UsualSuspect__ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, cpttony said: Στο menu έχει μια εναλλαγή στα κομμάτια, αλλά όχι κάθε 5 δεύτερα (εκτός και αν το έγραψες συμβολικά το νούμερο). Γενικά, μετά το winter update (2016) ή TSNP υπάρχουν προβλήματα με τον ήχο. Βέβαια, υπάρχουν και σημαντικότερα. Είναι εντελώς random. Θα προσπαθήσω να το κάνω record και να το ανεβάσω κάπου να δεις πόσο σπαστικό είναι. Edit: Από 5 δεύτερα, έγινε 1-2 Έρχεται βίντεο. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2018 από UsualSuspect__
cpttony Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Μάλλον είναι bug. Κάνει απότομες αλλαγές και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
UsualSuspect__ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 35 minutes ago, cpttony said: Μάλλον είναι bug. Κάνει απότομες αλλαγές και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Μπήκα και λίγο ingame και σε κάποιες φάσεις κοβόταν τελείως ο ήχος για 1 sec ξέρω γω.
overpower Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Αυτο που πας να μπεις σε operation και σε βαζει σε server που αλλαζει operation (ουτε καν map) με ξεπερναει. 1
DEADLAZARUS Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Ερώτηση προς απανταχού snipers: ρυθμίζετε, αναλόγα με την απόσταση, το sniper σας; Δηλαδή, το ρυθμίζετε για αποστάσεις 300m/150m/75m; Αν ναι, βελτιώνει τη στόχευσή σας αυτή η ρύθμιση; Αν παίζεις, βέβαια, aggressive scout, δεν βρίσκω λόγο να ρυθμίσεις στα 300m. 75, άντε 150 το πολύ.
cpttony Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, DEADLAZARUS είπε Ερώτηση προς απανταχού snipers: ρυθμίζετε, αναλόγα με την απόσταση, το sniper σας; Δηλαδή, το ρυθμίζετε για αποστάσεις 300m/150m/75m; Αν ναι, βελτιώνει τη στόχευσή σας αυτή η ρύθμιση; Αν παίζεις, βέβαια, aggressive scout, δεν βρίσκω λόγο να ρυθμίσεις στα 300m. 75, άντε 150 το πολύ. Παλαιότερα ρύθμιζα. Τώρα παίζω με 75m, θα το αλλάξω ίσως μόνο αν ο άλλος είναι 300+ m. Δε θα το έλεγα βελτίωση ακριβώς, οι διόπτρες δεν έχουν mildots οπότε αν ο άλλος είναι στα 300m με 75m μηδενισμό, πρέπει να υπολογίσεις με το μάτι, ενώ με 300m μηδενισμό, είσαι πιο σίγουρος ότι θα τον βρεις. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2018 από cpttony 1
panoc Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, overpower είπε Αυτο που πας να μπεις σε operation και σε βαζει σε server που αλλαζει operation (ουτε καν map) με ξεπερναει. Μια στις 2 μαχες μου γινεται αυτο και το χειροτερο ολων ειναι οτι μετα το τελευταιο update αφου γινει αυτο και ξεκινησει η μαχη μου βγαζει ενα ωραιο "Operation ended" μονιμα στη οθονη και συνεχιζω να παιζω κανονικα μεχρι να πεθανω. Οταν πεθανω δε με πεταει αλλα δε με αφηνει να ξανακανω spawn αλλα ουτε και να ξαναμπω στον ιδιο server... 1 ώρα πριν, DEADLAZARUS είπε Ερώτηση προς απανταχού snipers: ρυθμίζετε, αναλόγα με την απόσταση, το sniper σας; Δηλαδή, το ρυθμίζετε για αποστάσεις 300m/150m/75m; Αν ναι, βελτιώνει τη στόχευσή σας αυτή η ρύθμιση; Αν παίζεις, βέβαια, aggressive scout, δεν βρίσκω λόγο να ρυθμίσεις στα 300m. 75, άντε 150 το πολύ. 51 λεπτά πριν, cpttony είπε Παλαιότερα ρύθμιζα. Τώρα παίζω με 75m, θα το αλλάξω ίσως μόνο αν ο άλλος είναι 300+ m. Δε θα το έλεγα βελτίωση ακριβώς, οι διόπτρες δεν έχει mildot οπότε αν ο άλλος είναι στα 300m με 75m μηδενισμό, πρέπει να υπολογίσεις με το μάτι, ενώ με 300m μηδενισμό, είσαι πιο σίγουρος ότι θα τον βρεις. Οτι ειπε ο tony και επισης να προσθεσω απο δικη μου εμπειρια. Στην αρχη αλλαζα συχνα τις αποστασεις αναλογα με το που ηταν ο αλλος αλλα παρατηρησα οτι 1. Πολλες φορες το ξεχναγα. 2. Τυχαινουν φορες ποιυ εκει που σημαδευεις στα πχ 300μ πεταγετε ο αλλος στα 60 και ο χρονος που χρειαζεται να αλλαξεις τη στοχευση να ειναι τοσος ωστε να πεθανεις. 3. Η καμπλυση μαθησης της στοχευσης ηταν κακη. Ετσι το αφησα στα 75m χωρις να το αλλαζω επιτηδες και προσπαθουσα να υπολογιζω με το ματι. Μετα απο κατι εκατονταδες βολες ειδα οτι τελικα ηταν πιο ευκολο και πιο γρηγορο να υπολογιζω την αποσταση με το ματι και μετα απο κατι 1000αδες βολες μου ειναι απειρως πιο ευκολο να σημαδεψω σε οποιαδηποτε αποσταση με στοχαστρο στα 75 παρα με οποιαδηποτε αλλη. Φυσικα τα παραπανω εχουν μεγαλυτερη εφαρμογη οταν χρησιμοποιεις ενα οπλο και μονο διοτι το sniper rifle εχει τη δικη του ταχυτητα σφαιρας και το σημαντικοτερο τη δικη του τροχια σφαιρας. Πχ στο G.98 η τροχια της σφαιρας κανει μεγαλυτερη κοιλια απο αυτη του M1903, οποτε για την ιδια αποσταση πρεπει να σημαδευεις πιο ψηλα. Edit. Μετα απο τα αρματα το τελευταιο διαστημα δοκιμαζω τα αεροπλανα, βασικα το attack plane. Μπορω να πω οτι τα παω θαυμασια ειδικα ριχνοντας τις βομβες. Η εμπειρια μου απο το warthunder (κατι χιλιαδες ωρες) βοηθαει σε αυτο, αλλα εχω να κανω μερικες παρατηρησεις. 1. Εχοντας συνηθισει απο το warthunder οπου επαιζα arcade κυριως, περιμενα κατι αναλογο και εδω. Η απογοητευση ηταν τεραστια καθως διαπιστωσα οτι ειναι παρα ειναι arcade κατασταση. Δεν υπαρχει συσχετιση γραμικης ταχυτητας και μεγεθος στροφης, τα flaps, rudder κλπ ειναι απλα διακοσμητικα και εχουν παντα την ιδια επιδραση ανεξαρτητα υψους και ταχυτητας. Γενικα το πτητικο μοντελο ειναι απλα για να πεταμε. Με ξενισε αλλα το συνιθησα γρηγορα λογω ισως πρωτερης εμπειριας. 2. Το hit box του αεροπλανου πρεπει να ειναι τουλαχιστο 10 μετρα περιμετρικα αυτου. Εχοντας συνηθισει απο το Warthunder να πεταω στα λιγοτερο απο 10 μετρα απο το εδαφος οταν με κυνηγουσαν προσπαθησα αρκετες φορες να το επαναλαβω και εδω με πληρη αποτυχια. Εδω εαν περασω 10 μετρα πανω απο δεντρο εχω accident τραγικο. Εχθες τρακαρα με κεραια που ηταν τουλαχιστο 1 αεροσκαφος πλατος δεξια μου.... Αντιλαμβανομαι οτι αυτο εγινε ωστε να ειναι πιο ευκολος στοχος απο το εδαφος αλλα θα μπορουσα να προβλεψουν να ειναι trasparent στα static objects. 3. Οι σφιαρες που ριχνει το attack plane δεν ειναι σφαιρες, ειναι ρουκετες δεν εξηγειτε αλλιως. Τα αεροπλανα του Α ΠΠ δεν ειχαν τετοια κανονια, ειχαν απλα πολυβολα. 4. Πολλες φορες εφοσον μου ριχνουν αντιεροπορικα σε καποια φαση φτανει η "ζωη" στο critical και σε εκεινο το σημειο εξαναφιζονται τα ruidder και elevatorw (η ουρα), εαν επιβιωσω και το φτιαξω το αεροπλανο δεν επανεμφανιζονται. Σε αυτη τη κατασταση διαπιστωσα οτι δεχομαι αρκετα λιγοτερο damage απο οτι πριν κυριως απο τα infantry οπλα αλλα και απο τα αντιεπορικα εαν τα εχεις στην ουρα σου.. Σαν να λειπει ενα hitbox ενα πραμα. Ειναι δε τοσο φανερο που προσπαθω να φτασω σε αυτη τη κατασταση αμεσως μολις παρω το αεροπλανο. 5. Μπαινει ο αλλος πολυβολιτης στο attack plane και δε μπορει απλα να κανει λιγο damage σε αυτον που σε ακολουθει.ΕΛΕΟΣ. Tι μπανεις μεσα ρε φιλε? Οσες φορες ειμουν μονος μου και εχω ειχα καποιον στην ουρα μου αλλαζα θεση (πηγαινα πισω πολυβολητης) και τον κτυπαγα ειτε θα τον σκοτωνα ειτε θα τον αναγκαζα να με αφησει και στη συνεχεια επεστραφα πιλοτος και σηκωνα το αεροπλανο. Οσες φορες ειχαν καποιον πισω μονο 1 φορα εκανε σωστη δουλεια... Τις περισσοτερες φορες δε, αντι να ριχουν στον κυνηγο ριχνουν στο εδαφος στα 300+ μετρα μακρυα... Δοκιμασα να το αφησω και εντελως ευθεια το σκαφος για να τους κανω τη στοχευση πιο ευκολη, τζιφος... Λιγο νιονιο ρε πο..στη μου. 6. Αντιληψη χωρο χρονου απο τη πληοψηφια μηδεν: Ειμαι στο αεροπλανο με κυνηγαει αντιπαλο αεροπλανο. Δε μπορω να του ξεφυγω και κανω βολτες πανω απο το αντιεροπορικο μας. Οχι απλως επανω στα 200 μετρα, πανω απο το κεφαλι του στα 20 μετρα, για να ακουσει τον ηχο του αεροπλανου. Οχι, το ζωντοβολο στο αντιεροπορικο θα ριξει στο landship στα 500 μετρα μακρυα. Ουτε μια ουτε δυο ουτε τρεις φορες για να πεις οτι ειναι τυχαιο. Μιλαμε για γιδια. 7. Διαπιστωσα -the hard way- οτι μπορεις να ριξεις βομβες μεσα σε λαγουμια/στοες/τουνελ/τρυπες. Εχει πολυ πλακα ειδικα στο Monte Grappa που τις στελνεις απευθειας μεσα στο bunker :p, αλλα οπως ειπα και στο (2) το τεραστιο hitbox του σκαφους δημιουργει θεματακια. Sorry για το σεντονι... Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2018 από panoc 1
overpower Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 2 ώρες πριν, panoc είπε Μια στις 2 μαχες μου γινεται αυτο και το χειροτερο ολων ειναι οτι μετα το τελευταιο update αφου γινει αυτο και ξεκινησει η μαχη μου βγαζει ενα ωραιο "Operation ended" μονιμα στη οθονη και συνεχιζω να παιζω κανονικα μεχρι να πεθανω. Οταν πεθανω δε με πεταει αλλα δε με αφηνει να ξανακανω spawn αλλα ουτε και να ξαναμπω στον ιδιο server... Λογικα μιλας για το menu screen, αλλα αντι να σου βγαλει επιλογες, εχει μονο το quit κατω δεξια, σωστα? Παρατηρησα οτι γινεται οταν πατας πολυ γρηγορα το esc μετα απο spawn (ή τουλαχιστον ετσι εγινε χθες σε εμενα)
panoc Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 3 ώρες πριν, overpower είπε Λογικα μιλας για το menu screen, αλλα αντι να σου βγαλει επιλογες, εχει μονο το quit κατω δεξια, σωστα? Παρατηρησα οτι γινεται οταν πατας πολυ γρηγορα το esc μετα απο spawn (ή τουλαχιστον ετσι εγινε χθες σε εμενα) Οχι αυτο ειναι αλλο θεμα που περιγραφεις. Αναλυτικα: Μπαινω (μαζι με παρεα ή μονος) να κανω operations, περιμενω στο matchmaking και καποια στιγμη με βαζει σε μαχη, αφου περασει το εισαγωγικο video* τοτε ειτε βγαζει μυνημα Operation ended και φορτωνει την επομενη operation ειτε στο καπακι φορτωνει την επομενη operation, (πχ ειχα μπει σε iron walls και παει σε red tide). Μολις φορτωσει η επομενη operation κανω spawn και στο καπακι μου εμφανιζει στην οθονη το Operation ended και παραλληλα γκριζαρει και η εικονα οπως γινεται οταν τελέιωνει η μαχη. Ομως η μαχη συνεχιζεται κανονικα, μπορω να παιξω, να σκοτωσω, να μπω σε αρμα κλπ (παντα με το operation ended και γκρι εικονα φατσα καρτα) μεχρι να σκοτωθω. Απαξ και σκοτωθω δε μπορω να κανω παλι spawn και δε μπορω ουτε να ξαναμπω στο server που συνεχιζει και παιζει φιλος μου... Μιλαμε για quality control οχι αστεια.
overpower Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Αυτο δεν εχει συμβει σε εμενα. Αλλα παρομοιο με την εικονα που μενει γκρι, μου εχει τυχει να μεινει κοκκινη αφου κανω redeploy μετα απο death.
saxos55 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 https://www.vg247.com/2018/03/14/dice-will-continue-support-battlefield-1-eight-new-weapon-variants-added-cte/amp/
cpttony Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 29 λεπτά πριν, saxos55 είπε https://www.vg247.com/2018/03/14/dice-will-continue-support-battlefield-1-eight-new-weapon-variants-added-cte/amp/ old news (?) Όμως,
saxos55 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 7 ώρες πριν, cpttony είπε old news (?) Όμως, Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Thanks. Δεν το έβαλα τόσο για τα νέα όπλα, αλλά για το υπόλοιπο του άρθρου. Ότι θα κάνουν ένα διάλειμμα γιατί κουράστηκαν τα παληκάρια, αλλά μην ανησυχούμε, θα συνεχίσουν την υποστήριξη μπλα μπλα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα