καινούρια games; https://www.theverge.com/2018/4/13/17230874/ea-star-wars-battlefront-2-loot-box-patrick-soderlund-interview. .....και στα Ελληνικά. http://gr.ign.com/star-wars-battlefront-sequel/53875/news/pere-to-mathema-tes-e-ea-apo-ten-diamakhe-gia-ta-loot-boxes.
saxos55 Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Εμένα ο γιος μου ξέρεις πόσες φορές has vowed to "be better?" Περιττό να σου πω αν πχ σήμερα έπλυνε τα δόντια του για βράδυ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα